En savoir plus sur Zoho Inventory

Zoho Inventory est une solution cloud de gestion des stocks conçue pour les petites et moyennes entreprises. Elle comprend des modules de gestion des stocks, notamment le reporting et l'analyse, un outil de Vendor Managed Inventory et la traçabilité des lots. La solution est fournie avec une application mobile pour les appareils iOS et Android. Zoho propose des fonctionnalités intégrées d'estimation des expéditions, de suivi et de confirmation de livraison qui permettent aux utilisateurs de facturer, d'expédier et de suivre des produits. La solution permet aux utilisateurs de créer des bons de commande, des commandes en attente et des livraisons directes. Les utilisateurs peuvent suivre chaque élément de l'inventaire avec des numéros de série et une fonctionnalité de suivi des lots. Zoho Inventory peut intégrer plusieurs sites d'e-commerce comme eBay, Etsy et Amazon. Elle est proposée sur la base d'un abonnement mensuel qui est calculé en fonction du nombre de commandes traitées par mois. En tant que produit Zoho, la solution est intégrée à Zoho Finance Suite. et comprend une intégration à Books, la solution de comptabilité de Zoho. La solution est disponible sous forme d'abonnement mensuel.
Zoho Inventory Logiciel - 1
Zoho Inventory Logiciel - 2
Zoho Inventory Logiciel - 3
Zoho Inventory Logiciel - 4
Zoho Inventory Logiciel - 5
Zoho Inventory Logiciel - 6
Vidéo de Zoho Inventory
Zoho Inventory Logiciel - 1 - aperçu
Zoho Inventory Logiciel - 2 - aperçu
Zoho Inventory Logiciel - 3 - aperçu
Zoho Inventory Logiciel - 4 - aperçu
Zoho Inventory Logiciel - 5 - aperçu

Zoho Inventory - Prix

Zoho Inventory est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Zoho Inventory est disponible à partir de 79,00 $US/mois.

À partir de :
79,00 $US/mois Consulter les tarifs
Version gratuite :
Oui
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à Zoho Inventory

Megaventory

Megaventory est une solution cloud de gestion des commandes et des stocks destinée aux entreprises de taille moyenne.... En savoir plus

Zoho Books

Zoho Books est une solution cloud de comptabilité adaptée aux petites et moyennes entreprises. Elle regroupe la gestion... En savoir plus

QuickBooks Desktop Enterprise

QuickBooks Enterprise est une solution de comptabilité conçue pour les PME de différents secteurs d'activité tels que... En savoir plus

Sage X3

Sage X3 est une puissante solution logicielle ERP (Enterprise Resource Planning) conçue pour les fabricants, distributeu... En savoir plus

FreshBooks

FreshBooks se charge de vos opérations de facturation et active l'autopilote. Configurez la facturation automatisée,... En savoir plus

EZRentOut

EZRentOut est une solution de location d'équipement basée sur cloud qui s'adresse aux entreprises de divers secteurs... En savoir plus

Zoho Inventory - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,3
Fonctionnalités
4,2
Simplicité
4,4
Support client
4,3
Guilhem
  • Secteur d'activité : Fabrication électrique/électronique
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
0

3
Publié le 09/07/2023

On aura tenté, juste pas pour nous

Avantages

Facile à mettre en place, peu de bugs, réactif. Je pense que nous n'étions pas la cible pour nos spécificités.

Inconvénients

Manque de fonctionnalités spécifiques à notre domaine d'expertise.

Ankush
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 21/05/2022

Track inventory on the go!

Zoho Inventory is highly recommended, affordable and value for money software. Very useful for Micro, small & Medium Enterprises. Awesome if you use Zoho books.

Avantages

Zoho Inventory is a feature loaded tool and following are the gamechanger pros of the tool:
1. Comes with multiple APIs to integrate system
2. Comes with frequent and timely updates
3. GST compliant: HSN and tax rates
4. Easy integration with Zoho Books
5. Easy order and warehouse management
6. Quick and easy dashboarding and pre designed reports

Inconvénients

Zoho Inventory is a fabulous software to manage inventory. Inventory In and Out Manual changes can be more user friendly.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Biens de consommation
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 01/11/2020

Zoho Review

Keeping track of sales on eBay, our website, and other platforms where we sell such as Google Shopping can be confusing but Zoho makes it very easy to keep track of all three on one database without the confusion.

Avantages

Zoho is really easy to use and affordable, especially for a small business. I like that it creates your own invoices that you can send to customers. I like that you can keep track of multiple warehouses on one page. These are small features that make Zoho really great.

Inconvénients

The software is easy to use but still has some features that I would love to see changed. We run a small eBay business and there is often difficulty in merging products. I cannot go back and fix this later on. Sometimes this will make the inventory numbers look different than what they are. This is also part of a human error, but I wish there was a feature on Zoho that would help me reconcile inventory when I make a mistake with merging products.

Gregory
  • Secteur d'activité : Meubles
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
1
Simplicité
1
Support client
0

1
Publié le 23/01/2021

Shopify users, beware of Zoho!

Impossible to contact the dev team, even by email, which would have saved me two years of lost development time on my end. There is not even an effective communication channel between Customer Support and their own development team. It's one of those "I.T. doesn't talk to inferior beings" outfits. You know the type.
Low integrity: If you make a mistake and misguide a paying customer, accept responsibility and issue a refund. It's the very least they could have done.

Avantages

On paper, Zoho had all the flexibility and scalability we were looking for, but it turns out that it is incompatible with a Shopify store that has more than a few months of data. It won't import the data. This is not a misunderstanding and there is no workaround. Details below.

Inconvénients

We bought it to be our CRM and Inventory Management System for our Shopify office furniture store. On installation, it would only import the last two months of transactions from Shopify. That's a disaster. For all of our regular customers, they'd have two accounts and we'd have to look in both places to find a past order, not to mention re-creating all of their account data by hand in the new system if they hadn't purchased in the last two months, and we'd have no idea what their lifetime value was.
Zoho support was sure I had done something wrong. It took weeks for them to decide that Shopify was the problem. They told me Shopify was blocking the export of the data. So I called Shopify. They told me (in an hour) that they have an automatic block to prevent hacking but all Zoho had to do was to call them and they'd unblock them!
Over a period of weeks, I tried to get to the right department to tell the install team or dev team about this, and no one seemed to know what I was talking about. They kept insisting it was a Shopify problem. A support rep got back to me a few months later and said the limitation had actually been built into Zoho and it would be fixed in the next version update. So, foolishly, I kept paying. I kept checking in and finally, two years later, they told they have no plans to fix this problem, and no, I couldn't have a refund even though I was waiting for them to fix what they told me they would fix, and had never used the product.

Ola
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 31/05/2023

A great tool to keep track of your inventory

It invaluable if you are handling orders with multiple warehouses.

Avantages

It's an easy to use product in the Zoho universe of applications. We only use Inventory, but there are many to choose from. We use it to keep track of inventory, orders and stock levels .

Inconvénients

Can't really think of any negative things. It does what it's suppose to do.

Catégories connexes