En savoir plus sur OnPrintShop

En tant que principal fournisseur de logiciels d'impression w2p, OnPrintShop est une solution unique pour les entreprises du secteur de l'impression, rationalisant les besoins en matière de production d'imprimés à partir du web et de gestion des commandes. Depuis 2008, OnPrintShop transforme le secteur de la production d'imprimés en proposant des solutions web-to-print. OnPrintShop se concentre sur l'intégration de l'automatisation dans le processus de production d'imprimés pour les entreprises du monde entier. Des imprimeries commerciales aux imprimeries internes, en passant par les imprimeurs spécialisés et en gros, les agences de marketing, les laboratoires photo, etc. OnPrintShop a refaçonné le commerce de l'impression pour de nombreuses entreprises B2B et B2C. L'éditeur offre des solutions de gestion des commandes d'impression, des solutions d'estimation d'impression, des outils d'épreuvage, plus de 300 intégrations prêtes à l'emploi, des vitrines web-to-print B2B et B2C, des solutions API (Application Programming Interface) de fournisseurs de services web-to-print, une gamme variée de solutions logicielles d'impression web personnalisables, des solutions de création de logos personnalisés, une migration transparente au sein des solutions et une exécution structurée des projets, ce qui lui a permis de devenir un guichet unique pour les entreprises d'impression internationales. OnPrintShop se concentre principalement sur la création des solutions web-to-print les plus conviviales pour les fournisseurs d'impression, ce qui permet d'améliorer l'efficacité tout en évitant les complications. Les vitrines B2B/B2C web-to-print visent à rationaliser la production d'impression de bout en bout. Avec plus de 300 intégrations prêtes à l'emploi de systèmes d'information, de CRM (Customer Relationship Management), de solutions de comptabilité, de gestion des flux de travail et de solutions de gestion des fournisseurs, vous pouvez rationaliser vos opérations d'impression. OnPrintShop est intégré à un concepteur en ligne web-to-print avec plus de 5 000 modèles gratuits prêts à l'emploi qui aident les clients à concevoir leur projet à partir de zéro. De plus, l'intégration avec API (Application Programming Interface) 4over transforme les entreprises d'impression en dropshipping avec des géants de l'industrie tels que 4over, Sina Lite, Promo Standard, etc. Pour répondre aux défis uniques rencontrés par le commerce de l'impression, OnPrintShop propose également une gestion avancée des commandes d'impression, des solutions grand format et de signalétique, une gestion des fournisseurs, des solutions d'impression de photos personnalisées, des solutions pour les revendeurs et les franchises, des flux de production d'impression intégrés, un panneau d'administration et une sécurité facilement administrables, des solutions d'étiquetage et de conditionnement et, surtout, une protection très poussée pour les solutions. Principales fonctionnalités de l'outil OnPrintShop : • Gestion des commandes d'impression • Vitrines B2B et B2C W2P • Concepteur en ligne web-to-print • Logiciel web-to-print pour les propriétaires de franchises • Solution web-to-print pour les fournisseurs d'imprimantes commerciales • Impression grand format et conception de panneaux • Logiciel d'impression photo personnalisé • Logiciel d'estimation d'impression • Web-to-print avec API 4over • Logiciel d'impression sur toile • Impression d'étiquettes et conception d'emballage • Logiciel de vérification de la conception • Automatisation du flux de travail d'impression • Conception de brochures et de livrets • Logo personnalisé et créateur d'œuvres d'art • Plus de 300 intégrations prêtes à l'emploi
OnPrintShop Logiciel - 1
OnPrintShop Logiciel - 2
OnPrintShop Logiciel - 3
OnPrintShop Logiciel - 4
OnPrintShop Logiciel - 5
OnPrintShop Logiciel - 6
Vidéo de OnPrintShop
OnPrintShop Logiciel - 1 - aperçu
OnPrintShop Logiciel - 2 - aperçu
OnPrintShop Logiciel - 3 - aperçu
OnPrintShop Logiciel - 4 - aperçu
OnPrintShop Logiciel - 5 - aperçu

OnPrintShop - Prix

OnPrintShop n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. La version payante de OnPrintShop est disponible à partir de 250,00 $US/mois.

À partir de :
250,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Non

Produits similaires à OnPrintShop

Infigo

4,6 (17 avis)
Infigo propose une solution web-to-print basée sur le cloud qui aide les entreprises de toutes tailles à rationaliser...

Adobe Commerce

4,3 (648 avis)
Adobe Commerce exploite le potentiel des données pour créer des expériences commerciales hyperpersonnalisées prêtes à...

Printbox

4,2 (10 avis)
Printbox est une solution cloud conçue pour aider les petites et grandes entreprises à concevoir et gérer des commandes...

Shopify

4,5 (6523 avis)
Shopify est une plateforme d'e-commerce basée sur le web qui offre un système de PDVm (point de vente mobile). Le PDVm...

WooCommerce

4,5 (998 avis)
WooCommerce est un plug-in de gestion d'e-commerce pour WordPress. Il est conçu pour les petites et moyennes entreprises...

Odoo

4,2 (1218 avis)
Odoo Point of Sale (POS) fait partie de la suite intégrée d'applications professionnelles d'Odoo. Le module est...

monday.com

4,6 (5411 avis)
monday.com, une plateforme primée de gestion de projet et de collaboration, aide les équipes à planifier et à mettre en...

NetSuite

4,2 (1686 avis)
Avec un système intégré qui inclut l'ERP, la finance, le commerce, la gestion des stocks, les RH, la PSA, la gestion de...

Marketing 360

4,6 (1124 avis)
Marketing 360 est une plateforme cloud de marketing adaptée aux entrepreneurs et aux PME. Cette solution permet aux...

Expedite Commerce

4,8 (21 avis)
Expedite Commerce est une plate-forme d'opérations et de gestion des revenus basée sur le cloud qui sert les entreprises...

Caspio

4,5 (213 avis)
Caspio est une solution cloud de développement d'applications sans programmation pour les entreprises de toutes...

Bitrix24

4,2 (937 avis)
Bitrix24 est un espace de travail en ligne pour les PME et grandes entreprises. Il propose plus de 35 outils : CRM,...

ERPAG

4,6 (344 avis)
ERPAG est une solution ERP (Enterprise Resource Planning) dans le cloud. Elle s'adresse aux PME de divers secteurs,...

OnPrintShop - Avis

Note globale

4,5
Donnez votre avis !

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,6
Fonctionnalités
4,6
Simplicité
4,4
Support client
4,6
Loading...

Tous les avis sur OnPrintShop

Filtrer par :
Classer par :
44 avis
George
George
  • Secteur d'activité : Impression
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 06/09/2018

OnPrintShop - Great Service / Flexible Software

OnPrintShop customized the program for me, but I went through several paid upgrades to get the product fully functional.

Avantages

Very flexible in programming and customization, at little to no cost.

Inconvénients

The out of the box version had a lot of language and functionality of an Indian computer programmer. Took a lot of time to put the program into shape for USA usage.

Christian
  • Secteur d'activité : Impression
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 06/09/2024

Amazing Printing E-Commerce software

It has abeen a great relationship, I am happy I found this software and get to work with their team.

Avantages

The Team is very responsive and it is the most feature packed software for the print industry. it is second to none.

Inconvénients

Some things are very "Global" and not set up ideally for the US market in some ways, but that is true about most software.

Alternatives envisagées 

WooCommerce et Shopify

Pourquoi choisir OnPrintShop 

Lack of ecommerce, sub-par support, and lazifaire approach to customer feedback.

Pourquoi passer à OnPrintShop

Significantly more advanced and mature, eagerness to evolve, and they care about their customers.
Amanda
  • Secteur d'activité : Impression
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
2

3,0
Publié le 05/09/2017

our customers love using it, but we have had a lot of technical issues

a lot less manual design and admin as customers can log on and make the changes themselves, which is particularly helpful when its only a name and phone number on a business card!

Avantages

its very easy to use, straight forward to show customers and our corporate customers love that we can customise there interface with their logo and colours.

Inconvénients

Our corporate customers use this everyday so with the time difference its hard to speak to technical support when we have issues and questions, and even with new updates we have the same issues reoccurring which is frustrating.

Andrea
  • Secteur d'activité : Impression
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 28/11/2024

[sensitive content hidden] Rocks

Fine, but when [sensitive content hidden] start to help us, we really notice the upgrades, changes and all we needed.

Avantages

[sensitive content hidden] is the best, always always for us!!

Inconvénients

Time difference for me. We think we are bothering , but [sensitive content hidden] is always for us.

David
  • Secteur d'activité : Design
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 10/04/2024

David Jones Customer Review

Overall, it has been a good experience. We are happy with the product and [sensitive content hidden] (and the support team) have helped us find solutions to almost all of our problems. The support has been very responsive and helpful.

Avantages

The customer support has been very good, especially chat. Our assigned rep, [sensitive content hidden] has been very responsive and helpful.

We like that there are so many features already built in that specifically with the print industry in mind.

We needed an ecommerce platform that could integrate with 4Over.

We liked the design tool.

We like the templates and the admin.

Inconvénients

We have to do a lot of testign to ensure the site is operating correctly. It can be difficult to test the 4Over integrations and Elavon integrations that we have in place. We have needed to ask support for a lot of help.

Neil
  • Secteur d'activité : Impression
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 24/01/2020

Best in its class

The experience from initial consultations to purchase, installation and use, has been exemplarary. The team at OPS listens to our needs, is attentive, prompt and efficient in their responses and solutions. The software has re-developed our business model making us efficient. It would be a great addition to any print firm.

Avantages

The implimentation of the software is effortless, the support provided by the team at OPS is second to none. The flexibility of the software to customize to our own requirements has been the most important factor for us. Both front end and admin side for this software is very simple and intuitive to use. Product setup and the variations for options is incredible and the software is regularly updated with new features. This platform is becoming in our opinion the leading platform.

Inconvénients

Software is a subscription service and access to server space is limited, however, any requirement for this is undertaken by the support team. Not having access to server space is a slight limitation in our opinion - however, we have found that the support team has facilitated each and every request we have asked for.

Alternatives envisagées 

Printbox et Infigo

Pourquoi choisir OnPrintShop 

Running our own store with hosting and software updates, as well as custom development to fit our business model was too time-consuming and problematic - it made sense to find a managed platform that would fit the business needs.

Logiciel antérieur 

Adobe Commerce

Pourquoi passer à OnPrintShop

The solution features and support were the main consideration.
Andrew
  • Secteur d'activité : Impression
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 01/04/2022

On print shop review

Best experience. Work with us non stop to get what we want.

Avantages

How they work so well. Everything is easy and works perfectly. Software team responds fast.

Inconvénients

That we have to pay for every change/ or custom theme that we needed changed.

Ethan
  • Secteur d'activité : Impression
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 04/04/2024

A well-rounded Web-2-Print solution

Avantages

The customer support provided by the OPS team is truly incredible. While most web-to-print solutions are of high quality and user-friendly, OPS stands out with its exceptional customer service team. Our dedicated representative, [sensitive content hidden], consistently goes above and beyond, making us feel like he's an integral part of our own team. Demonstrating genuine care and always prioritizing the best interests of our team, [sensitive content hidden] embodies the level of service that is incredibly important to me. We greatly appreciate his dedication and support.

Inconvénients

If I had to nitpick, I would say the time difference can be an issue when trying to get everyone on the same zoom call.

Vic
Vic
  • Secteur d'activité : Impression
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 15/01/2019

Simply the best in the Industry!

We needed a responsive make-over. OnprintShop has provided stellar commitment to our redevelopment and deployment. We are looking forward to a long partnership with a team that understands our needs and works diligently with integrity to provide solutions.

Avantages

Ease of use, packed with an abundance of rich features to enhance the ecommerce workflow in our space in the print industry. The options under the hood are well thought out, developed for easy integration and work exactly as expected.

Inconvénients

There's nothing to not like about OnPrintShop. This platform has been developed by a team of industry leaders that have performed a deep dive into the daily operations of a print organization. Everything is covered from order placement, client registration, through shipping and payment gateway integration - absolutely amazing platform.

Utilisateur vérifié
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 05/02/2018

Very friendly staff and easy to use program!

Avantages

Its super easy to use and very simple to add in your own HTML code to fit your very own branding style. If you have just a little knowledge in HTML or CSS, this is perfect for you!

Inconvénients

The least I like, are the limitations to the products custom ability in their pages. Since we offer very custom print options, the product pages are strict and limit your products custom ability.

Greg
  • Secteur d'activité : Impression
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
3
Support client
5

5,0
Publié le 18/04/2023

Site setup

They are helpful answering questions and guiding the setup process.

Avantages

Available Functions and build out allows for growth

Inconvénients

Set up is daunting and can be complicated, especially if you do not do this daily.

Stephanie
  • Secteur d'activité : Impression
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

4,0
Publié le 27/03/2023

Review

[sensitive content hidden] has been very helpful pointing us to the right info

Avantages

EPMS integration, Custom B2B storefronts

Inconvénients

Integration with EPMS has been difficult, hard to self test errors

Kellie
  • Secteur d'activité : Impression
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 06/01/2023

Wonderful platform and offers pretty much everything!

We had a great experience with Onprint. The service is excellent. They always go above and beyond for their clients. We have been with Onprint for over 6 years and I can think of maybe 1-2 issues we had but they were always handled quickly and professionally.

Avantages

I liked the calculation feature; it gives us a lot of control over our pricing, especially with the attributes. And the pricing calculator is amazing and has saved us so much time speaking with customers.

Inconvénients

We really needed a something that was compatible with our management system. And more integration with items like wetransfer and fedex.

Gaurav
  • Secteur d'activité : Impression
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 24/01/2023

Exceptional Customer Service

The team at OnPrintShop have mastered the art of customer service. We have never experienced this level of dedication and responsiveness from any vendor or supplier.

Avantages

This is a custom made solution for the print industry. On Print Shop has been able to capture everything that a printer would need to automate their back end order processing system.

Inconvénients

As with any system, there is a lot of upfront work that is required in terms of having the data and figures all organized. There are very few negatives, if any.

Bill
  • Secteur d'activité : Impression
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 27/12/2022

PrintFast review of OnPrintShop

The product is stable and solid without any issues. It is a pleasure to use with predictable results. The shining star though is their support. The support team is AMAZING! They respond quickly to my questions and are always patient with me and my learning curve. I cannot say enough good things about the support that I have received from OnPrintShop.

Avantages

Flexibility to configure products, prices and stores for each client. Each product has many layers of options and settings which makes customization easy.

Inconvénients

Honestly, I cannot think of any features that we do not like.

Daniel
  • Secteur d'activité : Impression
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 15/12/2022

My first POD SAAS trial.

Avantages

Fair price points and overall packgage. It takes little time to figure iot out but not that difficult.

Inconvénients

Paymenet method can be more articulated. Online designer studio templates can be upgraded.

GENE
  • Secteur d'activité : Impression
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 27/01/2020

Great company, powerful product.

Great product overall. They are incredibly responsive and easy to work with. Customizations are no problem and very cost effective. The software adapts to our business model, not the other way around.

Avantages

OnPrintShop works well for our needs. We have a diverse and complex product line selling signs of all shapes and sizes. OPS is flexible enough to allow us to price our products out dynamically.

Inconvénients

As with any Web2Print solution, there is huge amount of time invested by my team and I to input all the products. I don't know how else it could be done, but this is by far our largest challenge.

Laura
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 31/08/2017

We were looking for an out of the box solution to attract new business, OnPrintShop delivered!

Avantages

The software is pretty flexible. If it doesn't seem to address your need in the most obvious way, there is usually a way to work around it. The customer support is outstanding in every respect. The technical department addresses issues swiftly. Updates come out regularly. We've been very pleased that their customer support team listens to our feedback, communicates it to the developers and those concerns/wishes are often addressed in the next update.

Inconvénients

The online "manual" is not well documented. However, the customer support team is readily available and goes above and beyond when it comes to responding and teaching the "how-to's"

Rafeek
  • Secteur d'activité : Impression
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 01/09/2017

wonder full platform

Avantages

user friendly... as an administrator, it is very user friendly and easier to alter or place any product insertions..... the pre-loaded templates with relevancy is awesome and we are able to find most of the jobbers used to download our images for designing

Inconvénients

still some graphics would have been included which would have given smoother transition looks .... this optionality absence has led us to implement the software nearly an year as we could not find a proper web designer... rest all the platform is awesome

Darren
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 27/01/2021

Exceptional Platform

Avantages

Easy to use for both our staff and our customers.
Very customisable.
Exceptional Support

Inconvénients

None to date. So far any of the challenges I have come up / across have been resolved by the support and account management team.

Gabriela
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 08/09/2017

This software is an essential part of my business. Very happy customer¡

Avantages

Software is very easy to use and customer service is great. They are always 24 / 7 to support any issue.

Inconvénients

Sometimes the website layout is not easy to personalize according to your needs. Is not easy to change.

Paul
  • Secteur d'activité : Photographie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
0

4,0
Publié le 16/10/2018

Easy, Simple edits

I love the features and since i compose most of my art prior to editing, usually the only thing i need to do is sharpen and crop.

Avantages

I like the ease of uploading and that the simple edits i need are quick and accurate

Inconvénients

One and only thing i don't care for is that it cannot be guided. I usually don't have the patience to sit and watch a tutorial on special edits.

Mike
  • Secteur d'activité : Impression
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 21/05/2019

Web to print

Avantages

OnPrintShop team and software are the most powerful system available in the web to print market. I tried couple of different companies in past but none of them met my requirement. I am so happy and grateful to meet and working with you.

Inconvénients

I can't setup minimum charge for additional option.

MR. SANKET
  • Secteur d'activité : Impression
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 04/09/2017

Excellent Web2print Solution & application

Work Stability & profit.

Avantages

User Friendly dash-board and operation. Support & training team was excellent & coperative.
Updates come out regularly. We've been very pleased that their customer support team listens to our feedback, communicates it to the developers and those concerns/wishes are often addressed in the next update.

Inconvénients

Manage all the printer needs for web to printing. Workflow management give us the exact status of the job when you have different work department.

Andry
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
3
Support client
5

4,0
Publié le 01/09/2017

Good system to follow the printing orders

Avantages

A lot of features! And very good customer support. If there is a problem, you can contact them by mail or chat and they'll help you right away

Inconvénients

Some features are still missing. Fortunately, there are each 3 months updates in the system and if it's possible, they'll implement the issue into the new update

Catégories connexes