En savoir plus sur Toast POS

Toast POS est un système flexible conçu exclusivement pour les restaurants et le secteur de la restauration. Offrant des outils tels que la commande en ligne, la livraison, les plats à emporter, la commande sur application mobile, les paiements sans contact et l'achat de cartes-cadeaux électroniques, cette solution vise à aider les restaurateurs à s'adapter rapidement et à prendre le contrôle des tendances changeantes du secteur et des attentes des clients. En tant que plateforme cloud sûre et sécurisée, Toast POS inclut de nouvelles mises à jour des fonctionnalités tout en permettant aux utilisateurs d'accéder aux données du restaurant de n'importe où, sur n'importe quel appareil mobile. Sa puissante suite de reporting et d'analytics aide la direction du restaurant à identifier les opportunités d'économies sur les coûts, à mettre en évidence les éléments de menu les plus vendus et bien plus encore. Ce système de PDV (point de vente) peut contribuer à rationaliser la gestion des stocks et les opérations des restaurants. Les mises à jour de menu nécessaires, telles que les offres spéciales quotidiennes, peuvent être effectuées à partir de n'importe quel terminal Toast ou appareil mobile à l'aide de l'application Toast. Les serveurs peuvent utiliser des fonctionnalités de commande à la table et traiter les paiements à l'aide de tablettes portables, connues sous le nom de Toast Go. Avec cette solution de PDV, les utilisateurs de Toast peuvent également suivre les onglets du bar et rechercher des recettes de boisson, contribuant ainsi à améliorer l'expérience globale du client. La borne interactive de Toast est également disponible pour les options de service en libre-service. Le produit de gestion de la paie et des équipes de Toast est une solution qui permet de gagner du temps et intègre des systèmes de PDV et de paie pour les restaurants afin de gérer le temps de manière transparente, les approbations et les fonctions RH. Cette intégration peut aider un propriétaire de restaurant à économiser de l'argent en réduisant le besoin d'éditeurs de logiciels supplémentaires. Le système Toast POS automatise également les pourboires standardisés qui encouragent les pourboires équitables, ce qui peut améliorer le moral des employés dans le secteur de la restauration.
Toast POS Logiciel - 1
Toast POS Logiciel - 2
Toast POS Logiciel - 3
Toast POS Logiciel - 4
Toast POS Logiciel - 5
Toast POS Logiciel - 6
Vidéo de Toast POS
Toast POS Logiciel - 1 - aperçu
Toast POS Logiciel - 2 - aperçu
Toast POS Logiciel - 3 - aperçu
Toast POS Logiciel - 4 - aperçu
Toast POS Logiciel - 5 - aperçu

Toast POS - Prix

Toast POS est disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. La version payante de Toast POS est disponible à partir de 69,00 $US/mois.

À partir de :
69,00 $US/mois
Version gratuite :
Oui
Version d'essai gratuite :
Non

Produits similaires à Toast POS

Toast POS - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
3,9
Fonctionnalités
4,1
Simplicité
4,3
Support client
3,7
Jeff
Jeff
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 14/10/2019

So Great to Have Everything Consolidated

Overall I think after a lot of research and a couple of trials Toast seemed to be the best option as a long-term solution. I believe it can grow with us over the years.

Avantages

One stop shop plug and play solution! I was not interested in having to switch between systems and wanted easy reporting across the business.

Inconvénients

Takes a while to learn all the functionality but worth it once learned. Although it’s not a problem with the software itself, either a better hard copy training manual or disk would be helpful.

Alternatives envisagées 

Time Tracker

Pourquoi passer à Toast POS

More robust and offered more scale as we grow to keep everything on one platform.

Réponse de Toast

Hi Jeff, Jasmine from Toast here. We're thrilled to hear you are enjoying your all-in-one, Toast POS System! For helpful training material, encourage you to refer to Toast Central at https://central.toasttab.com/s/.

Répondu le 08/11/2019
Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 21/08/2020

I'd give it a 10 but then it would be perfect!

Overall, I really enjoy the system. It's simple to program and they have a great support system. It's worth the investment to pay for extended support until you or a manager has the ins and outs of the backend in hand. The reporting is awesome and when used the right way, you have your answers to questions you didn't even know you needed to ask.

Avantages

I have been using restaurant POS for over 20 years and Toast has shown itself to be one of the best on the market. It is so user-friendly and easy to work in, including the handhelds, that it's amazing. In training new teams they offer a great program and support team. The layout is ideal for high-volume. Reporting is excellent. I refer Toast to most of our clients.

Inconvénients

As with any new system you install, there will be issues and "clunks." Toast is no exception. The worst was the display screen and the use of it on the line. If you do not set aside enough time to train, prior to opening or first use, it will be challenging to understand, especially if you are not used to systems other than tickets and calling out. It just takes time getting used to and working out the kinks upon install.

Alternatives envisagées 

Clover

Pourquoi choisir Toast POS 

We needed to have a better system than the old one we were using, as in most places. Toast offered the package at a wonderful price and the system supports the costs.

Pourquoi passer à Toast POS

Price, support, system use

Réponse de Toast

Hi there, Mora from Toast here. It's great to hear that your positive experiences with Customer Care have enabled you to efficiently train up new team members. Thank you for providing this feedback!

Répondu le 27/08/2020
Mark
  • Secteur d'activité : Restaurants
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
1
Simplicité
1
Support client
1

1
Publié le 17/01/2024

Worst Customer Service

Horrible. Now I have to cancel Toast from all my restaurants and start with a new company. Not happy. All because they will not get anything accomplished for you if you are being overcharged, to online ordering isn't working correctly, to menu manager not functioning properly. DO NOT PURCHASE THIS SOFTWARE even though the functionality appears to be great. Not worth the hassle.

Avantages

I did like the functionality but the service is so bad, it does not matter how good the software is.

Inconvénients

Customer service, Toast adding billable products and never taking them off because you cannot get a hold of customer service.

Réponse de Toast

Hi Mark, I'm sorry to hear that this has been your experience. I'll be reaching out to directly to learn more how we can help support you here.

Répondu le 24/01/2024
Allie
  • Secteur d'activité : Restaurants
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 24/04/2024

We have yet to find anything that compares to Toast!

Avantages

We love Toast and its modern/easy to use setup. It is very easy for both our employees and customers to utilize. We love the online ordering features, the terminal setup and the customer service.

Inconvénients

We are always left disappointed with the processing fees for credit cards. We wish we could price compare. This makes the system more expensive than it initially seems.

Réponse de Toast

Hi there, thanks for taking the time to leave us a review!

Répondu le 15/05/2024
KRISTEN
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 31/10/2023

Toast for High-End Restaurant that is part of a Hotel/Banquet/Spa Resport

Positive, for both POS and Payroll. While we have had a few hiccups, I have been impressed with Customer Service and Tech Support in most instances

Avantages

Self-Install was a little bit complicated but Toast Support was very helpful. The interface is very intuitive and overall simple to follow and teach. Some financial reports don;t show exactly what we'd like, but Toast Support is helping us create custom reports for everything we need.

Inconvénients

Setting up the menu and revenue centers, especially chaging the revenue centers has been less simple than I'd like.

Réponse de Toast

Hi Kristen, thanks for taking the time to share your experience using Toast! We're thrilled that the interface is simple enough for you to follow and teach your team. We're always here to help support you! If you haven't already, please join our online community at community.toasttab.com to connect with other restaurant leaders. - Carrisa

Répondu le 01/11/2023

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