En savoir plus sur Nimble

Nimble propose un widget de navigateur et une solution mobile d'automatisation de la force de vente et de social CRM (Customer Relationship Management) pour les petites et moyennes entreprises. La solution remplit automatiquement les profils client et les historiques d'interactions à partir des listes de contacts, des conversations par e-mail et de l'activité sur les réseaux sociaux sur une gamme de plateformes populaires, notamment LinkedIn. Outre des fonctionnalités de gestion des contacts et des pipelines telles que le suivi des transactions, la gestion de tâches et les alertes, Nimble inclut également l'écoute sociale intégrée pour maintenir les profils client à jour. Cela permet aux entreprises de suivre les contacts qui mentionnent, suivent ou interagissent avec eux ou qui fêtent des étapes importantes telles que les anniversaires, ce qui crée en retour des opportunités précieuses de sensibilisation et de suivi informés. La page "Today Page" de Nimble offre une vue complète des tâches à effectuer, des transactions clés et des opportunités d'engagement. Celles-ci sont générées par le "moteur de règles" de Nimble, qui apprend du comportement des utilisateurs pour hiérarchiser les signaux sociaux et prévoir quels contacts et opportunités sont les plus pertinents. Nimble propose également une gamme de widgets d'e-mail, permettant aux utilisateurs d'afficher des détails riches et contextuels à partir des profils Nimble de leurs contacts, même en dehors du système.
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Vidéo de Nimble
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Nimble - Prix

Nimble n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Nimble est disponible à partir de 19,00 $US/mois.

À partir de :
19,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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Nimble - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,3
Fonctionnalités
4,2
Simplicité
4,3
Support client
4,3
5 avis sur 1 784 Afficher tous les avis
Khothatso
  • Secteur d'activité : E-learning
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 23/07/2022

The Best CRM for marketing

Avantages

Nimble is the best tool to use and you can reach a large number of consumers through various channels such as emails. Their interface is extremely user-friendly and which enables you to collect a lot of information, and the Email interface is good and allows for smooth communication with consumers which helps in building relationships with them. it truly is the best CRM tool in the market.

Inconvénients

The problem with software is that it is suitable for small businesses. However I would like for them to have customisable options such as home screens.

DENNIS
  • Secteur d'activité : E-learning
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 19/11/2019

Organization at Your finger tips

Using Nimble for close to one year has been exhilarating. Arranging my tasks and duties has turned out to be an interesting part of my daily routine thanks to Nimble. I would definitely advise any serious and focused manager or organizer to use the software for better outcomes.

Avantages

Nimble is an excitingly easy software to install, use and set up for use. It comes as a very important tool to organize various tasks about the operations of the organization and employees.
The user interface is attractive and makes managing tasks an interesting task always
Incase of any mishaps or faults, the support team of Nimble is always ready to respond to clients' needs and questions and address them appropriately. This is one very strong bargaining point for its developer.

Inconvénients

The software needs to provide NFS or CIFS straight from storage and omit the need to have multiple fragmented file servers. Otherwise, the Software is perfectly in order.

Alternatives envisagées 

HubSpot Marketing Hub

Pourquoi passer à Nimble

It is easy, cheaper and readily available. Furthermore, the output is tangible and perfect.
Abdelkadir
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
3

4
Publié le 27/07/2022

Nimble user review

We utilize this tool to facilitate numerous sales transactions with partners throughout the globe. The platform ensures clear visibility by delivering the right message to the partner members. The tool is quite dynamic and adaptable overall.

Avantages

Through a variety of methods, including email and the web, we have been able to reach potential customers more effectively.
It features a reasonably straightforward, intuitive, and well-organized user interface, and it is a reasonably comprehensive CRM that combines other programs effectively. 
They provide reliable help that pays close attention to online inquiries.

Inconvénients

It is excellent in every way, and as of right now, no problems with CRM have been discovered. however, I think it's better for small businesses than for large ones.

Aditi
  • Secteur d'activité : Recrutement
  • Taille de l'entreprise : 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
2
Simplicité
2
Support client
0

3
Publié le 29/07/2022

a good pp for customer relationship management and sell your product/services to the target...

Avantages

feasibility is good and a good app for CRM so overall a fine app for managing small businesses

Inconvénients

it's user interface is not smooth and frequent glitches a user comes across

Nurul Saidah
  • Secteur d'activité : Banque
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 25/05/2022

Marketing tools with Nimble

Avantages

It's nice to see a customer relationship management system that isn't driven entirely by salespeople, and efforts in Account Marketing and sales may be tracked very well inside the system. The pricing is straightforward, with only one direct plan to choose from. Nimble ensures that my customers, my most valuable assets, are well taken care of—a speedy and dependable solution with excellent assistance for customers.

Inconvénients

It has a few minor glitches. Many times, the thumbnail images of the contacts displayed the incorrect photo. There were certain aspects of sending emails that did not operate as intended. The surveillance of social activity was severely restricted to only a few sites, and the offered functionality was quite restricted.

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