En savoir plus sur CallHub

CallHub est une plateforme de gestion de campagne tout-en-un de confiance qui révolutionnera vos campagnes de sensibilisation, de démarchage, de mobilisation et de marketing. L'éditeur propose des solutions d'appels entrants et sortants, de diffusion de textes, de textos de pair-à-pair, d'organisation relationnelle et de diffusion vocale au sein d'une même plateforme. Cette plateforme est adaptée aux campagnes politiques, aux organisations à but non lucratif, aux défenseurs des droits, aux syndicats ou aux entreprises de toutes tailles. Grâce à une tarification compétitive et évolutive, vous pouvez faire évoluer vos campagnes en fonction de vos besoins. CallHub est également la seule plateforme conforme aux normes SOC2 et RGPD sur le marché. Vous pouvez donc être confiant dans la protection de vos données grâce à des mesures de sécurité du plus haut niveau.
CallHub Logiciel - 1
CallHub Logiciel - 2
CallHub Logiciel - 3
CallHub Logiciel - 4
Vidéo de CallHub
CallHub Logiciel - 1 - aperçu
CallHub Logiciel - 2 - aperçu
CallHub Logiciel - 3 - aperçu
CallHub Logiciel - 4 - aperçu

CallHub - Prix

CallHub est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de CallHub est disponible à partir de 199,00 $US/mois.

À partir de :
199,00 $US/mois
Version gratuite :
Oui
Version d'essai gratuite :
Oui

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NationBuilder

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CallHub - Avis

Note globale

4,4
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Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,3
Fonctionnalités
4,3
Simplicité
4,3
Support client
4,2
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Tous les avis sur CallHub

Filtrer par :
Classer par :
170 avis
Merrill
Merrill
  • Secteur d'activité : Organisme social ou civique
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 26/06/2019

Excellent tool for Call Center and SMS messaging with strong CRM integration

CallHub has helped us solve a crucial need of being able to phone bank our members to inform them of key events and voting and election requirements. It was smooth to implement and has excellent integration with our membership database, allowing us to eliminate data silos and actively track response rates and needed follow-up in real time. And, it has been a very cost-effective solution as we could gauge our cost outlays before each campaign.

Avantages

CallHub is a very flexible and easy to manage Call Center phone-banking tool that is focused on serving political and issue advocacy organizations.

The user interface is very intuitive - especially for callers, who can work remotely and make all calls entirely within a web browser. The experience of nearly 1600 remote volunteer was consistently positive.

Backend integration with CRM/Membership management platforms is extensive, including NationBuilder, SalesForce, Action Network, and others is extensive. CallHub also integrates with Zapier. Our implementation with NationBuilder allows for 2-way data flow and immediate database updates with selected Tags, Survey Responses, and Notes from calling activity allowing for direct post-call follow-up.

The CallHub platform can easily scale to large implementations and their Customer Care team has proven to be very responsive.

One of the best features is their no-cost sign-up and pay-as-you-go pricing model which makes it very easy to get started and see how well it works within your organization.

Inconvénients

There were some initial issues with importing calling scripts, but regular improvements in the user interface and backend functionality by CallHub has resolved this.

There is still some room for improvement with the tools available for managing calling Agents within the system, especially when we had such a high number of volunteers.

Norman
  • Secteur d'activité : Externalisation/délocalisation
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

4,0
Publié le 07/11/2024

Premium features without the need for license commitments

One of the reasons why we continue to use CallHub is the flexibility to scale up and down as needed. The features CallHub provides to you are generally considered premium features on other calling systems

Avantages

Compared to Callhub to other available calling system on the market, Callhub has a lot of features for a reasonable cost. it also doesn't lock you into the seats/licenses. This allows you to scale up and down as needed.

Inconvénients

The analytics and reporting still need improvement. It is still very much designed for a B2C type of campaigns. There are limitations for B2B campaigns.

Alternatives envisagées 

Five9

Pourquoi passer à CallHub

Five9 is just crazy expensive and not suited for an organization of our size
Alex
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
5

3,0
Publié le 19/10/2024

Callhub review

pretty good. when i needed help, you were quick to respond and help me

Avantages

helps us get the word out there for our events

Inconvénients

it's a bit tricky to navigate and uploading contacts lists can be hard

Shannon
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 16/08/2024

Best texting platform I've used

CallHub is the best texting platform I've used. The interface is really straightforward, and the integration with NationBuilder really comes in handy for us. Whenever I have an issue, I get great support quickly. I also have a dedicated account rep with whom I speak on a quarterly basis. He always comes to our meetings prepared to show me a new way that CallHub can make my work life easier.

Avantages

CallHub's interface is more user-friendly and straightforward than other platforms I've used. Tech support is fast and helpful. I really enjoy using CallHub.

Inconvénients

It's really hard for me to think of anything. Whatever problems I have had -- they have been about 90% error on my part, at least. Rarely a CallHub glitch. Regardless of what caused an issue, I always get super fast and helpful tech support.

Bob
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
5
Support client
5

4,0
Publié le 05/11/2024

good and bad

easy to use, good support
poor features that make no logical sense

Avantages

easy to use, simple for admin and agents
no need to pay monthly fee per agent
spamshield

Inconvénients

poor logic--many aspects make no sense such as someone texting to the callerid # they see and my agents will never see those inbound text messages. Many aspects like that which make no sense and undermine effectiveness of our call center campaigns
Cost is too high

Alternatives envisagées 

Kixie PowerCall

Pourquoi passer à CallHub

ease of use, spamshield, easy for agents to use, no monthly agent charge
Abel
  • Secteur d'activité : Organisme politique
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 05/11/2024

One of a kind platform that can truly do it all

It's been great so far, my account manager is very helpful and I appreciate the personal attention to our account.

Avantages

great interface, pretty user friendly. LOTS of applications you could run an entire organizing operation out of it. very cool

Inconvénients

Takes too long to autosend messages, only 45 mms per minute. Good for small elections but not good for congressional, countywide or statewide.

Shanye
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 16/11/2024

Happy I found CallHub

Overall experience is great, using this will save me money with outbound calling campaigns

Avantages

Love the way I am able to set up call dispositions, love how easy it is to set up.

Inconvénients

The UI is outdated looking, would be cool if it looked better

Devin
  • Secteur d'activité : Organisme politique
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

5,0
Publié le 06/11/2024

Satisfied Campaign Manager

Overall satisfied, contacting supporters and voters has been efficient

Avantages

Very user friendly for agents - easy to set up campaigns for admins and managers

Inconvénients

Campaigns don’t save as drafts, making it difficult to leave a page and come back

Alternatives envisagées 

NationBuilder

Pourquoi passer à CallHub

Recommended by central campaign HQ, optimal integration with database
Angela
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
3

4,0
Publié le 19/11/2024

Nice and cost friendly option

It’s been ok. I’ve gotten used to it now.

Avantages

It is cost friendly and I don’t have to lock into a contract, which is helpful because I use it for a nonprofit to send out reminders.

Inconvénients

It was a bit hard to figure out at first, but now it’s better. There’s also no mobile option. I was able to use my phone at first, but then it stopped letting me do that.

Sarah
  • Secteur d'activité : Organisme politique
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 21/10/2024

Call Hub - Positive Experience

Very positive and a great addition to our campaigning suite.

Avantages

It is easy to operate and allows multiple campaigns to be running in conjunction. Call Hub responds to help requests in a timely manner.

Inconvénients

Calling numbers appear as spam and this cannot be removed in Australia. Call Hub is set up more for an American context.

KIMBERLY
  • Secteur d'activité : Équipements publics
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4,0
Publié le 02/04/2024

CUSTOMER SERVICE UTILTIES

Our experience has been very pleasant and professional. The representative was very helpful to locate the call log and determine what was wrong with the import file.

Avantages

This program covers all the features for our basic needs when it comes to customer's needs in the utility department.

Inconvénients

Very seldom, we will experiences an anomaly when 120 calls couldn't launch. Also, a few occasion this was user error which customer service has gone over and beyond to satisfier the needs of our service.

Prachit
  • Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

5,0
Publié le 05/09/2024

Expensive but awesome

Good, we will continue using it. Like I said it is expensive.

Avantages

IVR, our sales team gets 100 leads a day, so we get a feature where customers can call us back.

Inconvénients

I think it is a little expensive. Maybe in future if we find a better company we might switch.

Jamie
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

5,0
Publié le 05/09/2024

Callhub review

Avantages

Callhub us a great tool for one on one outreach and organizing.

Inconvénients

Some of the features and built in compliance functions are US centric.

Alternatives envisagées 

Twilio

Pourquoi passer à CallHub

Ease of set up and integrations with nation builder and action network
Josh
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 28/08/2024

Amazing - Time saver!

Amazing - Saved so much time for us calling to say the same thing over and over

Avantages

Saved so much time for us calling to say the same thing over and over

Inconvénients

It deleted our call recordings once before but we just had to re-add them

Christopher
  • Secteur d'activité : Organisme politique
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 13/08/2024

Great Support

Avantages

Great integrations and support is very responsive.

Inconvénients

Not as cost effective as other competitors.

Evin
  • Secteur d'activité : Organisme politique
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 08/07/2024

Dashboard analytics request

Great experience, will continue to use.

Avantages

Easy to use, affordable, agile, no issues deploying at scale

Inconvénients

I needed more sophisticated performance analytics for campaigns and canvassers such as a live dashboard

Brysen
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 26/06/2024

Closing Deals!

Avantages

Easy to use and easy to set up a campaign.

Inconvénients

Nothing really, it’s easy for myself and my team to use.

Jon
  • Secteur d'activité : Organisme politique
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 21/08/2024

From a very happy caller

We use CallHub to reach our members via phone and text.

Avantages

So intuitive and easy to use. Makes calling and texting effortless.

Inconvénients

A bit of a learning curve but not much. Nothing to dislike.

Ade
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

4,0
Publié le 31/03/2024

Great and affordable call center management app for entrepreneurs, small and large companies

I am enjoying using CallHub so far and would recommend it to my colleagues. The cost of making calls through there is very affordable and won’t break the bank.

Avantages

The affordability and the ease and user friendly interface of the app

Inconvénients

I think they can make the app look a bit better with better fonts, more pretty and attractive colors. It looks a bit bland

Jenny
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
5

3,0
Publié le 08/09/2024

CallHub Review

overall our main goal was to use the call centre tool and it has been working great.

Avantages

the voice call centre which we use the most. user friendly.

Inconvénients

the text broadcast tool is a bit difficult to use.

Réponse de Gaglers

Hi Jenny. Thank you so much for taking the time to give us your review. We always value our customers' feedback and consider this a learning opportunity to improve ourselves. Seeing that you mentioned that the text broadcast tool was difficult to use, I'll take ownership and pass it on to the concerned team to ensure we can make it easier to understand.

Répondu le 25/09/2024
William
  • Secteur d'activité : Assurance
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4,0
Publié le 11/04/2024

Very Solid Auto Dialer/Great Customer Service

9 out of 10

PLEASE APPLY MY 10 DOLLARS TO MY ACCOUNT.

Avantages

ease of use and set up.
I've had a very positive experience with your support staff. There are great. They are friendly and quick to respond with great follow up. Cant ask for any better in that department.

Inconvénients

dialer picks up a lot of answering machines even when you tell it to hang up. I spoke with support and its normal.
Also it seems expensive, it cost me 25 dollars to call 500 numbers.
I think I'm going to have to look for a flat rate monthly dialer service.

Page
  • Secteur d'activité : Organisme politique
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5,0
Publié le 17/09/2024

I love CallHub!

Avantages

It allows me to reach voters quickly and efficiently.

Inconvénients

I'm having issues merging accounts for different campaigns.

Duane
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5,0
Publié le 02/07/2024

Yes! Recommended

Painless campaign setup and activation.

Avantages

Easy to navigate, easy to follow instructions, and quick response to changes

Inconvénients

I have no cons to report at the present time

Alternatives envisagées 

Shape

Pourquoi passer à CallHub

I primarily needed the dialer functionality
McKinley
  • Secteur d'activité : Organisme politique
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 02/07/2024

Great dialer tool for political campaigns

Overall, great. I've used CallHub to build events, raise money, and save time.

Avantages

I've found that CallHub is relatively easy to get started with, and has an intuitive interface.

Inconvénients

I would find it helpful if there was a more straightforward "getting started, step by step" for a political campaign guide.

Saptarshi
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4,0
Publié le 15/05/2024

Callhub review

Avantages

best feature for the price tag
easy to use

Inconvénients

uiux is a little bit out dated it feels like that

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