En savoir plus sur YAROOMS

YAROOMS est une solution cloud de planification des chambres conçue pour aider les entreprises de toutes envergures à gérer et planifier des chambres sur différents fuseaux horaires ou sites. La plateforme permet aux utilisateurs de sélectionner des informations utilisées auparavant depuis un menu de suggestions et d'autoremplir les informations de réunion requises afin de réserver des salles. Les fonctionnalités clés de YAROOMS comprennent la prise de rendez-vous, le reporting, la personnalisation à l'image de la marque et la gestion des salles. Les entreprises peuvent s'aider de la plateforme pour fournir des responsabilités, rôles et accès granulaires aux utilisateurs, tout en affectant des propriétaires aux salles de réunion, en rationalisant les réservations ou en approuvant les flux de travail. De plus, la solution est dotée de l'application YAROOMS Door, qui permet aux utilisateurs de gérer la planification des salles directement via le tableau de bord mobile. YAROOMS s'intègre à Microsoft Outlook et iCal, afin de permettre aux entreprises de transférer et d'extraire des données entre les systèmes. Tarification sur la base d'un abonnement mensuel ; un service d'assistance est fourni via des documents et d'autres mesures en ligne.
YAROOMS Logiciel - 1
YAROOMS Logiciel - 2
YAROOMS Logiciel - 3
YAROOMS Logiciel - 4
YAROOMS Logiciel - 5
YAROOMS Logiciel - 6
Vidéo de YAROOMS
YAROOMS Logiciel - 1 - aperçu
YAROOMS Logiciel - 2 - aperçu
YAROOMS Logiciel - 3 - aperçu
YAROOMS Logiciel - 4 - aperçu
YAROOMS Logiciel - 5 - aperçu

YAROOMS - Prix

YAROOMS n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de YAROOMS est disponible à partir de 200,00 $US/mois.

À partir de :
200,00 $US/mois Consulter les tarifs
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à YAROOMS

Parcourir les avis sur YAROOMS

92 avis sur 92
Classer par :
Ikram
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
4

5
Publié le 20/06/2024

YAROOMS EVALUATION

Avantages

Pratique à utiliser pour réserver des places

Inconvénients

Réservation limiter à deux semaines seulement

Marie-Charlotte
  • Secteur d'activité : Appareils médicaux
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 10/10/2024

FEED BACK

utilisation tous les jours pour bloquer les bureaux. plutôt rapide et ludique

Avantages

de voir ou sont placés les collègues ce qui permet de ne pas les chercher de partout

Inconvénients

dans l'impossibilité de libérer des bureaux quand les personnes ne viennent pas. Il faudrait faire une option de confirmation de présence

Réponse de YAROOMS

Hi Marie,

Thank you for using YAROOMS - your feedback is highly valuable to us.

Regarding the free-up offices feature, our colleagues may be able to help you. Please reach out to [email protected].

Répondu le 16/10/2024
Sergiu
Sergiu
  • Secteur d'activité : Production audiovisuelle
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 08/10/2019

Does the job it's suppose to do!

I'm using YArooms to juggle with 3 meeting rooms in our co-working space, especially helpful when you have limited hardware access and now we know to which room the projector/tv/etc is allocated.

Avantages

It helps us manage 3 meeting rooms in our co-working space and helps us share hardware resources.

Inconvénients

It's packed with features, sometimes overwhelming the UI

Alternatives envisagées 

Skedda

Pourquoi passer à YAROOMS

We signed up and it just worked as planned. I didn't need to try anything else.
Nathan
  • Secteur d'activité : Institutions religieuses
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 24/09/2024

Overall Great Product

Overall good user experience with a nice design and helpful features.

Avantages

Expansive product, intuitive design and features, and customer support.

Inconvénients

Price increase. Our church benefited from the introductory cost but was dissatisfied with the significant increase.

Alternatives envisagées 

Planning Center et Koalendar

Pourquoi passer à YAROOMS

Introductory rate was attractive and fair considering other market costs.
Nisarg
  • Secteur d'activité : Génie mécanique ou industriel
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 16/01/2025

User-friendly and good interactive workplace map feature.

Overall good experience, user-friendly and solves the problem of workstation availability management.

Avantages

Yarooms is a good application for desk booking as well as workplace management. The application includes good features such as interactive workplace map and check-in features to adequately manage employee work stations. Has a good customer service as well.

Inconvénients

Some times it is slow and glitchy. If the booking is canceled and someone else is sitting on the desk, it does not show the workplace occupied. Fault on the user per but still app should show not available.

Garry
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
0

3
Publié le 10/01/2025

Pros & Cons YAROOMS

Overall YAROOMS is a nice to have tool and does what it needs to do for me.
Until now it always did its job and I do not have anything to say against about functionality. But I do think, it could be improved in terms of convenience and desgin.

Avantages

I like the map functionality in general and the overview it gives with the colour indicators. The processes are easy to understand

Inconvénients

There were few ocassions were I wanted to look at the availability from a day before on the map, to easily check which office/space was occupied or which space I had booked. Unfortunately this is not possible.
Also sometimes I get the feeling the UI overlay is a bit "clumsy" - choosing the correct floor and date could become more convenient/easier. Buttons to click could be bigger.

Julie
  • Secteur d'activité : Biotechnologie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 14/01/2025

Great platform for shared spaces

YAROOMS has been a helpful tool for managing shared spaces effectively. It simplifies scheduling and keeps everyone on the same page. However, the map view in the mobile app could be smoother, which would enhance usability, especially for on-the-go users. Overall, I’m happy with the software and appreciate its reliability and feature set.

Avantages

Pros:

User-friendly interface for scheduling and booking.
Wide range of features for managing shared spaces efficiently.
Reliable notifications and integrations with other tools.

Inconvénients

The map view could be a bit smoother in the app

robert
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4
Publié le 30/07/2024

Yarooms - online meeting room and desk booking system

Avantages

The ease of booking using its graphic interface.

Inconvénients

I found the "Confirm Booking" process a hit-and-miss.

Emma
  • Secteur d'activité : Administration publique
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
0

4
Publié le 03/02/2025

Good tool for working in the office

Yarooms is good and easy to use whether I'm at the office or on the run

Avantages

easy to use on my laptop or mobile. Great tool for managing hotelling of workspace.

Inconvénients

we added extra info like who is a fire warden. Since that moves with the person rather than the desk, it also means the image of the person is not available - we see the Fire Warden icon instead. Would be nice if you could add something to face images like LI does for 'looking for work' etc...

Orlando
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 14/01/2025

A Powerful Room Booking Solution

YAROOMS has proven to be a valuable tool for managing our workspace bookings.

Avantages

Intuitive and clean user interface,Real-time room availability updates

Inconvénients

Advanced features require time to fully explore

Francesco
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 09/01/2025

Highly recommended

My experience is absolutely positive so far, I have not encountered any problems and I feel like strongly recommending this software for managing office workstations.

Avantages

I like the office map view which allows you to instantly see the available workstations, allowing you to book them with a few clear, easy and quick steps.

Inconvénients

Sometimes the first time you log in, the map does not load immediately, so it may be difficult for a new user to understand how to use the software.

Antonio
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 04/03/2025

Easy to Use and Highly Effective

Avantages

I like that it is user-friendly and easy to maneuver.

Inconvénients

I don't like that you can't book multiple time slots at one time. And once you book I don't like the big calendar invite.

jamal
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 24/04/2024

Yarooms review

Great. i like how simple it is to book a room.

Avantages

Easy to use. very easy to navigate. i like it.

Inconvénients

Nothing. everything is perfect. can't think of anything.

Réponse de YAROOMS

Thank you for the review, we are happy you are enjoying Yarooms!

Répondu le 14/05/2024
Erika
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 16/04/2024

Highly recommended

I was skeptical when our organization introduced this tool, but essentially it just made our office life easier!

Avantages

Amazing tool - helps to plan your office days, very user friendly, not overly complicated, I think it is fantastic tool to use in todays corporate landscape.

Inconvénients

I wish the tool would allow to book a desk for more than 30 days.

Réponse de YAROOMS

We appreciate your feedback and are glad you enjoy using Yarooms! The ability to book a desk for more than 30 days might be restricted by your company's internal policy. Please contact your organization's administrator for more information.

Répondu le 14/05/2024
Chris
  • Secteur d'activité : Eau/gaz/électricité
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 04/06/2024

Customer Friendly system

This is a system that works for everyone

Avantages

Easy to access and teach to other colleagues

Inconvénients

Very user friendly with easy access to the system

Réponse de YAROOMS

Thank you for your feedback! We are happy you are enjoying Yarooms.

Répondu le 11/06/2024
Enrico
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 23/05/2024

Let's go office !

Avantages

The possibility to choose the desk on the map and the possibility to reserve e conference room via outlook resource during meeting schedule

Inconvénients

The check-in process... Often I forget to check-in. Maybe a reminder should be usefull

Réponse de YAROOMS

Thank you for reviewing Yarooms!

Répondu le 11/06/2024
Mark
  • Secteur d'activité : Pétrole et énergies
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 13/08/2024

Great for hotelling work spaces

Easy to use and check-in via mobile application

Avantages

Online portal and mobile App option, floor view

Inconvénients

Cannot search by co-worker. Reserve/hold workstation for a co-worker.

Greg
  • Secteur d'activité : Services environnementaux
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
0

5
Publié le 13/06/2024

YAROOMS User Experience

Avantages

YAROOMS is easy to use and has an attractive interface.

Inconvénients

Mobile app can be slow at times, partiularly when using the map view to book offices.

Gilles
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 19/08/2024

Intuitive and Reliable Workspace Management App

I'm very satisfied with Yaroams. The app is easy to use, with an intuitive interface that makes managing workspaces a breeze

Avantages

Its features are well-designed, handling everything from room bookings to meeting scheduling effortlessly. The app is reliable, with no technical issues so far, and the customer support is responsive and helpful.

Inconvénients

The app is great, but I'd like more customization options to tailor it to specific needs

Marissa
  • Secteur d'activité : Génie civil
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 21/06/2024

Excellent Office Map and Desk Space Reservation Tool

Avantages

YAROOMS is user friendly and intuitive - no training was necessary before I was able to reserve my 'hotelling' desk spaces, and the office maps are supremely helpful, especially when trying to navigate an office floor and find a new-reserved desk space you have not used before.

Inconvénients

I would love to be able to change the orientation of/rotate the office floor map in addition to zooming in and out.

MATHILDE
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
0

5
Publié le 20/06/2024

Reviews on yarooms

Avantages

Ease of use
visual in the calendar
Booking the same office over several days

Inconvénients

Translation from English to French
Lack of instructions

Courtney
  • Secteur d'activité : Eau/gaz/électricité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
0

5
Publié le 19/06/2019

Very helpful at multi-use building.

I work at a building that is home to several small/start-up companies who alternately need our shared conference spaces. YAROOMS has been a great solution for our building. People at varying levels of computer savvy-ness have been able to use this with no problems - the calendars are very straightforward. On occasion, people will have issues booking new meetings on our door iPads which run the tablet app, but this may be more of a tablet & user issue. (Some examples from our version of the app: you just type over the generic title "Meeting" to re-name; adjusting the start & end times on new bookings is hard for those who cannot see small numbers.) Overall these issues are very minor, and immediately fixable. We like YAROOMS.

Avantages

YAROOMS is pretty easy and intuitive to use for people at all "tech levels"! (This goes for both the website and the tablet app.)

Inconvénients

On the iPad "YAROOMS Door" app, sometimes people at my building have difficulty changing the time when booking new meetings.

Réponse de YAROOMS

Hi Courtney,

Thank you for your review.

We keep our apps updated, to make sure that our users have the best experience with our system. Your feedback is welcome and important for our future improvement works.

The YArooms Team.

Répondu le 24/06/2019
Amber
  • Secteur d'activité : Design
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
0

5
Publié le 14/04/2020

Takes the guess work out of booking rooms

Avantages

I love that it is easy to book a room, know what is available and how long you can stay! It also takes away the awkward conversation of kicking someone out of a room. You check in and when you do the person currently in the room knows to leave. OR! Even better, if there is no one after you, you can extend your time! I love how easy and intuitive it is! It doesn't allow people to take up a room for an entire day and allows you to always get the time you need.

Inconvénients

I think the online booking platform could be improved. It is a lot of scrolling and click to find the rooms and times that you need. Just making it that much easier to use and see what is available.

Réponse de YAROOMS

Thank you for the review, Amber. We are happy you are enjoying YAROOMS. To have a broader oversight of meetings and rooms, you can switch from daily to weekly or monthly views.

Répondu le 23/04/2020
Jonathan
  • Secteur d'activité : Relations publiques et communications
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 24/06/2019

How to make life a dodle

Being in total control of ALL room bookings across 21 Interview rooms and 4 Meeting rooms and 1 Conference room has made life so much easier, Being able to use a system with times in/out in perfect for a very busy environment which is normally difficult to control but now with YArooms set bookings are in place.

Avantages

Very easy to use simple way to control room bookings in a large facility.

Inconvénients

Do not want YArooms letting me know that rooms have been cleared and made vacant, had to cancel this command .

Réponse de YAROOMS

Thank you for your review. Any type of notification can be easily turned on / off from the Notifications tab. That way you can avoid receiving information you do not need.

Répondu le 21/08/2019
Benita
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 19/06/2019

Great product for basic room scheduling

Avantages

Easy to set up and implement
Easy to use - no staff training required
Easy to make changes
Good value

Inconvénients

My only criticism is that recurring meetings can only be input by week, day or date as opposed to random dates which I could do in my old system.

Réponse de YAROOMS

Thank you Benita. We appreciate your input and we will look into expanding the recurrence option to see if we can accommodate this type of recurrence.

Répondu le 21/08/2019

Catégories connexes