En savoir plus sur vcita

vCita LiveSite est une solution de CRM pour les petites entreprises. Elle inclut le suivi des interactions, le routage des leads, la gestion des leads et le CRM mobile au sein d'une suite. vCita LiveSite regroupe différents flux de communication client sur une seule plateforme. Elle s'intègre aux sites web d'entreprise, aux comptes de réseaux sociaux et aux systèmes de messagerie, ce qui permet aux utilisateurs de partager des communications sur ces canaux. Lorsqu'un client visite le site Internet d'un produit ou répond à une campagne sur les réseaux sociaux, vCita extrait automatiquement les informations du client et les stocke dans une base de données client. vCita LiveSite inclut des fonctions de gestion d'équipe qui permettent aux utilisateurs de catégoriser les leads et de les acheminer vers certains membres de l'équipe en fonction de leur disponibilité et de leurs compétences. Lorsqu'un lead est créé, il est attribué en fonction des attributs des agents et des informations du lead. Les utilisateurs reçoivent également des alertes et des notifications concernant les appels téléphoniques, les e-mails et les messages sur les réseaux sociaux.
vcita Logiciel - 1
vcita Logiciel - 2
vcita Logiciel - 3
vcita Logiciel - 4
vcita Logiciel - 5
vcita Logiciel - 6
Vidéo de vcita
vcita Logiciel - 1 - aperçu
vcita Logiciel - 2 - aperçu
vcita Logiciel - 3 - aperçu
vcita Logiciel - 4 - aperçu
vcita Logiciel - 5 - aperçu

vcita - Prix

vcita n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de vcita est disponible à partir de 29,00 €/mois.

À partir de :
29,00 €/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à vcita

Salesforce Sales Cloud

Salesforce Sales Cloud est une plateforme CRM (Customer Relationship Management) à la demande qui offre des applications...

QuickBooks Desktop Enterprise

QuickBooks Enterprise est une solution de comptabilité conçue pour les PME de différents secteurs d'activité tels que...

Housecall Pro

Housecall Pro est une application de gestion des services sur le terrain, basée sur le cloud, qui permet aux professionn...

Jobber

Jobber est une solution logicielle de gestion des interventions basée sur le cloud qui permet aux petites et moyennes...

Agiled

Agiled est une plateforme de gestion d'entreprise tout-en-un. La solution est fournie avec un CRM (Customer Relationship...

Vagaro

Vagaro est une solution cloud de gestion d'entreprise de salon, de spa et de fitness qui permet aux professionnels de...

vcita - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,3
Fonctionnalités
4,2
Simplicité
4,4
Support client
4,2
Stéphanie
  • Secteur d'activité : Édition
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
2
Simplicité
1
Support client
1

3
Publié le 28/05/2020

Déception... support inexistant.

Avantages

La prise de rdv en ligne ainsi que le suivi automatique du client.

Inconvénients

Le service support est quasi inexistant malgré le système de ticketing.
Beaucoup de difficulté à personnaliser l'interface selon la charte de mon entreprise.

Nadir
  • Secteur d'activité : Enseignement supérieur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 30/10/2017

My admin and I have several hours of additional productive time!

I save at least 1 hour every week, and my admin saves 2-3 hours every week . This means that our team gets a lot more done in a week than was possible with vCita.

Avantages

+ Ease of use - this tool is very easy to use for me, and my clients love it for the easy of use.
+ HUGE Time Savings - I have spent no time scheduling meetings this year, and my admin has spent less than 30 minutes.
+ Mobile interface - including a simple app, and SMS reminders
+ Overall cost
+ Customization
+ Record-keeping - I can easily search the meeting history for any of my students

Inconvénients

- Cost of SMS packages - I stopped sending reminders because it was not a great cost-benefit ratio.
- Lack of group-scheduling feature.

Asha
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
3

4
Publié le 03/03/2020

Great for scheduling, other features not so much

I was using acuity but looked for other software, because of hippa option. I was ecstatic to see the client portal, unfortunately it is not optimal. Most features however aren’t hippa compliant. Really I only use client portal for scheduling and share patient handouts. Patients don’t have to log in like other apps, as it recognizing emails.
Overall I do think it offers more than competition , but make sure you try every part to see what works for you and what doesn’t. Also customer service must be more present. Even after you pay they limit features until you use for a while , which is ridiculous.
They will be better if they make conscious effort to improve

Avantages

Able to customize scheduling page to be more professional and to distinguish services offered. Like the idea of client portal. Clients can go to portal to pay , schedule and can share documents. Works for me who share patient education handouts.

Inconvénients

Some additional features are really glitchy and most features of the client portal I can’t use. When customers pay online , they are not taken to confirmation page or automated message . Messaging IS NOT secure , sometimes links In messages, don’t work. Documents are not secure. So since I’m using for health business, I had to get another program for secure messaging .
Customer service good when you can each them, there is a 2 hour window only to call in a 24 hour day. Chat is not always available during business hours. It’s even worse if you are on east coast.

Amy
  • Secteur d'activité : Événementiel
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
3
Simplicité
2
Support client
3

3
Publié le 24/12/2022

Setting Up for Your Business - Not easy at all!

It has been a pretty frustrating experience trying to get this running smoothly. I have spent SEVERAL hours/days trying to figure out glitches, workarounds, etc. I don't feel it's the right product for my company. I do plan to switch to another platform that will work better for my needs. I know they have tried, but I only get short timeframes to work with them and then I have to schedule another appointment. I would have rather paid a lot more money upfront to have them work on it until it was perfect. I have now given up because I'm just tired of it.

Avantages

I love the way it looks on my website. I am able to use the colors of my logo, etc. so it looks professional. I think customers like to be able to book on the spot. I think it's nice that I can approve each event. It helps me from doing back and forth phone calls. I like that it gets integrated with my gmail calendars that are shared with the employees.

Inconvénients

It is taking FOREVER to figure out how to set things up to streamline for my personalized business needs. Not sure this is the best platform for my business. I don't like how "wordy" it is in my gmail calendar. I wish I could customize things more, like addresses for instant. It requires them to put an address in, but it is not integrated to ensure it is a true address. We have gone to the wrong location multiple times. I have multiple services w/ 2 separate trucks. I find myself having to try to do a lot of workarounds that don't go well for the customers.I wish it was easier to use with Quickbooks. You can do a one-time sync but then it only syncs if customers get sent an invoice, and only a few details get synced over to Quickbooks. My CRMs don't match.

Alternatives envisagées 

Calendly

Pourquoi choisir vcita 

Quickbooks does not have a scheduling option.

Logiciel antérieur 

Quickbooks Online

Pourquoi passer à vcita

I honestly don't remember because it has been so long now. I do plan on looking into them again.

Réponse de vcita

Thank you for feedback Amy! I'm glad to hear you like the website widget! Sorry to hear you are considering to switch to another platform.
We see most businesses getting their account up and running pretty fast, but the more advanced customizations can sometime take some extra time. It's definitely work investing a bit more time to get things right for your business (: Our team is happy to help!
The QuickBooks integration is pretty robust and offer a real time sync so please let us know if you need any help setting it up!

Répondu le 08/01/2023
thaline
  • Secteur d'activité : Animation
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 22/02/2023

really like thiis app,easy and intuitive

makes my job a lot easier

Avantages

Modern, simple, practical. No abusive fees.

Inconvénients

I think there could be more tutorials explaining how to use the app

Catégories connexes