En savoir plus sur CallHub

CallHub est une plateforme de gestion de campagne tout-en-un de confiance qui révolutionnera vos campagnes de sensibilisation, de démarchage, de mobilisation et de marketing. L'éditeur propose des solutions d'appels entrants et sortants, de diffusion de textes, de textos de pair-à-pair, d'organisation relationnelle et de diffusion vocale au sein d'une même plateforme. Cette plateforme est adaptée aux campagnes politiques, aux organisations à but non lucratif, aux défenseurs des droits, aux syndicats ou aux entreprises de toutes tailles. Grâce à une tarification compétitive et évolutive, vous pouvez faire évoluer vos campagnes en fonction de vos besoins. CallHub est également la seule plateforme conforme aux normes SOC2 et RGPD sur le marché. Vous pouvez donc être confiant dans la protection de vos données grâce à des mesures de sécurité du plus haut niveau.
CallHub Logiciel - 1
CallHub Logiciel - 2
CallHub Logiciel - 3
CallHub Logiciel - 4
Vidéo de CallHub
CallHub Logiciel - 1 - aperçu
CallHub Logiciel - 2 - aperçu
CallHub Logiciel - 3 - aperçu
CallHub Logiciel - 4 - aperçu

CallHub - Prix

CallHub est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de CallHub est disponible à partir de 199,00 $US/mois.

À partir de :
199,00 $US/mois
Version gratuite :
Oui
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à CallHub

CallHub - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,3
Fonctionnalités
4,3
Simplicité
4,3
Support client
4,2
Michael
  • Secteur d'activité : Organisme politique
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 15/07/2024

No-Brainer for Political Campaigns

So far the program is easy, straight-forward and versatile

Avantages

The UI is very easy to navigate and deploy

Inconvénients

I really haven't developed an opinion on this matter yet

KIMBERLY
  • Secteur d'activité : Équipements publics
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 02/04/2024

CUSTOMER SERVICE UTILTIES

Our experience has been very pleasant and professional. The representative was very helpful to locate the call log and determine what was wrong with the import file.

Avantages

This program covers all the features for our basic needs when it comes to customer's needs in the utility department.

Inconvénients

Very seldom, we will experiences an anomaly when 120 calls couldn't launch. Also, a few occasion this was user error which customer service has gone over and beyond to satisfier the needs of our service.

Richard
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
4

3
Publié le 04/07/2016

Great but needs work

I find the service great but there are times when the call quality is just not what it should be. We've investigated our line spread but that's not the main cause
It's young and will only improve

Avantages

The capability to have a truly mobile business with agents working from and environment they prefer.

Inconvénients

Call quality is not always what you want sometimes experiencing delays in the other person hearing you and worst, so bad that the other person just hangs up

Réponse de Gaglers

Hi Richard, thank you for your feedback. If you had let us know the issues with quality earlier we could've moved to you different routes. Unfortunately due to the limited customers from your country, we couldn't anticipate it.

We will change your routes and this issue of quality you face should be resolved.

Répondu le 05/07/2016
Mel
  • Secteur d'activité : Organisme politique
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
3

5
Publié le 28/05/2024

Great for voicemail drop!

Avantages

It's easy to setup and the pricing was very good compared to other options. I love not having to dial numbers or leave voicemails and get through my lists a LOT faster!

Inconvénients

You can't use your own number to text, and notes don't transfer to NGP.

Jordan
Jordan
  • Secteur d'activité : Organisme politique
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 20/11/2018

Indispensable campaign tool

Overall, I have continued to use CallHub for several years and have appreciated the improvements I have seen over this time. I find the SMS Broadcast feature is an invaluable way to mobilize volunteers during a campaign, as it allows me to reach dozens of people at once in a way that gets far higher response than email, and allows me to carry on two-way communication with them. I have also used CallHub to run phone campaigns during elections for voter outreach and Get Out the Vote (GOTV) efforts, and between elections to invite people to events. I have also used the Voice Broadcast feature in various ways, from inviting people to events to, in one case, contacting almost every household in a small province to generate leads for people wanting more information about a plebiscite that was taking place.

Avantages

As someone who has managed and worked on a lot of campaigns and use NationBuilder as my primary database/website solution (which CallHub integrates beautifully with), CallHub has become my go-to platform for affordable phone canvassing campaigns, voice broadcasts and text message blasts. In particular, text message blasts are the single most useful tool for volunteer mobilization that I have used in recent years.

Inconvénients

While CallHub works without a hitch at least 99% of the time, occasionally I or my call agents still run into unexplainable bugs that can temporarily bring campaigns to a halt. That is of course frustrating for both volunteers and for campaign organizers, especially in the high-pressure context of a campaign where every minute of delay can mean one less contact with a voter.

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