En savoir plus sur FullStory

FullStory est un système de veille digitale basé sur le web qui aide à optimiser l'expérience client. Il permet aux utilisateurs de suivre et de surveiller l'activité de chaque client. Des clics aux transitions de page, tout est indexé automatiquement. Les informations indexées sont accessibles à toute l'équipe et peuvent être utilisées pour aider à prendre des décisions commerciales. Les lectures de session dans FullStory sont plus qu'un simple enregistrement, c'est une vue du parcours du client. Omnisearch offre aux utilisateurs une expérience intuitive en leur permettant d'inspecter l'activité des clients, d'identifier les clics de frustration, de créer des entonnoirs et d'examiner les analytics des pages à partir du tableau de bord. Repérer les clics inactifs et de frustration peut contribuer à identifier les améliorations potentielles de l'interface utilisateur. FullStory comprend également des "cartes de clics" qui fournissent des informations détaillées sur les pages, y compris les pages les plus visitées. Ces données vous aident à mieux comprendre les interactions effectuées par les clients actuels et potentiels.
FullStory Logiciel - 1
FullStory Logiciel - 2
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FullStory Logiciel - 4
FullStory Logiciel - 5
Vidéo de FullStory
FullStory Logiciel - 1 - aperçu
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FullStory - Prix

FullStory est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit.

À partir de :
Non fourni par l'éditeur
Version gratuite :
Oui
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à FullStory

FullStory - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,1
Fonctionnalités
4,5
Simplicité
4,4
Support client
4,3
Frank
Frank
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 29/01/2019

Fullstory ushers in a new era of live data analytics

The ability to see exactly how your users are struggling with a particular element of your website whether in real-time or not makes this a truly revolutionary product. It's really easy to set up and has the added benefit of an API that we've recently incorporated into our admin portal to aid in diagnosing customer issues. Just a solid product all around.

Avantages

The first time you see a live view of a user browsing/struggling on your website is almost magical. It turns what could routinely be a maddening experience into a fun activity. It's very easy to filter out sessions to land on a particular session of interest and also allows you to save searches that you've identified for whatever reason. Analyzing the customer experience through Fullstory has almost replaced the need to give out giftcards at a random Starbucks to view customers in action.

Inconvénients

There's not really anything I can knock this product for. It's exceptional.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Médias en ligne
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 03/12/2022

Great product for learning about your customer usage! Highly recommend for any product team!

Excellent, Highly recommend it to any product out there trying to understand their product and customer experience on the next level.

Avantages

Loved that you could review widget screen recordings for our app where other competitor products did not allow us to do this.

Inconvénients

Pricing was hard to understand initially but the excellent support team cleared this up for us. Thanks heaps [SENSITIVE CONTENT] 5 star support!

Alternatives envisagées 

Hotjar

Pourquoi choisir FullStory 

Embedded/Widget recordings work through Fullstory but not Hotjar.

Logiciel antérieur 

Hotjar

Pourquoi passer à FullStory

Great support and assistance from the Fullstory team.
Bharath
Bharath
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
5
Support client
4

3
Publié le 18/08/2017

Too pricey for the features and functionality it supports

Avantages

Gives a nice overview of how website visitors are browsing the site and how they are moving from one page to the next page. We can also see where they are clicking, where they are spending more time etc.

Inconvénients

For the price it demands, I feel the ROI is very low. Of all the features, I only found website session recording to be the only useful one. That too, after seeing a few sessions, you can get a sense of what to optimize. After that, more recorded sessions won't really help. Also, it's not practically possible to go thru all recorded sessions.

Thomas
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
2

5
Publié le 21/11/2019

State of the art product, but poor customer service and retention, unjustified price increase

Everything about the software itself was great, unfortunately the service and pricing packages ruined my day.

Avantages

It was very easy to use, and very useful to debug issues, and trace or track usage abuse.

Inconvénients

Customer service was poor. Price for minimum package was increased from USD $199 to $899. When I raised a concern, that I have recommended a new client, they did not consider my case as an existing partner introducing a customer to them, did not make any adjustments or gave me the old price as a one-time exception.

First, a price increase of 450% does not make any sense. Secondly, no exception granted from a loyal customer and partner.

Alternatives envisagées 

Hotjar

Pourquoi passer à FullStory

It was easy to go onboard, and was able to identify users by passing in some parameters.
Kyle
  • Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
0

5
Publié le 27/11/2023

LOVE this tool, helps me be so much better at my job

I love it, it's been super helpful in troubleshooting with users, finding bugs, finding room for improvement with our product...etc. I Love the weekly reports and all the benefits that this tool has brought me as a product manager.

Avantages

I love the ability to go in and find specific user sessions on different products I'm working on and watch exactly what the users went and clicked, where they got stuck....etc. I also love seeing the dead clicks and the rage clicks...etc.

Inconvénients

The difficulty in trying to find the specific sessions I'm looking for, would love some AI integration where I could just say what i'm looking for and have AI find me sessions rather than having to build out a logic tree to filter into what i'm looking for.

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