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Salesforce Platform - Prix
Salesforce Platform n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Salesforce Platform est disponible à partir de 25,00 $US/mois.
Produits similaires à Salesforce Platform
Salesforce Platform - Avis
Évaluation des fonctionnalités
- Secteur d'activité : Comptabilité
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Meilleur logiciel
Avantages
Il est bon et facile à utiliser pour le développement d'autres applications
Inconvénients
Je ne vois pas en quoi ce logiciel est compliqué
- Secteur d'activité : Télécommunications
- Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Polyvalent
Avantages
Plusieurs fonctionnalité qui facilite l'automatisation de processus.
Interface simple et bon outil de reporting
Inconvénients
Une certaine complexité initiale peut découragé certain usagé
- Secteur d'activité : Télécommunications
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Salesforce as CRM and HR ATS
I love this software, it's part of my day to day and it is key for my organization to execute and track performance effectively.
Avantages
Salesforce features continuously improve and grow overtime. It allows us to integrate even external apps via API. I have been using Salesforce both as a user and as admin.
Inconvénients
I have nothing i do not like although i hope to see more improvements on SFDCs email marketing outreach features.
Pourquoi passer à Salesforce Platform
It's the leading CRM and i know how to build and use it more than any other software.- Secteur d'activité : Philanthropie
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Selected platform for our business processes
We decided upon a platform approach for digitizing our business processes. We went though a significant procurement exercise to identify the most appropriate tool based upon our business requirements and salesforce was the decided solution. We initially implemented on one key process within the organisation and then have prioritized and adopted other key business processes as we mature using the system.
Avantages
Our approach means that we have all key business processes (and subsequent data) in one location. This also provided consistency in approach and allows us to transform our processes as we adopt onto Salesforce.
The tool itself is incredibly flexible and powerful, and has never failed to meet our needs.
Inconvénients
Development / developers need to be expert in Salesforce code, a non-technical user is not able to configure the system, even with 'easy' requirements. It's not a massive issue BUT one that small/medium size organisations need to plan for.
- Secteur d'activité : Services financiers
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Salesforce Review
Overall, my experience has been super positive. Salesforce is the best in class for the problems it solves for business.
Avantages
How it has helped us with organising the delivery portion of the business.
Inconvénients
Backend set up an sometimes be somewhat clunky to use. There are some reporting limitations, nothing that is a deal breaker however.
Catégories connexes
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