En savoir plus sur Pomelo Health

Pomelo Health is a healthcare management system that helps organizations streamline operations, remove frictions and go further to provide better experiences for patients. The solution integrates seamlessly with leading EMR systems across the country. Our patient engagement platform includes appointment reminders, online booking, secure messaging, mobile check-in, queue management, digital patient forms, secure telemedicine, and more.
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Pomelo Health - Prix

Pomelo Health n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.

À partir de :
Non fourni par l'éditeur
Prix :
Contact Pomelo Health for pricing details.
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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Pomelo Health - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
3,9
Fonctionnalités
3,9
Simplicité
4,0
Support client
4,3
5 avis sur 40 Afficher tous les avis
Guy B.
  • Secteur d'activité : Cabinets médicaux
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
4

3
Publié le 29/11/2019

Pas adapter pour le fançais

Bien que le programme soit efficace pour envoyer des rappels, les clients francophones se plaignent qu'ils ne peuvent choisir la langue du message et qu'ils peuvent a peine reconnaitre le nom. Je ne suis pas particulièrement satisfait du produit. Je n'ai toujours pas prit la décision finale d’essayer un autre fournisseur.

Avantages

Efficace pour envoyer rappel pour le patient
option : texte, messagerie vocale

Inconvénients

Très difficile d'adapter pour une population bilingue.
Les clients ne peuvent pas modifier leurs préférences linguistique
La prononciation des nom francophone en anglais est très difficile a comprendre pour le client

Réponse de Chronometriq

Hi Guy,

Thank you for taking the time to share your review with us.

Please, note that we just released a new voice for our reminder (french Canadian), which will improve the way English names are pronounced.

Also, customers can change their language preferences directly in their files at the clinic. Our system will use the selected language in the patient file in the EMR.

Have a great day!

Répondu le 03/12/2019
Sophie B.
  • Secteur d'activité : Cabinets médicaux
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
2
Simplicité
4
Support client
4

3
Publié le 07/09/2019

Avis

Avantages

Facilité d'utilisation pour la clientèle

Inconvénients

Paramétrage pour les dépliants à remettre
Nous devons évaluer si cela sauve vraiment du temps de secrétariat car elles doivent compenser beaucoup

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 31/03/2019

Integrated to EMR's! No double entry needed

Avantages

Integration to EMRs, secure, user friendly, customizable

Inconvénients

even if the product is 100% integrated to your EMR, the first configuration of the dashboard for professionals is complex

Johann V.
  • Secteur d'activité : Cabinets médicaux
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 22/08/2019

Family Practice using Chronometriq

Very happy with it overall.

Avantages

It reminds my patients very effectively about their pending appointments and our no-shows have significantly decreased. Pts now also have enough time to cancel their appointments, leaving us with time to fill those slots.

Inconvénients

The interface to set it up was initially somewhat clumsy and glitchy but now improved and easier to navigate. It is somewhat pricey compared to other similar vendors out there for the same type of service but the stability and customer service clinched it for me. I hope they will incorporate direct and mass messaging to patients in future.

Anne M.
  • Secteur d'activité : Cabinets médicaux
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
4

3
Publié le 19/11/2019

I was hoping for a better product

There were difficulties setting up and learning curves.

Avantages

That we are using a Canadian Company. Our old appointment reminder system was in the US.

Inconvénients

The self check-in is a waist of money. It barely works, have to constantly update. We actually stopped using as it was not worth the headache. Also I was under the impression we could use different options per providers to contact patients with appt reminder. This was not the case, its all one option or not use it at all.

Réponse de Chronometriq

Hi Anne,

Thanks for your collaboration in providing your feedback to us.

Our team is working continuously to improve the user experience that we highly value. We took note of your feature request and we can tell you that it's definitely on our road map We will keep you posted!

In the meantime, kindly note that you can link different custom messages per reason for visit and even per alert types!

You are welcome to contact [email protected] should you need any guidance in modifying your settings to best suit your clinic needs.

Thank you again, and have a great day!

The Chronometriq Team

Répondu le 20/11/2019

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