En savoir plus sur HoneyBook

HoneyBook est une solution cloud de CRM (Customer Relationship Management), conçue pour les petites entreprises. La solution aide les utilisateurs à gérer les processus métiers, de la demande à la facturation. HoneyBook permet aux utilisateurs de gérer des projets, de réserver des clients, de signer des contrats en ligne, d'envoyer des factures et de gérer les paiements. HoneyBook propose des fonctionnalités de gestion de tâches qui permettent aux utilisateurs de visualiser et de suivre diverses étapes d'un projet. Les utilisateurs peuvent stocker leurs factures, contrats et autres documents au sein d'une même plateforme. Ils peuvent également répondre aux clients avec des demandes de rendez-vous et des suivis automatisés via des modèles et notifications personnalisés. En outre, des rappels de paiement automatisés peuvent être envoyés et des rappels de tâches peuvent être créés en fonction des projets. HoneyBook s'intègre à des outils tels que QuickBooks, Calendly, Zapier, Gmail et Google Agenda. HoneyBook fournit ses services sur la base d'un abonnement mensuel. La solution propose une application mobile pour les utilisateurs d'Android et d'iOS. L'assistance est assurée par e-mail, via un centre d'aide en ligne, un forum communautaire et par téléphone.
HoneyBook Logiciel - 1
HoneyBook Logiciel - 2
HoneyBook Logiciel - 3
HoneyBook Logiciel - 4
HoneyBook Logiciel - 5
Vidéo de HoneyBook
HoneyBook Logiciel - 1 - aperçu
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HoneyBook Logiciel - 3 - aperçu
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HoneyBook Logiciel - 5 - aperçu

HoneyBook - Prix

HoneyBook n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de HoneyBook est disponible à partir de 19,00 $US/mois.

À partir de :
19,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à HoneyBook

HoneyBook - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,7
Fonctionnalités
4,6
Simplicité
4,6
Support client
4,7
José
José
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 23/10/2023

Performant

Joli

Avantages

Permet de gérer les facturations suivi des fiches

Inconvénients

Il bouffe assez trop en connexion internet

Melanie Latrelle
Melanie Latrelle
  • Secteur d'activité : Design
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 08/08/2022

I'm glad I found Honeybook!

My experience has been great. It keeps my organized and I have recommended to other people for their business.

Avantages

I like that the interface is easy to use and navigate and is visually appealing. I can track my leads and communicate with them and send emails and send updates and invoices, contracts, and receive payments all in one place. It keeps my business organized. I like the mobile app for business on the go. The customer support is helpful and responsive. Love the scheduling app! It has replaced my previous scheduler.

Inconvénients

I want more email customization - better html features - add photo to my signature, add gifs, rename buttons and add them wherever I want in the email.
I'd like it to manage my items better - have a place where I can update item pricing and descriptions and archive old items.
I'd like better customization around the contact forms. Be able to match the text and font and fields closely to my website so that it integrates better onto my design. Be able to change colors of text and lines, and fonts and customize the lead contact form better.

Penny
Penny
  • Secteur d'activité : Art/artisanat
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 06/02/2020

Best choice I made for my business yet

Payment processing was always a challenge until I found Honeybook. I love that the automated convenience of honey book. I set my templates, it does the rest. I send an invoice, it bills, reminds and keeps everything squared away. Not to mention it auto-deposits funds into my account. IT keeps me in business!

Avantages

Running my own business where clients contract via email and forms through my website can get overwhelming when trying to keep track of small but important details. Invoicing, payment processing, contracts, client communication, client surveys and now they have a feature where you can connect with other local professionals on projects. Very useful.

Inconvénients

I wish it was a little more upscale looking on fonts, colors and the user experience. My brand is more of a luxury brand so I want customers to feel like when they're being transferred to the contract or payment portion of our interactions that they're still receiving a luxury experience.

Tracy
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
2
Simplicité
1
Support client
1

2
Publié le 23/01/2023

Traumatized: 2 Years of Headaches then back Square 1

Traumatizing. They’ve got the right idea but not a single clue about operating a business. In the end, the lesson learned in my own business is to stop paying for headaches sooner rather than later.

Avantages

Customizing the aesthetics of Client facing files was the reason we used it and the time invested in getting those things created, was why we stuck with it far longer than we should have. Regret every penny and every hour spent on this software, ultimately they “updated” their format (again) and we had to start all over - at our expense and time investment. They lost every payment dispute, dispute our never having lost one when we could handle them: our contracts are iron clad. You’re not given the choice to handle dispute: they must do it - they charge you for it too!

Inconvénients

Customer service is pass-the-buck and no phone number and call backs hours to days later…don’t bother calling on a Friday afternoon, and if u do biz on weekends - too bad for you. Extremely slow to create something, it freezes, slow to upload assets, not intuitive to use whatsoever, help docs are vague. I once begged them to add non-gmail email and they told me their software was “not sophisticated” enough for me.

Alternatives envisagées 

Typeform et Notion

Pourquoi passer à HoneyBook

Already using Notion for biz operations, added the functionality of Honeybook to Notion myself using Typeform integrations. I wouldn’t have had the knowledge to do this 3 yrs ago when I started w Honeybook, learning Notion has been a fantastic investment of time and very inexpensive.
Ezekiel
Ezekiel
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
3

5
Publié le 19/05/2022

LocallyHost.Com use of HoneyBook

It enables us to create, send and manage contracts, invoicing and billing like no platform we have ever used

Avantages

Easily sending out contracts and enabling the clients to sign them electronically

Inconvénients

The cost of transitions when collecting online payments from clients

Alternatives envisagées 

Docusign

Pourquoi choisir HoneyBook 

We stopped using QuickBooks Online to send out invoices as we couldn't use it to sign documents electronically

Logiciel antérieur 

QuickBooks Online

Pourquoi passer à HoneyBook

We used DocuSign for some time and stopped because HoneyBook provides significantly more value

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