En savoir plus sur HubSpot Service Hub

HubSpot Service Hub est une plateforme cloud de service client conçue pour les petites et grandes entreprises qui gèrent les contacts, les demandes, les offres, les calendriers de rendez-vous, etc. Les fonctionnalités clés comprennent le reporting, la génération de leads, le marketing automation et les analytiques de conversion. HubSpot Service Hub est fourni avec un module de gestion de la relation client qui permet aux entreprises d'organiser les informations relatives à leurs clients et de suivre l'évolution des interactions et des ventes sur toutes les plateformes de réseaux sociaux, en recevant des notifications en temps réel sur les activités du journal. Son outil d'e-mail d'équipe permet aux utilisateurs de lier l'adresse e-mail partagée à une boîte de réception collaborative et de centraliser les conversations, améliorant ainsi la transparence entre les équipes. De plus, son module d'aide en ligne et de gestion des cas d'assistance aide les utilisateurs à répertorier et à résoudre les problèmes des clients et à répondre à leurs demandes, en surveillant l'historique des clients, le temps de réponse des agents et leurs opinions. HubSpot Service Hub facilite l'intégration à diverses solutions tierces telles que SurveyMonkey, Eventbrite, Wistia, Zendesk, etc. La solution est disponible sous forme d'abonnements mensuels et l'assistance est assurée via le téléphone, le chat en direct et la documentation.
HubSpot Service Hub Logiciel - 1
HubSpot Service Hub Logiciel - 2
HubSpot Service Hub Logiciel - 3
HubSpot Service Hub Logiciel - 1 - aperçu
HubSpot Service Hub Logiciel - 2 - aperçu
HubSpot Service Hub Logiciel - 3 - aperçu

HubSpot Service Hub - Prix

HubSpot Service Hub est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de HubSpot Service Hub est disponible à partir de 50,00 $US/mois.

À partir de :
50,00 $US/mois
Version gratuite :
Oui
Version d'essai gratuite :
Oui

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HubSpot Service Hub - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,3
Fonctionnalités
4,1
Simplicité
4,4
Support client
4,6
Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Formation professionnelle et coaching
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 08/05/2023

Hubspot est un outil CRM complet et très riche mais présente quelques lacunes

Mon outil CRM favori !

Avantages

Je suis partisan de HS. Je l'ai utilisé dans deux sociétés différentes et de deux façons différentes. Pour moi, l'outil est complet et permet une gestion optimale du support client.

Inconvénients

HS propose paradoxalement trop de fonctionnalités au détriment d'une certaine simplicité.

Vie
  • Secteur d'activité : Logistique et chaîne d'approvisionnement
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 13/09/2022

HubSpot for Customer Success

its a wonderil tool to use as a large enterprise or a small startup

Avantages

Ticketing, Conversations and CRM. I love how organized everything was and how it can be customized. Snippets and templates make canned responses a breeze for fast respinse yime and high customer satisfaction. integrated RingCentral calling and also being able to use LinkedIn Sales

Inconvénients

a little laggy at times. i wish updates could be done at times that wouldnt affect operations but other yhan that its been amazing

Thierno Ousmane
  • Secteur d'activité : Banque
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 03/09/2022

HubSpot Service Hub, a good tool for a high-quality customer support.

Overall, HubSpot Service Hub is a good tool to take care of our clients and keep them. We combine taking charge of their queries and asking what could be improved in our business through the Feedback surveys function. Beyond the small and medium businesses (which once again are the most to use it), more and more big companies are using this product such as BBC, Suziki, or Airstream. So, it is a very promising product to watch. If the required update is done over time, it has the all chances to thrive in the market.

Avantages

To start, It is important to know what is HubSpot Service Hub. It is an all-in-one software kind of type, that gives companies (mostly small and medium ones) the ability to run good and fast customer service. The ergonomy of the website is well-done giving us good and fluid navigation pleasure. The things that I like the most about this software are :
- The Tickets function transmits all the queries of our customers concerning issues that they may face. Each ticket opened by a customer contains a number, the customer’s name, the date of its emission, the last time that the customer has been replied to, and the priority given to the case rated from low to high. This is to prioritize the cases;
- The Feedback surveys function is a survey tool to enable our customers to rate us by giving their feedback. This helps us to improve our services.
- The one-support inbox ability is a very efficient system when it to comes to gathering all the messages coming from different platforms; it can be from Facebook, Twitter, or emails. It is a message channeling system.
- The automation system is a point that anyone should notice when using this product: From sending surveys to customers automatically once a ticket is closed, to guiding the same customers through the Chatflows function, with chat automation without us having to be online. This automation (like any other one for that matter) needs to be set in advance though.

Inconvénients

- The ticket system still needs some improvements. It would be better to add a time tracking, from a ticket being opened till it closed. It would give the sum up of the time used to close a case. This would help us for internal metrics purposes.
- Updates must be done to better optimize the search bar and fix some small bugs.

Ella
  • Secteur d'activité : Produits pharmaceutiques
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
4

3
Publié le 21/10/2019

Its good CRM but is more suited for Marketing rather than a Service Role

It has some great functions but compared to some other CRM services it is limited and sometimes difficult to navigate

Avantages

Easy to retrieve all of the information on a customer. Can keep all the records/notes/emails all under one email address.

Inconvénients

The ticket system is not designed for high volume. You can't see if another team member is in the ticket. If the customer replies back to an closed to ticket it doesn't reopen so we miss emails unless we are double checking our notifications.
Limited reporting.

Joshua
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
0

5
Publié le 15/07/2021

A great way to manage support tickets!

Overall, once we got past set up, it has really streamlined our support processes! Would recommend.

Avantages

I love how easy it is to manage tickets. Tickets come in through our website and our support team is automatically notified, the tickets are assigned a team member and populated on a nice workflow so no request falls through the cracks. Roping in team members is easy for behind the scenes communication and the analytics are really cool how they track monthly tickets closed, tickets closed by team members, how long it takes to close tickets on avg, etc.

Inconvénients

Set up can really tricky. We had to hire a 3rd party team that met with our team and walked us through set up. With the potential for all the hubspot offers, there is some complexity.

Alternatives envisagées 

Zendesk Suite

Pourquoi choisir HubSpot Service Hub 

We still use monday.com for task tracking but for service related tickets, hubspot is just much more powerful.

Logiciel antérieur 

monday.com

Pourquoi passer à HubSpot Service Hub

Hubspot seemed more powerful and trusted.

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