En savoir plus sur Call Center Studio

AloTech est une solution de call center basée sur le cloud qui fournit des fonctionnalités telles que l'enregistrement vocal, l'analyse vocale, la numérotation prédictive, la distribution automatique des appels et le SVI (serveur vocal interactif). La fonctionnalité d'analyse vocale fournit une reconnaissance vocale automatique et une application vocale en temps réel grâce à un outil de synthèse vocale intégré. La solution permet aux utilisateurs de créer des campagnes marketing pour les appels sortants à l'aide d'une fonctionnalité de transcription des appels. Les utilisateurs peuvent également préparer des rapports personnalisés via une interface de data mining. AloTech fournit un tableau de bord superviseur permettant aux utilisateurs de surveiller les performances et le niveau des prestations des agents, le temps d'appel et le nombre d'appels interrompus. Les données des clients sont sécurisées grâce au cryptage des données et à la redondance géographique. Les autres fonctionnalités incluent le CTI (couplage de la téléphonie et de l'informatique), la messagerie vocale, une recherche automatique d'enquête, un routage intelligent et un panneau mural HTML5. Les intégrations incluent SAP CRM, Windesk, Zoho, Sestek, Salesforce, Zendesk, Mi4Biz et Microsoft Dynamics. L'assistance est fournie par le biais d'un chat en direct et des e-mails.
Call Center Studio Logiciel - 1
Call Center Studio Logiciel - 2
Call Center Studio Logiciel - 3
Call Center Studio Logiciel - 4
Call Center Studio Logiciel - 5
Vidéo de Call Center Studio
Call Center Studio Logiciel - 1 - aperçu
Call Center Studio Logiciel - 2 - aperçu
Call Center Studio Logiciel - 3 - aperçu
Call Center Studio Logiciel - 4 - aperçu
Call Center Studio Logiciel - 5 - aperçu

Call Center Studio - Prix

Call Center Studio n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.

À partir de :
Non fourni par l'éditeur
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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Call Center Studio - Avis

Note globale

4,5
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Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,7
Fonctionnalités
4,5
Simplicité
4,7
Support client
4,8
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Tous les avis sur Call Center Studio

Filtrer par :
Classer par :
48 avis
Louis
Louis
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 29/12/2021

Call Center Studio makes our deployment easier.

Overall experience with CCS has been remarkable. I love working with the entire team and will make sure to use them for all our projects in which we can.

Avantages

Call Center Studio is easy to use and learn. We have been able to deploy 2 projects in the last year with complete help from the CCS team. They are very responsive and helpful.

Inconvénients

The only complaint I had about the product was every disposition for outbound dialing required a scheduling. However, the CCS team fixed this after we requested a change.

Alternatives envisagées 

Five9

Pourquoi passer à Call Center Studio

Chose the platform in order to deploy easily an utilize for small internal campaigns and projects to support the organization. For a fraction of the cost and ease of implementation we were able to do so.
Nazim
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 26/07/2021

Call Center Studio Experience ( 4 years )

overall very easy. I can get any report I want. Instant view, control from phone. It is very easy to access from anywhere. Sound recordings are complete. thank you so much.

Avantages

very easy to use and economically inexpensive. I can get support very fast.

Inconvénients

This software is under the minuscule. I've been fine for 4 years.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Internet
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

3,0
Publié le 30/11/2018

Good software, can improve.

Very practical for someone who need hourly, daily report.
Has all features for tracking, control and supervission.

Avantages

As a supervisor it's very practical to get some reports for the agents performance.
I can check live the status from customer support agents to see who is available, busy, etc.

Inconvénients

Sometimes there are some interference in the calls.

AYLİN
AYLİN
  • Secteur d'activité : Internet
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
4

4,0
Publié le 30/10/2020

Aylin Kılıç -Planing Manager

overall comfortable to use, not complicated

Avantages

User Friendly, simple,
wide report opportunity, containing new technologies, accelerating

Inconvénients

There may be information boxes in the menus

Alternatives envisagées 

3CX

Pourquoi choisir Call Center Studio 

alotech is more useful, more modern, meets almost all my needs

Logiciel antérieur 

3CX

Pourquoi passer à Call Center Studio

alotech is more useful, more modern, meets almost all my needs
Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
0

4,0
Publié le 16/07/2021

Great system for monitoring calls and keeping track of representatives stats

Call Center Studio has been great for helping me monitoring my representatives and making sure that they are getting the training that they need.

Avantages

I really like the Live Call Listening
It allows me to get a real-time assessment done on my representatives so that I can provide feedback.
The status change feature is also one of my favorites because it allows me to see who is having a hard time on their calls. My favorite feature is that I can customize my dashboard to see what stats I am looking for. That is amazing.

Inconvénients

It could be a little more user friendly when it comes to reading the stats. It can be confusing if you don't know what you are looking at

Gülsen
Gülsen
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
4

4,0
Publié le 17/12/2021

Good product, value for money

Avantages

When we first implemented this software back in 2016, Call Center Studio in Turkey was very helpful while setting up the account. We integrated all other inbound & outbound communication to it, we can customise many things & add rules. That's why we like it.

Inconvénients

Interface for the user is a bit complicated. It should be much easier to find what you are looking for.

Gani Can
Gani Can
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4,0
Publié le 13/06/2018

Stable, a product with a good team. Alotech prove our cloud call center choice is right.

Avantages

Strong customer support, flexible and easy integration possibilities, pricing. Alotech is best solution to build professional call center with low costs.

Inconvénients

Custom reports. We're not usual call center and we need some custom reports. But, Alotech can not provide us with these reports. Unfortunately, a high development fee is required for these simple reports.

Emre Kadir
Emre Kadir
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 12/06/2018

its so good

Avantages

speed is my most like about this software. when i want to call its quickly fulfill.
it is most important . thnk

Inconvénients

useless is my least like about this software. I think I should create quick shortcuts for things I want to do.

Onur Can
Onur Can
  • Secteur d'activité : Électronique grand public
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 24/05/2018

excellent product to use, totally user friendly

Avantages

easy to use, one the cheapest platform that a firm can purchase, and also its consultants are super to work with!

Inconvénients

Maybe the main screen can be changed,

Zafer
Zafer
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4,0
Publié le 12/06/2018

excellent support, easy to integrate, easy to use,

Avantages

Usage is not mixed, the need for training is minimal. The management screens are very successful and satisfy the need. Simple and goal-driven. All critical data is easily accessible.

Inconvénients

Although there are some shortcomings of outbound call reports, the technical support unit responds quickly.

fatih boran
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 21/12/2021

Best Affordable Cloud Call Center Platform

I started up my Technology Call Center at 2011, using Call Center Studio Platform.

Those days there were no Cloud Call Center Software alternatives at all.

I can easily say, I could not stand up, till then, if CCS was not there with me.

The CAPEX cost of building up a call center was more than what I paid for CCS since 2011.

So it is an easy and clever choice to use CCS Platform.

The CCS team on the other hand is amazing. We are like a family, most of them I know more than 9-10 years.

They are available anytime anywhere, to help you perform preciously.

Avantages

The Flexibility, easy to setup, easy to integrate, easy to use.

99.999999 availability, no downtime yet recorded since 2011.

Inconvénients

nothing at all :)

the CCS meetups was once held in every month. Hope to see those days again :)

ahmet
  • Secteur d'activité : Logistique et chaîne d'approvisionnement
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 02/11/2020

My thoughts on call center

Frankly, I do not comment on this question without using the application in detail.

Avantages

I do not use the software. My inner client uses it. Monitoring of calls on computer based on the information I receive from them. It is a nice feature to receive incoming calls over the computer without a phone, in my opinion.

Inconvénients

It is very bad situation that this software does not work on google chrome browser.

Serdar
  • Secteur d'activité : Relations publiques et communications
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 30/10/2020

Alotech is more than our business partner

Its enjoyable to work with them. They are always solution oriented. They are calling us a weekly and hard work for to be better call center.

Avantages

usefull, language options, 24 hours support, they are constantly improving, system working nearly zero fault.

Inconvénients

We dont have any like less. All is perfect with them since 5 years.

Korhan
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 21/12/2021

Best In Mobility

Avantages

I used systems like Avaya, Cisco etc and Call Center Studio replaces all those old, hard-wired and complicated systems. Best thing is the mobility, you can take calls in a cafe, park or in your home without any hassle. All you need is internet and a mobile device or PC.

Inconvénients

UI can be made better in UX principles. It's super easy by the way but with the help of recent design principles it will be much better.

Çiğdem
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 10/09/2021

The best in the market

This is the first cloud product I experienced. It is much more flexible than the desktop products. It is fast and almost everything is possible.

Avantages

Very easy to use. Admin panel is user friendly as well. Support is awesome. Great reporting options also they manage to prepare customized reports.

Inconvénients

Not crucial but an individual dashboard would be nice to have.

Ercan
  • Secteur d'activité : Événementiel
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 24/12/2021

IT manager

integrated quickly, users adapted very quickly thanks to the program training and it is very simple to use

Avantages

best userscreen and very simple to use, users quickly adapted...

Inconvénients

to be simple :) , The usage could have been a little more detailed and comprehensive.

Ufuk
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 17/12/2021

One of the best Call Center Tool

Call Center Studio service has reasonable price in comparison with its rivals who provide similar features.

Avantages

Easy to use, easy to manage and personalize, fast connection, can be integrated to any other third party applications

Inconvénients

To be honest, I can say none for this question.

Barış
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 04/11/2020

SUCCESSFUL

User friendly with ease of use

Avantages

SUCCESSFUL INTEGRATION
Quick Solution
Knowledgeable team

Inconvénients

The design is very simple
Connection Failed

Utilisateur vérifié
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4,0
Publié le 13/06/2018

easy to use, cool UI.

integrations with salesforce is a good asset

Avantages

integrations are easy to use also main panel is so simple. user friendly. But the most good part is customer support. they are all friendly and helpful.

Inconvénients

sometimes I have some problems with operators when we are on call, but it's not a big deal. Alotech team fixes it quickly

Kemal
  • Secteur d'activité : Assurance
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 30/10/2020

Call Center Studio is our right hand.

They did almost everything what I requested.

Avantages

The most important feature of Call Center Studio, It consolidated many critical features in one solution, It has advanced ACD solutions + Call Recording + Call Evaluation + Callback options + Integration with many other + Advanced IVR solutions +Rapid Support!

Inconvénients

They did a lot of things beyond my imagination.

Seda
  • Secteur d'activité : Compagnies aériennes/Aéronautique
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 30/10/2020

Useful Call Center Studio

Avantages

comprehensible, simple, useful and always increases efficiency

Inconvénients

The development part is progressing slowly ,Chat part is insufficient , needs to offer a faster solution

Utilisateur vérifié
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 24/05/2018

User friendly

Avantages

There is no complicate software. Because it is working on the cloud. Expert and professional company.

Inconvénients

There is no anything I do not like.

Réponse de Call Center Studio

Thank you very much!

Répondu le 30/05/2018
ASLI
  • Secteur d'activité : Logistique et chaîne d'approvisionnement
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 30/10/2020

Make your dreams come true

Inbound,Outbound,report ,campaign management,

Avantages

I can use it myself,I can get report ,I can listen to the calls

Inconvénients

There is no feature I don't like,I am glad

Oguzhan
  • Secteur d'activité : Médias en ligne
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 17/12/2021

BluTV - Our experience

Avantages

easy integration, quick installation, rapid developments

Inconvénients

Interface, rare problems, lack of application

Sarper
  • Secteur d'activité : Produits pharmaceutiques
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 30/10/2020

You should make some check. You should listen your customer.

It's good. We've tried 2 more companies. You're the best.

Avantages

Not a client, cloudbase programming is best

Inconvénients

A little bit slow. Some features must have but you dont.
Reportpage. Reports are useless sometimes. For example, time tables includes decimal numbers and also same think count of everything. It's useless. Every time I check report, I have to format them all.

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