En savoir plus sur MetaCompliance

MyCompliance est une solution cloud conçue pour aider les entreprises de toutes tailles à automatiser le cycle de vie de la gestion des règlements en effectuant des évaluations de connaissances du personnel avec un contenu graphique attrayant. Les fonctionnalités clés comprennent la bibliothèque des meilleures pratiques, la gestion de la conformité, la formation aux politiques et les pistes d'audit. Les équipes qui utilisent MyCompliance peuvent atténuer les risques liés aux sanctions financières et éviter les atteintes à la réputation en obtenant des employés une attestation des politiques. Les utilisateurs peuvent saisir électroniquement les signatures des politiques à différents niveaux pour améliorer la motivation des collaborateurs. De plus, les auditeurs et les régulateurs peuvent générer des rapports basés sur des déclarations de politique, ce qui peut accroître la participation et l'adoption dans l'ensemble de l'entreprise. MyCompliance aide les entreprises à fournir des informations sur les risques, les menaces et les contrôles afin de minimiser les coûts et de maintenir la cohérence du cycle de vie des politiques. La tarification est disponible sur demande et l'assistance est assurée via la documentation, le téléphone et d'autres ressources en ligne.
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MetaCompliance - Prix

MetaCompliance n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de MetaCompliance est disponible à partir de 10,00 $US/année.

À partir de :
10,00 $US/année
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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MetaCompliance - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,7
Fonctionnalités
4,4
Simplicité
4,4
Support client
4,9
Paul
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

4
Publié le 17/02/2023

Bon logiciel de learning

Avantages

Facile à prendre en main, le logiciel apporte des rapports efficaces

Inconvénients

L'interconnexion en SSO avec Azure Directory, nous avons eu besoin du support qui n'est pas réactif.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 28/11/2018

MetaPhish is a great platform for IT security work in user awareness

A great product, pleased we selected it.

Avantages

Really easy to launch quality Phishing tests to the business. Wide range of templates available. The platform makes it easy to set mandatory user training for any user that clicks on the Phishing email.

Inconvénients

There is nothing in the application that we do not like or find difficult to use.

Ashley
  • Secteur d'activité : Emballage et conteneurs
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 06/09/2023

Great learning platform

This is a great platform to get you started teaching Cyber security. the videos are short, clear and the message is interesting to everyone.

Avantages

I liked the content characters and the way they got the massage across was visually pleasing.Some of the videos are based around current news events, and that is a really great way to tech the content.

Inconvénients

The campaign builder was difficult to get used to, for some reason i could never find the wider library when i needed it. I also used up most of the content inside 2 years. And im reluctant to reuse the same content.

Fiona
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
4

3
Publié le 17/08/2020

A useful tool, though has it's limitations

It's a useful tool but if you are not using the admin console on a regular basis then it becomes time consuming as you need to refamiliarize yourself each time - it is not intuitive or obvious how to upload a document or course.

Avantages

I like being able to categorize the content making it easier for end user experience and also from a reporting perspective.

Inconvénients

When it comes to uploading a SCORM course, the user has to select "EXIT" (and not just close the screen) in order for the reporting / status of completion to update - this is regularly not done right by user resulting in inaccurate audits, and a lot of manual review drilling into "Adoption".

Vincenzo
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
5

4
Publié le 17/08/2020

Generally good - cost effective, with a responsive support team.

It's pretty good but there seem to be a lot of missed tricks. Some of the reporting functions are clunky.

Avantages

The policies feature is pretty good and the more recent developments.

Fusion courses which allows mix and matching of the better out of the box content with our own.

Inconvénients

Older out of the box courses are dull and feature computerised narration that often emphasises the wrong word or pauses in the wrong places - and this undermines the ability for users to get the main point.

Out of the box quizes - some of the wrong/right answers are arbitrary and seem designed to catch people out rather than educate. It would be useful if the answers to the questions could be amended.

Policy/Course Adoption Reporting functions: data exports don't include the name of the course or policy the report relates to.

Can only target courses/policies at OU level or manually-created circulation lists that must be manually maintained. Our OUs are based on physical location rather than department. but the software clearly pulls through the department name from our AD. But it doesn't allow targetting based on department name. Seems to be a missed trick.

Automated reminders should be possible to an individual's manager, not just the targetted individual

AD sync always seems to be cuasing problems resulting in account issues, policies not being targetted at new users etc.

Overall compliance pie charts include all policies/training including the optional ones. Not useful if you have a number of information-only policies in the system. Would be better to have an overall status on mandatory policies as these are the ones that need to be reported on for compliance.

Uncompliant user reports only contain people that have recieved all of the reminders.

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