En savoir plus sur Streak

Streak est une solution cloud de CRM (Customer Relationship Management) qui aide les petites et grandes entreprises à gérer des projets et des campagnes de collecte de fonds via Gmail. Les utilisateurs peuvent recevoir automatiquement les détails des tâches dans leur boîte de réception et trier les messages pour récupérer des résultats spécifiques à l'aide de la fonctionnalité de recherche. Streak permet aux entreprises d'envoyer des liens d'invitation à divers services organisationnels et d'accorder des autorisations à des employés spécifiques. Les utilisateurs peuvent utiliser des rapports de performance pour obtenir des informations sur les processus de développement de produits et les opérations commerciales. De plus, la solution propose des applications mobiles pour appareils iOS et Android, ce qui permet aux utilisateurs de mettre à jour les informations client et de partager des informations critiques avec les membres de l'équipe, même à distance. Streak est dotée d'une API (Application Programming Interface) qui permet aux grandes entreprises de modifier le système et de l'intégrer à d'autres systèmes tiers. La solution est disponible gratuitement ainsi qu'avec des abonnements mensuels ou annuels. L'assistance est assurée par un chat en direct et d'autres outils en ligne.
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Vidéo de Streak
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Streak - Prix

Streak est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Streak est disponible à partir de 0,00 $US/mois.

À partir de :
0,00 $US/mois
Version gratuite :
Oui
Version d'essai gratuite :
Oui

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Streak - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,4
Fonctionnalités
4,4
Simplicité
4,4
Support client
4,3
François
  • Secteur d'activité : Divertissement
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

4
Publié le 11/01/2023

Un outil très précieux pour comprendre l'intérêt de votre interlocuteur

Avantages

La simplicité d'installation et la partie data sur des échange 1to1

Inconvénients

Sur les boucles mails ça devient vite compliqué de suivre et de remonter de la data pertinent

Romy
  • Secteur d'activité : Recrutement
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 13/08/2018

Personalized Email Blast? Streak is the man!

This is the best platform so far out there that I've used in terms of sending emails, managing emails, and tracking the open rate and the acceptance rate of my emails.

You can also schedule an email sending time using Streak which is pretty awesome!

Avantages

I've been in the recruiting field for more than two years now, and it has been a bottleneck for me sending emails outside of our candidate database. I usually do this whenever I need to update the candidates regarding next steps, and also if they have been turned down by the client after our presentation call with them.

What I usually do before is to send each candidate an email even if the context is just the same. This dilemma has been resolved by Streak! I was able to maintain the personal connection atmosphere with my candidates with the use of just a few seconds. All you need to do is to put the details of the candidate plus any personalized matter you want to add in the email context on a csv comma delimited excel sheet.

One more good thing about Streak is that you can schedule when an email should be sent. You can also monitor the acceptance and the open rate of your emails via Streak. Truly, Streak is the best platform for sending and email management.

Inconvénients

I really don't have negative experience with Streak! I really love how the platform helped me do my job responsibilities without compromising human touch. Maybe this message is a sort of recommendation. I hope they can upgrade their system so that they too will upgrade to an applicant tracking system. If that time come, I will propose this to our company since I know Streak will help us in driving great ROI, and client engagements.

Boris
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

4
Publié le 20/03/2021

A solid CRM that integrates into your daily life

We use Streak to create the whole task flow when starting a project for another company. It is a great tool to see where exactly we are in the integration process and how far along we are with each company we work with. It works well, and is reasonably priced. My favourite part is that it integrates into Gmail which makes it extremely convenient. Streak does not come without issues, but they are minor and not too bothersome.

Avantages

It sits right there, in your Gmail inbox, ready to spring into action when you need it. Streak is an ingenious way to deal with CRM and is easy to remember to deal with, as your email is always open anyway. No need to switch tabs or use multiple different solutions for one task.

Inconvénients

There were a few issues I found with Streak. Sometimes it takes ages to load and when I'm trying to follow up on an email, write a note for my team, and have three more tasks sitting in my head, the last thing I need is for my CRM to freeze out for 30 seconds. The other thing I noticed is that, every time I would load any other email address in the same browser, Streak would send me a notification that it should be enabled. It would be great if the Chrome extension would recognize which email address is open and not bother me when it is not the one that it should be managing.

Aldo
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
1

2
Publié le 12/11/2020

Support INEXISTENT

We are on a paid "Pro" plan and spend over 5.000USD per year for Streak. We are not talking the free plan - for free is a good tool (but limited to personal use and basic features).
Probably all the good reviews come from free users.
We are cloud software developers, so understand the technicalities and if we raise a question is always well described. But we NEVER get a competent answer, in the last case it took 13 days and three nonsense one-line semi-automatic reply to discover that the Streak "support" person did not even know that streak.readme.io is not just documentation to read, but is supposed to be interactive, you can test your API there, but it does not work and they don't bother. You can test this yourself, just try to use streak.readme.io...

Avantages

easy to use and setup, integration with Gmail, but it' a toy

Inconvénients

Support is completely inexistent, they do not answer AT ALL or send canned answers without any brain in them. We are on a paid Pro plan and we have been consistently experiencing this problem for one year. Going to appoint a lawyer to get our money back.

Caitlyn
  • Secteur d'activité : Production alimentaire
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 15/11/2023

LOVE this product!

Avantages

The ease to add and track leads within your pipeline is great! You can easily and quickly update your contacts! The email reminders are great as well!

Inconvénients

I wish that when you enter a follow up date on the main screen it would automatically set the email reminder instead of going into the contact. (However this could be a user error)

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