En savoir plus sur Cin7 Omni

Cin7 est une solution cloud de gestion de commerce de détail avec des fonctionnalités d'e-commerce, de gestion des stocks, de PDV (point de vente) et de reporting. La solution combine les fonctions de gestion des stocks, de PDV, de 3PL (Third-party Logistics) et d'EDI (Electronic Data Interchange) dans une seule solution. Cin7 permet aux commerces de détail de suivre les niveaux de stock en temps réel dans plusieurs entrepôts pour éviter les ruptures ou les excédents de stocks. En outre, la solution permet aux cadres de calculer le prix de revient et le prix de vente exacts des produits sur la base de règles prédéterminées. Avec la fonctionnalité de PDV de Cin7, les vendeurs peuvent suivre les stocks en temps réel tout en traitant les ventes en caisse depuis n'importe quel appareil mobile. Elle permet également aux utilisateurs de traiter les paiements et de gérer les comptes. Grâce à la fonctionnalité de PDV, les commerces de détail peuvent mener des campagnes promotionnelles et proposer des programmes de fidélité en offrant des remises et des cartes-cadeaux. La solution est idéale pour les commerces de détail qui vendent des produits tels que des articles de mode et des vêtements, des revêtements de sol, des meubles, ainsi que des appareils électroniques et électroménagers.
Cin7 Omni Logiciel - 1
Cin7 Omni Logiciel - 2
Cin7 Omni Logiciel - 3
Cin7 Omni Logiciel - 4
Cin7 Omni Logiciel - 5
Cin7 Omni Logiciel - 6
Vidéo de Cin7 Omni
Cin7 Omni Logiciel - 1 - aperçu
Cin7 Omni Logiciel - 2 - aperçu
Cin7 Omni Logiciel - 3 - aperçu
Cin7 Omni Logiciel - 4 - aperçu
Cin7 Omni Logiciel - 5 - aperçu

Cin7 Omni - Prix

Cin7 Omni n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Cin7 Omni est disponible à partir de 349,00 $US/mois.

À partir de :
349,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à Cin7 Omni

Cin7 Omni - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,1
Fonctionnalités
4,2
Simplicité
4,2
Support client
4,1
Dean
Dean
  • Secteur d'activité : Fabrication électrique/électronique
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 21/06/2022

Geting on board with Cin7

The platform is clearly laid out and fairly easy to navigate. The move to the new Cin7 system has meant a mass migration of a lot of information but has been surprisingly easy to ensure all our stock is reflected and priced correctly in the new platform. The help feature and Cin7 academy have proved invaluable in filling any knowledge gaps, and we have received great assistance in ironing out any issues from the customer support given.

Avantages

The onboarding experience has been going very smoothly largely due to the wealth of information provided thru the Cin7 Academy, as well as customer support given for any integration and learning issues through active meeting sessions. Our contact [SENSITIVE CONTENT]
has been most helpful.

Inconvénients

Have yet to run into any major hiccups as only in first month or so of using software, so far no major issues, platform can perform all tasks required as out previous software had.

Alternatives envisagées 

Fishbowl, Zoho Books et Xero

Pourquoi choisir Cin7 Omni 

The Quickbooks product was finishing and ending business in Australia from July 10, 2022, so this is the reason we have switched to another platform before the end of the financial year.

Logiciel antérieur 

QuickBooks Desktop

Pourquoi passer à Cin7 Omni

CIN7 looked to provide the best support to transition from one system to another and level of customer support throughout. Platform looked simple to navigate.
Marcos
Marcos
  • Secteur d'activité : Emballage et conteneurs
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
3

4
Publié le 12/07/2022

CIN7 is Great for the Middle Tier company looking to move from small business

CIN7 was easy to implement into our Techstack, When placing orders on CIN7 it was made with ease. But CIN7 only works with small to mid-level businesses. If your company continues to grow, You will grow out of CIN7.

Avantages

CIN7 works excellently as a Sales Tool, CRM, and Order Management software when connecting your eCommerce platform. it is excellent for Small businesses looking to get a grip on a more enterprise-level Inventory Management system.

Inconvénients

CIN7 works great for a company not focused on manufacturing and just distribution. Due to CIN7 not being able to Commit stock for Backorders. Also not being able to have a Barcode System is a negative aspect.

Alternatives envisagées 

Fishbowl, NetSuite et Zoho Desk

Pourquoi choisir Cin7 Omni 

Zarmoney was only able to keep inventory, Not locations, and create sales orders.

Pourquoi passer à Cin7 Omni

CIN7 was just the right fit for us at the right time
German
  • Secteur d'activité : Vente en gros
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 23/08/2024

Good overall

Cin7 was great other than I needed specific functions that were not available yet although I believe they are available now.

Avantages

Cin7 has a good user interface and is quite user friendly.

Inconvénients

During the time I used it, Cin7 was still adding new integrations and functions and what I needed was still not available.

Michael
  • Secteur d'activité : Vente en gros
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
1
Simplicité
1
Support client
1

1
Publié le 07/07/2023

Worst Inventory System - RUN

Run away - please do yourself the favour. It looks great from the outside, which is why we chose it. Spend a bit more money and invest in a good product

Avantages

Cin7 Promises to do all the things you need

Inconvénients

Cin7 has bugs throughout the system and the support is non existent to the point you simply cannot run a business using this software. We have had an inventory value difference of $80k that cannot be explained or fixed for over 12 months with zero support.

Alternatives envisagées 

NetSuite et SAP Business One

Pourquoi choisir Cin7 Omni 

We needed a system that we could rely on and a support system that is existent

Pourquoi passer à Cin7 Omni

Price and Functionality looked great, but the reality on the inside has been a horrible experience.
Brooke
  • Secteur d'activité : Entreposage
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 11/07/2024

Brooke - AIR CTI Operations Manager

using other programs i have found CIN7 to be very user friendly

Avantages

I liked to easy to use features, Things are set out simplified and its not complex or difficult to work out. The support provided was excellent. I had [sensitive content hidden] for the onbaording process and he was always very helpful

Inconvénients

That your onboarding team are located in India. Made trying to access onboarding help difficult

Catégories connexes