En savoir plus sur Timely

Timely est un logiciel de gestion de projets qui aide les entreprises de toutes tailles à allouer et planifier des tâches aux membres de l'équipe et à suivre les livrables pour visualiser les projets. Il permet aux administrateurs d'équilibrer les ressources entre divers clients et projets en fonction des délais et des accords budgétaires. Les entreprises peuvent utiliser Timely pour suivre les performances de l'équipe par rapport à des KPI (indicateurs clés de productivité), générer des feuilles de temps pour identifier les employés qui ne travaillent pas assez ou ceux surchargés de travail et partager des rapports avec les personnes concernées pour analyser les performances des employés. Le système permet également aux gestionnaires de décomposer les projets et d'analyser le temps passé sur chaque tâche et de suivre les jalons du projet. Il offre une interface de programmation d'application API (Application Programming Interface) qui permet aux entreprises d'intégrer la plateforme à MS Azure AD, Teamwork, ActiveCollab, Aha!, WorkflowMax, ZenHub, etc. Timely est disponible sous forme d'abonnements mensuel et annuel et l'assistance est assurée par e-mail, via une base de connaissances et d'autres services en ligne.
Timely Logiciel - 1
Timely Logiciel - 2
Timely Logiciel - 3
Vidéo de Timely
Timely Logiciel - 1 - aperçu
Timely Logiciel - 2 - aperçu
Timely Logiciel - 3 - aperçu

Timely - Prix

Timely n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Timely est disponible à partir de 11,00 $US/mois.

À partir de :
11,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à Timely

Timely

4,7 (708 avis)
Timely est une solution cloud de planification de rendez-vous qui offre ses services aux professionnels indépendants et...

Toggl Track

4,7 (2566 avis)
Toggl Track est une solution cloud spécialisée dans la gestion du temps. Avec Toggl, les utilisateurs peuvent suivre le...

ABC Glofox

4,4 (345 avis)
Glofox est une solution d'application et de gestion de salle de sport et de studio, conçue pour répondre aux besoins...

Time Tracker

4,4 (3024 avis)
Time Tracker est une solution de gestion du temps et des absences des employés conçue pour simplifier le suivi des...

Booksy Biz

4,4 (366 avis)
Booksy est une solution cloud de prise de rendez-vous pour les coiffeurs, les barbiers, les salons et les spas. Elle...

Square Appointments

4,4 (225 avis)
Square Appointments est une solution cloud de gestion des rendez-vous qui permet aux professionnels de gérer les...

Pipefy

4,6 (317 avis)
Pipefy est un logiciel d'intégration qui aide les équipes de RH à réduire le besoin de saisie de données et les...

Float

4,5 (1610 avis)
Float est un logiciel collaboratif de gestion des ressources pour la planification de projets et la planification de...

Wrike

4,3 (2778 avis)
Wrike est une plateforme cloud de gestion de projet pour les équipes de plus de 20 personnes, adaptée aux grandes...

Intervals

4,5 (75 avis)
Intervals associe la gestion de tâches, la gestion du temps et le reporting au sein d'une plateforme de gestion de...

monday.com

4,6 (5448 avis)
monday.com, une plateforme primée de gestion de projet et de collaboration, aide les équipes à planifier et à mettre en...

Scoro

4,6 (239 avis)
Scoro est une solution de services professionnels basée sur cloud pour les petites et moyennes entreprises des secteurs...

Productive

4,6 (98 avis)
Productive est une plateforme de gestion d'agence complète. Elle convient particulièrement aux agences de développement,...

Clockify

4,8 (9173 avis)
Clockify est une solution de gestion du temps basée sur cloud et sur site conçue pour aider les entreprises à surveiller...

BigTime

4,6 (650 avis)
BigTime est une solution de gestion du temps et de la facturation en ligne conçue pour les sociétés de services...

Parcourir les avis sur Timely

218 avis sur 218
Classer par :
Regina L
Regina L
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 23/09/2024

Timely is helpful for tracking time.

I only used this briefy. I had a client that wanted my time tracked and seemed to not trust me to log time using a spreadsheet. I did not want to download another app, and I wasnt sure if business would validate upgrading to paid subscription.

Avantages

Made it very easy to monitor and record time spent on a project

Inconvénients

I didn't like that I had to download a tracking app.

Rick
  • Secteur d'activité : Matériel informatique
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
4

5
Publié le 23/12/2019

Revolutionary for Time capture

As a business owner, it is fantastic to get accurate and 'timely' submitted time sheets from staff each and every week. For the user, once you find your preferred method of capture, it is a breeze from there in.

Avantages

The best thing about Timely is that it lets you focus on your work first, time capture second. Traditionally within an organisation with time sheets you need to constantly keep on top of your time entries or it will snowball into a big mess by the end of the week. Timely allows you to just get on with things and perhaps at the end of the week, you just approve the timesheet pre-filled for you.

Inconvénients

When I sign up my staff to the software it can be a little overwhelming to get your head around things, and some have had minor teething issues with the memory app tracking. Once they get going its full steam ahead.

Hannah
  • Secteur d'activité : Comptabilité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 10/02/2025

College student with timely success

Timely was beneficial in my time as a college student.

Avantages

I liked the ease of use and accessibility.

Inconvénients

It took a while to sign up and figure out how to use initially.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Internet
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
4

3
Publié le 26/06/2018

Used Timely to record time worked and tasks completed

Timely organizes time info visually very well.

Avantages

I liked the way that Timely visually assembled information to be seen en mass. It made the ability to see quickly and easily where time opportunities were for our business.

Inconvénients

Timely was not quite what we were looking for. It's a good program but ultimately we were unable to use it in tandem with other programs we were more committed to.

Siger
  • Secteur d'activité : Design
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 08/05/2019

Lifesaver

It saves me a lot of money because I track time I missed otherwise. And in that way it is more fun to do!

Avantages

I really like the memory function. Some days you are so busy you forget about tracking time (and thus missing income). But with memory I can easily see what I have done, when I have done it and how much time I spend on it. Clear overview of spend budget within projects.

Inconvénients

The reporting function could use a little more branding, now it's just a standard template.

Alternatives envisagées 

Timely et Toggl Track

Pourquoi passer à Timely

Memory function! Better project (and budget) insights.
mandy
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 05/02/2020

moving on

Avantages

Easy and simple to use
Good value......

Inconvénients

The program didnt have enough functions for a gym/PT studio

Alternatives envisagées 

ABC Glofox

Pourquoi passer à Timely

I went from Timely to Glofox that had more tools for PT studio
Olaoluwa
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 02/10/2024

Great for Consultants

Overall using Timely has given us a much better understanding of where our time is spent on projects and between projects.

Avantages

Super easy to set up and use,it helps me track the work I do for our different clients much more easily.

Inconvénients

I have not encountered any shortcomings for the period we have been using this software.

Ava
Ava
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 08/10/2024

Automated Time Tracking Made Easy

Timely simplifies time tracking and is a huge time-saver, but you’ll need to check occasionally to ensure all your tasks are being tracked accurately.

Avantages

I worked on a project for hours, and Timely automatically tracked my time, saving me from having to enter everything manually.

Inconvénients

Sometimes, it didn’t capture smaller tasks like quick meetings, so I had to add those manually.

Gauthier
  • Secteur d'activité : Design
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 21/02/2024

Great Tool but the AI add on is a gadget

Avantages

Easy to use, friendly UI and a lot of report available (and possibility to share with external partners).

Inconvénients

The AI add on doesn't really work and my laptop froze all the time after setting it up.
I add to remove it and I can't use this functionality.

Alternatives envisagées 

Pipefy

Logiciel antérieur 

Float
Pradeep
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 02/08/2023

Perfect application for time tracking, task scheduling & project management.

Very good. This has solve lots of our problems around time tracking, task scheduling & project management.

Avantages

It is very easy to use and it tracks calendar very effectively.

Inconvénients

Combined view of task of team + additional user is not possible.

Ricky
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

5
Publié le 31/05/2023

Timely is Excellent for Booking and Sceduling

So far Timely has been a huge part of the Salon's success. The software has a ton of bells and whistles your business won't be able to live without, once you've ever tried it out.

Avantages

The most impactful option Timely offers is SMS reminders to my customers about their upcoming scheduled events. I hear time after time from my clients how much they enjoy the reminder three hours before the appointment. Once, we disabled the SMS reminders as a means to save money. Well, it ended up costing big-time because several of our clients forgot about their appointments and those sales were lost.

Inconvénients

I wish replies to SMS sent from Timely were forwarded to either my email or SMS to my phone, vs having to log in to view any replies in a hard to navigate inbox.

Alternatives envisagées 

Booksy Biz

Pourquoi choisir Timely 

Cost and included features.

Logiciel antérieur 

Square Appointments

Pourquoi passer à Timely

The feel of timely was more our speed.
Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

4
Publié le 12/06/2022

Timely Review

Timely is helpful software and I like it, it is functional and I highly recommend it.

Avantages

I have been using Timely for a while, It is good software with many essential functions. You can schedule your job easily and track the workflow and time-consuming.

Inconvénients

I don't have many complaints about Timely, but I would appreciate it if the software saved more project colors as defaults.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 01/11/2018

Work Efficiently

Avantages

There are days when I need to focus on a specific project or task and it’s very difficult not to get distracted. There are other days when I need to multi-task and juggle everything due to time and deadlines. This is why I decided to invest in a time tracking software to see how much time I spend working on specific tasks. I found Timely online and it’s phenomenal. I get this neat software to teach me to be more productive with the work I do. It has other features, but I mainly use it for this service and it has been great.

Inconvénients

My main issue with Timely is sometimes it freezes and lags which means I have to reload the page. It doesn’t happen too often and thank God for that, otherwise I won’t get the accurate time I spend on my tasks.

Elizabeth
  • Secteur d'activité : Développement de programmes
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 25/02/2019

Perfect for entrepreneurs

Timely has provided me with a simple and professional tool for tracking time that is cost effective and efficient. I don't need to spend a lot of time preparing back up for invoices because Timely produces a professional report that is flexible enough to be adapted to the needs of each client. It saves me so much time and is a great value for the money.

Avantages

Timely is so easy to use and very intuitive. It is so simple to set up new clients and projects and the connection to my calendar is great. My favorite feature is the reporting function that creates professional looking billing summaries that support invoicing. (I continue to use the old reporting format as that works best for me). One unexpected benefit is how much it has helped me track how I'm using my time. Having the dashboard visual that shows how my hours have been allocated and when has been very helpful for time management.

Inconvénients

It's so minor but the range in colors for projects is pretty limited.

Marcio
Marcio
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 16/01/2017

awesome features but..

I love the app, it helps me to keep track of my projects and to be able to set different rates for each one is really handy.

Here are a few options I'd like to see implemented:
- Whenever I want to delete an entry, I'd like to have either a small X on the top right corner or an option to click it once and hit the delete key. its way faster than clicking on it then looking for the Delete link.
- Please please add a"keywords" option. not tags, keywords! That is so when the app receives a new entry from my google calendar it reads the text, look for specific words and automatically set the project based on these words. i.e: if the appointment has "ACME"in it, it will set the project to the ACME one. That way I can set the projects straight from my Google Calendar ;)

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 10/12/2018

Simply the best interface to look / search and analyze logs

Avantages

Creating Dashboards
Setting up Automatic Alerts
Creatign Automatic tickets based on treshold

Inconvénients

Actually nothing that i dont like about Splunk

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 01/04/2019

Great option for small enterprises and independent workers

Super satisfied with it. As a freelancer this my preferred software for time / budget tracking.

Avantages

The simplest of its features is one I love the most: the fact that your timer can count money and not just hours/minutes/seconds. As you start a new project you define a budget and an hourly rate and that's it. The reports you can export are cool. And obviously it's new intelligent features are awesome. With a few tweaks, you connect your timely account to the software you work on usually, so it automatically tracks time by software / project.

Inconvénients

Honestly, just the fact it became a paid software. It was free in the old days and it was great!

Utilisateur vérifié
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 10/05/2018

Super easy way to manage time & billing

Avantages

The incredibly easy to use interface makes it really easy to track my own time, as well as my team's.

Inconvénients

Subscription cost is a bit high, given that there are newer apps that solve the same problem on the marketplace that only charge a one-time fee. That said, it's still the best interface / dashboard.

Lenedge
  • Secteur d'activité : Affaires internationales
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 08/12/2020

A fantastic booking software

As a whole, Timely is a wonderful tool that has automated the process of booking appointments with clients and employees.

Avantages

Timely allows for effortless management regarding your appointments with clients and staff. The software is very simple and easy to understand. You can also access it on both mobile and desktop.

Inconvénients

Timely does not have a free version, there is however a free trial, but if you plan to use the software you will have to pay for it. More options for personalized follow-ups to clients would be a nice addition as well.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 23/09/2020

Track your time effortlessy

It has been very beneficial during my usual working activity to track my time.

Avantages

This software is perfect for the professional that has the need to track his time, but doesn't have time to do it. The AI powered engine is able to identify what you were doing and report it organized in a timetable.

Inconvénients

I think there is still space for improvements, the AI not always recognizes correctly the tasks I'm doing.

Jim
  • Secteur d'activité : Animation
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 20/01/2017

An all round great product thats really helped my admin and billing.

I have been using Timely for years now, and its completely transformed my billing and process. When I first started to use it, i was a freelancer, so found it extremely useful to log the precise timings of the varied jobs I had to work on throughout a day. Now I look after a team and spend much more time on Skype and in email and such, which is harder to bill. However with the introduction of the new day planner and connected apps, I plugged in Rescuetime and Trello. Now and a don't miss a single task during the day. Timely is the first app I open in the morning. Great work guys. Keep it up!

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Services d'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
0

4
Publié le 06/12/2018

Just in time

Avantages

Easy to deploy and to configure. Fast adoption with the end users

Inconvénients

Not really something to find except for the api responses and stability retrieving big sets

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4
Publié le 29/12/2018

I no longer waste time on unprofitable tasks

Avantages

Love the redesigned interface launched last year. Timely works perfectly for our smaller teams that focus on more of the freelancing work that comes in. I like the option for local installation as well as web - based. We use the web-based version and it's fast and effective. Like the monthly reports being automatically done, and the ability to drag and drop emails from gmail is great.

Inconvénients

No time tracking on the mobile app is something we wished was available because it would be helpful during travel.

Sissel
  • Secteur d'activité : Design
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 08/12/2016

Makes logging time fun!

The most user-friendly time logging application I have ever used. So easy to toggle between projects. When a client calls, I have already switched logging before I answer the phone. The graphic user interface looks great, and it really makes logging time fun!

Avantages

How easy it makes logging time and toggling between several projects every day. Great customer service too!

Inconvénients

Some bugs at the moment, but we know you're fixing it. Still love Timely <3

Karen
  • Secteur d'activité : Art/artisanat
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 16/03/2017

Better than the rest by a mile

I tried several timekeeping products before I finally found Timely and now I can't imagine using anything else. The clean, attractive design is what first drew me in, but the ease of use and ability to customize my timekeeping tasks have made me a devoted user. Added to the mix are friendly customer service and a reasonable cost for my one-person business. I especially love the tags, which allow me to see how my tasks for each project break down this has helped me be more productive, improved my billing capabilities, and made my estimates more accurate. I can't say enough good things about Timely!

Avantages

Design, usability, customizable features

Inconvénients

Nothing!

218 avis

Catégories connexes