En savoir plus sur SiteKiosk

SiteKiosk est une solution cloud qui aide les entreprises à gérer les systèmes de verrouillage pour protéger les navigateurs et les systèmes d'exploitation contre les mauvaises manipulations. Ses principales fonctionnalités sont les réservations d'activités, le clavier virtuel, le reporting d'utilisation, la navigation sécurisée et la signature électronique. Conçu pour les entreprises de toutes tailles, SiteKiosk contient des outils pour gérer et automatiser la fin des sessions après un temps d'inactivité spécifié. Son module de zone de navigation restreint permet aux entreprises de définir les sites web auxquels les clients sont autorisés à se connecter. De plus, la solution permet aux entreprises de surveiller et de suivre les emplacements des appareils de borne mobile et de modifier les configurations en fonction des exigences de l'entreprise. L'outil d'affichage dynamique de SiteKiosk permet aux entreprises de créer des campagnes et d'établir la visibilité de leur marque. Des applications mobiles pour appareils Android sont également disponibles pour gérer à distance les activités de l'entreprise. EventSentry est disponible sur abonnement mensuel et l'assistance est assurée par documentation, téléphone et e-mail.
SiteKiosk Logiciel - 1
SiteKiosk Logiciel - 2
SiteKiosk Logiciel - 3
SiteKiosk Logiciel - 4
SiteKiosk Logiciel - 5
Vidéo de SiteKiosk
SiteKiosk Logiciel - 1 - aperçu
SiteKiosk Logiciel - 2 - aperçu
SiteKiosk Logiciel - 3 - aperçu
SiteKiosk Logiciel - 4 - aperçu
SiteKiosk Logiciel - 5 - aperçu

SiteKiosk - Prix

SiteKiosk n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de SiteKiosk est disponible à partir de 239,00 $US/année.

À partir de :
239,00 $US/année
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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SiteKiosk - Avis

Note globale

4,4
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Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
3,3
Fonctionnalités
3,3
Simplicité
3,7
Support client
4,4
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Tous les avis sur SiteKiosk

Filtrer par :
Classer par :
10 avis
Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Internet
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 16/07/2019

Has the features you need to manage a public touch screen kiosk

I was handed a set of freestanding kiosks with Dell Min Desktops running Windows 7, and Sonic Acoustic Wave (SAW) touch screen overlays. Once the touch driver issue was resolved and Windows saw the screens as a pointing device, SiteKiosk was able to configure all of the settings one could hope for. In this configuration, each kiosk was configured separately and accessed content from a website, which was able to be locked down within SiteKiosk.

Avantages

Backed by technical support team who is knowledgable of the features and limitations.

Inconvénients

Some features and settings buried a few menus deep.

Alternatives envisagées 

Kioware

Pourquoi passer à SiteKiosk

price, support.
Malachi
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
0
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 12/02/2015

Kiosk Software For Unlimited Uses

Our organization has been utilizing SiteKiosk and SiteRemote software since around 2009. We build custom software for hundreds of Clients and integrate the SiteKiosk framework into many of our development projects.

Pros: User-Friendly Configurations, Reporting (can be sent to email or phone,) Extensive Knowledge-base through online FAQ & Forums, Can serve as a framework for further customizations to take place, TONS of functions available.

Cons: New version called "chromium" is still not quite where it should be with easy layout edits for graphics, text, or object manipulation. It takes a bit of code tweaking if you wish to place objects in specific spots not allowed through the template layout which is currently in place. I know they are working on this in their new version, so its more of a minor headache than an impediment when doing more involved work than the average consumer is using this software for.

Overall Impression: 9/10
It handles a plethora of items including transactions, user reporting, website lock-downs, and serves as a platform to build more involved projects off of. Their customer service is spot-on, and their C-level executives are constantly engaged when it comes to improving customer experience and the functionality of the software. I would recommend this to anyone.

Brian
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
1
Simplicité
1
Support client
1

1,0
Publié le 26/11/2019

Rigid Policy

Not a slam-dunk solution. Unreasonable customer support.

Avantages

For most use cases, it appears SiteKiosk would work well

Inconvénients

SiteKiosk did not work properly with specific software we use it with. I spent the length of the trial attempting to troubleshoot the issues we had. After support failed to solve our issues, I was told that our free trial had elapsed and I could not receive a refund.

Réponse de PROVISIO

I'm sorry to hear about your experience and I am confident we can assist you. We offer a fully functional free evaluation version of SiteKiosk with no time limit to ensure SiteKiosk meets your requirements before your purchase. After the purchase of a license, you are eligible for a full refund within 30 days of your purchase date for any reason.

We only received one inquiry in our support forum from you but you did not follow-up on the response we posted to you on the same day. We did not receive other phone or email requests for support regarding this. We are happy to try to continue troubleshooting this issue with you. I recommend calling us to walk through troubleshooting your issue. We can be reached at (800) 916-7422. Since your request for a refund came in more than 30 days after your purchase date, what we can do is provide technical support for your issues.

Répondu le 03/12/2019
Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Internet
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 19/05/2018

Easy to configure software for managing standalone or networked kiosks

Locked down and configured touch-screen computer kiosks for use by the public

Avantages

Worked with touch-screen kiosks connected to wifi. Was able to set security and deployment options easily.

Inconvénients

Some features required customer support to fully understand, but the support was responsive and informative.

Gabriel
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
0
Simplicité
2
Support client
4

4,0
Publié le 11/11/2015

Meets core needs, but needs some maturity

SiteKiosk does a pretty good job of locking down necessary components. We use it to lock EVERYTHING down. To this end, in order to lock down all the aspects to meet our need, we need to manually modify the configuration XML files and create scripts.
SireRemote does a nice job of monitoring. I find it a little counter intuitive, but after some experimenting it seems to be meeting most of my needs. I found the remote desktop component unusable, while I find the configuration distribution, job manager, and file sync very useful for managing a fleet of kiosks.

Jaime
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
0
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 12/01/2016

Best product and best service

SiteKiosk is the guaranty for the success of any Project based on kiosks & digital signage.
Everything is possible with their powerful functions starting by their native features, and permitting to apply almost unlimited ways of configurations and possibilities.
Starting with GUI and Wizard to make all easier even to not advanced users, and completed with a wide programming language and an exceptional staff for support.

Jorge
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
0
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 05/02/2015

Great way to monitor and manage kiosks!

We have been using Provisio's Sitekiosk for over 10 years now. It provides an excellent platform to secure the kiosk, manage it remotely and update content.
We have implemented it with installations of hundreds of kiosks and it has proven its effectiveness over time. The Siteremote server add a lot of functionality by generating reports and managing the digital signage content.

Nick
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
0
Simplicité
4
Support client
4

4,0
Publié le 03/08/2015

Great Service

The product is user friendly.

Their software support specialist is more than willing to provide and share with users regarding the product information and necessary supports if needed.

Michael
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
0
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 16/12/2015

Excellent customer service

Calvin is a rockstar. He has helped me throughout the process (demo, setup, purchase, and billing).

Christopher
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
0
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 30/07/2015

Managing and Configuring Site Kiosk

So far, nothing but positive experiences with this software and customer support!

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