En savoir plus sur Vagaro

Vagaro est une solution cloud de gestion d'entreprise de salon, de spa et de fitness qui permet aux professionnels de prendre des rendez-vous et de gérer divers rôles dans les établissements. Découvrez une solution intégrée qui vous permet de gérer la comptabilité, la paie, les bases de données client et l'inventaire, tout en bénéficiant de l'envoi de notifications par SMS et e-mail aux clients ainsi que de l'e-mail marketing. Les utilisateurs peuvent répertorier les créneaux de rendez-vous disponibles pour que les clients puissent ensuite consulter les salons à proximité et prendre rendez-vous via l'application ou le site web de Vagaro. VagaroPro, l'application professionnelle, est disponible pour les smartphones Android et iOS. Les utilisateurs peuvent créer des pages web promotionnelles personnalisables pour présenter les événements à venir et offres spéciales via le site web de Vagaro ou communiquer avec leurs clients via les plateformes de réseaux sociaux et de messagerie. Les clients peuvent également créer des profils personnalisés qui contiennent leurs coordonnées, l'historique des réservations et les retours d'opinion. Les utilisateurs peuvent conserver des enregistrements de leurs historiques de service client et générer des rapports personnalisables comprenant des graphiques et des diagrammes pour suivre les performances de l'entreprise, la fidélisation des clients, etc.
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Vidéo de Vagaro
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Vagaro - Prix

Vagaro est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Vagaro est disponible à partir de 25,00 $US/mois.

À partir de :
25,00 $US/mois
Version gratuite :
Oui
Version d'essai gratuite :
Oui

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Vagaro - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,7
Fonctionnalités
4,6
Simplicité
4,7
Support client
4,7
5 avis sur 2 794 Afficher tous les avis
MAKRIS
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 16/04/2021

MON ECOLE

il me permet des gèrée tout une communauté

Avantages

ses qualités en matière de gestion des communauté

Inconvénients

jusque la je ne pas encore constaté ses points faibles

Réponse de Vagaro

Thank you for your review, we greatly appreciate it!

Répondu le 20/04/2021
Axel
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 12/07/2022

It's great but unnecessary

It's awesome really really awesome but like I said is not necessary for small companys, maybe if you grow up in the future it is a better idea. Is your decision.

Avantages

It's a good option for organize all the company schedule, there are so many functions for all, anyone can use this and is not necessary to know about this software, is so intuitive.

Inconvénients

I really thing that is unnecessary beacuse you can do a lot of this things in other app for free, but some functions are only in this app that made it better. If you don't have the money for pay this, I really recommend use your phone calendar or something like that.

Alternatives envisagées 

Google Calendar

Pourquoi choisir Vagaro 

It's free

Logiciel antérieur 

Google Calendar

Pourquoi passer à Vagaro

free

Réponse de Vagaro

Hello Axel. We appreciate the review. We'll definitely take your feedback into consideration.

Répondu le 01/08/2022
Inna
  • Secteur d'activité : Mode et vêtements
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 14/07/2022

Great system for Nail salon

So far works great for our nail salon with 3 full-time employees and 2 part time employees. Everyone is staying on top of the schedule and its easy for employees and clients. There are so mani other report and dashboard you can run to be on track.

Avantages

Easy to use, able to do online booking and scheduling for multiple artists at the time. Each artist views the most resent schedule and any last min cancelations.Easy check out.

Inconvénients

I would love to see more customized features when sending a confirmation message, or reminders.

Réponse de Vagaro

Hello Inna. Thank you for sharing your feedback! You are able to customize your email confirmation message, which you can read about in this article https://support.vagaro.com/hc/en-us/articles/115000439594. If you're looking for customized text message, that would require text marketing, which we also offer! You can learn more about the kinds of campaigns we offer here https://support.vagaro.com/hc/en-us/articles/4412652458779

Répondu le 26/07/2022
Marie
  • Secteur d'activité : Électronique grand public
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
2
Simplicité
3
Support client
4

3
Publié le 01/08/2022

Just ok, they will nickel and dime you to death

It’s ok, I’m looking for something better that fits what I need and doesn’t add in $ for every single thing you do

Avantages

Easy to set up, and app is pretty good as well

Inconvénients

When a customer pays a deposit booking online (a feature I set up) and upgrades to a package when they come in for service the system doesn’t allow the deposit to be applied towards the package so you have to manually refund the deposit payment onto a gift card and then apply that gift card to the purchase of a package which is time consuming and confusing for staff who have not set up the system from the get-go. Not to mention when the client purchases this package Vagaro does not allow them to add gratuity to the package. So clients purchase a package of six sessions for laser hair removal and can spend $1000 Vagaro doesn’t see that as a service so they do not allow tipping which is upsetting for practitioners and as a business owner I would like my staff to have that opportunity. After contacting customer support Vagaro suggested that we ask our customers to tip us at each individual treatment, if I were that customer I would leave and never come back again!

Réponse de Vagaro

Hello Marie. We appreciate your feedback. Would you please reach out to [email protected], so we can look into this further for you? Thank you.

Répondu le 05/08/2022
Dior
  • Secteur d'activité : Cosmétiques
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 04/05/2022

I love Vagaro

It's been great it is a great software for a great price can't beat it

Avantages

I love Vagaro I have used many scheduling software and am picky about what to use because I need software that is robust. Vagaro and allows me to manage my business all in one place and it keeps getting better. Some of my favourite features are taking deposits to book appointments, Forms, branded app, booth rental management, reports, and classes. It is more than scheduling software it allows me to run all aspects of my business in one place which is why I love it so much. It is a must for any beauty professional.

Inconvénients

Vagaro is constantly adding new features and always listens to users feedback to improve. It is one of the reasons I love it so much because they build it and improve constantly based on what users need.

Alternatives envisagées 

Setmore et Square Point of Sale

Pourquoi passer à Vagaro

Inexpensive and had all the features I need. It is also innovative and constantly adding features so I know it only can get better. The other software choices lacked features and were too basic for my needs

Réponse de Vagaro

Hello Dior. We're glad to hear your comments! Thanks so much for sharing your thoughts with us!

Répondu le 06/07/2022

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