En savoir plus sur vcita

vCita LiveSite est une solution de CRM pour les petites entreprises. Elle inclut le suivi des interactions, le routage des leads, la gestion des leads et le CRM mobile au sein d'une suite. vCita LiveSite regroupe différents flux de communication client sur une seule plateforme. Elle s'intègre aux sites web d'entreprise, aux comptes de réseaux sociaux et aux systèmes de messagerie, ce qui permet aux utilisateurs de partager des communications sur ces canaux. Lorsqu'un client visite le site Internet d'un produit ou répond à une campagne sur les réseaux sociaux, vCita extrait automatiquement les informations du client et les stocke dans une base de données client. vCita LiveSite inclut des fonctions de gestion d'équipe qui permettent aux utilisateurs de catégoriser les leads et de les acheminer vers certains membres de l'équipe en fonction de leur disponibilité et de leurs compétences. Lorsqu'un lead est créé, il est attribué en fonction des attributs des agents et des informations du lead. Les utilisateurs reçoivent également des alertes et des notifications concernant les appels téléphoniques, les e-mails et les messages sur les réseaux sociaux.
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vcita - Prix

vcita n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de vcita est disponible à partir de 19,00 €/mois.

À partir de:
19,00 €/mois Consulter les tarifs
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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vcita - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4,5
Support client
4
5 avis sur 195 Afficher tous les avis
Stéphanie G.
  • Secteur d'activité: Édition
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
2
Simplicité
1
Support client
1

3
Publié le 28/05/2020

Déception... support inexistant.

Avantages

La prise de rdv en ligne ainsi que le suivi automatique du client.

Inconvénients

Le service support est quasi inexistant malgré le système de ticketing.
Beaucoup de difficulté à personnaliser l'interface selon la charte de mon entreprise.

John S.
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 01/05/2017

No-brainer for appointment based business

I provide business management consulting for optometrists. All my work is done through appointments and email. vCita flawlessly syncs my calendar and allows clients to schedule when I'm actually available. Prior to vCita, I spent way too much time suggesting times, getting voicemails, etc. Besides that, they have done a great job of allowing a feature-rich "live-site" that is easy to set up and super customizable. I think for many businesses it would suffice to be the landing page.

Avantages

Very simple appointment set-ups. Before vCita there was a ton of back and other emails, or worse than that - phone calls.

Inconvénients

The invoicing/billing system is not as robust as some other programs out there. Specifically I would like the program to send out regular monthly retainer billing.

Ernest C.
  • Secteur d'activité: Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
3
Simplicité
5
Support client
4

4
Publié le 11/03/2021

Vcita Review Transcend Company

Overall, the Vcita team takes care of their customers, they listen and they are helpful. I truly believe they do not shy away from what could improve the product. I would be great to see their engineering team increase in compacity to provide some customer wish list items

Avantages

Simple to use, simple for a team to grasp and implement and generally speaking relikable

Inconvénients

The abilities to customize the software

Karlis O.
  • Secteur d'activité: Construction
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 16/07/2021

Great solution for small bussiness

Overall, we've had a terrific time with vCita. They provide a number of features that are in accordance with market conditions, and they back up their releases with webinars and training calls.

Avantages

Appointments are put up in a very straightforward manner.  Ability to personalize the schedule page to make it look more professional and to differentiate the services available. The concept of a customer portal appeals to me. Clients can use the portal to make payments, book appointments, and send documents.

Inconvénients

The billing/invoicing mechanism isn't as robust as some other systems. I'd like the program to send out monthly retainer billing in particular.

Dennison T.
  • Secteur d'activité: Photographie
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
1
Simplicité
3
Support client
1

2
Publié le 20/06/2020

Sinking Ship

Having been a customer for several years, vCita offered an all-in-one solution that few others compared to at the time. However, very little has changed in the last 3 years other than some unnecessary aesthetic updates and very minor enhancements. I got on board fully aware that there were several missing features I needed which were on the top of the feature request list and I put in place workarounds to suffice until these features were going to be implemented. I'm talking about pretty fundamental things, like the ability for online payments to be accepted with sales tax automatically calculated, and add-on/bundled products/services. Instead of the development team addressing critical upgrades the community is begging for, we get branding updates, color scheme changes, and random issues where things that have always worked fine no longer work properly.
Customer service is all but useless, and I constantly get the feeling their priorities lie in marketing the outdated product they have rather than improving it.
If you try the product and feel that it accomplishes 100% of what you need it to do, go for it. But if you find that it looks great but misses the mark on a few key areas, don't jump on board hoping it will be addressed in the next decade. Keep looking. I'm done waiting.

Avantages

Relatively easy to use and deploy. Client interface is mostly intuitive and easy to use.

Inconvénients

Product development is nonexistent. Customer support is a joke. On the rare occasion there is an update, I find something on my website no longer works, instead of being improved.

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