En savoir plus sur Mirro

Mirro aide les dirigeants à mieux comprendre leurs équipes et permet à leurs collègues de se développer les uns aux autres, créant ainsi des parcours d'équipe positifs et en constante évolution. La plateforme est fournie avec un flux d'activité, qui permet aux utilisateurs d'afficher les mises à jour du projet et de partager des idées avec les équipes. La fonctionnalité de vérification des performances de Mirro permet aux responsables de fournir des commentaires ou de la reconnaissance aux employés et de suivre les objectifs de plusieurs projets. La solution offre une multitude de fonctionnalités, telles que la gestion de l'intégration, les rappels d'évaluation automatisés, une base de données des employés, des autorisations basées sur les rôles, la gestion des documents, la journalisation des performances, etc. De plus, les administrateurs peuvent créer des objectifs, attribuer des échéances et suivre l'état d'avancement en temps réel. Mirro permet aux utilisateurs d'obtenir des informations sur les taux de rétention des employés, les départs et les calendriers de capacité via des analytiques. De plus, la solution prend en charge l'intégration à diverses applications tierces telles que Zapier. La solution est disponible sous forme d'abonnements mensuels et l'assistance est assurée par téléphone, e-mail et d'autres services en ligne.
Mirro Logiciel - 1
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Vidéo de Mirro
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Mirro - Prix

Mirro n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Mirro est disponible à partir de 6,50 €/mois.

À partir de :
6,50 €/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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Mirro - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,6
Fonctionnalités
4,6
Simplicité
4,7
Support client
4,7
Emilia
  • Secteur d'activité : Design
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 17/11/2020

Ideal for remote creative teams

I now have a better overview of everything, including the team’s mood. Mirro helped me switch gears and notice when we need to plan a hackathon or a trip to the Carpathian Mountains for inspiration.

Avantages

I love the feedback functionality, I see it as the core of the app. Creative people always want to express themselves in any way, shape, or form so providing them with a tool for feedback, suggestions, and praise turned out to be a total game-changer.

Inconvénients

It is a very complex app, it takes some time to get used to all the functionality, but the usability is good, you will get there soon.

Réponse de Zitec

Hi Emilia, thank you for your review! We're happy to hear that Mirro is helping you and your team stay aligned. Keep up the great work!

Répondu le 04/06/2021
Andreea
  • Secteur d'activité : Marchés boursiers
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 19/01/2023

Easier, friendlier and always ready to help.

So far, we have had a very good experience thanks to their excellent customer experience team, always ready to solve all our doubts and needs. 🏆

Avantages

What I like most is that we can provide timely and meaningful feedback to your colleagues and formally recognize your work environment, culture, teamwork, and contribution to performance.As a strong ally of personnel, it is very useful for simplifying procedures and shortening time. All of this is possible because their excellent customer experience team is always ready to answer all our questions and combine schedules to achieve the best possible performance.

Inconvénients

On the downside, I found no ability to track salary with all bonuses in addition to each employee's negotiated salary. From the point of view of the wage area, I would like to have the opportunity to introduce(via data import) Monthly salary including bonus for each employee.

Alexandru
  • Secteur d'activité : Externalisation/délocalisation
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
0

3
Publié le 20/05/2021

Pretty good but still needs some work

I think it's definetly an upgrade over previous systems we've used in our company and I actually like it.

Avantages

It offers most of the features our company needs. The public Timeline is a really good ideaa along with the kudos system.

Inconvénients

It takes a while to get acustomed to all the features mirro has to offer, and the onboarding flow is easily skipable by mistake. There are other problems like text info sometimes not being clear enough but I'm sure they will fix those with time.

Réponse de Zitec

Hi Alexandru, cheers for this awesome review! And cheers times two for taking the time to also share your bright ideas on how we can make Mirro better. Should you need any details about Mirro's "hows" and "whys", drop us a line at [email protected]. We'd be happy to share two 10-minutes reads to get you going: "User's journey" and "First time Mirro manager"

Répondu le 03/06/2021
Andreia
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 11/05/2021

Dare for more!

Three big problems have been solved:
- clarity on the area of personal objectives;
- clarity on the leave & attendance area. People used to send weekly questions to HR about the situation of the days off (paid vacation).
- we've encouraged the provision of feedback (Kudos)

Avantages

Clarity provided by the Leave & Attendance section!

Inconvénients

Salary section should be customized according to fixed salaries and the frequency of bonuses.

Réponse de Zitec

Hi Andreia, kudos to you too for taking the time and effort to share what you love most about Mirro and also pinpoint how we can improve. We'll make sure your great ideas go directly to our improvements list, so keep a close eye on us.

Répondu le 03/06/2021
Bogdan Cristi
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 07/05/2021

A very useful product

Avantages

- Easy to use
- Multiple onboarding opportunities
- A lot of functionalities offered even on the template generation of documents

Inconvénients

-The fact that you can not manage the worked hours of the colleagues I manage

Réponse de Zitec

Hi Bogdan, kudos to you too for taking the time and effort to share what you love most about Mirro and also pinpoint how we can improve. We'll make sure your great ideas go directly to our improvements list, we've seen this input from some of your colleagues as well.

Répondu le 03/06/2021

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