En savoir plus sur Nimble

Nimble propose un widget de navigateur et une solution mobile d'automatisation de la force de vente et de social CRM (Customer Relationship Management) pour les petites et moyennes entreprises. La solution remplit automatiquement les profils client et les historiques d'interactions à partir des listes de contacts, des conversations par e-mail et de l'activité sur les réseaux sociaux sur une gamme de plateformes populaires, notamment LinkedIn. Outre des fonctionnalités de gestion des contacts et des pipelines telles que le suivi des transactions, la gestion de tâches et les alertes, Nimble inclut également l'écoute sociale intégrée pour maintenir les profils client à jour. Cela permet aux entreprises de suivre les contacts qui mentionnent, suivent ou interagissent avec eux ou qui fêtent des étapes importantes telles que les anniversaires, ce qui crée en retour des opportunités précieuses de sensibilisation et de suivi informés. La page "Today Page" de Nimble offre une vue complète des tâches à effectuer, des transactions clés et des opportunités d'engagement. Celles-ci sont générées par le "moteur de règles" de Nimble, qui apprend du comportement des utilisateurs pour hiérarchiser les signaux sociaux et prévoir quels contacts et opportunités sont les plus pertinents. Nimble propose également une gamme de widgets d'e-mail, permettant aux utilisateurs d'afficher des détails riches et contextuels à partir des profils Nimble de leurs contacts, même en dehors du système.
Nimble Logiciel - 1
Nimble Logiciel - 2
Nimble Logiciel - 3
Vidéo de Nimble
Nimble Logiciel - 1 - aperçu
Nimble Logiciel - 2 - aperçu
Nimble Logiciel - 3 - aperçu

Nimble - Prix

Nimble n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Nimble est disponible à partir de 29,90 $US/mois.

À partir de :
29,90 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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Nimble - Avis

Note globale

4,4
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Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,3
Fonctionnalités
4,2
Simplicité
4,3
Support client
4,3
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Tous les avis sur Nimble

Filtrer par :
Classer par :
1 883 avis
Chilo
Chilo
  • Secteur d'activité : Génie civil
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
0

4,0
Publié le 24/10/2023

Atelier d'artiste

Avantages

J'ai tellement apprécier qu'à cas aide à réserver des salles de réunion et de voir quelles salles de réunion étaient disponibles à chaque étage.

Inconvénients

Le problème est que c'est un peu compliqué à comprends

Osiano
Osiano
  • Secteur d'activité : Import/Export
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4,0
Publié le 26/10/2023

Un excellent logiciel de gestion de la relation client

Avantages

C'est un système social de gestion de la relation client qui rassemble automatiquement mes contacts en seul endroit avec une interface facile à utiliser. Il est doté des fonctionnalités très riches

Inconvénients

C'est un logiciel qui j'apprécie bien mais pas de version d'essai gratuite

Laureine Claire
Laureine Claire
  • Secteur d'activité : Agriculture
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
4

4,0
Publié le 12/09/2023

Nimble est le meilleur outil de gestion de la relation client

Avantages

Les rapports et analyses fournis par Nimble sont d'excellentes qualités

Inconvénients

La gestion des leads doit être améliorée pour une meilleure expérience

Paule
  • Secteur d'activité : Génie mécanique ou industriel
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5,0
Publié le 31/03/2023

Réseautage et collaboration efficaces

J'utilise Nimble depuis plus d'un an maintenant, et c'est devenu un outil essentiel pour mon entreprise.

Avantages

J'aime la façon dont Nimble simplifie la gestion des contacts, ce qui facilite la recherche et la connexion avec les prospects. Je trouve que l'intégration avec les plateformes de médias sociaux est un énorme avantage, car elle me permet de recueillir des informations précieuses sur mes contacts.

Inconvénients

Un inconvénient que j'ai rencontré est l'application mobile, qui, à mon avis, pourrait bénéficier de certaines améliorations en termes de fonctionnalité et de stabilité.

Anthony
Anthony
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 23/04/2024

It's great to have Nimble as an ally

Everything has been perfect, my experience has been one of good performance, improvement of my work and better ideas of capturing new clients.

Avantages

What Nimble helps me most in my work is being able to capture potential clients more easily with new and professional methodologies, then I use it to have a better detailed sales tracking with each report generated by Nimble and apart from all this I use it to distribute tasks between my work team to have a much more efficient performance and it has been quite good to use all their tools

Inconvénients

There is nothing to say that I dislike, I feel that it is a very complete platform where each tool has been very useful for each of my work tasks

Jaime
  • Secteur d'activité : Automatisation industrielle
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 08/01/2025

Let Nimble be your first step to CRM; Minimal by design.

We have received gift of time through workflow automations enhanced by Nimble.

Avantages

Nimble is simple to use, solution oriented and affordable for growing businesses, like ours, that requires special focus and dedicated attention in terms of resource management. It is the solution we built around our challenges. Can be customized to suit the unique aspects of our business.

Inconvénients

The few challenges we encountered at preliminary stages were well taken care of by the experienced team of experts. They are highly responsive.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Équipement et fournitures de bureau
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
3

3,0
Publié le 05/02/2024

User-friendly

Its totally good and amazing software that you relay on.

Avantages

It build with strong and better relationship with customer.

Inconvénients

Its very fit the gap of every trends since it is user friendly that accommodate customer.

Victor
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

5,0
Publié le 27/11/2024

Track major progress points that must be reached to achieve success.

Trackable emails makes this platform quite reliable and secure. Go for it.

Avantages

It automatically gives a unified contact data simplifying our work. It also makes it easy to locate contact information and team's interactions history. I also like the fact that I can add notes to a record, update deal status and access social handles.

Inconvénients

Nimble is not very organized. It makes it hard to send group emails to my contact lists since it is hard to load all of them at once.

Walter
  • Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 26/07/2023

Nimble is a great CRM for small and medium business.

With Nimble I am able to have the data, tracking, and forecasting all right in front of me and the team at a very affordable price.

Avantages

Affordability, ease of use, importing/exporting data, and most of all tracking/forecasting using graphs.

Inconvénients

At this moment Nimble has everything we need where we are at and we continue to grow.

Anil
  • Secteur d'activité : Divertissement
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5,0
Publié le 06/07/2023

Creative Alliance Review

Our problem with customer database management has been fully solved by Nimble. Thank You Nimble team for this super useful software.

Avantages

We are at the Alliance are finding it very useful to use Nimble. We have to constantly relay our new ideas and new developments to our customers and Nimble has helped us to keep track of our contact database and manage it properly so that we have been able to tell every new thing to our customer base at a prompt manner.

Inconvénients

We loved every aspect of it and planning to buy the software once the trial period ends. One thing is, new users can get lost at the beginning but later when you get used to it, Nimble is so helpful and easy to use.

  • Secteur d'activité : Design graphique
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 10/11/2024

A Simple CRM for Designers

Overall, Nimble is a straightforward CRM tool that helps designers manage client relationships and communication easily, but it may not provide all the advanced functionalities needed for larger, multi-faceted design projects or extensive collaboration. It’s best suited for designers who prefer simplicity and efficiency over complex project management features.

Avantages

Nimble excels in contact management and social media integration, making it easy for designers to track client relationships and collaborate directly. Its simple interface allows us to focus on creative work without being bogged down by complex CRM systems.

Inconvénients

It lacks some advanced features that might benefit designers working on larger teams or more complex projects, such as detailed project tracking or advanced reporting tools. The social media integration is helpful but can sometimes feel limited in scope for designers who need more robust tools for content management.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Mode et vêtements
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

4,0
Publié le 24/09/2024

Great software that you should try

How to organize simple contacts and transactions. There are some benefits to using the Nimble application right now to get you to manage your phone's contacts.

Avantages

The best aspect of this tool is that it is a contact builder that can easily record contacts on any social media site. It is highly recommended to industry professionals, coaches, authors, or consultants who need to track important relationships.

Inconvénients

I dislike pricing because there are cheaper options you can consider; in fact, some are free.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Divertissement
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
0

4,0
Publié le 05/07/2024

Excellent price software

Avantages

Group messages
Tracking
Upload details

Inconvénients

Structure of emails is dificult for middle user

RAJ KUMAR
RAJ KUMAR
  • Secteur d'activité : Comptabilité
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4,0
Publié le 29/05/2024

Review of Nimble

Overall it is very effective to use in professional life.

Avantages

It is very easy to use in terms of tracking customer activity. It has good features which saves a time of user.

Inconvénients

Sometime it feels lag while reload a page.

Todd
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 15/02/2023

Great Small Business Relationship Manager

I needed to get out of a spreadsheet with my efforts to manage my growing number of professional relationships. I decided on Nimble after a lot of research and I've been happy with my choice. The software makes it so much easier for me to stay on top of my networking with prospective clients.

Avantages

Affordable, aesthetically simple CRM for my small business needs.

Inconvénients

I've had to tailor some of their solutions to fit my needs, but it is still a better option than what else I found on the CRM market.

Alternatives envisagées 

Sprout Social, Zoho Social et HubSpot Marketing Hub

Pourquoi passer à Nimble

They were not too big, not too small, and seemed tailored to not just sales people with a sales pipeline.
lucia
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 28/08/2023

the best option in this sector

It is fast and with great integration capacity.

Avantages

the level of data optimization in different categories is amazing.

Inconvénients

it is expensive until you understand the full capacity of its functions

Joel Neil
Joel Neil
  • Secteur d'activité : Production audiovisuelle
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5,0
Publié le 12/09/2023

Great for small businesses!

Used Nimble for finding the best product for limited time and had great experience with it.

Avantages

Works really fine for small companies as it is designed for that and being simple and fast is the key element of their success.

Inconvénients

Would be not enough for large companies.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5,0
Publié le 31/03/2023

Top CRM tool

Overall is quite a good experience using =Nimble because it's such a good CRM tool.

Avantages

Best CRM(Customer relationship management) tool that anyone can get because it has quite major benefits for using it like it is user-friendly and has quite a few social media integration, comes in everyone's budget means it is quite affordable so it's my one of the best CRM tools.

Inconvénients

There is not a single thing that I personally dislike about Nimble.

Sofia
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4,0
Publié le 15/03/2023

A Powerful and Versatile CRM Tool

Overall, Nimble is an excellent CRM tool that can be used by businesses of all sizes. It is powerful, versatile, and easy to use. The customer support could be better, but the features make up for it. I highly recommend Nimble for businesses looking for a reliable and powerful CRM solution.

Avantages

Nimble is an incredibly powerful and versatile CRM tool that makes managing customer relationships a breeze. It's easy to use, intuitive, and has a wide range of features that make it possible to customize the experience for each user. The user interface is clean and simple, allowing for easy navigation and quick data entry. The reporting and analytics features are top-notch and make it easy to keep track of customer interactions.

Inconvénients

The only downside of Nimble is that it can be a bit pricey for smaller businesses. It also requires some technical knowledge to get the most out of the features and to customize the experience for each user. Additionally, the customer support is sometimes lacking and can be difficult to get help when needed.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Développement de programmes
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
0

5,0
Publié le 05/03/2023

Nimble review

Avantages

Nimble is my favorite CRM because of its user-friendly design and wide range of features. It has an intuitive, yet powerful interface that makes it easy to search for contacts and leads quickly by name, email, or other criteria. Additionally, it has lots of features that help me manage customer relationships, like automated emailing, scheduling meetings, and tracking conversations.

Inconvénients

There isn't one thing that I do not like about Nimble.

Prudencia
Prudencia
  • Secteur d'activité : Recherche
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4,0
Publié le 06/03/2023

Review of Nimble

It is simple to keep track of contacts and quickly access their information, as well as add notes to remind me of important details. Furthermore, the capability to sync with other services allows me to quickly add new contacts to my database.

Avantages

It allows me to easily keep track of all my contacts, conversations, and tasks in one place, so I can stay organized and productive. It also has a great set of features such as reminders, social media tracking, and CRM integrations.

Inconvénients

I couldn't find anything that I didn't like about Nimble, however, one of the more difficult tasks for me was importing my contact lists.

Iqra
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

4,0
Publié le 26/02/2023

Simplest CRM Tool

Avantages

User-friendly interface and literally no training is required to use the tool.Enhanced integrations with a wide variety of software, especially Social media, are a bonus.An amazing tool for building contacts and customer relationships.

Inconvénients

The price is too high for small business enterprises.Email templates are not that good.Some integrations like linked-in do not work correctly sometimes.

Okunade
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
4

5,0
Publié le 23/12/2022

Social Media Interaction can be better

Nimble has helped me to manage my desk work properly but I believe there's always room for improvement, especially with the project management.

Avantages

The software makes contact management simple and also social media integration provides actionable insights.Sending group messages and mass mailings with contact segmentation is what I love most because personally sending emails and constructing PowerPoint is my job but with nimble I rest assured that sending emails is quicker. The price is also inexpensive compared to its competitors.

Inconvénients

Inability to track emails, while sending emails, especially mass mailing.Also, project management features need to be operated on so that people like me can enjoy the features better.

Ashutosh
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
3

4,0
Publié le 04/03/2023

Great Software for Marketing and CRM

Avantages

I would say this is the best software for email marketing. I would highly recommend this software and i used for various marketing campaign.

Inconvénients

Social Media management can be introduced to make it more convenient for marketing.

Nikhil
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 23/12/2022

Best marketing CRM platfrom

it is exceptionally useful and proficient as speedy as a light in the development settling the issue in quick manner absolute best

Avantages

The stage has an administration of negative remarks, which permits us to know about the negative remarks made on informal communities, site and google, so we can answer rapidly and really, and keep away from a terrible internet based standing. It permits us to coordinate with different channels, for example, informal communities, site and email, as well as gathering information from this large number of directs continuously, accordingly having more and better control of our correspondence channels.

Inconvénients

I trust the miner will dig further and scan the Web for more data. Formats might be simpler to find.

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