En savoir plus sur CallHippo

CallHippo is a cloud-based call center solution that helps mid to large size businesses with workflow automation and virtual telephony. The platform enables users to give detailed analysis to customers through call recordings. CallHippo offers Activity Feed that lets users access caller name, call status, total call duration, department and more. Primary features of CallHippo include productivity tracker, sales script designing, call recording samples and call analysis. Additionally, the platform lets users filter call logs by applying filters such as call type, specific time period, incoming calls or outgoing calls. CallHippo integrates with Zapier, Zoho, Zendesk, Slack, HubSpot, Intercom, Groove, Freshdesk and Pipedrive. Pricing of the product is based on per month, per user basis and support is extended via email, phone, live chat and documentation.
CallHippo Logiciel - 1
CallHippo Logiciel - 2
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CallHippo Logiciel - 1 - aperçu
CallHippo Logiciel - 2 - aperçu
CallHippo Logiciel - 3 - aperçu

CallHippo - Prix

CallHippo est disponible en version gratuite. La version payante de CallHippo est disponible à partir de 14,00 $US/mois.

À partir de :
14,00 $US/mois
Version gratuite :
Oui

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CallHippo - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,0
Fonctionnalités
4,2
Simplicité
4,3
Support client
4,5
5 avis sur 362 Afficher tous les avis
Rudy
  • Secteur d'activité : Formation professionnelle et coaching
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

3
Publié le 21/02/2022

Pas adapté au marché FR

L'expérience aurait pu être géniale, la technologie et l'ux sont top. Le seul problème c'est leur offre inadaptée au marché francophone et ces minutes payées 30x le prix annoncé. Le problème c'est qu'on s'en rend compte seulement APRES avoir payé les positions. Compte tenu cela je leur ai demandé un remboursement qu'ils ont refusé.

Avantages

Service Client, réponse immédiate avec une super prise en charge

Inconvénients

Le pricing inadapté au marché français on vous annonce 0.02/minute et on se retrouve avec du 0.60/minutes soit 30x le prix annoncé sachant que vous devez d'abord acheter les positions (j'en avais prit 3 pour commencer heureusement) PUIS après il vous font acheter des crédits.

Alternatives envisagées 

Kavkom et Ringover

Pourquoi passer à CallHippo

Parce que le réseaux de aircall est défaillant depuis plusieurs jours et qu'ils n'arrivaient pas à apporter une solution.

Réponse de CallHippo

Hi Rudy, Really apologize for the inconvenience. Can you please send us a mail at to [email protected] and cc to [email protected], we will look into your concern to resolve the issue.

Répondu le 24/03/2022
Fortune
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 20/11/2018

Great Customer Support!

Avantages

CallHippo has a very responsive customer support team. CallHippo has always ensured that my team receives the best customer support anyone can get. When we had problems during the initial setting up process, the support staff provided fast real time solutions that that impressed me. The customer service people always make sure that customers are treated with the utmost respect and attention and I can say it isn't about what I heard alone but I have firsthand experience of the way they work. The CallHippo system works without glitches and I really like the Call Recording feature which has been of great help. CallHippo is affordable and has great customer service and attributes. My verdict: It's worth a try. You'll be glad you did.

Inconvénients

I'm really satisfied with the way it works. All I can say is that the software development team continue to improve on the excellent job they've done so far.

Jaspreet
  • Secteur d'activité : Études de marché
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 29/06/2022

Good Service with reliable product

Avantages

Customer support team is really efficient and quick and solving your queries. Alfiya was one of the support executive who did everything possible to assist me in my query and ensured that I it was resolved.

Inconvénients

Many basic features are missing and you cant bundle them individually with basic plans. You are forced to go to premium plans, even if you only want a feature or 2 from the premium plan.

Punit
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 201-500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

3
Publié le 13/07/2022

Feedback

good

Avantages

Reports and analysis messaging option voice quality

Inconvénients

Some times is not working in my android phone properly

Dave
  • Secteur d'activité : Services et installations de loisirs
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 22/04/2022

CallHippo

Online support is very helpful. In my most recent contact with them [SENSITIVE CONTENT] was able to locate and provide the information I needed in a quick and courteous manner.

Avantages

This was very easy to set up and implement, no need for outside assistance.

Inconvénients

None for us. CallHippo performs exactly as needed, filling our need without a lot of costly add-ons that we don't need.

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