En savoir plus sur Soon

Conçue spécifiquement pour les équipes de service client, Soon est une plateforme de planification qui facilite la planification des quarts de travail des employés, la planification des tâches, la communication entre les équipes et plus encore. La plateforme cloud aide les responsables à planifier les équipes suivantes en affichant les compétences, la disponibilité et l'expérience des employés, ainsi que d'autres paramètres, tandis que les employés peuvent visualiser les tâches qui leur sont assignées dans le calendrier. Les entreprises sont en mesure de personnaliser entièrement la configuration de leur emploi du temps et les événements en fonction de leurs besoins. Les événements ajoutés au calendrier peuvent inclure des informations sur la date et le lieu de l'événement, les rôles requis lors de l'événement, les employés affectés à ce dernier et toutes autres informations supplémentaires. Avec Soon, les employés peuvent soumettre des demandes de congés et les responsables peuvent examiner, approuver ou refuser les demandes en fonction de la disponibilité de leur personnel. La plateforme permet également aux entreprises de gérer le temps et la présence des employés afin d'exporter les données pour le traitement des salaires. Les autres fonctionnalités de Soon incluent des boîtes de réception individuelles et partagées, des demandes de modification, des outils de communication, etc. L'assistance pour Soon est proposée via un centre d'assistance en ligne, ainsi que par e-mail et par chat.
Soon Logiciel - 1
Soon Logiciel - 2
Soon Logiciel - 3
Soon Logiciel - 1 - aperçu
Soon Logiciel - 2 - aperçu
Soon Logiciel - 3 - aperçu

Soon - Prix

Soon n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Soon est disponible à partir de 10,00 €/mois.

À partir de :
10,00 €/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à Soon

HubSpot Marketing Hub

4,5 (6175 avis)
HubSpot est une plateforme de croissance comptant parmi les leaders du marché. Plus de 52 000 clients à travers plus de...

Microsoft Teams

4,5 (9909 avis)
Microsoft Teams est une solution cloud de chat de groupe qui aide les équipes à collaborer sur des documents. Ses...

monday.com

4,6 (5395 avis)
monday.com, une plateforme primée de gestion de projet et de collaboration, aide les équipes à planifier et à mettre en...

When I Work

4,5 (1147 avis)
When I Work est une solution de planification du personnel basée sur le cloud qui aide les entreprises à gérer le...

Wrike

4,3 (2784 avis)
Wrike est une plateforme cloud de gestion de projet pour les équipes de plus de 20 personnes, adaptée aux grandes...

Schedule it

4,9 (37 avis)
À partir de seulement 49 $ par mois, Schedule est une solution de planification du personnel qui aide les petites et...

Clockify

4,8 (9177 avis)
Clockify est une solution de gestion du temps basée sur cloud et sur site conçue pour aider les entreprises à surveiller...

Deputy

4,6 (744 avis)
Deputy est une solution de GRH (gestion des ressources humaines) basée sur le cloud qui s'adresse aux entreprises de...

AI Field Management

4,9 (63 avis)
AI Field Management est une solution cloud qui aide les petites et grandes entreprises à gérer et à collaborer avec les...

Wello Solutions

4,8 (9 avis)
Wello Solutions Field Service vous aide à innover vos processus de service sur le terrain en simplifiant votre façon de...

Paycor

4,4 (2930 avis)
Paycor crée des logiciels RH pour les dirigeants qui veulent se démarquer. La plateforme HCM (Human Capital Management)...

Resource Guru

4,7 (531 avis)
Resource Guru est une application cloud de planification des ressources adaptée aux organisations de toutes envergures....

QuickBooks Time

4,7 (6996 avis)
QuickBooks Time est une solution cloud de gestion du temps qui aide les propriétaires et les gestionnaires à suivre les...

CakeHR

4,5 (366 avis)
CakeHR de Sage est une solution cloud de gestion des ressources humaines qui intègre des fonctionnalités essentielles...

Factorial

4,4 (279 avis)
Factorial est bien plus qu'un simple logiciel RH. C’est une solution complète qui automatise et optimise vos processus...

Parcourir les avis sur Soon

47 avis sur 47
Classer par :
Alberto
Alberto
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 28/07/2022

The best scheduling software by now

I fell in love "soon" with the software and can't think of a better way to manage my team. It's just the smartest and easy-to-use tool for team scheduling and I've tried them all.

If the boards could be seen on the same calendar it would be the ultimate software and would never change it in my life.

Avantages

As a PM I need to see the schedule of my team day by day and in a quick weekly or monthly overview to assign new tasks and see if we can insert a new big project in the schedule.

Me and my team see th sam things with a great look and feel and keep on the same page.

Many scheduling softwares lack the possibility of inserting a permit leave or health permit while in soon is very easy to manage, so the calendar keeps track of days in and days off and you can see it all on the same page

Inconvénients

The idea of having different boards is fantastic but as a PM I'd like that on the final calendar all the tasks of the different boards are on the same page.

Instead you have a different calendar for every board, so I end up using only one board while it could be useful to segment the projects in different containers

Andrew
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 13/12/2024

Scheduling that makes life easy

I am new to the operations manager position in my company. Over the last 13 years I have watched other managers struggle to crew projects. Our old system was a white board with magnets and sticky notes. With the daily changing scheduling of the commercial diving world the old system was ineffective, since making the switch to Soon the time spent scheduling has been cut in half, no one has been double booked, and no crews have gone short staffed.

Avantages

Eaisy operator interface even the senior non-tech-savvy employees can manage the scheduling platform, minimum crew size and crew overlap warnings allow you to never leave a task short staffed or double book someone.

Inconvénients

I would like the ability to set the length of the job. currently you must schedule the job for each individual day instead of being able to set a start and end date/time and have the job auto populate for the duration.

Alternatives envisagées 

When I Work et monday.com

Pourquoi passer à Soon

overall ease of product usage, ability to set minimum and maximum crew limits, crew overlap warnings. easy user interface.
Alyssa
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
1
Simplicité
1
Support client
0

2
Publié le 26/09/2019

Not user friendly

Me and my collegues arent pleased with Soon. Soon gives us more questions then help. We need a better overview. It would be great if that can be applied.

Avantages

Nothing really nothing ..........................

Inconvénients

No clear overview (I cant see wich collegue is working each day in a clear overview, to much text. I would like to see a clear schedule with colours when available, on vacation and so on)

Not user friendly.

Réponse de Soon

Hi Alyssa,

Thanks for taking the time to leave us a review. We've been working hard to process the feedback we got from Renard, Rick and Carla. We hope the latest update already gives you a better overview.

I see your point and I'll reach out to you directly with some suggestions that might help to improve the situation for you and your colleagues.

If you have more feedback we always love to hear it :)

Répondu le 30/09/2019
Eva
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 01/08/2022

Perfect for healthcare staff scheduling

We’ve only been using the software for about 3 months. So far it has done what we needed and the employees have been able to adapt to the functions of it.

Avantages

The ease of set up and use. Olaf was very helpful when we needed support to make it work for our needs.

Inconvénients

The only thing we would like to see is the option to start work weeks on Sundays as this coincides with payroll.

Alternatives envisagées 

When I Work

Pourquoi passer à Soon

Cost Saw potential in it Olaf was great giving us support in set up and understanding the different functions to suit our needs.
William
William
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 04/08/2022

Fast, Effective Team Scheduling

Avantages

Soon is like Trello meets a calendar. It is as easy and fast to use as Trello, but includes mission-critical features necessary for managing daily scheduling. Perfect display with Kaban style cards. Honestly, the best scheduling system I've seen for teams like mine.

Inconvénients

We haven't had a need for many advanced features yet, so it could be missing something, but we have not found anything yet.

Jiahui
Jiahui
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 09/10/2018

finally scheduling is enjoyable now

scheduling is a big part of my role, and my results depend on it. Soon takes care of a lot of manual processes that are a part of my scheduling work, like tracking availability or event-specific conversations. It freed up a lot of my time and energy for other important work

Avantages

pleasant intuitive UI, intelligent UX design
responsive support team, lets me keep all team communication in one place for my sanity aaa

Inconvénients

integration with payroll but I know a few things in the pipeline, fingers crossed, I am looking forward to the next updates

Réponse de Soon

Thank you Jiahui, it means a lot to us to hear that you have a pleasant experience using Soon.
Your continuous feedback helps evolve the product in ways we could not have imagined.

Répondu le 12/10/2018
Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Banque
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 05/10/2018

A clear app to see when you're scheduled in.

I get a clear view when I am scheduled in and if I need a cover for my shift with a few click I can request one. Very handy.

Avantages

I can see exactly when I need to work and with who. Also a lot of options to see who else is working and the groups they belong to.

Inconvénients

I would like to search names when they are scheduled in.

Réponse de Soon

Hey there, thanks for leaving a review!

There are currently 2 ways to search people by name. One is entering the name as text in the search box, the other is by selecting a person in the 'people' filter, this allows you to filter and select multiple people at the same time.

Please let us know if this is what you are looking for or if you meant something else.

Répondu le 08/10/2018
Fey
Fey
  • Secteur d'activité : Comptabilité
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 30/09/2018

Innovative and simple system

Avantages

The software is very easy to use. I like the simplistic way in which the system operates. Anyone with very little computer skills can use it. I would recommend especially companies to use this system. It gives you a good overview of what is happing with your staff and you can easily analyze how you can plan better for the future.

Inconvénients

I have no bad points for this system so far.

Réponse de Soon

Thanks for taking the time to leave a review Fey!

Happy to hear these kind words and proud to be of use for NKM Finance.

Répondu le 08/10/2018
Robin
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 05/03/2019

A modern and great schedule tool

We used to work with Excel in the past. This was not always accurate and clear. Especially when you grow as a company in the number of employees it is suistainable to switch to another schedule tool. Soon thought about our old procedures and partly implemented them in their software.

Avantages

Soon has simplified the effort to make a solid and well-organized schedule for LYNX. The different shifts of the various departments are clearly displayed. The ease with which colleagues can view their schedule is a real improvement. Soon is an innovative and collaborative company. The implementation of Soon was therefore self-evident and flawless.

Inconvénients

No negative experiences so far. If something is missing or goes wrong Soon will help you with it.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Banque
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4
Publié le 05/10/2018

Review from Knab employee

Avantages

It's nice that there can be given names to all te workshifts.

Inconvénients

If you want to swap a shift, you both have to send a "cover-request".

Réponse de Soon

We hear you ;)

A faster way to exchange your shifts is in the works. It will be a true "shift-swap".

Répondu le 08/10/2018
Therese
  • Secteur d'activité : Biens de consommation
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 15/07/2022

Easy, fun & flexible shift management tool

We are using the tool for a large repacking assignment where we needed a lot of temporary manning to book work hours them selves into shifts we set up together with our 3PL provider. We needed the up and running within a day. After googling “shift planning” and testing some tools, SoonWorks easily met the mark as easy to setup and flexible for shift management. Also, ability to share a link to the job where workers could sign-up themselves, made the process of finding manning/contracting/enough people for shifts fast! For us, we also needed some info between users not be visible/and the SoonWorks team were excellent here! The team was accessible and agile, and took time to understand our business needs and give us tips on relevant functionality we hadn’t tested.

We will explore using this in our factories/warehouses in future, I also think that for volunteers drives and so on, the software is very strong as workers can be added easily and book shifts themselves.

Avantages

- Easy setup, with ability to build on/expand as you go (and great support/tips & tricks as well upon questions) - we were up and running within 24 hours of selecting tool (and speed was crucial for us).
- Good visual layout.
- Agile development team upon questions/needs of adjustment/development.
- min/max setting per shift
- self scheduling function
- overall value for money

Inconvénients

- scrolling within the shift name list could be even smoother
- adding a Q&A section/information platform between management/workers would be of value

Reggie
  • Secteur d'activité : Services et installations de loisirs
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 25/07/2022

This app is amazing!

Nothing but amazing. For the most part, it does what I need it to do and the support is fast.

Avantages

Ease of use once you understand how it works and the support from the developers with questions I had.

Inconvénients

It does take a little time to figure out but talking with Olaf, he made it much easier to get up and running. There are some functions that I wish it had, but I did put it on a request that I hope they add in the near future.

Alternatives envisagées 

When I Work

Pourquoi passer à Soon

Cost
Erik
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 02/08/2022

Soon!!

Zeer tevreden. Keep up the good work!!

Avantages

Wij werken momenteel al enige tijd met het programma Soon en zijn hier zeer over te spreken! De implementatie en verzorging van deze planningstool is door het Team van Soon zeer professioneel opgepakt en er werd zowel digitaal als face to face voldoende aandacht gegeven aan onze organisatie bij vragen en onduidelijkheden. Mede door deze korte lijntjes hebben wij de overgang als prettig ervaren.

Inconvénients

In het begin waren er enkele functionaliteiten nog niet en dit maakte de instap soms wat omslachtiger dan verwacht. Voordeel is wel dat Soon hier direct op insprong bij de check in meetings en dus ook echt open staat voor verbetering en feedback vanuit de klant. Alle changes die wij constateerden zijn dan ook opgepakt en aangepast! :)

Alternatives envisagées 

HubSpot Marketing Hub et monday.com

Pourquoi passer à Soon

Omdat Soon ons qua platform een betere presentatie heeft gegeven en de volledige aandacht legde op ons als organisatie waardoor wij heel specifiek onze eisen konden implementeren.
Robin
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 12/07/2022

Zeer prettige rooster software

Zeer prettige partij om mee samen te werken. Qua service zijn ze uitstekend bereikbaar en het systeem heeft geen tot amper downtime. Het heeft ons als bedrijf enorm veel tijd bespaard en het geeft een goed overzicht van gaten in je bezetting.

Avantages

De software is schaalbaar en geeft je een volledig overzicht van de beschikbare werknemers en de beschikbare uren. Je kunt verschillende taken en diensten met gemak invoeren en zichtbaar maken. De software geeft je overzichtelijk weer waar je qua uren tekort komt. Soon krijgt continue verbeteringen zoals de functionaliteiten "Leave & Workload". Soon werkt erg prettig en intuïtief.

Inconvénients

Deze waren aanwezig maar zijn inmiddels opgelost en geimplementeerd.

Patrick
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4
Publié le 13/07/2022

Review

Soon is een overzichtelijk en prima systeem om mee te werken. Zeker de mogelijkheden waarbij je per dag / moment op de dag goed overzichtelijk kunt zien hoeveel medewerks en hoeveel uur zij werken is fijn. Verder gebruik ik het puur om mijn rooster te checken en weet ik niet of je bijvoorbeeld ook rapportage of bepaalde periode kunt generen. Dat zou fijn zijn als je als klant wilt evalueren.

Avantages

Voordelen:
- Je kan snel naar juiste afdeling switchen
- Systeem maakt af en toe automatische updates
- Je kan in 1 oogopslag zien hoeveel mensen er werken of ze thuis of op kantoor aanwezig zijn.

Inconvénients

Minpunten:
- als ik de link opsla in mijn favorieten en zou elke dag snel SOON wil openen. Pakt hij altijd de datum op het momenten waarop ik hem aan mijn favorieten heb toegevoegd. Ik moet handmatig steeds refreshen.

Jessie
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 26/07/2022

Simple to learn, easy to use and integrate into any business.

Overall, this is a very effective app and it has made my small business run more smoothly. My employees seem to be using it easily, and I have not had any negative feedback from them.

Avantages

This software is super easy to use and learn. I was able to invite my employees to join quickly and effortlessly, and we were all able to download the software as an app on computers and mobile phones. The customer service is also very fast and effective. Olaf even recorded a training video for me!

Inconvénients

No option as yet (unless I've missed it) to change already published shifts from the mobile app.
I'd like to use a timesheet option, which I have been told is currently in the works, so looking forward to trialling that aspect.

Mavis
  • Secteur d'activité : Psychologie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

5
Publié le 01/08/2022

Beoordeling SOON

Dagelijkse notatie. Collega's op de hoogte houden van de dagelijkse gebeurtenissen

Avantages

Het product is makkelijk te gebruiken. Ben er blij mee

Inconvénients

Vooralsnog kan ik mij geen verbeterpunten bedenken

Sarah
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 01/03/2019

Planning is becoming more fun :)

Started with a vision and some ideas on planning and together we realized a very cool platform to make planning a lot easier and more fun :)

Avantages

All the features that make our planning more easy and clear for employees.

Inconvénients

Not easy enough to get an overview of the team or one person in particular, but that is work in progress.

Sharon
  • Secteur d'activité : Banque
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 10/08/2022

Heel gebruiksvriendelijk

Heel handig om te zien wat voor rollen mijn collegas op een dag hebben. En ook of ze thuis/op kantoor werken.

Avantages

- makkelijk te bedienen op een smartphone
- overzichtelijk
- modern en heldere layout

Inconvénients

Geen directe koppeling met iCal. Waardoor ik het nu via google calendar in mijn telefoon moet implementeren

Jim
  • Secteur d'activité : Banque
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 28/02/2019

Promising new tooling!

Together with Soon we are working on fully automization of our team planning

Avantages

The flexibilty with making different boards creating a full overview of all items concerning planning.

Inconvénients

Still quite some clicks to get a complete easy to see overview.

Jessica
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
3
Simplicité
5
Support client
4

4
Publié le 01/08/2022

Top!

De roosterapp werkt prima en doet wat het moet doen.

Avantages

Makkelijk in gebruik, duidelijke lay-out.

Inconvénients

Soon komt regelmatig met een software update.

arlette
  • Secteur d'activité : Événementiel
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 08/03/2019

Event Managers dream for volunteers/staff

For event managers Soon simplistically allows you to schedule and communicate with staff/volunteers effectively and efficiently.
No more nightmare excel spreadsheets!

Avantages

Usability for the staff but also Customer support is the best!

Inconvénients

Theres nothing to dislike...................

Lonneke
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 28/02/2019

Great app

Very good!

Avantages

The good overview, the easy access and very good help and quick responses from the developers for requests of new functions

Inconvénients

sometimes there is an error, probably something with cookies so when you delete them it is fixed.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 06/03/2019

Easy Scheduling Tool

Avantages

Easy to use yet very professional. Flexible to use for different types of companies.

Inconvénients

Absolutely none, if there's something you don't like they will adjust Soon to your preferences.

Puck
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 20/10/2022

Review

Avantages

Overzichtelijk en simpel in gebruik/duidelijk

Inconvénients

De webapp zou vervangen moeten worden door een normale app

47 avis

Catégories connexes