En savoir plus sur Mirro

Mirro aide les dirigeants à mieux comprendre leurs équipes et permet à leurs collègues de se développer les uns aux autres, créant ainsi des parcours d'équipe positifs et en constante évolution. La plateforme est fournie avec un flux d'activité, qui permet aux utilisateurs d'afficher les mises à jour du projet et de partager des idées avec les équipes. La fonctionnalité de vérification des performances de Mirro permet aux responsables de fournir des commentaires ou de la reconnaissance aux employés et de suivre les objectifs de plusieurs projets. La solution offre une multitude de fonctionnalités, telles que la gestion de l'intégration, les rappels d'évaluation automatisés, une base de données des employés, des autorisations basées sur les rôles, la gestion des documents, la journalisation des performances, etc. De plus, les administrateurs peuvent créer des objectifs, attribuer des échéances et suivre l'état d'avancement en temps réel. Mirro permet aux utilisateurs d'obtenir des informations sur les taux de rétention des employés, les départs et les calendriers de capacité via des analytiques. De plus, la solution prend en charge l'intégration à diverses applications tierces telles que Zapier. La solution est disponible sous forme d'abonnements mensuels et l'assistance est assurée par téléphone, e-mail et d'autres services en ligne.
Mirro Logiciel - 1
Mirro Logiciel - 2
Mirro Logiciel - 3
Mirro Logiciel - 4
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Vidéo de Mirro
Mirro Logiciel - 1 - aperçu
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Mirro - Prix

Mirro n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Mirro est disponible à partir de 6,50 €/mois.

À partir de :
6,50 €/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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Mirro - Avis

Note globale

4,7
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Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,6
Fonctionnalités
4,6
Simplicité
4,7
Support client
4,7
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Tous les avis sur Mirro

Filtrer par :
Classer par :
151 avis
Elena
Elena
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
0

4,0
Publié le 05/03/2024

Good people management tool

Avantages

Friendly platform, got easier to use throughout time and it is continuously growing/improving its features. Love the Kudos system.

Inconvénients

Nothing specific; maybe regarding the "Dark mode" option, which when applied does not seem to be that user friendly considering the platform's font (all that is not bold gets harder to read/follow).

Ana-Maria
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 05/03/2024

Congrats for the good work!

I am happy using Mirro, it is a great help for my daily activities.

Avantages

The user interface, the access granted for users, the exports, database, attendance records, employee management, feedback area, OKRs.

Inconvénients

The latest changes on uploading docs (as HR) for employees. Please bring back the old bulk upload!

Kaylynn
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4,0
Publié le 08/01/2025

Mirro for Teams!

My team and I used this mostly for brainstorms and organizing our thoughts. We were able to use it live all together and work on our boards async. This was a helpful visualization tool for us.

Avantages

Very collaborative. Helpful for brainstorming and working async.

Inconvénients

It takes some getting used to when using the whiteboard function. But not really a con.

Veronica
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

3,0
Publié le 13/05/2021

good software, has great potential

I think the product is easy to use and helpful for any type of organisation, I'm happy we started this collaboration

Avantages

Before the implementation, the sales team offered a lot of useful information very patiently. Even the [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was willing to meet our team to answer possible questions, and this I appreciated a lot. The implementation support was flawless, responsiveness to emails was very fast.
I like the ease of use, some of the functionalities (like kudos and the interactive homepage) are cool, also the "have you met X" is a nice functionality. It was (in theory) easy to implement the software in our company.

Inconvénients

I already suggested adding some new functionalities that would be helpful for our organisation. Although the sales presentation was impressive, the application has some bugs that interfered with the implementation part. The good part is that their representative (Lavinia) helped me during this process. I think the biggest issue I had so far was that we had co edit some of the information (for all the colleagues) manually - if we were a bigger company, this would have been a lot more time-consuming.

Alternatives envisagées 

BambooHR

Pourquoi choisir Mirro 

I liked the performance and kudos / feedback functionalities

Logiciel antérieur 

Zoho People

Pourquoi passer à Mirro

cost / quality

Réponse de Zitec

Hi Veronica!

Kudos to you too for taking the time and effort to share what you love most about Mirro and also pinpoint how we can improve. We'll make sure your great ideas go directly to our improvements list, so keep a close eye on us.

Répondu le 19/05/2021
Evelina
Evelina
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 03/02/2024

Employees management, leave management and performance tracking

Very useful for a growing company like ours.

Avantages

The user interface, the team, the OKRs functionality

Inconvénients

The time they did not have a native mobile app

Oana Laura
  • Secteur d'activité : Mode et vêtements
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 01/03/2024

Easy and fun to use

It’s a good experience, gives me the exact information i need, without having to dig too deep.

Avantages

I love the simple interface and how intuitive everything is. I didn’t need an onboarding to start using it. It gives a holistic overview on what’s happening in the company and it’s a fun way to know your colleagues when you’re new, to give and receive recognition.
Small things like social media type of interactions makes Mirro a tool that incentivizes employees to perform tasks that otherwise would be considered “chores”.
I like the ease of use and clear way of displaying information, clean design and logical flows from an UX perspective.

Inconvénients

The fact that upon logging in, even if i tick the “Remember me” check box, I always have to type my email. Seems like a bug, so it’s not that bad, but slightly frustrating to have a feature that doesn’t work.

Réponse de Zitec

Hey, Oana,

We really appreciate your feedback. Our entire team enjoyed hearing you have such a great experience with us and that you now find the "chores tasks" more attractive.

We will investigate the situation encountered with the Remember Me option. To make sure we can contact you to let you know the status, please open a ticket to [email protected]

Warm regards,
Mirro team

Répondu le 15/03/2024
Ardila
  • Secteur d'activité : Formation professionnelle et coaching
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 27/08/2024

A Great Performance Management Software For Business

Avantages

When it comes to performance management, Mirro offers the best features.
Despite being well equipped, using and understanding Mirro is easy and it comes at an amazing cost.

Inconvénients

So far so good with Mirro. It has been effective.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5,0
Publié le 05/03/2024

Great team management software

Avantages

Easy to use, I have all my employee information in one place, I don't have to ask someone how many vacation days I have or which team does a person belong to.

Inconvénients

not very straightforward approach to OKRs and team goals setup.

Edward
  • Secteur d'activité : Banque
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 29/02/2024

Mirro review

Once it was set up, it was easy to manage daily status meeting using Mirro.

Avantages

The ability to put 'sticky' notes on the calendar.

Inconvénients

There were issues initially setting up meeting leaders.

iuliana
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
3

4,0
Publié le 19/03/2024

Overall UX flow

My overall experience with Mirro has been great so far. I'm in love with the activity feed and it makes the colleagues interact and engage a lot which is amazing. Huge fan of the gifs and emoji reactions

Avantages

Feedback requests and giving feedback. The flow is really intuitive and easy to complete.

Inconvénients

PTO/Holidays section. The top section for some reason is not clear enough. Too many cards with numbers and they are not clear from the first glance. I still need to read each one of them to get to " how many days do I have left in this year"

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 25/10/2023

Agibank

Avantages

ease of use and flexibility of changes in application design

Inconvénients

I use integrations less because they are not intuitive

Andrei
  • Secteur d'activité : Mode et vêtements
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
0

4,0
Publié le 01/03/2024

Very helpful tool

Avantages

I like that I can see my new colleagues and info concerning me. I can easily make a vacation request and see celebrations.

Inconvénients

I don't like that I cannot find easily this page https://app.mirro.io/users/{id}/employee.

Réponse de Zitec

Hey, Andrei,

We are glad that you enjoy Mirro - Yay!

But we are sorry that you can not access the desired page. Please contact us at [email protected], as we would like to ensure we fully understand what is happening.

Thank you.

Warm regards,
Mirro Team.

Répondu le 15/03/2024
Andreea
  • Secteur d'activité : Marchés boursiers
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 19/01/2023

Easier, friendlier and always ready to help.

So far, we have had a very good experience thanks to their excellent customer experience team, always ready to solve all our doubts and needs. 🏆

Avantages

What I like most is that we can provide timely and meaningful feedback to your colleagues and formally recognize your work environment, culture, teamwork, and contribution to performance.As a strong ally of personnel, it is very useful for simplifying procedures and shortening time. All of this is possible because their excellent customer experience team is always ready to answer all our questions and combine schedules to achieve the best possible performance.

Inconvénients

On the downside, I found no ability to track salary with all bonuses in addition to each employee's negotiated salary. From the point of view of the wage area, I would like to have the opportunity to introduce(via data import) Monthly salary including bonus for each employee.

Ramona
  • Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 31/01/2023

A friendly, intuitive and useful HR tool

Great experience

Avantages

- easy to use, intuitive- very supportive and well - prepared staff, open to the development suggestions of the software

Inconvénients

- it does not have a payroll feature, only pre-payroll

Andreia
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 11/05/2021

Dare for more!

Three big problems have been solved:
- clarity on the area of personal objectives;
- clarity on the leave & attendance area. People used to send weekly questions to HR about the situation of the days off (paid vacation).
- we've encouraged the provision of feedback (Kudos)

Avantages

Clarity provided by the Leave & Attendance section!

Inconvénients

Salary section should be customized according to fixed salaries and the frequency of bonuses.

Réponse de Zitec

Hi Andreia, kudos to you too for taking the time and effort to share what you love most about Mirro and also pinpoint how we can improve. We'll make sure your great ideas go directly to our improvements list, so keep a close eye on us.

Répondu le 03/06/2021
Bogdan
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
0

4,0
Publié le 09/05/2021

Affordable performance management software with a twist

Solved the painful process of getting days off which is a big plus for me.
Also, I love that I can keep track of my objectives and check many other things without needing to use multiple platforms/apps, so that also fixed it for me.

Avantages

The social component and the fact that I can track objectives: either mine, or my teams'.
It's fairly easy to use and the interface is responsive on phone, tablet or desktop regardless of the operating system which is a big plus.

Inconvénients

The fact that I can't choose what information (badges, objectives) to display on my profile (as a user).
Also, it would be nice to let each user visually customize his personal page (backgrounds, accents, etc.)

Would be nice to also have some reacts that can be used on posts, similar to linkedin.

Réponse de Zitec

Hi Bogdan, thank you for your review.
We're so glad to hear about the meaningful experiences Mirro has created for you - and what we can do to deliver even more meaning. Your suggestions are much appreciated and we'll take them into consideration. So stay tuned, we may surprise you. :)

Répondu le 03/06/2021
Eleonora
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

4,0
Publié le 14/05/2021

Easy to use TEAM tool

I like Mirro, it is young, dynamic and friendly but I still think there is room for improvement.

Avantages

- the friendly look and ease of use
- the stucture because it can be used as na HR tool but also as a performance management tool

Inconvénients

- there are still some errors (for instance, some leave requests may show the wrong number of working day and a new requeste must be made)
- the performance review should allow you to select grades for the OKRs and make a total in the end
- a help manual could be helpful especially when setting okrs.

Réponse de Zitec

Hi Eleonora, thank you for your review.
We're so glad to hear about the meaningful experiences Mirro has created for you - and what we can do to deliver even more meaning. Your suggestions are much appreciated! Check out our OKRs-related resources on https://mirro.io/resources/ and stay tuned for some extra flexibility regarding performance reviews, we may surprise you. :)

Répondu le 03/06/2021
Cristina
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 14/05/2021

Feedback

Mirro helps me centralize my documents, CO days and helps me see where I stand at team level

Avantages

the software is easy to use,we have a record of the days off and th hours of departure and recovery, we have available a centalization of personal evaluations but also at team level

Inconvénients

i would prefer to be able to stay logged in without logging out durind the day

Réponse de Zitec

Hi Cristina, you are a vital part of our continued growth and success and we value your opinion. We noted down your suggestions and we'll look into it. Thanks for helping us become better every day, in every way.

Répondu le 03/06/2021
Teona-Maria
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 14/05/2021

Review for Mirro

I like mirro. I think it is a tool that helps a bussines a lot, especially if there are objectives that need to be pursued and measured.

Avantages

I really like that I can enter the information quickly, especially the timing part and not only

Inconvénients

Sometimes there are times when I have to wait for a certain option to load, but it doesn't happen very often.

Réponse de Zitec

Hi Teona, thank you for your review.
We're so glad to hear about the meaningful experiences Mirro has created for you - and what we can do to deliver even more meaning. We're improving the solution continuously, loading times were a definitive focus, should be fixed by last week's infrastructure upgrade.

Répondu le 03/06/2021
Anca
  • Secteur d'activité : Relations publiques et communications
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5,0
Publié le 07/05/2021

My colleague Mirro

It is one of us. It keeps track of my spare time, and gives me heads up whenever needed, so... very human like. A human that cares about my well being but also my productivity at work.

Avantages

Its user friendly appeareance and ease of use.

Inconvénients

I could not say I thought about something missing. Maybe, a designated window where you can write your notes and then export them like files. Like, beside the long term objectives, some short-term TO DO’s.

Réponse de Zitec

Hi Anca, thank you for your review.
We're so glad to hear about the meaningful experiences Mirro has created for you - and what we can do to deliver even more meaning. Your suggestions are much appreciated and we'll take them into consideration. So stay tuned, we may surprise you. :)

Répondu le 03/06/2021
Raluca
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 07/05/2021

Easy to use

Avantages

It's perfect: easy to use, friendly and cool

Inconvénients

It's ok for the moment. I don't have nothing bad to say

Réponse de Zitec

Hi Raluca, cheers for the review! We are very glad to hear that you enjoy using Mirro. Keep up the great work!

Répondu le 04/06/2021
Alex
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 07/05/2021

The best organizational software

Avantages

It's like an internal social network. It's great that it has the feature to give kudos and appreciate the help of your colleagues

Inconvénients

There were 2 or 3 situations when the platform had some glitches, but the customer support team is great and solved the issues pretty fast.

Réponse de Zitec

Hi Alex!
Kudos to you for taking the time to leave this review, we really appreciate it. We're happy to hear that Mirro helps support your team, keep up the great work!

Répondu le 04/06/2021
Madalina
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 17/05/2021

Mirro is awesome

Avantages

Mirro has a user friendly interface and the social media platform vibe where you can see what other people in your organization post and how you can react is a big plus for me. It's also easy to request days off and see which of my team members are off for the day so no topic is left uncovered especially when working form home.

Inconvénients

Improvements can be made to facilitate editing your personal information or the information that is visible to other members in the organization

Réponse de Zitec

Hi Madalina, kudos to you too for taking the time and effort to share what you love most about Mirro and also pinpoint how we can improve. We'll make sure your great ideas go directly to our improvements list, so keep a close eye on us.

Répondu le 03/06/2021
Udrescu
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 14/11/2022

Mirro help companies

Avantages

I really like the interaction with my work colleagues. The fact that we can see documents and provide feedback to improve the activity is a beneficial thing.

Inconvénients

At the moment everything is ok. I have not encountered any unpleasant situations on this platform.

Marian
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 07/05/2021

Useful tool

We are using miro to solve many tasks, from tech problems to soft skills projects.

Avantages

Organizer tools are very useful because they allow collaborators to look at my cursor

Inconvénients

The visual design could be improved in order to offer a more pleasant experience.

Réponse de Zitec

Hi Marian, thank you for your review - it lets us know we're on the right track. Our goal is to keep making Mirro better and better and we'll carefully consider the suggestions you've laid out.

Répondu le 03/06/2021

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