En savoir plus sur Enterprise Bot

Enterprise Bot aide les grandes entreprises à améliorer leur expérience client grâce à des assistants virtuels basés sur le cloud ou sur site. Le puissant moteur d'IA (intelligence artificielle) aide les solutions à comprendre le sentiment et l'intention dans une conversation et à fournir des réponses précises. Le moteur d'IA peut être intégré à vos systèmes de back-end pour récupérer les données clients et activer des actions en fonction de la conversation. Grâce à cette toute nouvelle technologie, vous pouvez rendre vos chatbots opérationnels en une journée. Les assistants virtuels peuvent vous aider sur tous les canaux de communication de votre entreprise : e-mail, voix ou chatbots sur les pages de votre site web. Ces assistants virtuels aident les entreprises de tous les secteurs tels que la santé, la technologie financière, le transport, le commerce de détail et autres avec plus de 250 cas d'utilisation éprouvés. L'assistant virtuel spécifique aux soins de santé facilite l'expérience des patients en mettant automatiquement à jour les dossiers médicaux partagés, en surveillant les symptômes, les rendez-vous virtuels et le suivi des traitements. Ces solutions améliorent vos conversations, que ce soit avec vos clients ou avec vos employés. Automatisez les tâches internes répétitives (telles que l'intégration des salariés, l'orientation, la réinitialisation des mots de passe) sans intervention humaine.
Enterprise Bot Logiciel - 1
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Enterprise Bot Logiciel - 1 - aperçu
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Enterprise Bot - Prix

Enterprise Bot n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Enterprise Bot est disponible à partir de 50,00 $US/mois.

À partir de :
50,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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Enterprise Bot - Avis

Note globale

4,5
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Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,4
Fonctionnalités
4,5
Simplicité
4,6
Support client
5
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Tous les avis sur Enterprise Bot

Filtrer par :
Classer par :
10 avis
Nurul Salimah
Nurul Salimah
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 18/05/2022

Quick chat and live support chat

It is a great alternative to let customers to directly connecting and chatting with us. It has help our customer to have a quick replies for their inquiries.

Avantages

It's a great and precious customer support application that is easy to incorporate into a webpage or e-commerce without requiring knowledge and skills. Place the widget or the scripts it generates in the target position. It includes a lot of customization possibilities for design and translation and responds automatically. Because agility and quickness in service are critical for client retention, time and pleased customers are saved.

Inconvénients

Setting up meetings using the live chat interface might be a friendly alternative, especially if the system can recognize spam users. Even though they're not clients, Enterprise Bot allows anybody to enquire about corporate information.

imane
  • Secteur d'activité : Assurance
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 28/01/2022

Very nice experience with Enterprise bot

Throughout the process from contracting to production and even after the production, the customer satisfaction was the priority one for Enterprise bot.
We were supported all along by rigorous ans conscientious project manager.
During the implementation, we informed Enterprise bot about some unforseen requirement not sent at the begenning and Enterprise Bot did the necessary to stick to the planning.
They also helped us to reach our KPIs to make the pilot a success.
Enterprise bot is very flexible and delivers high quality mirroring the orinigal demand, adding the possibility to improve it in the future.

Avantages

We enjoyed:
- the flexibility about the software (Rule-Based Chatbot + IA chatbot) and the adaptation of the IA.
- the user-freindly interfaces
- the simplicity and completeness of the interfaces in terms of functionality
- the ease of training the AI
- the easy addition of a language
-the strength of the product engine which avoids doing specific development for very specific requests
- Reporting

Inconvénients

Not being able to filter on requests not understood by the chatbot
Ability to find duplicates tiggers in different intents
Co-browsing module directly integrated in the lifechat

Yoëlle
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 24/01/2022

The best people and support

Avantages

Overall the system is very easy to use and even without much coding background understandable. The quality of the software is good and it supports the customer to the best of its capabilities.
Lastly, the people you are working with are very understanding, supportive, and collaborative, which makes every project with them fun and easy.

Inconvénients

As I am not an IT expert, I don't know how feasible these options are. Though, using two languages complicates the system since this results in two back-ends.

Goreti
Goreti
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 25/01/2022

Chatbot - Customer services available 24/24

We are able to support our customers in their journey of shopping Tax Free in their own language and in the moment they need our help.

Avantages

It's very user friendly software, allows to have multiple agents connected in different locations.
To create and to populate the conversation of AI is quite simple.

Inconvénients

Reporting features can be more personalized. Changes that requires a third party can also be more simplified (WhatsApp)

Stefan
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 27/01/2022

Smart and Innovative

High customer focus, solution oriented and smart people. They were very quick in understand different business needs.

Avantages

We were able to adapt the software to our specific needs. And Enterprise bot helped to get all our requirements streamlined and be solution oriented.

Inconvénients

The software can be very customized, so documentation was required to be build independently. The basic set of documentation could be increased.

Gloria
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 19/01/2022

Great for customer care support

Avantages

The click bot helped us to give real-time answers to our new clients on the website and social media (Facebook).

Inconvénients

The process of creating (conversation's flow, content, translations, etc...) a chatbot is time-consuming, but we were able to implement our click bot just in time for the launch of our financial product thanks to the support of the Enterprise Bots team.

Réponse de Enterprise Bot

Thank you for your response, Gloria. Appreciate your valuable feedback.

As you have rightly pointed out, we too have recognised the time and effort taken to build a bot using intents and triggers. To make bot-building simpler and easier, we have built a new solution that cuts down the human effort and gets your bot up and running in a day. Happy to explain further!

Répondu le 28/01/2022
Alex
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 27/01/2022

ERA implementation

we let the tool read each incoming mail, decide about the intent of the customers request, create a ticket (in a standard ticket tool) and assign this ticket to the relevant resolver groupt. the recognition rate of the intents is very good

Avantages

I highly appreciate the quality of the tool and its capability to understand the intent of a customer email

Inconvénients

I have nothing to add in this area, I am fully satisfied with it

Kilian
  • Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4,0
Publié le 31/01/2022

Innovatives und felxibles Unternehmen

Dank Enterprise Bot können wir unseren Kundinnen und Kunden einen innovativen Kommunikationskanal anbieten.

Avantages

Die Chat Bot und Live Chat Funktion welche Enterprise Bot anbietet ist ein Mehrwert für unsere Kunden.

Inconvénients

Das Training des Bots ist sehr zeitaufwändig und ein stetiger Prozess.

Ingrid
  • Secteur d'activité : Assurance
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

3,0
Publié le 27/01/2022

Einsatz eines Sprachroboters

Enterprise Bot hat den Sprachroboter in unserem Unternehmen implementiert und das Projekt intensiv begleitet. Die MitarbeiterInnen sind hochmotiviert, engagiert und handeln im Interesse des Kunden.

Avantages

Der Roboter beantwortet selbstständig, akkurat und 7/24 diverse Fragen der Kundinnen und Kunden. Die MitarbeiterInnen werden von immer wiederkehrenden gleichen telefonischen Anfragen entlastet.
Der Sprachroboter ergänzt den bereits eingesetzten ChatBot.

Inconvénients

Das Statistik- und Trainingstool könnte noch benutzerfreundlicher (einfacher) gestaltet werden.

Claudio
  • Secteur d'activité : Assurance
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 23/01/2022

Einfache Handhabung und intuitive Bedienung

Avantages

Flexibel; Offen für Ideen; Speditiv in der Umsetzung

Inconvénients

Grosser initial Aufwand bis Inhalte drin sind

Réponse de Enterprise Bot

Thank you for your response, Claudio. Appreciate your valuable feedback.

Répondu le 28/01/2022

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