En savoir plus sur VanillaSoft

VanillaSoft est une solution cloud de gestion des ventes qui combine des fonctionnalités de CRM, de gestion des leads et de télémarketing pour aider les équipes de vente des entreprises à gérer leurs opérations quotidiennes. VanillaSoft utilise un système de tri basé sur la file d'attente qui fournit également des outils de génération de leads et de maturation, aidant ainsi les utilisateurs à gérer les ventes en cours et à sécuriser de nouvelles activités. VanillaSoft propose des applications intégrées pour gérer le suivi des leads, la numérotation automatique, l'e-mail marketing, la prise de rendez-vous et les enregistrements d'appels. Le tableau de bord de gestion en temps réel affiche les informations nécessaires pour surveiller les campagnes de vente. Le lead scoring peut intégrer plusieurs facteurs ou champs de saisie afin de suivre différents canaux de vente. La solution fournit des modèles d'e-mail prédéfinis par la direction. VanillaSoft rapporte quels e-mails ont été ouverts et les informations sont enregistrées dans l'historique des appels. Les e-mails automatisés sont envoyés en fonction de certains déclencheurs selon les séquences d’e-mails. VanillaSoft peut être déployée dans de nombreux secteurs d'activité, notamment les banques, les services professionnels, l'éducation, l'hôtellerie, les services marchands et les organismes à but non lucratif. L'assistance est proposée par e-mail, téléphone et d'autres ressources en ligne.
VanillaSoft Logiciel - 1
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VanillaSoft Logiciel - 3
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VanillaSoft Logiciel - 1 - aperçu
VanillaSoft Logiciel - 2 - aperçu
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VanillaSoft Logiciel - 4 - aperçu
VanillaSoft Logiciel - 5 - aperçu

VanillaSoft - Prix

VanillaSoft n'est pas disponible en version gratuite.

À partir de :
Non fourni par l'éditeur
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Non

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VanillaSoft - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,7
Fonctionnalités
4,5
Simplicité
4,7
Support client
4,6
Melissa
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 30/03/2018

Appointment Setting & Prospect Management for the professional

Avantages

Responsive and knowledgeable internal customer support and top notch staff interactions. Google calendar integration allows you to set appointments with confidence that the representative (external agent) will be available for them! Automatic timezone allocation for prospect records which allows appointments to be set for representatives who operate nationwide with no manual accounting for timezone needed; the software is nearly goof proof in calendaring considerations. Unlimited projects allowed and robust customization ensures that every project/marketing campaign is uniquely set up to meet your company or client's needs. I really appreciate the ability to customize result codes and the fact that you are not regulated to rigid categories or outcome processes. Each result can trigger multiple functions and this gives the administrator the power to control and maintain appropriate routing of prospects with minimal user effort. A decent dashboard system and intuitive reporting creation.

Inconvénients

My top complaint has to be with the WYSIWYG editor for scripts and email templates, it is sufficient. However, in the NEW VS interface pasting text with from Google Docs or Word invariably produces an error (complete hang on selecting that script, only fixable by reverting to previous version interface) if the document was over a page long, unless pasted as plain text. Even if the original document has all formatting removed prior to copying. I would greatly appreciate a fix for this and support for pasting simple formatting options without errors.

Jeremy
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 23/01/2020

SDR Sales Simplified

We use this product for cold calling and setting appointments. Works great. Let’s you script calls, setup sequences, and automate workflows. Allows reps to focus on the quality of the conversation because everything else is automated. Our SDR team would not exist if we would not have implemented VanillaSoft. Dump leads in and get to work.

Avantages

Allows for SDR sales automation, custom rules and workflows, and gets results.

Inconvénients

Could be prettier, I suppose. I’m being picky here - it’s great at what it does.

Bridget
  • Secteur d'activité : Assurance
  • Taille de l'entreprise : 1 001-5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
1

3
Publié le 15/09/2022

Vanilla Soft

Avantages

I liked I could separate what type of leads they were once I contacted them.

Inconvénients

Customer service wasn't the best and when it would glitch I wouldn't be able to find the root cause.

Nick
  • Secteur d'activité : Assurance
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 17/07/2022

Best CRM On the Market

Avantages

It's easy to use and very easy to organize my daily, weekly and monthly sales calls.

Inconvénients

Honestly there are really no negatives to using Vanilla Soft. Been using the software for the last three plus years.

Scott
  • Secteur d'activité : Assurance
  • Taille de l'entreprise : 1 001-5 000 employés
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 27/09/2016

VanillaSoft is Essential to our Success

Our Lead Management team of 13 reps uses VanillaSoft as our primary CRM in setting appointments for a sales team of over 100 located throughout the United States. The following VanillaSoft features are keys to our success:

Auto dialing with VOIP – allows us to make over 65,000 dials each month with minimal loss of production time from our reps. Quality and connection of calls are excellent.
Branch Scripting- provides easy transition for our new hires to feel comfortable and prepared to handle objections.
Google Calendar (appointment setting) – This is one of the most valuable features to our team because it allow us to view our external sales agent’s calendar in real time reducing the chance for double booking appointments.
Salesforce Integration – Using VanillaSoft’s Salesforce integration our Marketing department has pushed over 400,000 leads to VanillaSoft and continues to update VanillaSoft with new web leads daily. All activities (calls, appointments, emails, etc..) generated in VanillaSoft are instantly uploaded into our Salesforce platform for lead tracking and reporting to our Sales team and Sr. Management.
Support – There is NO better support team. This team works tireless to insure they respond to your my support ticket with a one call resolution. Their engineers were instrumental in the VanillaSoft - Salesforce integration by demonstrating their extensive working knowledge of both VanillaSoft and Salesforce with our Salesforce Dev team. This experience and willingness to get and stay engaged made for a smooth and fast integration.

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