En savoir plus sur JustCall

Le système téléphonique cloud de choix pour les équipes de vente et d'assistance modernes. Cette solution aide à mettre fin aux conversations inutiles en ajoutant un contexte à chaque appel. Logiciel d'appel, numéros virtuels, campagnes SMS, intégrations CRM (Customer Relationship Management) natives et bien plus encore pour seulement 25 $ par utilisateur. Plus de 100 intégrations avec des outils métiers et de CRM (Customer Relationship Management). Cliquez pour appeler à partir du CRM. Mise en ligne dans plus de 70 pays. Flux de travail et automatisation par SMS. Trois numéroteurs commerciaux au choix. Mise en file d'attente et transfert d'appels. Analytique complète. Intelligence conversationnelle et bien plus encore. Obtenez 70 % de réduction sur le premier mois.
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JustCall - Prix

JustCall n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de JustCall est disponible à partir de 30,00 $US/mois.

À partir de :
30,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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JustCall - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,2
Fonctionnalités
4,0
Simplicité
4,2
Support client
4,2
Amadou alassane
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

4
Publié le 11/11/2022

Meilleurs

J'ai une grande et très bonne expérience avec JustCall, je fais un travail de réglementation et après chaque service on me paye.

Avantages

La distribution d'appel a le plus d'impact tout ce transmet d'une façon très rapide. C'est un logiciel facile à manipuler et l'intégration avec le métier est très bonne.

Inconvénients

Ce que j'ai moins aimé dans ce logiciel c'est la fuite des appels si celui -ci est bien enregistré le travail serait sublime. C'est un logiciel très maniable et l'intégration confortable.

Réponse de SaaS Labs

Hi Amadou Alassane, Thank you for taking the time to leave us a review. We appreciate your feedback and are pleased to hear that you're enjoying our product.

With respect to the feedback could you kindly explain this in detail over a mail?

Please share details about the issue at [email protected] and we'll get back to you at the earliest.

Répondu le 03/01/2023
Matthew
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 26/07/2019

Fast implementation, great support team

Painless, easy onboarding. Support is easy to get hold of and they even configured a few lines and integrations that weren't part of the normal set-up. The software works great - both inbound and outbound calls, but the thing that really sets the company apart is the support. I've thrown some next level problems at them, expecting them to say "sorry, but no" - I always get "sure, no problem". Well done.

Avantages

It's so simple to set up. From purchasing the number, through to setting up complex redirects, configuring end user devices and support is outstanding.

Inconvénients

Not much, maybe they could have a few more integrations, but maybe I should also ask them if they could make them!

David
  • Secteur d'activité : Compagnies aériennes/Aéronautique
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 26/07/2019

Tight integration with Copper and Zapier

We rely 100% on JustCall now. We had used Aircall previously and in another life, we used Skype. JustCall is the most complete solution for our tech stack and setup. Their support team is a key to ongoing satisfaction and prices are reasonable given the functionality provided.

Avantages

We selected JustCall because of its native integration with Copper CRM.
We have found that also integrates easily with Zapier and the team does have a range of other native integrations that are useful.

Since using JustCall we have found the Support team to be very responsive, available and effective in their support. The Support is 10/10.

What we also like is that JustCall is always releasing new features. Not all of them are applicable to our use case but it shows that the team is proactive and on the ball.

Inconvénients

We implemented JustCall early on and at the time it was a bit buggy which was frustrating. However the Support response was very fast and attentive and the team would work out practical solutions. We find the app very stable now.

Alternatives envisagées 

Aircall

Pourquoi choisir JustCall 

JustCall has better integration with Copper CRM

Logiciel antérieur 

Aircall
Micah
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
1
Simplicité
1
Support client
2

2
Publié le 26/07/2019

Great web interface/ Terrible phone app

Avantages

The web interface is super awesome and simple. It is always getting new features to.

Inconvénients

The app is so so so bad. You can’t add contacts. You can’t use 3D Touch and get a menu that would let us call trough JustCall app but from the regular contacts on the phone. Most of the time it does not ring on my phone but does on the iPad. The overall interface of the app is terrible. It’s really hard to find the voicemail. I have endless dislikes about the app.

Nikhil
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
4

5
Publié le 06/03/2023

Amazing experience with JustCall

My overall experience with JustCall has been positive. The user interface is easy to navigate and the features are straightforward and easy to use. The customer service team is also very helpful and responsive. Compared to other providers, I found JustCall to be fairly competitive on price and the quality of their service is excellent.

Avantages

I liked that JustCall was very efficient and easy to use. It was also very user-friendly and cost-effective. I also found the integration with other cloud communication and CRM tools very useful. Overall, I found JustCall an efficient and cost-effective way to stay connected with my clients and manage customer relationships.

Inconvénients

One of the things that I liked least about JustCall was that the customer support was not as robust as I would have liked. There were times when I had questions or needed help with a feature, but the support team did not seem to have a clear understanding of my issue.

Réponse de SaaS Labs

Hi Nikhil, It's always thrilling to get feedback from our clients, especially such amazing reviews that keep us going. We strive every day to make the lives of (sales/support teams) easier and it's encouraging to hear when we've been successful.

With respect to Customer support, that would have been a clear case of miscommunication, our team makes sure all the customer queries are solved right away so your business doesn't take a halt.

Thank you for taking the time to share this with us. It means a lot to our team.

Répondu le 15/03/2023

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