En savoir plus sur OnBoard

Gagnant du badge Facilité d'utilisation de Capterra pour les logiciels de gestion des conseils d'administration, OnBoard est une solution de gestion de réunion virtuelle qui inclut une suite complète d'outils conçus pour prendre des décisions plus intelligentes, à distance et en temps réel. Maintenant plus que jamais, vous avez besoin d'un logiciel de gestion des réunions de conseil d'administration et de direction à la fois complet, sécurisé et facile à utiliser. Rationalisez la préparation des réunions et fournissez à vos dirigeants des informations précises et opportunes sur tous les appareils. La solution fonctionne à distance pour vous permettre de gérer les réunions où que vous soyez. Les utilisateurs peuvent compiler et cosigner des résumés exécutifs et des documents du conseil. Les mises à jour des documents sont enregistrées automatiquement et sont instantanément synchronisées sur les appareils des utilisateurs, y compris les ordinateurs de bureau, les ordinateurs portables, les tablettes (Android, iPad, Kindle Fire et Windows Surface) et les smartphones (Android et iPhone). Les notes et annotations peuvent être tapées directement dans les documents et sont également consultables. OnBoard comprend des fonctionnalités pour le balayage de données à distance, les enquêtes et la prise en charge de plusieurs conseils d'administration. La messagerie sécurisée permet aux utilisateurs d'avoir des discussions individuelles ou des groupes. Le logiciel propose un tableau de bord personnalisé permettant aux administrateurs d'accéder aux documents, d'examiner les réunions à venir et de recevoir des communiqués. Il comprend également la gestion des autorisations. Les administrateurs peuvent ainsi désigner qui a accès à quels documents et quelles communications. La fonctionnalité de gestion de tâches permet aux utilisateurs de gérer, d'organiser et de suivre les points d'action tout au long des cycles de réunion. Les analytiques d'engagement aident les utilisateurs à savoir quand les livres de bord sont lus, où les annotations sont faites et quelles sections reçoivent le plus d'attention de la part du conseil. Pour faciliter la communication, Onboard intègre Microsoft Office 365, Zoom et Outlook. Les utilisateurs ont accès à un support client 24 h/24, 7 j/7 via téléphone, e-mail et le service d'aide en ligne. La tarification du logiciel est établie par utilisateur et sur une base mensuelle.
OnBoard Logiciel - 1
OnBoard Logiciel - 2
OnBoard Logiciel - 3
OnBoard Logiciel - 4
OnBoard Logiciel - 5
Vidéo de OnBoard
OnBoard Logiciel - 1 - aperçu
OnBoard Logiciel - 2 - aperçu
OnBoard Logiciel - 3 - aperçu
OnBoard Logiciel - 4 - aperçu
OnBoard Logiciel - 5 - aperçu

OnBoard - Prix

OnBoard n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.

À partir de :
Non fourni par l'éditeur
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à OnBoard

Convene

4,7 (121 avis)
Convene est une plateforme cloud de réunion et de collaboration qui convient aux grandes et moyennes entreprises de...

Microsoft Teams

4,5 (9836 avis)
Microsoft Teams est une solution cloud de chat de groupe qui aide les équipes à collaborer sur des documents. Ses...

Egnyte

4,5 (102 avis)
Egnyte est une solution cloud de partage de fichiers conçue pour aider les petites et grandes entreprises à collaborer...

Tableau

4,6 (2315 avis)
Tableau est une solution intégrée de BI (business intelligence) et d'analytique qui permet d'analyser les données...

ContractZen

4,7 (21 avis)
ContractZen est une solution cloud qui propose un système de gestion des contrats et des réunions basé sur les...

Microsoft SharePoint

4,3 (5290 avis)
Microsoft SharePoint est un CMS (Content Management System) et système de gestion de connaissances. Le produit comprend...

Diligent Boards

4,7 (334 avis)
Diligent Boards est une solution de gestion de contenu pour la création, la distribution et la collaboration sur des...

Boardable

4,7 (120 avis)
Boardable est une solution cloud de gestion des membres destinée aux organismes à but non lucratif de petite et moyenne...

OnBoard - Avis

Note globale

4,7
Donnez votre avis !

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,6
Fonctionnalités
4,5
Simplicité
4,6
Support client
4,8
Loading...

Tous les avis sur OnBoard

Filtrer par :
Classer par :
1 026 avis
Laureine Claire
Laureine Claire
  • Secteur d'activité : Agriculture
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

4,0
Publié le 16/09/2023

Associé à d'autres logiciels OnBoard fonctionne très bien

Avantages

La qualité des images au cours des conférences en ligne nous satisfait

Inconvénients

Le système mis en place pour les rappels sur OnBoard est quelque peu défaillants

Maxime
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 30/04/2023

au top pour la gestion du conseil d’administration

Je l'utilise depuis un moment mais j'avoue que Board est un excellent outil pour rationaliser les opérations du Board et il est important de pouvoir garder une trace de certains documents. Très simple d'utilisation et surtout OnBoard nous donne accès à une plate-forme sécurisée pour stocker des informations.

Avantages

OnBoard est simple à utiliser, facile à former de nouveaux utilisateurs. Il permet de télécharger plusieurs types de fichiers sans avoir besoin de rendre tous les fichiers en pdf. C'est un outil qui est régulièrement amélioré et on est prévenu par des notifications qui sont envoyées afin de nous lalerter des nouvelles fonctionnalités.

Inconvénients

Parfois il est difficile de retrouver un document mais dans l'ensemble . un logiciel au top

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Administration publique
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 26/10/2023

Meilleur logiciel

Avantages

Ce logiciel a une plateforme de gestion des réunions et des conseils d'administration qui simplifie la planification, la collaboration et le suivi des décisions.

Inconvénients

Il peut être coûteux pour les petites entreprises ou les organisations à budget limité.

Hervé
Hervé
  • Secteur d'activité : Production audiovisuelle
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

5,0
Publié le 27/09/2023

Outil de réunion en ligne

Meilleur expérience

Avantages

On board est un excellent logiciel très facile et simple à utiliser qui me permet d'organiser des réunions en ligne, télécharger des documents très rapidement grâce à ses fonctionnalités robuste

Inconvénients

Je suis très satisfait d'avoir ce logiciel

Viviana
Viviana
  • Secteur d'activité : Papier et produits forestiers
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4,0
Publié le 01/10/2024

OnBoard Virtual Boardroom: Goals Align

We selected OnBoard because of the coverage of the many features it has been designed especially for board and team meetings. Fears and risks for security compliance were another issue to be highlighted because most of our production data is considered confidential.

Avantages

Using OnBoard‘s interactive process of voting and polling, it is possible to make quick decisions during an online meeting. Scheduling: The use of the AI-powered meeting minutes generator helps provide quick solutions and minimize time wastage by creating accurate minutes.

Inconvénients

In particular, I would like to emphasize that utilization of OnBoard has greatly facilitated organization of virtual team meetings. Having all the documents in one place helps make meetings more effective, as does planning for the meeting and the overall productivity.

Preben
  • Secteur d'activité : Développement et commerce international
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 10/01/2024

Secure, reliable and fast. None other like Onboard.

Starting from implementation, Onboard has shown a consistent commendable performance. It makes sense for us and I highly recommend it.

Avantages

Onboard has brought revolution in board communication. It securely create and organizes board materials just by a few clicks ensuring full control and better decisions making. The customer support team is wonderful and committed. It is quite easy to take charge of who accesses board information ensuring full confidentiality and data protection. Onboard is easy to customize and simplifies board meetings management.

Inconvénients

Onboard is straight forward and user friendly. It has worked perfectly well for us. Nothing to complain about so far.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 28/01/2025

OnBoard Review: Perspective from a board member

overall it is great to have everything in one place in terms of hosting meetings, documents, minutes and fundraising for our non-profit

Avantages

as a board member, this makes hosting our meetings so easy and seamless, love the minutes and voting features

Inconvénients

integrations with Zoom didn't work for some meetings in the beginning but that was rectified

Daniel
Daniel
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
2
Simplicité
3
Support client
4

1,0
Publié le 05/07/2024

If it wasn't so bad it could be an ok service...

It seemed like a good idea, but it's not worth the investment for a non-profit. OnBoard cost twice as much as our CRM and project management systems combined. And the board members weren't impressed that we were trying to improve board management in this way. They didn't want to learn a new thing.

OnBoard made cancelling such a hassle that we wish we'd never would have tried it. If not for the crooked cancellation policies I would probably say that it would be a good fit for a corporate board that won't notice an additional $500 to $800 expense per board meeting to make agendas and minutes a bit easier. Given our experience though, I wouldn't recommend to anyone.

Avantages

It made it easy to write and distribute agendas and board packets. It also made it easy to write and distribute minutes. Customer service was very responsive.

Inconvénients

Most everything else. The first time we tried to use the Zoom function it didn't work and it made our organization's leadership look incompetent. The voting functions and minutes don't integrate properly.

Most of all, the company has a very high-pressure sales team with some unethical fine print. We signed a contract that clearly stated a one-year term, but the user agreement on the website has hidden autorenewal language. When we indicated that we weren't renewing they sent the balance for 2025 to collections.

Réponse de OnBoard

Hi Daniel, thank you for taking the time to share your feedback. I'm glad to hear that you found our platform helpful for distributing of agendas, board packets, and minutes and that our customer service team was responsive to your needs!

However, I’m sorry to hear that your overall experience did not meet your expectations. I know it can be frustrating when platform issues affect your organization's operations.

Additionally, our goal is always to provide the best service possible, so we regret that our billing processes have been a source of frustration. We understand these processes can be challenging, and are continually working to improve. If you’d like to provide any additional feedback, please reach out to [email protected].

Répondu le 16/09/2024
Karen
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 05/09/2023

Perfect combination of functionality and price

This platform has allowed us to be more efficient and cut down on the frustration of sharing documents and scheduling meetings for an active and relatively large board. We have 6 board meetings a year with 6 - 8 committee meetings between each meeting. This tool helps to keep our board focused and moving forward.

Avantages

Great functionality and support for an affordable price.

Inconvénients

There are several upgradable options and since we are budget-conscious it sometimes feels as though it can be a nickel and diming situation. That being said, I do appreciate the ability to have the platform at a relatively reasonable price point.

Alternatives envisagées 

Diligent Boards et Boardable

Pourquoi passer à OnBoard

It was the perfect combination of function and price point
Chip
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 12/09/2023

OnBoard - excellent portal for university Board management

Makes it easy to manage all Board communications, creation of agenda and minutes, calendaring, document archiving, retrieval, and distribution -- all leading to enhanced Board efficiency and effectiveness.

Avantages

User-friendly; designed to please both the back-end administrator and the front-end (not necessarily tech-savvy) occasional user. Easy upload and management of documents. Comprehensive permissions functionality, from global to document-specific and meeting-specific.

Inconvénients

All events (dinners, retreats, etc.) must be categorized as "meetings." Meetings functionality is excellent for Board and committee meetings, but not flexible for gatherings that are not meetings.

Sara
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 27/08/2024

Makes all updates available to the board at any time

With OnBoard, we no longer have to worry about board meetings. Updates and attachments are ready early, and it’s great that it has enabled us to document reviews and approvals transparently.

Avantages

I loved the ease of gathering updates in one place with OnBoard. It’s great that it allows updates to flow from members, and we can create sections and gather updates for each section independently. I loved how we can review meeting minutes and keep attaching updates on points related to our section and arrange them to be ready before the next meeting. The documentation capabilities are high quality, as well as the chat channel that enables us to answer inquiries and discuss smoothly. The review and approval documentation mechanism with it is excellent and enhances governance within our organization.

Inconvénients

With OnBoard, there are no cons, it keeps updates going and prepares reports and dashboards smoothly.

Réponse de OnBoard

Hi Sara,

Thanks so much for your review of OnBoard! I am so happy to hear that keeping your updates in one place and the documentation capabilities are 5 star for you - even better to hear that you have found no cons! If anything should change at any point, please reach out to our team - we are here to help and want to continue to improve your Board meeting experience.

Répondu le 16/09/2024
Sheryl
  • Secteur d'activité : Logistique et chaîne d'approvisionnement
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 27/09/2024

OnBoard - the perfect portal for all of your board meeting needs!

Overall I am very pleased with the portal and am grateful to have a professional software to use. With my previous employer all agendas and packages needed to be built manually so I recognize the efficiencies that this portal allows.

Avantages

I love how easy it is to build board and committee agendas and packages in OnBoard. It's a great place to store and share all relevant information for our board members, giving them easy access to any reference documents they may need, when they need them.

Inconvénients

My only suggestion for improvement to the OnBoard portal is to allow some additional customizations i.e., changes to font style and colour.

Phiwa parden
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

4,0
Publié le 28/04/2024

Lookin for best sharing files app get this one

Positive experience so far..accessible, accurate and thorough

Avantages

With so many app I've used and I will always be frustrated by losing files but with this onboard everything is easy and there are noo frustrations am always happy and up to date, no more losing files,this is one of the best so far

Inconvénients

The writing function is bit of a nightmare because you cant freely annotate and highlight function too..

Réponse de OnBoard

Thank you for your review of OnBoard! So glad we have helped to ease your frustration. Please let us know if we can help in any way with the writing function mentioned - your CSM and our support team are here for you!

Répondu le 30/04/2024
Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 05/09/2023

Board Management Software

Avantages

OnBoard provides a place to organize all meetings and documents in one place, which makes it easier to find what you are looking for. It is also great during meetings to have all documents uploaded in one place and easily accessible.

Inconvénients

It would be nice to be alerted when members RSVP their attendance plans to meetings in OnBoard, rather than remembering to login and check attendance plans.

Aereka
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 14/09/2023

It's been great!

It's been great!

Avantages

Being able to assemble a Board Book and send it out in a secure manner. The minutes within the agenda is a nice feature as well.

Inconvénients

This isn't directly at OnBoard but my Board is a little tech challenged and they don't really seem to get it. They have received training...it's just not taking :)

Alternatives envisagées 

Diligent Boards

Pourquoi passer à OnBoard

Better fit. Better value. The Onboarding and training.
Brent
  • Secteur d'activité : Banque
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 10/02/2022

OnBoard is a must have for meetings in a digital age

Paper, ink, and printer fatigue are the first savings we've enjoyed. Changes to the agenda last minute have been easily to upload where everyone can see it minutes after uploading it. Lastly, the time savings (and paper cuts) staff and the admin have from not having to do paper copies anymore has been considerable and very worthwhile. Security of the app is also great.

Avantages

The ability to meet and view agendas in the OnBoard app has been critical to the bank. In the past if staff or Directors were remote, hard copy items had to be mailed at great expense to them and if there were last minute changes, those people didn't have the right documents to review. Now everything is seamlessly in one spot, organized to perfection, easy to access, and easy for the admin to upload new and revised documents so everyone can view the current information. The time savings from having to print everything is enough to pay for the system and devices to access the meetings.

Inconvénients

This has less to do with the software and more to do with some of the features in the app are not easily understood by some older members of the Board that are not used to the technology updates. There really isn't an issue I have that OnBoard hasn't thought of and implemented.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Production audiovisuelle
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 06/10/2023

Very Collaborative Product

Customer service worked really well when they presented the demo and answered our every questions and showed everything we needed.

Avantages

The real-time notification feature is very unique and has great collaborative tools that serves for every level of employee in the company.

Inconvénients

User interface could be done better and appealing, such as icons and images. Logging in sometimes took time and had to try a few times.

Kathryn
  • Secteur d'activité : Enseignement primaire et secondaire
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 05/09/2023

Good Board Management Softward

Definitely streamlined communication with the Board of Trustees.

Avantages

Most impactful features include: minutes builder, RSVP function, actions, tasks, and meeting book builder.

Inconvénients

The minutes builder could be improved; certain recurring technical glitches.

Alternatives envisagées 

Boardable
Tamara
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 14/09/2023

OnBoard is GREAT

Avantages

OnBoard makes it easy to set an agenda and write meeting minutes from the agenda items.

Inconvénients

Setting BOD terms can be challenging sometimes on the system.

Carlos
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
3

4,0
Publié le 11/09/2023

Manager support software

Avantages

The intuitive way that all agenda, topics, assessments and other info are organized in the software cover page.

Inconvénients

Still nothing to report, the software is very capable of all my needs.

Luigi
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

4,0
Publié le 08/04/2023

OnBoard reviews

Avantages

OnBoard provides a centralized platform for managing board meetings and communications, making it easier to stay organized. The platform provides a high level of security, ensuring that all confidential board materials are protected.

Inconvénients

OnBoard can be expensive, particularly for smaller organizations.

James
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 15/02/2023

Boost Your Team Collaboration with OnBoard

OnBoard has helped my team streamline our meeting agendas, note-taking, and follow-up tasks. Its real-time collaboration feature has been a game changer, reducing the need for endless email threads and multiple versions of documents. While there is a learning curve, the customizable templates and integrations with other tools make OnBoard a central hub for our team's collaboration needs.

Avantages

OnBoard's templates are easy to customize, which saves time and allows for consistency. It's easy to add notes, comments and tasks to each item. Its real-time collaboration feature means that my team can work together on the same document at the same time, reducing the need for multiple rounds of edits. OnBoard's integrations with other tools such as Slack and Google Drive make it a central hub for our team's communication and collaboration needs.

Inconvénients

While OnBoard is an excellent tool, the learning curve for new users can be steep. Some of the more advanced features, such as creating custom templates, take time to learn. The tool can also be slow to load when opening larger documents.

Barbara
  • Secteur d'activité : Banque
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 22/06/2021

Passageways OnBoard for Credit Union Boards of Directors

We utilize OnBoard for Board, Committee and departmental (Leadership Team) meetings.

Avantages

OnBoard is extremely easy for a Board Liaison to utilize to manage Board and Committee meetings. The ability to draft a template and then duplicate for future meetings saves so much time. The Resource area is a great repository of materials for easy and secure access by users.

Inconvénients

The product is extremely easy to use, with the exception of the Minutes Builder, which I struggle with utilizing while I am projecting a meeting in live time.

Mike
  • Secteur d'activité : Gestion des investissements
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 21/09/2021

OnBoard. Worth the investment

Very very positive. It’s easy to pick up and run with. Extremely secure

Avantages

It integrates a lot of features that effectively replaces a number of different systems being used into one.

Inconvénients

Like the help to be on the same URL as the application so I have a seamless login experience.

Connie
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 12/01/2022

Great tool for your organization

Exceptional! It is easy to set up, maneuver and the customer support is supreme.

Avantages

It is easy on the eyes, you can easily find what you are looking for.

Inconvénients

I can't say that I dislike anything about this software.

Catégories connexes