Bitrix24


 

Bitrix24 est une solution de gestion des clients qui fournit une plateforme permettant aux entreprises d'organiser et de suivre les interactions avec les clients et partenaires potentiels ou existants. Le logiciel permet aux utilisateurs de consigner et de gérer les interactions client, de saisir et de stocker les données sur les leads, de générer des rapports de vente et d'effectuer une segmentation des publics cibles.

Les leads reçus du site web d'un utilisateur (par exemple, à partir d'un formulaire de commande ou d'opinion) peuvent être directement transmis au CRM. Les utilisateurs peuvent ensuite créer des modèles de messages, envoyer des e-mails individuels ou collectifs aux leads et aux contacts, saisir des notes sur les interactions avec les clients, planifier des réunions et affecter des tâches.

Les utilisateurs peuvent créer des factures personnalisées pour les clients en insérant automatiquement les informations client et en les envoyant directement à l'adresse e-mail du client.

La fonctionnalité d'entonnoir des ventes de Bitrix24 offre un aperçu des transactions commerciales en cours et de leur stade respectif. Avec le tableau de bord des ventes, les commerciaux peuvent voir combien de contrats ils ont conclus, combien de clients n'ont pas encore été facturés et la note d'un agent par rapport à celles des autres membres de l'équipe commerciale.

 

Bitrix24 - Bitrix24 CRM Contact
 
  • Bitrix24 - Bitrix24 CRM Contact
    Bitrix24 CRM Contact
  • Bitrix24 - Bitrix24 Task Management
    Bitrix24 Task Management
  • Bitrix24 - Bitrix24 Video Chat
    Bitrix24 Video Chat
  • Bitrix24 - Bitrix24 Drive
    Bitrix24 Drive
  • Bitrix24 - Bitrix24 Mind Map
    Bitrix24 Mind Map
Système(s) d'exploitation pris en charge :
Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Mac OS, Linux, Navigateur web (indépendant du système d’exploitation), Windows 2000, Windows 8, Windows 10

432 avis sur Bitrix24

 

Awogor M. Secteur: Marketing et publicité Nombre d'employés:  2-10 employés Nombre d'employés:  2-10 employés

09/10/2019

09/10/2019

Provenance de l'avis : Capterra

Bitrix24 Is an All in One CRM and Collaboration Platform

Traduire en français
Simplicité

 

Fonctionnalités

 

Qualité du produit

 

Rapport qualité-prix

 

Support client

 

Simplicité
Simplicité
Fonctionnalités
Fonctionnalités
Rapport qualité-prix
Valeur
Support

I can integrate my social media account, and above all, their email service is one of it's kind and it's helped my business drastically in collaboration.

Avantages

Bitrix24 is a complete Workspace software and Customer Relation Mangement software to organize and manage all your work in one place including collaboration and live streaming to social media.
Bitrix helps to integrate your social media accounts and helps you manage them within as well.

Inconvénients

Bitrix24 can be somehow complicated for the beginning, but with time, you get used to it and can work almost with little or no supervision.

Haris C. Secteur: Comptabilité Nombre d'employés:  2-10 employés Nombre d'employés:  2-10 employés

10/09/2020

10/09/2020

Provenance de l'avis : Capterra

Easily the best CRM for its price

Traduire en français
Simplicité

 

Fonctionnalités

 

Qualité du produit

 

Rapport qualité-prix

 

Support client

 

Simplicité
Simplicité
Fonctionnalités
Fonctionnalités
Rapport qualité-prix
Valeur
Support

Bitrix24 is absolutely underrated as a CRM. The features seem a bit complicated at first, until you dive in and see just how sophisticated the entire backend of this software is. It is more customizable than any public software I have used, and I honestly don't want to think about how much time and money I would need to sink into my business structure if it weren't for Bitrix24.

Avantages

The fact that you can customize this software like you have a blank slate in front of you is phenomenal. If you can dream up a business process, you can do it with Bitrix24.

Inconvénients

Customer support is limited, and any issues I had (although they were rare) took a while to fix my issue, if they fixed it at all.

Ven I. Secteur: Marketing et publicité Nombre d'employés:  11-50 employés Nombre d'employés:  11-50 employés

31/01/2020

31/01/2020

Provenance de l'avis : Capterra

Good Product but Poor Service - Definitely not located in USA

Traduire en français
Simplicité

 

Fonctionnalités

 

Qualité du produit

 

Rapport qualité-prix

 

Support client

 

Simplicité
Simplicité
Fonctionnalités
Fonctionnalités
Rapport qualité-prix
Valeur
Support

I'm a partner, their sales team is in UTC+2 9:00 AM to 6:00 PM. Support is UTC 8 - 5:30, tech support is UTC+3 8:30 to 5. You have to be awake between Midnight and 4 to get support from them or even a simple response. If a thing doesnt work for their customers they have to goto their partners. and subscribe a paid plan for them to fix it. OTP was working and suddenly stopped working. and Only my account was setup with OTP and not my clients. Client wants to do monthly plan and bitrix wants me to sign them for quarterly plan. Poor ethics. Partners cant sell you one month, they have to sell only 3 months minimum. I lost a client because of my client wanted one month and bitrix wants me to sign them up for three months. there are way better CRMs which will support you in US time zone. Bitrix sales and tech support uses google translator for responding. so if they dont understand what you are saying them, its googles fault. Its lot of hassles, and if you have great customer service you can manage any software. try few other crms and read a lot of reviews before going for bitrix else you will be stuck like my customer after an year half way down deep.

Avantages

User Interface.
Easy navigation
Less Learning Curve

Inconvénients

They use google translator for responding. so if they dont understand what you are saying them, its googles fault.
You have to be awake between Midnight to 4 to get support from them or even a simple response.
Most of them are Untrained and Inexperienced support techs.

Funmilayo W. Secteur: Divertissement Nombre d'employés:  51-200 employés Nombre d'employés:  51-200 employés

20/07/2020

20/07/2020

Provenance de l'avis : Capterra

Tracking made easy

Traduire en français
Simplicité

 

Fonctionnalités

 

Qualité du produit

 

Rapport qualité-prix

 

Simplicité
Simplicité
Fonctionnalités
Fonctionnalités
Rapport qualité-prix
Valeur
Avantages

Easy to use... you need maximum a day training and you can navigate yourself afterwards

Inconvénients

Hmmm too many features and it’s a bit hard to navigate

Andrew B. Secteur: Vente au détail Nombre d'employés:  11-50 employés Nombre d'employés:  11-50 employés

05/11/2019

05/11/2019

Provenance de l'avis : Capterra

Robust, but unpolished

Traduire en français
Simplicité

 

Fonctionnalités

 

Qualité du produit

 

Rapport qualité-prix

 

Support client

 

Simplicité
Simplicité
Fonctionnalités
Fonctionnalités
Rapport qualité-prix
Valeur
Support

I'm enjoying it because of its collaborative features and the adoption of it at our organization is pretty good.

Avantages

The features are a pleanty. There's so much diversity of functionality and you really can make it work the way you want.

Inconvénients

UX feels a little bit clunkly. Also, the web-app and the desktop app play strangely together. There's no good reason why I shouldn't be able to fully function in one over the other.