En savoir plus sur Act!

Act! Premium est la solution idéale pour les petites et moyennes entreprises qui veulent améliorer leur communication, augmenter leurs ventes et fidéliser leurs clients sur le long terme. Une grande flexibilité et de nombreux choix et options font d’Act! Premium un système capable de s'adapter à n’importe quel modèle commercial. Personnalisez l’interface pour adapter le déploiement et l'accès en fonction de votre méthodologie d’entreprise, des processus approuvés de votre secteur d'activité ou simplement de vos propres préférences. Avec Act! Premium, les possibilités sont illimitées.
Act! Logiciel - 1
Act! Logiciel - 2
Act! Logiciel - 3
Act! Logiciel - 4
Vidéo de Act!
Act! Logiciel - 1 - aperçu
Act! Logiciel - 2 - aperçu
Act! Logiciel - 3 - aperçu
Act! Logiciel - 4 - aperçu

Act! - Prix

Act! n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Act! est disponible à partir de 30,00 €/mois.

À partir de :
30,00 €/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à Act!

Salesforce Sales Cloud

Salesforce Sales Cloud est une plateforme CRM (Customer Relationship Management) à la demande qui offre des applications...

SugarCRM

SugarCRM est une application cloud qui vise à gérer les besoins en automatisation des ventes, marketing automation,...

Salesforce Marketing Cloud

Audience Studio est une plateforme de gestion de données conçue pour aider les entreprises à offrir des expériences...

Sage HRMS

Sage HRMS est une solution de ressources humaines sur site conçue pour les petites et moyennes entreprises. Elle permet...

TOP PRODUCER

Top Producer is a web-based CRM system suited for agents or brokerages in the Real Estate industry. The system helps...

Pardot

Pardot, une entreprise Salesforce, est conçu pour les entreprises qui se concentrent principalement sur les ventes B2B...

Act! - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
3,7
Fonctionnalités
3,7
Simplicité
3,7
Support client
3,3
Thomas
  • Secteur d'activité : Produits pharmaceutiques
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
2

5
Publié le 07/05/2018

Love the ease of use for both entering data and retrieving info

I use it to track my clients and prospects and I can tell anyone the last time I made contact, what that was - letter, Email, Phone Call, etc. and it allows me to connect important info to any of my clients, prospects, friends and family.

Avantages

The fact that I was able to use the product immediately with no instruction was a great pro. Entering data and retrieving info about a client is easy, and building history of calls, Email messages, letters in a record is great.

Inconvénients

I am not happy with support as all they do is provide a fix when there is a problem, but not direction in how to build reports or use other functionality. I have had to fix the same problem with direction from their service group several times. If I ask for help with reports they tell me I need to find a consultant for that.

Paul
  • Secteur d'activité : Fabrication électrique/électronique
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 31/10/2019

A GOOD STABLE BASE FOR CRM ... JUST WISH ENHANCING WAS A LITTLE EASIER

We need ACT, and it is the core of what we do. We would like to see ways that we can add depth and richness to a good platfrom

Avantages

I like the fact that a team of 5 can share effectively in real time, I like the ease of changing layouts and adding fields, and with Seamless the ablity to easily prdcue high quality documenation. It's link to outlook and ODBC is good and it is a stable, which being at the core of our business is a good thing

Inconvénients

There are many things I think we could do to be more productive but can't, and we do see fields being changed or lost "by themselves". The web version was a poor version of the Pro, and we haven't been able to make it available when offline, which is a frustration.

Alternatives envisagées 

GoldMine Premium Edition et Salesforce Sales Cloud

Pourquoi passer à Act!

Much better value for money, and lower overall overheads meant better for us as a asmall business
Gerald
  • Secteur d'activité : Presse écrite
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 29/07/2022

My Review

Avantages

Marketing automation is easy to use and tracks email quite well.

Inconvénients

A lot of marketing emails don't get through to clients. I have to send the emails to myself and then resend it to the client.

Réponse de Act!

Hi Gerald Thank you for letting us know about your email send issue - this is not the experience we strive to provide our customers. Please reach out to https://www.act.com/resources/contact/ or call 866-873-2006 so we can get a few more details, and provide some possible solutions.

Répondu le 02/08/2022
Nick
  • Secteur d'activité : Fabrication électrique/électronique
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
4

3
Publié le 15/08/2022

I used ACT but have stopped after 30 years

It is a great shame, I liked the software but it became hard to use and uneconomical to use when we take on more people.

Avantages

This used to be my favourite software, I had it originally of 5 1/4 floppy disks, I think it was version 2, I used it daily, Version 6 was really good, and the changes started, they kept adding features, and then more features.

Inconvénients

I live on an Island, normally internet reception is good, power, on the other hand, can be quite spasmodic, I had another problem when everything went online, the would go and my router stops. no CRM, It was then that I began to consider what to do. keep it or change (or go into competition with them).

Réponse de Act!

Hi Nick We are very sorry to hear you're having trouble with connectivity. We want to help as best we can and wanted to let you know that we provide an on-premises, desktop version so you don't have to lose access to your CRM when your internet is down. Please visit https://www.act.com/pricing/ to learn more. We wish you the very best with all of your future endeavors.

Répondu le 17/08/2022
Alissa
  • Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
3

5
Publié le 15/07/2022

Act is the affordable options

Overall Act has been a strategic software choice for our organization.

Avantages

Act has a lot of the features more expensive CRM’s offer without sacrificing usability or features. It is feature rich and simple to use.

Inconvénients

Act hasn’t had many changes in the last two years. I would like to see more growth for this product.

Alternatives envisagées 

Salesforce Sales Cloud et SugarCRM

Pourquoi passer à Act!

Act has the more affordable option

Réponse de Act!

We love hearing from customers Alissa! Thanks for letting us know why you selected Act! and how it is helping your business. We look forward to more years delivering value to you!

Répondu le 18/07/2022

Catégories connexes