En savoir plus sur Salesflare

Salesflare est une plateforme intelligente de CRM et de diffusion par e-mail utilisée par des milliers de petites et moyennes entreprises B2B qui souhaitent augmenter leurs ventes en réduisant leurs efforts. Elle automatise la saisie de données que l'utilisateur insère généralement dans un CRM en collectant des données à partir de profils sociaux, d'e-mails, de calendriers, de téléphones, de bases de données d'entreprise et de signatures d'e-mails professionnels. Les clients de Salesflare utilisent son CRM principalement pour générer et suivre des leads à grande échelle, assistés par ses fonctionnalités de suivi des ventes et d'automatisation. Elle intègre des fonctionnalités telles que le suivi des e-mails, l'envoi d'e-mails personnels à grande échelle, le lead scoring, les intégrations sociales, l'analytics des ventes et un annuaire automatisé. Toutes les fonctionnalités de Salesflare sont disponibles sur tous les appareils utilisés : Windows, Mac, Linux, iPhone, iPad, téléphones et tablettes Android... et même dans les boîtes de réception Gmail ou Outlook. Le logiciel vise à accélérer les ventes B2B et est principalement utilisé par les agences de marketing, les sociétés de logiciels, les start-up, les entreprises de consulting, les agences immobilières commerciales, les organismes à but non lucratif, les entreprises pharmaceutiques et les entreprises manufacturières.
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Vidéo de Salesflare
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Salesflare - Prix

Salesflare n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Salesflare est disponible à partir de 29,00 $US/mois.

À partir de :
29,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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Salesflare - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,8
Fonctionnalités
4,5
Simplicité
4,7
Support client
4,9
Dominique
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 23/07/2020

The CRM for the rest of us

The visual overview, inetgration woth other systems is key in software nowadays: you all get this with SF!

Avantages

Having all your former contacts and conversations available from the start of using Salesflare is really a time saver!

Inconvénients

No integration (yet) with Messenger apps since a lot of client and prospect conversation is done with messenger apps nowadays

Alternatives envisagées 

Zoho Recruit, Pipedrive et Agile CRM

Pourquoi choisir Salesflare 

Funcionalities and mobile version

Logiciel antérieur 

Salesforce Sales Cloud

Pourquoi passer à Salesflare

Price Value proposition
Jessie
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 27/04/2022

Less input, fairly easy to use

Avantages

The premise for Salesflare is that it reduces the need to enter data into the system, especially when you have to add new leads to your system. It does this by integrating with email systems and scanning emails for signatures that contain phone numbers, addresses, etc. It does this well. Other integrations with e.g. calendly and the calendar apps ensure that booked meetings are always logged. You can organise your pipeline visually in different stages which makes it easy to get an overview.

Inconvénients

I also tried to use Salesflare in a B2C context but unfortunately it doesn't thrive there because the fields like company name are crucial for the working of the system. Salesflare also created a feature for email marketing a while ago but when I tested it, it was lacking features such as reply-detection so I stuck with my other tool.

Harry
  • Secteur d'activité : Import/Export
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
0

3
Publié le 20/09/2018

Takes time to keep it updated, wish it was more automated so I could spend less time on it.

Avantages

Generally easy to use. Followup of opportunities in an easy screen.

Inconvénients

The way contacts are added is quite confusing. I have to keep adding contacts manually on a daily basis, takes too long, wish it was more automated. need mass dismiss / complete task option. Im not able to use it to make major improvements in my sales funnel. Its designed to be used everyday and always updated. If I take a few days off, im left very far from where I am.

Réponse de Salesflare

Hey Harry!

We've added bulk actions, so you can now easily do mass changes to your tasks, opportunities, opportunities ... It's especially powerful when combined with the advanced filtering. We hope that makes your experience a lot better!

The way we automate your data input (like automatically suggesting contacts you know and gathering data for them) should normally help a lot with not having to live in the system all the time, but we do understand that some things still need action. We're on a mission to change that too! Bear with us :)

Répondu le 05/12/2019
Parasjeet
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 15/09/2020

Seamless and robust

Awesome

Avantages

I really love the workflow management feature in Salesflare that helps me automate 40% of my team's sales tasks. Overall its a highly customizable and robust tool for SaaS sales professionals.

Inconvénients

Not anything worth mentioning just a couple of upgrades like email customisation etc would really make this fly

Lancelot
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 18/08/2020

Great for student management

We manage a large intake of client information all with different attributes. Its hard to communicate effectively and simultaneously with so many moving parts. The platform has allowed us to track, communicate and ordinate efforts with great efficiency and minimize replication.

Avantages

The workflow features and organizing different clients in specified pipelines allow us to streamline our target audience effortlessly

Inconvénients

the reporting functions could be a bit more detailed.

Alternatives envisagées 

Trello, Salesforce Sales Cloud et Bitrix24

Pourquoi passer à Salesflare

The customer support was excellent and implementation was almost intuitive. The user interface was also much easier to manage.

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