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Salesforce Service Cloud - Prix

Salesforce Service Cloud n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.

À partir de :
Non fourni par l'éditeur
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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Salesforce Service Cloud - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,1
Fonctionnalités
4,3
Simplicité
4,0
Support client
4,2
Roxana Georgiana
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 04/08/2022

A useful Sales tracking manager app

Avantages

This app can be used by a variety of teams from the organization . Interaction with the customer is always an opportunity to find new possible deals, so I used this app to track the deals.

Inconvénients

Nothing to comment here. It’s quite intuitive and not very boring.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 01/08/2022

Excellent Service and support management product

Excellent product offering great service and support management for issues/ requirements

Avantages

Case management, handling Case teams, auto assignment of cases to teams, live chat and email to case features

Inconvénients

Nothing major. It would be good to have auto refresh feature on dashboard/ case queue and better control on case list views

Brandy
  • Secteur d'activité : Assurance
  • Taille de l'entreprise : 1 001-5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
2
Simplicité
3
Support client
3

3
Publié le 30/08/2022

Salesforce Has a great User Interface but we do tend have a lot of technical issues with it...

Overall experience with salesforce has not been the best. If the glitches were worked out I might like using it more.

Avantages

I love that it makes task much easier to complete when its working correctly

Inconvénients

The constant glitches and technical issues

Elizabeth
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 5 001-10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 09/06/2022

Excellent for data tracking and analysis

This platform allows me to visualize, analyze the progress that has been made during the day, week, month or year because it allows me to store and manage important data about my company, since it allows me to observe the sales, the service provided, the campaigns of marketing that have been launched, the flow of trade that has been obtained, the productivity of the company, etc. This allows me to access the platform on any device since this platform is cloud-based, it also has a mobile version.

Avantages

I like salesforce because it is a client management administration platform where I can have much more personalized attention according to the needs of clients. It helps me with the direct connection with my customers, manage business opportunities since I can automate to establish and negotiate marketing campaigns so that they are more effective with Pardot, this helps me with the unification of the sales department with the marketing department allowing me to attract, select candidates and minimize the sales cycle.

Inconvénients

The initial setup is a bit complex and takes time.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 18/08/2022

All in one solution for all support needs.

No alternative for now.

Avantages

I love almost all the features of service cloud especially recent additions like salesforce voice and FSL, with the adoption of FSL, customer site visit scheduling got better.

Inconvénients

Nothing to dislike, eventhough FSL is an Salesforce service cloud solution integration of FSL with Salesforce service cloud is not that good at the moment.

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