En savoir plus sur VanillaSoft

VanillaSoft est une solution cloud de gestion des ventes qui combine des fonctionnalités de CRM, de gestion des leads et de télémarketing pour aider les équipes de vente des entreprises à gérer leurs opérations quotidiennes. VanillaSoft utilise un système de tri basé sur la file d'attente qui fournit également des outils de génération de leads et de maturation, aidant ainsi les utilisateurs à gérer les ventes en cours et à sécuriser de nouvelles activités. VanillaSoft propose des applications intégrées pour gérer le suivi des leads, la numérotation automatique, l'e-mail marketing, la prise de rendez-vous et les enregistrements d'appels. Le tableau de bord de gestion en temps réel affiche les informations nécessaires pour surveiller les campagnes de vente. Le lead scoring peut intégrer plusieurs facteurs ou champs de saisie afin de suivre différents canaux de vente. La solution fournit des modèles d'e-mail prédéfinis par la direction. VanillaSoft rapporte quels e-mails ont été ouverts et les informations sont enregistrées dans l'historique des appels. Les e-mails automatisés sont envoyés en fonction de certains déclencheurs selon les séquences d’e-mails. VanillaSoft peut être déployée dans de nombreux secteurs d'activité, notamment les banques, les services professionnels, l'éducation, l'hôtellerie, les services marchands et les organismes à but non lucratif. L'assistance est proposée par e-mail, téléphone et d'autres ressources en ligne.
VanillaSoft Logiciel - 1
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VanillaSoft Logiciel - 3
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VanillaSoft Logiciel - 1 - aperçu
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VanillaSoft Logiciel - 5 - aperçu

VanillaSoft - Prix

VanillaSoft n'est pas disponible en version gratuite. La version payante de VanillaSoft est disponible à partir de 100,00 $US/mois.

À partir de :
100,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Non

Produits similaires à VanillaSoft

VanillaSoft - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,6
Fonctionnalités
4,5
Simplicité
4,7
Support client
4,6
Paul
Paul
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 16/05/2018

We find that VS provides a very robust solution. Great data capture, call routing, and...

Improved productivity of our callers and better data capture. It's cost effective, and Support is terrific!

Avantages

Ease of customization, ease of use, and clean & clear reporting. Ease of adjustments and the ability for users to record copious information about the contacts.

Inconvénients

Sometimes latency issues restrict our ability to be proficient, but that also results from the Internet Routing, not necessarily the platform. VS has recently upgraded their hardware and we have seen awesome improvement.

Natosha
Natosha
  • Secteur d'activité : Enseignement supérieur
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

5
Publié le 25/04/2018

Beats all other higher-ed specific fundraising softwares

The ability to customize and manipulate our data was the main selling point for us and this software. This software was a leading contender against all the other well-known higher-ed fundraising software.

Avantages

When we were searching for a new phonathon software, we looked into all of the well-known higher ed fundraising platforms. None of them had the capabilities and powers that VanillaSoft offered. In VanillaSoft, we have full control of our data - we can easily update, manipulate, and report on everything we do. The customization is one of the biggest benefits for us. We can literally add fields as necessary, at any time.

Inconvénients

Since it's a sales-based software, we don't have as much "control" over our calling pools. The software doesn't tell you exactly how many prospects will be released at certain times.

chris
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
1
Simplicité
1
Support client
1

1
Publié le 12/04/2022

Worst Crm For security

Avantages

PROS ITS USER FRIENDLY, but i have nothing good to say about your support what so ever . Every time I called they treated me like I was insane.

Inconvénients

CONS - I HAVE BEEN LOGGED OUT OF My account over 30 times . Someone is physically logging me out. It has been 2 months. I have lost 1000s of dollars and my privacy is invaded. I have the pictures and i am going to conitnue to make it my personal vendetta to let everyone know how I SPENT 1000S $ ON LEAD MONEY AND SOMEONE IS STILL GETTING INTO MY ACCOUNT. MONTHS I HAVE REACHED OUT THEY ARE USELESS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeff
Jeff
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 30/05/2018

An affordable call center solution designed to increase sales

Avantages

Offers all the features we were looking for: recorded voicemail drop, SMS, email automation, and a full range of reports on user statistics. The Vanillasoft customer support team is one of the best I've ever encountered - in any industry and for any product.

Inconvénients

Additional video walk through (for users and administrators) would be helpful. This would help reduce the time necessary to bring new team members up to speed

Joseph
Joseph
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 26/09/2016

VanillaSoft Changed our Business

We have used VanillaSoft at Education Affiliates for almost 7 years. VanillaSoft has been a huge asset for us. It reduced our response time for internet inquiries to 8 seconds! The support team at VS is amazing. They are responsive to our needs and they treat us like partners in our business goals and objectives. VS is very easy to use and can be set up for most businesses in a day. I cannot say enough about how happy we are with VanillaSoft!!!

Avantages

User friendly....great support...completely customizable....Scalable to any size operation

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