En savoir plus sur 10to8

10to8 est une solution cloud de réservation pour les petites et grandes entreprises de tous les secteurs d'activité. Il fournit aux utilisateurs un site web de réservation personnalisé sur lequel les clients peuvent prendre rendez-vous, payer des événements et des services et consulter leurs réservations. Les clients peuvent planifier, annuler et reprogrammer des rendez-vous selon leurs besoins. Les rendez-vous sont automatiquement synchronisés avec les calendriers des utilisateurs et 10to8 peut s'intégrer à de nombreuses solutions de messagerie comme Gmail, Outlook, iCal et bien d'autres. Les utilisateurs peuvent gérer plusieurs calendriers si nécessaire. Les participants peuvent recevoir des rappels par e-mail et par SMS et les utilisateurs peuvent stocker des notes, des questionnaires et d'autres données client. Les boutons de réservation et les formulaires peuvent être intégrés à des sites web existants et les utilisateurs peuvent également utiliser une fonctionnalité de chat pour discuter avec les clients. Les fonctionnalités de reporting permettent aux utilisateurs de suivre les rendez-vous confirmés, les factures impayées et plus encore. 10to8 fournit également une prise en charge multilingue et permet aux utilisateurs de personnaliser leur tableau de bord. L'assistance par e-mail et par téléphone est offerte. Tarification par utilisateur et par mois.
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10to8 - Prix

10to8 est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de 10to8 est disponible à partir de 12,00 $US/mois.

À partir de :
12,00 $US/mois Consulter les tarifs
Version gratuite :
Oui
Version d'essai gratuite :
Oui

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Bookeo

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10to8 - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,7
Fonctionnalités
4,4
Simplicité
4,5
Support client
4,6
5 avis sur 595 Afficher tous les avis
Laura G.
  • Secteur d'activité : Photographie
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 24/09/2020

Best choice for scheduling, hands down!

I have used 10to8 for close to 3 years now and it makes scheduling my photo sessions a breeze. The text message feature is a major plus!

Avantages

What I liked about 10to8 is that along with scheduling, you get the choice to also automate SMS text messages to clients. It also integrates with emailing platforms like MailChimp, so you can add those leads into an email workflow. That streamlines marketing offers without being constantly on the phone with leads!

Inconvénients

There was a bit of work to do in the beginning to get everything set up, but it's nothing too extreme or that can't be accomplished by anyone just a bit tech savvy!

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
0

5
Publié le 30/09/2019

Easiest booking

I have individual clients booking coaching sessions (both online and face to face.) 10to8 has greatly simplified this process, and with the payment integration and text message reminders -- I'm having fewer no-shows.

Avantages

This is a great booking system to get started with, because the free version has 98% of the features of the paid... the only limitation is a max of 100 appointments scheduled per month, which is ideal for those coaches, counselors, massage therapists, etc. just starting out.

It integrates with payment systems, syncs with your calendar(s), and even sends SMS text reminders to your clients ahead of their booked appointment.

Inconvénients

The ability to book an entire sequence of sessions is a bit awkward. Although they are working on this features....

Alternatives envisagées 

Microsoft Bookings

Logiciel antérieur 

Calendly

Pourquoi passer à 10to8

At this time, 10to8's feature set is stronger, although that may not be true in a few months.
Rafael M.
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 17/05/2022

Great product

so far so good, no complaints really.

Avantages

ease of use, visually nice, compatible with WIX and google calendar, Charting option avaialable.

Inconvénients

Size of files allowed for upload is too small.

Need to be careful with the side window as it does not update the patient when you select another patient on the main screen. Many times we have charted on the wrong patient due to this.

Alternatives envisagées 

OpenEMR

Pourquoi passer à 10to8

Ease of use and installation. Pricing was a second factor.
Jacqueline S.
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
2
Simplicité
4
Support client
3

3
Publié le 30/09/2020

Great Price, But Disappointing

I set up a very small online yoga business earlier this year and selected 10to8 for ease of set up and price. Unfortunately, it has been letting me down. There are glitches delaying bookings and casuing issues with payments through PayPal. There are also functions I could really use that 10to8 doesn't offer, or only includes with their most expensive package.

Avantages

The price is my favorite thing about 10to8.

Inconvénients

There are frequent glitches (usually delayed registrations) which have been costing me money and customers.

Alternatives envisagées 

Vagaro, Acuity Scheduling, Mindbody et Bookeo

Pourquoi passer à 10to8

I chose 10to8 after testing many, many booking systems. I went with 10to8 because it was easy to set up and worked with PayPal.

Réponse de 10to8

Hi Jacqueline,

Thank you for sharing your thoughts; Feedback from our customers, be it negative or positive, helps us improve.

I'm sorry to hear that you've had some issues with 10to8. Recently, we faced some system errors that had been causing some delays. I apologize for the inconvenience this might have caused you.

We've upgraded our systems and put even more enhanced solutions in place to deal with potential system difficulties. This will help eliminate glitches in the future.

We'd love to hear your feature requests, as we're always keen to improve our software and delight our customers. You can share your requests via [email protected] or through the in-product widget.

Thanks again for your feedback and help.

Cheers,
Anna from 10to8

Répondu le 12/10/2020
Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Eau/gaz/électricité
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 06/05/2022

Amazing free program

Avantages

Their free subscription has almost all the tools you’ll need to get started with client bookings!

Inconvénients

No complaints thus far other than I wish they had a mobile app! I contacted customer service about a program glitch and they fixed it quickly.

Alternatives envisagées 

Acuity Scheduling et Squarespace

Pourquoi passer à 10to8

Free subscription

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