En savoir plus sur CloudTalk

CloudTalk est une solution de gestion de centre d'appels qui permet aux entreprises de rationaliser les communications avec les équipes et les clients à l'aide de systèmes d'appels virtuels. Elle permet aux cadres de gérer les appels entrants/sortants, d'extraire l'historique des interactions provenant de diverses sources et de fournir une assistance personnalisée aux clients. Les fonctionnalités clés de CloudTalk comprennent la distribution automatique des appels, l'enregistrement des interactions, la messagerie vocale, un SVI (serveur vocal interactif) et le reporting personnalisé. Les entreprises peuvent utiliser des panneaux muraux pour obtenir une visibilité en temps réel sur les activités du personnel et identifier les tendances comportementales en utilisant des analytics de sentiment ou émotionnelles. De plus, les agents peuvent utiliser la fonctionnalité ACW (After-Call-Work) pour effectuer des tâches de suivi, améliorant ainsi la satisfaction des clients. CloudTalk s'intègre à diverses plateformes tierces telles que Salesforce, Zendesk, Pipedrive et autres, rationalisant ainsi les flux de travail de téléphonie sur plusieurs sites. La solution fournit des applications web et mobiles pour les utilisateurs Windows, Linux, Mac, Android et iOS. Elle est disponible sous forme d'abonnements mensuels et l'assistance est assurée par téléphone, par e-mail et par d'autres services en ligne.
CloudTalk Logiciel - 1
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CloudTalk Logiciel - 5
Vidéo de CloudTalk
CloudTalk Logiciel - 1 - aperçu
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CloudTalk Logiciel - 5 - aperçu

CloudTalk - Prix

CloudTalk n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de CloudTalk est disponible à partir de 25,00 $US/mois.

À partir de :
25,00 $US/mois Consulter les tarifs
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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CloudTalk - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,3
Fonctionnalités
4,3
Simplicité
4,5
Support client
4,3
5 avis sur 244 Afficher tous les avis
Eyituoyo
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 10/07/2019

intruitive for Both Admins and Users

There are few companies that earn our respect in both terms of service and after-sales support and Cloudtalk has really impressed us. We see ourselves doing business with them for the foreseeable future.

Avantages

One of the most difficult issues with adapting to new software is not just getting the administrators to like and accept the software but to also get the final users of the solutions (support team) to use it with minimal setup and a short learning cycle. It was so easy for staff to make use of it right out of the box that we were running literally within minutes. Also as a Systems Administrator, nothing is better than having a clean interface to work with, you get a quick summary right on your dashboard and any function or feature you need is within easy reach.

Plus with the support staff helping to iron out any and all issues that pop up, which was very few (was mostly our fault - a bad internet), we were more than happy having it as our default solution moving forward.

Inconvénients

For now, I don't think there is anything negative I have to say about Cloudtalk. Would love to pick a number from a selection but that's not a con.

Victor
  • Secteur d'activité : Comptabilité
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
2

4
Publié le 27/08/2020

Well functioning and good integration with HubSpot

We are able to better document our communication with customers in HubSpot. We are able to get more data on our communication

Avantages

Integration with HubSpot allows for all of the information to be documented in HubSpot. This allows for recording calls on tickets and getting call analytics for the reports dashboard in Hubspot

Inconvénients

The customer service was sometimes slow to respond or did not have answers for my questions. We have encountered some bugs with the service but they have not been critical and were fixed very quickly after giving information.

Alternatives envisagées 

Twilio Flex

Pourquoi choisir CloudTalk 

Freshcaller did not have a good integration for hubspot

Logiciel antérieur 

Twilio

Pourquoi passer à CloudTalk

Ease of use and ease of deployment.
Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 201-500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 16/08/2022

Fairly good dialer

was fairly good

Avantages

have great call recording feature which makes it easy to find a previous call

Inconvénients

glitches at times , does not show you who you miss a call from just tells you that you have missed a call.

Adam
  • Secteur d'activité : Divertissement
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
1
Simplicité
2
Support client
1

2
Publié le 13/07/2021

Looks good from a distance, but they're a mess internally

Avantages

The idea of the software being able to tie remote-access cell phones together is wonderful, but not fully fleshed out. Their IVR interface seems great on the webpage, but it often glitches, and calls just get dumped to a voicemail void with no message.

Inconvénients

CloudTalk is a young system that promises more than it can deliver. They offer apps for all sorts of connection points, and integrated systems for automation... but once you get signed up, you learn that most of it is beta software and it's SUPER glitchy. The marketing team is propping up a half-built software system.

The iPhone and Desktop apps do not work reliably (if-at-all). The Phone app cannot transfer calls or take SMS messages properly. It often just quits in the background on your phone so you don't even know that your phone cannot receive calls. The system also drops entire call processes and never lets you know that someone tried to call. I've tried calling our own office phone and not been able to get through to my own desk through cloudtalk.

Their support chat service says "average response time is 5 minutes" but it usually is 2-4 hours, or a couple days. No explanation why. They REFUSE to get on the phone to solve issues unless you pay 2x as much for an Expert account, which is just a sign that they do not care about anyone but their premium customers. They will NOT go out of their way to help you.

I had a lot of faith in this company when we first saw a demo of CloudTalk, and thought that it would be perfect for us, but they just put too many roadblocks in the way for us to continue using their service. I don't feel like a valued customer, and I don't see any improvement in a year.

Rudy
  • Secteur d'activité : Internet
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 28/04/2022

Great telephony system, great CRM integrations

Their support is amazing and their support staff as well.

Avantages

It's very easy to use. Also updating is very easy and fast.

Inconvénients

Sometimes it would give us an error or say things like call not connected.

Alternatives envisagées 

Twilio

Pourquoi passer à CloudTalk

The price and service was reasonable.

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