RingCentral Contact Center
En savoir plus sur RingCentral Contact Center
RingCentral Contact Center - Prix
RingCentral Contact Center n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. La version payante de RingCentral Contact Center est disponible à partir de 65,00 $US/mois.
Produits similaires à RingCentral Contact Center
RingCentral Contact Center - Avis
Évaluation des fonctionnalités
- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Appel sortant impossible
Avantages
Si vous souhaitez recevoir des appels cela fonctionne
Inconvénients
Qualité des appels et surtout impossibilité de passer des appels régulièrement et pendant plusieurs jours sans aucune raison. Actuellement et depuis plusieurs jours nous ne pouvons pas passer d'appels. Pour un logiciel d'appel c'est vraiment dommage. Le support nous indique que le bug est corrigé mais toujours rien.
- Secteur d'activité : Télécommunications
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
RingCentral is the best!
Avantages
I like how it is easy to use for communicating with our client
Inconvénients
It will be better if we have an option to make folder for contacts depending on the organization of client. But still this is the best
- Secteur d'activité : Verre, céramique et béton
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Has everything you need at a great price
I had never heard of RingCentral until I started researching VOIP phone systems but now they are my preferred option. Much more affordable than other companies and a lot of options.
Avantages
RingCentral is a fantastic option for VOIP phones. The price is one of the most affordable options and it comes with a lot of features that allow for more calls to be directed to the correct lines.
Inconvénients
The customer support team all seems to speak English as their second language which sometimes makes it difficult to get answers to questions.
- Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Worst Customer Service Ever without Exaggeration
I have never had contact with a company that treated non-paying customers better than potential paying customers. RC offered free top-tier service for the past two years due to COVID-19 and my company and me are very grateful for that opportunity. As that opportunity was coming to an end, I attempted to navigate the maze of different phone numbers required to downgrade my service because it is only myself and a contractor in my office. I was able to get a change in service submitted, but they said that they needed my permission to do so by replying to an email, which I did within the 30 day window provided. Meanwhile, they then suspended my account, refuse to honor the changes that they said they would make, flat out refuse to work with me to resolve the matter, and are now holding my phone number hostage until I pay them $6000 for service I don't even want at this point. I have no problem paying for my share, or even for a month of unnecessary top-tier service to port out my numbers, but to want $6000 and refuse to work with a customer is dumbfoundingly poor service, and is now an extreme detriment to my business.
Avantages
Multiple features at multiple levels of service and offers HIPAA compliance.
Inconvénients
High Priced and poor customer service downgrades any positive reviews of this company.
- Secteur d'activité : Services d'information
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Functional and financially sound
Avantages
The system is wonderful, most beneficial for small businesses, pricing could be more competitive
Inconvénients
Pricing gets out of control the higher your package gets
Catégories connexes
- Logiciels de distribution automatique des appels (ACD)
- Logiciels de surveillance des appels
- Logiciels CRM en ligne
- Logiciels de gestion du personnel pour call center
- Logiciels de communications unifiées
- Logiciels de chat
- Logiciels de VoIP
- Logiciels de contact client
- Logiciels de centre d'appel
- Logiciels de coaching commercial