En savoir plus sur Timely

Timely est une solution cloud de planification de rendez-vous qui offre ses services aux professionnels indépendants et PME de divers milieux, notamment les salons de beauté, salons de coiffure, cliniques de santé, salons de massage et de coaching personnel. Les utilisateurs peuvent consulter leurs plannings de rendez-vous à distance, générer des rapports, ainsi qu'envoyer des notifications et des rappels. Parmi les fonctionnalités figure la gestion de calendrier qui permet aux utilisateurs de réserver ou reprogrammer des rendez-vous, de mettre en place des cours et réservations de groupe, de gérer les réservations récurrentes et d'ajouter plusieurs activités à une même réservation. Timely permet aux clients de réserver leurs billets en ligne via des liens intégrés à des sites web ou via Facebook. La solution offre des fonctionnalités de reporting et d'assistance marketing et de ventes. Cette solution offre également des rappels par SMS et e-mail automatisés, tout en stockant les données client de manière sécurisée, y compris les données personnelles, les réservations, les adresses e-mail, l'historique de ventes et d'autres notes. Timely s'intègre à des applications tierces, telles que Google Agenda, Mailchimp, Xero, Vend et MYOB. Les services sont proposés sur la base d'un abonnement mensuel qui inclut une assistance par téléphone et par e-mail.
Timely Logiciel - 1
Timely Logiciel - 2
Timely Logiciel - 3
Timely Logiciel - 4
Timely Logiciel - 5
Timely Logiciel - 6
Vidéo de Timely
Timely Logiciel - 1 - aperçu
Timely Logiciel - 2 - aperçu
Timely Logiciel - 3 - aperçu
Timely Logiciel - 4 - aperçu
Timely Logiciel - 5 - aperçu

Timely - Prix

Timely n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Timely est disponible à partir de 39,00 $US/mois.

À partir de :
39,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à Timely

Timely - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,5
Fonctionnalités
4,4
Simplicité
4,7
Support client
4,7
Mark William
Mark William
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 06/07/2023

Easy to use

Solved our previous complicated process of clients booking online.

Avantages

Ease of use - very easy for our non technical staff to get using it. Simple UI makes it like other familiar software. I love the integration with Google Contacts and Google Calendar - our clients are impressed when we answer phone calls using their name.

Inconvénients

- They recently introduced packages - but they can't yet be booked online by clients. We have a work around in our setup - but it causes a bit more admin work. - I'd also like to see more options for the rules around when consult forms are sent out. - International clients have trouble booking with us - since you can only allow clients with the same phone country code as the business to book in online. - Having some difficulty with Mailchimp integration - we've switched to Timely > Zapier > Mailchimp instead of Timely > Mailchimp directly.

Alison
  • Secteur d'activité : E-learning
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 13/09/2024

Balancing our Workflow with Precision Time Tracking

Timely transformed our university's time tracking by offering clear visibility into resource use across departments. Automated time tracking increased productivity by eliminating the need for manual entry and reducing administrative work. The platform's easy-to-read reports improved course scheduling and research project timelines, resulting in a great boost in grant utilisation efficiency.

Avantages

Timely's automated time tracking has greatly benefited the management of research projects, allowing me to precisely track time spent on various grants without the hassle of manual entry. This has boosted my productivity and improved the clarity and accuracy of our grant reports. The platform's easy-to-use interface helps me see how I divide my time among teaching, research, and administrative tasks, supporting a healthier work-life balance.

Inconvénients

Timely struggles to capture the blurred lines between different academic activities, like when a casual chat with a colleague unexpectedly leads to a research breakthrough.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
1
Simplicité
1
Support client
1

1
Publié le 07/08/2024

Avoid ! Useless communication when you need help. Issue with system their end and still not...

Furious. I am a paying customer and I haven’t had the help that I have needed. I haven’t had issues before and now issues are arising with their systems. Not offering clients slots that are available, booking clients in slots that aren’t supposed to be available and open times in the diary are not showing to customers. It’s an absolute mess.

Avantages

I like it because it is cheap but that reflects on the issues that they have with their system.

Inconvénients

You can get hold of anyone for help. They won’t speak to you on the phone unless you are an upgraded member. They did regard that there is an issue with the system and come back with slow, stupid responses and then close the chat claiming that you haven’t responded, leaving you with an un resolved issue. I am loosing out on money and bookings because of this.

Paul Cedric
  • Secteur d'activité : Automatisation industrielle
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 09/06/2024

Timely review

Avantages

Neatly done and can accommodate you in timely manner

Inconvénients

Sometimes loading problem or it is just the network error.

Bonita
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 14/08/2023

I love Timely

10/10 love every step I've taking with timely.

Avantages

Timely has been super easy to use, the help guides are very explanatory. I think I have only had to contact the timely team 2 or 3 times in the 3 years I have been using timely. It has made my business work so much more smoothly with less admin required from me (I have a hard enough time keeping up with all the other admin work there is)

Inconvénients

I cannot think of any right now but I love that you have feedback links handy so if something feels like it could be improved the button is right there. I don't have to stop what i'm doing to let you know what my thoughts are.

Alternatives envisagées 

Acuity Scheduling

Pourquoi choisir Timely 

fresh had (somewhat) hidden fees that I didnt appreciate and the overall feel of the platform just wasn't as professional as I wanted for my business.

Logiciel antérieur 

Fresha

Pourquoi passer à Timely

I chose timely before looking at these other products but I had been given high recommendations to use timely and loved the client side of timely

Catégories connexes