En savoir plus sur EngageBay

EngageBay est une solution intégrée de marketing, de vente, d'assistance et de CRM (Customer Relationship Management) conçue pour aider les petites et moyennes entreprises à acquérir, engager et convertir les visiteurs du site web en clients. La plateforme basée sur cloud permet aux entreprises d'utiliser des outils marketing pour établir des relations avec les clients et les fidéliser à vie. EngageBay comprend des fonctionnalités d'e-mail marketing, de pages de renvoi, de service de messagerie instantanée et d'assistance en direct, de billetterie, de téléphonie, de planification de rendez-vous, de gestion des contacts, etc. La solution est fournie avec un CRM intégré, qui permet aux entreprises de gérer et de suivre toutes les activités des clients, des leads et des transactions au fur et à mesure de leur progression. En outre, il fournit aux utilisateurs des compétences marketing pour générer des prospects via des modèles d'e-mails automatisés, des formulaires et des fenêtres contextuelles personnalisables, un engagement sur les réseaux sociaux et bien plus. EngageBay permet aux entreprises d'utiliser les intégrations Zapier et Xero pour connecter la plateforme à plusieurs applications tierces telles que Salesforce, Intercom, MailChimp, Hubspot et bien d'autres. La tarification est disponible sur abonnement mensuel et l'assistance est assurée par documentation, téléphone et e-mail.
EngageBay Logiciel - 1
EngageBay Logiciel - 2
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EngageBay - Prix

EngageBay est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de EngageBay est disponible à partir de 10,79 $US/mois.

À partir de :
10,79 $US/mois Consulter les tarifs
Version gratuite :
Oui
Version d'essai gratuite :
Oui

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EngageBay - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,8
Fonctionnalités
4,6
Simplicité
4,5
Support client
4,8
5 avis sur 232 Afficher tous les avis
Edo M.
  • Secteur d'activité : Matériaux de construction
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
3

5
Publié le 23/06/2022

Near perfect combination of CRM and Email marketing tools

An interesting and good solution for our needs. The user interface is clear and easy to understand and use. workflow is easy to understand and follow.

Avantages

It's much simpler when You have a good defined and flexible CRM with an Email marketing tool as one service. CRM is especially good and informative, designed mostly for returning clients.

Inconvénients

Email builder should be better. The campaign dashboard is good but can be improved. Technical support is too pushy and offers things and options that are not needed.

Alternatives envisagées 

Moosend

Pourquoi passer à EngageBay

Moosend has several good options but they started to make some changes and increase prices.
April W.
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 03/05/2022

Brilliant all-in-one package

Connected sales and marketing platform has resolved manual intensive activity scheduling. No need to import a new list each month into a separate email marketing platform. Being able to have contacts in multiple list and sophisticated tagging is brilliant. The guys at EB are really helpful with speedy responses, providing video and screengrabs to help. The best experience i had was when i recommended that there should be a report on the dashboard for forms, a couple of weeks later i had an email from EB letting me know that they'd developed the report and added this to the dashboard - couldn't ask for a better service.

Avantages

A complete package for connected sales and marketing and data and reporting in one place. Previously had a separate CRM system from email marketing platform and as such no integration and ability to see what marketing had gone out to what contact and their response to that, all activities and follow ups were all manually scheduled this has been resolved with EB. Customer service and support is fast and efficient too.

Inconvénients

Had an issue at first setting up the smtp integration with the correct configuration as we wanted to send mailers using our own email servers, took some backward and forwards between technical teams but was resolved in the end. Being able to email from multiple email addresses is great but I also would love it if we could have multiple email signatures attached to a single user too.

Alternatives envisagées 

HubSpot Marketing Hub, ActiveCampaign et Keap

Pourquoi passer à EngageBay

it offered all of the functionality at an affordable price. The only one that would've done everything EB does was hubspot however because we had multiple domains for each of our product this meant hubspot required us to pay for x 2 marketing and sales hubs which wasn't the way we wanted to use the platform nor within our budget.
Spencer F.
  • Secteur d'activité : Aviation et industrie aéronautique
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
3
Simplicité
2
Support client
5

3
Publié le 16/06/2022

Engagebay

Avantages

The customer service is spot on. If you need help, you send a message in the chat and they get back very quickly, with the answers to your problem. If they don´t have the information or they don´t have something that you are looking for they are straightfoward and let you know.

Inconvénients

I wish there were better ways to track touches to prospects. You can make tags and filters, but there´s no ¨pretty & organized¨ platform in the software that allows you to keep track and view what you have done or need to do (followups) etc.

Jasmine D.
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
3
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 28/04/2022

engagebay erview GYM and HEALTH

so far my experience with engagebay has been excellent.

Avantages

it is very close to what I am used to, the support has been incredibly helpful. It was super easy to set up pretty much plug and play and you are away. I am only 2 weeks into using this app but so far I'm really happy with it.

Inconvénients

The text messaging in automation has been problematic during the set up phase but the support has been excellent and have helped me with it. Hopefully in the future once I get used to using the platform i can set up the automations with the messages working straight away.

Ritam B.
  • Secteur d'activité : Médias de diffusion
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 25/05/2022

Very Apt for Mid Size Companies

I use not one but 3 accounts of engagebay for 3 different business purposes and maintain over 300K of my contacts there. Imagine how good it would be!

Avantages

I love that Engagebay is a very intuitive UI and simple to use even for beginners. It has all the features that a mid size business or a startup will require. The chat support is the cherry on the cake.

Inconvénients

The pricing could have been better. After a certain contacts, the pricing becomes too costly.

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