En savoir plus sur QuickBooks Online Advanced

QuickBooks Online Advanced est une solution cloud pour la comptabilité. Elle aide les petites et grandes entreprises à gérer leurs projets, notes de frais, factures et autres. La solution est fournie avec un tableau de bord centralisé qui permet aux utilisateurs de connaître les tendances et la performance de l'entreprise à l'aide de KPI (Key Performance Indicator). QuickBooks Online Advanced permet aux administrateurs d'attribuer des tâches aux représentants commerciaux, d'accorder l'accès à des utilisateurs spécifiques et de collaborer sur des projets avec les membres de l'équipe. Les utilisateurs peuvent capturer des copies numériques des reçus et trier automatiquement les transactions en fonction de catégories fiscales, améliorant ainsi les opérations financières. En outre, la solution permet aux responsables de créer des estimations personnalisées, de gérer les paiements récurrents et d'exporter les rapports dans divers formats. QuickBooks Online Advanced facilite l'intégration à diverses applications tierces telles que RevenueBooks, Syft Analytics, Freedom Merchants, etc. La solution est disponible sous forme d'abonnement mensuel et l'assistance est assurée par téléphone, à l'aide de documentation, etc.
QuickBooks Online Advanced Logiciel - 1
QuickBooks Online Advanced Logiciel - 2
QuickBooks Online Advanced Logiciel - 3
QuickBooks Online Advanced Logiciel - 1 - aperçu
QuickBooks Online Advanced Logiciel - 2 - aperçu
QuickBooks Online Advanced Logiciel - 3 - aperçu

QuickBooks Online Advanced - Prix

QuickBooks Online Advanced n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.

À partir de :
Non fourni par l'éditeur
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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QuickBooks Online Advanced - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,2
Fonctionnalités
4,3
Simplicité
4,3
Support client
4,0
Guillaume
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

5
Publié le 01/12/2022

Gérer sa compta pour pas cher

Avantages

-Simplicité-Intuitivité-Ergonomie-Fonctionnalités

Inconvénients

Les fonctionnalités d'import pour générer des factures depuis un excel ne sont pas très développées.

Kouadio franck arnold
  • Secteur d'activité : Internet
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 26/10/2022

bon outil de gestion

Avantages

bon logiciel dans la gestion comptable dans le fonctionnement des entreprises débutantes pour booster leur productivité au quotidien avec une facilité d'utilisation

Inconvénients

la tarification un peu élevée pour les petites entreprise dans le de leurs activités

Katherine
  • Secteur d'activité : Vins et spiritueux
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
3

4
Publié le 09/11/2022

QuickBook Online Advanced Review

Overall my experience has been mostly positive. There was a major issue earlier this year where the one account we used was not allowing me to pay for the service. It said my accountant had billing rights, but he wasn't getting bills either. We would randomly and for days at a time not be able to access this one account at all. I would call and call and each representative that I talked to had different "solutions" but none of them worked. One even told me that our entire data was gone because we didn't pay the bill and we would have to start a new account. It was pretty ludicrous. It literally took about five months to get it resolved when finally, the last of about 13 reps that I talked to did what really needed to get done to fix it. Just seems like they're not on the same page as far as knowledge of this software.

Avantages

For the most part, this software is user friendly. It is organized and efficient and keeping my accounting and bookkeeping for the company on track.

Inconvénients

There are several things this software does (or doesn't do) that make it a bit cumbersome. For example, there are certain accounts you cannot load into vendor details because it's not a "cost". But we have "cost of sales" and that is one of our biggest used account but I cannot load it into vendor cards just because it's not a cost account. I don't like the way the reconciliation works. I don't use the automatic feature because it makes it harder than it's worth when I have to go out of the menu altogether for it to register that something that automatically "reconciled" is to be accounting for.

Russell
  • Secteur d'activité : Comptabilité
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
0

4
Publié le 19/07/2022

Ubiquitous and necessary, but far from perfect

It is a necessary evil.

Avantages

Online access is convenient. Most clients are already using it. Easy to get accountant access. Bank feeds are superior to the desktop product. Integrates with many different tools through Zapier. Works with a large array of direct 3rd party add ins.

Inconvénients

It lacks basic and essential features such as reliable backup/restoration of data, month end closing tools, etc. forcing us to pay third parties to make up for what QBO lacks. The receipt capture is too limited and is very poor at matching transactions if it doesn’t automatically recognize a receipt.

The system is extremely nit picky about which type of transaction you are using in the moment. This is not an issue with QB desktop as you can easily enter almost any type of transaction from the register without the need to tell it what you are doing in advance.

The product does not often get substantive improvements and yet the subscription fees are very high and are increasing over time. Pay more, get the same product.

Réponse de Intuit

We appreciate you taking the time to write your review, Russell.

We want to be sure you're enjoying your time with QuickBooks, and that you're getting the most out of your product. If you have any suggestions about what you think would make QuickBooks better for your business and others, please don't hesitate to send these over for our Developers review using the 'Feedback?' icon in-account.

Also, if you need assistance or run into any issues, please don't hesitate to get in touch with our QuickBooks Technical Support Team by phone or chat using the 'Help (?)' icon > 'Contact Us' right from within your account. We'd be more than happy to take care of you.

-Faith, The QuickBooks Team

Répondu le 21/07/2022
Kevin
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 11/12/2019

The one stop software for any Business

I am currently learning how to better integrate my time keeping services with quick books and I am overall happy with the transisiton

Avantages

This Software is absolutely essential to my day to day operations.
From the ease of use in payroll services, tracking inventory, combining all purchase and financing accounts and creating invoices for all of my customers I could not be happier with Quickbooks.
What I really love is that software is always adapting and improving to help with more and more essential tasks, and if I don't know how something works there is always a Webinar/Customer service agent/video to give myself and my employees the tools they need to meet any accounting challenge.

Inconvénients

The only two issues I have had is with compatibility with the payroll time clock services I would like to use, and this is more personal preference than anything else. I would like to see more options for bio metric time-clocking services than is currently available. the second is the saving of last used dates in the software meaning you have to be vigilant when making invoices or printing checks (I have lost a ton of checks this way)

Alternatives envisagées 

Xero

Pourquoi passer à QuickBooks Online Advanced

Quickbooks was the obvious choice for us when choosing our accounting software because it was easier to use and had a fantastic importing option for older invoicing and books.

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