Microsoft Dynamics 365 est un écosystème CRM cloud adressé aux entreprises de toutes tailles et axé sur les ventes, la maintenance sur site et le service client, qui propose également des intégrations solides avec les autres... En savoir plus
143 produits
Talkdesk est une solution cloud de call center qui aide les entreprises à améliorer la satisfaction des clients tout en réduisant les coûts de support client. L'outil opère via SVI (serveur vocal interactif), ACD (Automatic Call... En savoir plus
Service Cloud de Salesforce est une solution cloud de gestion du service client conçue pour lancer des activités de service client depuis n'importe où. Conçu à partir de la plateforme Salesforce1, Service Cloud contribue à... En savoir plus
Bitrix24 est un espace de travail en ligne pour les PME et grandes entreprises. Il propose plus de 35 outils : CRM, tâches et projets, Kanban, Gantt, appels visio, stockage en ligne, chats, automatisation des flux de travail, et... En savoir plus
NICE inContact is cloud-based call center software that helps businesses to maximize the quality of leads and minimize the cost of client interaction. The solution comprises many features required to process inbound support... En savoir plus
Gong's Revenue Intelligence platform captures your customer interactions across phone, web conferencing, and email, understands what was said in these interactions, and delivers insights to help your team win more deals. Learn... En savoir plus
For quickly growing businesses looking to efficiently scale their support teams, Dialpad provides a cloud-based call center with access to real-time customer insights. Dialpad allows users to onboard quickly and focus on... En savoir plus
Five9 est une solution cloud tout-en-un pour les centres d'appels entrants, sortants, mixtes et omnicanaux du monde entier. Optimisée par Practical AI, la solution Five9 permet aux agents de fournir des expériences client par... En savoir plus
Aircall est un système cloud de call center et de téléphonie professionnelle qui permet de gérer et de rationaliser le support client et les opérations d'engagement commercial. Conçu pour les bureaux et les équipes travaillant à... En savoir plus
3CX Phone System est une solution de communications à standards ouverts, adaptée aux entreprises de toutes envergures souhaitant toutes les fonctionnalités d'un centre d'appel avancé pour une fraction du prix. 3CX peut faire... En savoir plus
Wingman est un outil de veille conversationnelle qui aide les équipes de vente à obtenir une meilleure visibilité sur le pipeline, des informations exploitables et un coaching en temps réel. Wingman donne aux commerciaux les... En savoir plus
Vonage Business Solutions est une solution de communication basée sur le cloud adaptée aux petites et moyennes entreprises. La solution offre un système téléphonique professionnel qui permet aux entreprises de connecter leur... En savoir plus
VICIdial is an open-source, cloud-based contact center solution suitable for small to large call centers in a variety of industries. Key features include inbound and outbound calls, call routing, email integration, online chat... En savoir plus
CloudTalk est une solution de gestion de centre d'appels qui permet aux entreprises de rationaliser les communications avec les équipes et les clients à l'aide de systèmes d'appels virtuels. Elle permet aux cadres de gérer les... En savoir plus
Alvaria Workforce (formerly Aspect Workforce Management) is a high-performance contact center software solution that provides the forecasting, planning, scheduling, employee self-service and real-time agent tracking to ensure... En savoir plus
RingOver est un système cloud de téléphonie professionnelle pour les équipes polyvalentes permettant de simplifier le traitement des appels. Obtenez des numéros virtuels dans plus de 60 pays et bénéficiez d'appels gratuits et... En savoir plus
Fournisseur de communications cloud, RingCentral a élargi son activité à l'espace des call centers grâce à sa solution de centre d'appels. La suite intégrée optimisée par inContact propose des fonctionnalités de distribution... En savoir plus
Genesys Cloud crée des conversations fluides sur les canaux numériques et vocaux au sein d'une interface simple et tout-en-un. Conçue pour offrir des expériences exceptionnelles à vos clients et employés, la plateforme se déploie... En savoir plus
PhoneBurner is an outbound call center solution that allows users to log in from their computer and make calls from the connected phone, using imported or admin-provided lead lists. The system offers functionalities that include... En savoir plus
CallRail makes it easy for businesses of all sizes to turn more leads into better customers. Serving more than 200,000 businesses worldwide, CallRail’s marketing analytics and business communications software delivers real-time... En savoir plus
VanillaSoft est une solution cloud de gestion des ventes qui combine des fonctionnalités de CRM, de gestion des leads et de télémarketing pour aider les équipes de vente des entreprises à gérer leurs opérations quotidiennes. Van... En savoir plus
Tenfold is a computer-telephony integration (CTI) solution that integrates Salesforce and Microsoft Dynamics CRM with most major phone systems. Tenfold delivers CTI features like click-to-call, automatic call logging and call... En savoir plus
ChaseData CCaaS offers cloud-based, standalone call center functionality with customer service and support built into the solution. It’s designed for outbound, inbound and blended call center teams. Dialing capabilities include... En savoir plus
Primo Dialler is a cloud-based call center solution that offers a predictive dialer, integrated voice response (IVR) and reporting functionalities. The solution caters to industry segments such as insurance, debt collection,... En savoir plus
Le système téléphonique cloud de choix pour les équipes de vente et d'assistance modernes. Cette solution aide à mettre fin aux conversations inutiles en ajoutant un contexte à chaque appel. Logiciel d'appel, numéros virtuels,... En savoir plus
Toky is a call center solution that enables businesses to streamline processes related to call forwarding, Interactive Voice Response (IVR), voicemail, team collaboration, customer interactions and more. It provides mobile... En savoir plus
CallTrackingMetrics is a cloud-based call tracking and contact center solution for businesses and agencies that helps with tracking campaigns, reaching new audiences through integrated text marketing and online forms and using... En savoir plus
Bright Pattern is a cloud-based contact center software solution which helps businesses manage multichannel service including inbound and outbound voice, email, chat, and social media. Bright Pattern scales from 5 to 10,000... En savoir plus
XCALLY est une solution pour centre d'appels sur site et dans le cloud qui gère plusieurs canaux, notamment la voix, le chat, les SMS, les e-mails, les fax, etc. La solution s'adresse aux call centers entrants, sortants et mixtes... En savoir plus
Zingtree Agent Scripting is a cloud-based call center scripting solution for call centers in all industries. Users can create, deploy and analyze agent scripts. Scripts can be created using a visual designer or copied from an... En savoir plus
MightyCall is a cloud-based business VoIP solution designed for small businesses. It helps users manage customer service calls and company communications. MightyCall handles incoming calls including toll-free, local and vanity... En savoir plus
myphoner est une solution cloud de gestion de leads et de CRM (Customer Relationship Management) conçue pour les travailleurs indépendants, les agents commerciaux et les équipes B2B utilisant le démarchage par téléphone. Elle... En savoir plus
CallTools is a predictive dialer and inbound call center management solution that helps businesses manage the productivity of their call center operations. CallTools features list management with list scrubbing, recycling and... En savoir plus
Playvox est une solution cloud conçue pour aider les équipes d'assurance qualité à surveiller les performances des agents et à simplifier les processus de service client. Les analystes peuvent utiliser des formulaires d'assurance... En savoir plus
Avaya UCaaS (formerly Avaya Aura Contact Center) is a cloud-based and on-premise call center solution that caters to all businesses across various industries. The solution allows users to offer personalized interactions to... En savoir plus
CallHub SMS Marketing is a cloud-based multi-channel contact management solution designed for businesses of all sizes. It enables users to manage call centers, voice broadcasting and SMS marketing functions. CallHub allows... En savoir plus
NewVoiceMedia’s tight integration with Salesforce is reflected in its AppExchange 5-star rating and the large number of positive reviews. The solution is designed to work in tandem with Salesforce capabilities and data to deliver... En savoir plus
Nextiva offers a robust call center solution for business large and small. Nextiva Call Center allows companies to deploy a contact center in the cloud for inbound and outbound calling campaigns. Smaller organizations can now... En savoir plus
FluentStream is a business phone solution designed for companies of all sizes. It offers call monitoring, telemarketing, IVR and reporting features within an integrated suite. The solution is available both in cloud-based and... En savoir plus
Chorus.ai est une solution d'enregistrement des appels basée sur le cloud qui aide les moyennes et grandes entreprises à analyser les conversations et à collaborer. Ses fonctionnalités clés comprennent des résumés d'appels,... En savoir plus
Convoso’s all-in-one contact center platform generates and converts leads faster using multiple communication channels. The cloud-based solution offers multiple dialing modes (predictive/power/preview) along with two-way texting,... En savoir plus
wolkvox is a cloud-based call center management software that helps businesses streamline communications across numerous web chat applications and social media channels such as Telegram, WhatsApp, Line, Twitter, Facebook, and... En savoir plus
AVOXI Genius is a cloud-based call center solution that helps small to large enterprises streamline customer service operations and manage business communications. It comes with a centralized dashboard, which enables users to... En savoir plus
3CLogic is a leading cloud contact center platform modernizing enterprise communications for employees and customers. Built on AWS, the solution provides advanced and scalable speech-enabled offerings for leading CRMs, including... En savoir plus
La plateforme cloud native de Sharpen est une solution de centre d'appels SaaS pour les moyennes et grandes entreprises. En tant que solution tout-en-un, la plateforme offre aux entreprises la possibilité de communiquer avec les... En savoir plus
AloTech est une solution de call center basée sur le cloud qui fournit des fonctionnalités telles que l'enregistrement vocal, l'analyse vocale, la numérotation prédictive, la distribution automatique des appels et le SVI (serveur... En savoir plus
Monster VoIP is a Unified Communications as a Service (UCaaS) solution that helps voice-over-internet-protocol (VoIP) providers streamline client interactions by leveraging various communication tools such as business phone... En savoir plus
HoduCC- Call Center Software starts with 10 seats. We install the software on customer's server. Brands like UNICEF, Vistaprint and Brother Printers use HoduCC. HoduCC is a contact center software designed to help businesses... En savoir plus
Phonexa Call Logic is a cloud-based solution that enables businesses to gain data insights into marketing calls and campaigns, improving return-on-investment (ROI). It allows users to capture caller demographics, analyze inbound... En savoir plus
Ricochet360 is a cloud-based, integrated call center, customer relationship management and marketing automation solution. Designed for small to large businesses, it comes with a progressive dialer for users to automate processes... En savoir plus