En savoir plus sur Homebase

Homebase est une solution de gestion du temps et de planification basée sur le cloud qui aide le personnel des ressources humaines à organiser et à gérer la planification du personnel, les feuilles de temps et la paie. Elle s'adresse aux entreprises de secteurs tels que la restauration, le commerce de détail, la santé, les logiciels, etc. Les utilisateurs peuvent créer des plannings du personnel à l'aide d'une interface de type glisser-déposer. Les horaires peuvent être envoyés aux employés par SMS ou par e-mail. La solution permet également aux utilisateurs d'obtenir une visibilité sur les coûts de la main-d'œuvre en suivant les heures des employés et les heures supplémentaires. Homebase propose également un reporting d'erreurs automatique et diverses fonctionnalités d'exportation de données. Les intégrations incluent plusieurs solutions de point de vente telles que Clover, Poynt, Talech, Square, Breadcrumb, Lightspeed et Revel Systems. Des applications mobiles sont disponibles pour les appareils iOS et Android, permettant une utilisation à distance. Les services sont proposés avec un abonnement mensuel. La formule complète comprend une assistance par téléphone, e-mail, chat et des webinaires.
Homebase Logiciel - 1
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Homebase Logiciel - 5
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Vidéo de Homebase
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Homebase Logiciel - 5 - aperçu

Homebase - Prix

Homebase est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Homebase est disponible à partir de 14,00 $US/mois.

À partir de :
14,00 $US/mois
Version gratuite :
Oui
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à Homebase

Homebase - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,5
Fonctionnalités
4,5
Simplicité
4,6
Support client
4,5
5 avis sur 1 002 Afficher tous les avis
Cheryl
Cheryl
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 17/08/2022

Game Changer

Finally getting up to speed with technology. We had so many issues with our previous time clock provider, I'm so glad we found Homebase!

Avantages

Being able to use the software anywhere and have the ability to change the schedule, communicate with staff, find coverage and my staff to always be up to date with what's going on.

Inconvénients

Sometimes staff tell me they don't get notifications of schedule change when I post it.

Crystal
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 09/11/2023

Everyone loves Homebase

Avantages

User friendly, highly functional, efficient and effective mobile platform, great customer service!

I've never had an HR or work app that employees and management unequivocally love ... but Homebase hits the mark for everyone!

Inconvénients

Homebase costs us more overall than any other products we've used but it's worth the money.

The "time off" tracking functionality is really basic and not as robust as I wish it was.

Bryan
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 28/03/2024

Good options but struggles at times

Avantages

We have used Homebase for our needs for the last 7 years. There are many features that are nice that we use. The timeclock is the main feature that we use as it allows our team members to clock in and out right from their phones. It also give them how many hours they have worked and how much pay they have made.

Inconvénients

The message and schedule feature is hard. The Message feature constantly stops working so our team members dont get the notifications. Also trying to schedule for a month at a time is very hard and it could be easier. I have asked that they make it easier but nothing has changed.

Justin
Justin
  • Secteur d'activité : Événementiel
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
2
Simplicité
3
Support client
1

2
Publié le 13/12/2023

I regret purchasing Homebase

We are on the essentials plan. We have 45 employees. some of those employees are able to do more than 1 job. some of those jobs are a higher paying position (like bartender vs busboy)

When you hire a bartender at $15 per hour, if that bartender picks up a job as a busboy at $10 per hour - the software won't allow you have that bartender get paid at $10 unless you upgrade to their "plus" plan.

What was not explained was why this just became an issue in december 2023 and was not an issue when we onboarded all employees in september.

for that reason - i will not be renewing and will be sourcing a new sofrware. if i'm going to pay a higher cost, it wont be for the lack of customer service i've recieved to date.

i'll gladly update this review if the team can fix my issue but based on the customer service response i've seen so far...i dont see that happening without me making some noise.

Avantages

The price was better than our old provider, wheniwork but maybe it turns out that you get what you pay for?

Inconvénients

Customer service is very limited in what they are willing to say or do and you dont have a rep or salesperson other than when they first try to take your money and get you to sign up. I've sent messages for support or attempted to call or email my old rep that signed me up that went unanswered. When they have been answered - its been covered in technical jargon instead of a simple "yes you can do that by doing this or no, thats not available on your plan.

Doh
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 31/01/2024

10 years and still my favorite

Avantages

i've been using homebase for at least 10 years, and it is the very best. it's so very user-friendly, and the features are top-notch. i'm a huge fan.

Inconvénients

there's nothing i dislike about homebase, and if i did, they listen to their clients and add/improve features regularly.

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