En savoir plus sur Orderhive

Orderhive est un système de gestion de commandes dans le cloud qui s'adresse aux distributeurs, commerces de détail et commerçants de détail de toutes envergures. Avec Orderhive, les vendeurs en commerces de détail peuvent suivre leurs commandes, leur inventaire et leurs expéditions sur l'ensemble des canaux de vente en ligne, tout en analysant les performances d'équipe selon les rôles et en localisant les stocks au sein de l'entrepôt. Le système fournit également aux utilisateurs des mises à jour en temps réel à propos de leur activité grâce à des fonctionnalités de reporting et d'analytique. De plus, Orderhive permet aux utilisateurs de stocker des informations client pour des utilisations marketing futures, de créer des ordres d'achat, de suivre l'inventaire entre les entrepôts, de traiter des commandes 3PL et de drop-shipping, de surveiller les matières premières requises pour les produits, de générer des factures et de suivre les paiements. Le système s'intègre à une variété de marketplaces comme Amazon, eBay, Etsy, etc. Les intégrations de vitrine incluent Shopify, Magento et WooCommerce, tandis que les intégrations de plateforme de comptabilité comprennent QuickBooks et Xero. Le système s'intègre également à divers portails de paiement et transporteurs afin de permettre l'expédition de commandes dans le monde entier. Orderhive propose une tarification mensuelle échelonnée, basée sur le nombre d'utilisateurs, le nombre d'intégrations et les fonctionnalités requises par le vendeur au sein du logiciel.
Orderhive Logiciel - 1
Orderhive Logiciel - 2
Orderhive Logiciel - 3
Orderhive Logiciel - 4
Orderhive Logiciel - 5
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Vidéo de Orderhive
Orderhive Logiciel - 1 - aperçu
Orderhive Logiciel - 2 - aperçu
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Orderhive Logiciel - 4 - aperçu
Orderhive Logiciel - 5 - aperçu

Orderhive - Prix

Orderhive n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Orderhive est disponible à partir de 125,00 $US/mois.

À partir de :
125,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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Orderhive - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,5
Fonctionnalités
4,2
Simplicité
4,4
Support client
4,6
Moshe
  • Secteur d'activité : Vente en gros
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 25/03/2018

Great, just great! Their customer service is much better than other alternatives.

- Inventory Sync across all marketplaces.
- Saved us money in operating expenses.
- Helped us reach higher ranks in many marketplaces including eBay and Amazon.
- Allows us to provide better customer service.
- Allows us to work with Drop Shipper with ease.
- Allows us to make better PO (since we know exactly how many products were purchased across all marketplaces).

Avantages

Customer support: They have responded within few hours and was available on the phone / Skype whenever I needed them.

Software: They offer integrations with all the main marketplaces and there isn't any limitation on the number of users. for each marketplace. They have templates for each situation you may encounter as a business such as an invoice, PO and many more.
It's possible to export any information you need, create new orders via their system which is very valuable to manufacturers, as they work with Dealers.

Price: I've checked all their competitors: Skubana, Zentail, SolidCommerce, Sellbrite and more, and I can tell you with complete confidence that at this time, Orderhive offers the best price for the features they provide.

Ease of use: Their system is more advanced than most of their competition. They provide many features so it takes few days to get the hang of it but in return, you have control of everything.

Their only real competition, in my opinion, is Sellbrite but the price difference doesn't justify it.

My overall impression of them is very good and I suggest that if you manage more than two marketplaces and have an issue maintaining inventory count, try them. I'm certain you won't regret it.

Inconvénients

In my opinion, they are missing a listing tool, better analytics tools, and PO to be a complete package but I'm not complaining since you can solve two of those issues with a little bit of knowledge in Excel.

Christina
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

4
Publié le 29/06/2022

For the money Orderhive works better than some really expensive programs we have tried.

Orderhive is an overall great value. Its inventory, kitting and bundling capabilities have made managing our inventory very easy. It has more robust inventory features than Zentail and SkuVault, however in other areas it still has a way to go. It has been more accurate with tracking our inventory across the marketplaces than other programs, and while it has more features, Inventory is really the only one we use regularly. I would love to see it grow into multi-channel listing management and add some more basic features and rules, but overall we are very happy with orderhive and will continue to use it.

Avantages

It offers a good solid inventory solution. It has been hard to find a program with Multi-warehouse inventory tracking that doesn't cost a fortune. Unlike most other programs Orderhive will take the inventory out of the location that it is shipped from , keeping a more accurate inventory of each warehouse. The accuracy is pretty solid, as we have not found one yet that works for our sku set and setup, but Orderhive has been the best so far.

Inconvénients

*No half cent pricing- unable to use many of the built in features.
*Partial ship orders from multiple warehouses. You cannot split an order into multiple warehouses to ship

Johanna
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 16/11/2022

OrderHive ROCKS!! Easiest integration flow I have come across

IN LOVE..will recommend.

Avantages

integration and chat help. pricing and easy of setup

Inconvénients

pros are not always super responsive cs time and onboarding calls can be challenging because not native english speakers - but totally doable.

Adel
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

3
Publié le 02/11/2022

One of the best Inventory management Software, however they still need to improve their...

So far good, hope they take care of testing and improve their quality to have a stable software able to use easy, fast and without issues and bugs.

Avantages

Easy to use, good features that works with many retailers, automations is one of the best features.

Inconvénients

Software still missing some features, needs improvement, we've been facing many issues and bugs the last couple of months and have to reach customer support on weekly basis to have it checked and fixed! They give hard time to their customers to do the testing for them!

Max
  • Secteur d'activité : Cosmétiques
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 19/09/2022

Good Product

Support has been very helpful and responsive. Easy to set up and integrate with current software.

Avantages

Inventory Management is most effective for us. We are using it for the fulfillment starting next month.

Inconvénients

There is not an option to utilize bar code scanning for picking and shipping.

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