En savoir plus sur eWay-CRM

Les outils CRM (Customer Relationship Management) d'e-Way CRM sont intégrés à Outlook, ce qui permet d'étendre le système et son utilisation. Avec ce logiciel, le marketing est réalisé facilement et efficacement grâce aux fonctions de création de plans stratégiques, d'envoi d'e-mails en masse, de génération de leads et d'évaluation. La solution comprend aussi des outils contribuant à la réussite des ventes. La fonction CRM, associée à Outlook, stocke les données sur les clients et permet aux utilisateurs d'y accéder. Le logiciel propose également un module de gestion de projet qui permet d'automatiser le flux de travail. En outre, son outil d'analytique permet d'évaluer les performances de l'entreprise. Les professionnels peuvent également utiliser la solution comme application web ou sur appareils mobiles. Elle est opérationnelle aussi hors connexion pour permettre aux employés de suivre les opportunités commerciales et d'interagir avec les clients, même à distance, lorsqu'Internet n'est pas disponible.
eWay-CRM Logiciel - 1
eWay-CRM Logiciel - 2
eWay-CRM Logiciel - 3
eWay-CRM Logiciel - 4
eWay-CRM Logiciel - 5
Vidéo de eWay-CRM
eWay-CRM Logiciel - 1 - aperçu
eWay-CRM Logiciel - 2 - aperçu
eWay-CRM Logiciel - 3 - aperçu
eWay-CRM Logiciel - 4 - aperçu
eWay-CRM Logiciel - 5 - aperçu

eWay-CRM - Prix

eWay-CRM est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de eWay-CRM est disponible à partir de 24,00 $US/mois.

À partir de :
24,00 $US/mois
Version gratuite :
Oui
Version d'essai gratuite :
Oui

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eWay-CRM - Avis

Note globale

4,5
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Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,5
Fonctionnalités
4,4
Simplicité
4,4
Support client
4,7
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Tous les avis sur eWay-CRM

Filtrer par :
Classer par :
662 avis
flore
  • Secteur d'activité : Comptabilité
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

5,0
Publié le 10/01/2024

eway-crm, un outils clair et bien pour le suivi de sa stratégie marketing

nous avons fait un grand pas dans la stratégie marketing et je suis très content d'avoir découvert cet outils magnifique qui m'aide au quotidien

Avantages

de toutes les fonctionnalité existantes dans cette application, celle qui me semble meilleures est la récupération des leads. car cela donne des opportunité de les avoir en clients dans les prochaines étapes

Inconvénients

Au début on pourrait se perdre mais après une bonne dose de formation il est agréable de l'utiliser

Filip
Filip
  • Secteur d'activité : Fabrication électrique/électronique
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 13/09/2024

One of the best CRM solutions.

Very intuitive. Could be modified to adapt into the different solutions even by knowledgeable users. Price competitive solution. Easy to implement.

Avantages

It is integrated with the Outlook - no other application needed. Integration with the MS Office completely. Mobile application available and works.

Inconvénients

Sometimes slowing down or reducing performance of Outlook.

Alternatives envisagées 

Salesforce Sales Cloud, HubSpot CRM et Zendesk Suite

Pourquoi passer à eWay-CRM

Price, easy of set up, easy to use, integration with Outlook.
Carsten
  • Secteur d'activité : Automatisation industrielle
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 28/09/2024

The best CRM for Microsoft Outlook.

Overall we are very happy with the experience and of course also with the service of this Czech company. The people are always nice, friendly and very fast in answering any questions.

Avantages

eWay is by far the best CRM integrated in Microsoft Outlook. We were really screening the market for a CRM who is truly integrated into Microsoft Outlook, and the one that does it all right is eWay-CRM.

One of the best features is the possibility to design the forms and the fields that you need by yourself without any coding. And this also includes automated actions.

Inconvénients

There's nothing that we don't like. We have a server license that we host by ourselves with around 110 users. Sometimes the speed of the software is a bit slow for my opinion, but this could also rely on our server capacity and not on the software.

Alternatives envisagées 

Dynamics 365, Salesforce Sales Cloud et HubSpot CRM

Pourquoi passer à eWay-CRM

Main point was the great integration into Microsoft Outlook and the best value for money that we get out of eWay-CRM.
Ronel
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
4

3,0
Publié le 18/11/2024

Wico review

User friendly, lot of options at hand for example pulling reports

Avantages

It is possible to trace an enquiry logged and see all relevant documents on one enquiry

Inconvénients

Fact that things duplicate themselves likes e-mails and documents in task but also placed on deal or contact while you can not create a second and so forth deal for the same client with the same e-mail address, you must delete e-mail address and add into notes

Johan
  • Secteur d'activité : Assurance
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 14/11/2024

Great product

Very good, it does everything I need and more.
It is adaptable to any situation.

Avantages

The flexibility, I could set it up to answer all my needs as an insurance broker

Inconvénients

The price, its a great product but it is expensive.

hugo
  • Secteur d'activité : Import/Export
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4,0
Publié le 18/11/2024

review crm

Very good, works ok, takes some time to upload every time we open outlook

Avantages

works on top of outlook
it can be adjusted to our needs

Inconvénients

mobile app
some customizations that are impossible of doing
not being able to have a trigger with Zapier

Alternatives envisagées 

Trello

Pourquoi passer à eWay-CRM

being possible of working on top of the outlook desktop
Madeli
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
2

4,0
Publié le 13/11/2024

Stars for eway

Good, smooth work, nice features, easy to save and recall.

Avantages

Easy way to save, link, forward emails. Tasks, projects easy way to keep notes.

Inconvénients

If you perhaps save a document incorrectly - I cant find it again.
Passwords at all the documents is annoying when opening

Mercia-anne
  • Secteur d'activité : Assurance
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4,0
Publié le 15/11/2024

Good Product

Happy with the product - very beneficial when staff work remotely

Avantages

Everybody can use it in office - highly recommended for remote working.

Inconvénients

Can be tricky to learn - you have to take time to learn how to navigate

Lubos
  • Secteur d'activité : Matières plastiques
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 13/12/2024

Great job of e-way

Great, I can fully recommend. E-way offers a practical, easy to use tool for a reasonable price.

Avantages

easy to use, very practically integrated into the MS Outlook

Inconvénients

There were sometimes technical problems, when MS Outlook ban the e-way add-in.

Dominik
  • Secteur d'activité : Matériel informatique
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 20/11/2024

very good experience with e-way

Our experience is basically positive. We use it for every business case and it is very useful for communication with longterm customers because we know all details from previous projects.

Avantages

All information about orders and communication between customers and our company. Availability on both PC and phone.

Inconvénients

I would like to be able to mark projects with different colors that would indicate a certain status

Christian
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 22/11/2024

Neugebauer review

Avantages

Outlook integration, Kanbanview in Online Version (would be great in Desktop Version)

Inconvénients

not easy possible to have different accounts (e.g. 2 enterprise, 12 private)

Milan
  • Secteur d'activité : Machines
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 27/05/2024

excelent value for money

My overall experience with eWay-CRM has been exceptionally positive. The system is highly intuitive and seamlessly integrates with Outlook, making it easy to manage our sales pipeline. Its comprehensive features for contact management, deal tracking and project management have streamlined our workflow and improved our sales efficiency. Additionally, the customer support team is responsive and helpful, ensuring any issues are promptly resolved.

Avantages

I highly recommend e-Way for sales tracking and lead management. It has transformed our sales process with its user-friendly interface, comprehensive features, and seamless integrations. e-Way is a game-changer for any sales team.

Inconvénients

Repoting seems to be a little bit complicated.

Alternatives envisagées 

Dynamics 365

Pourquoi passer à eWay-CRM

user-friendly interface, seamless integrations - excellent value for money
Meik
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 27/06/2024

My first Time with eWay-CRM

We tested much veveral CRM Systems but this now is perfect

Avantages

The integration inmy office and outlook seems perfect

Inconvénients

nothing, all what it have is perfect for my work

Alternatives envisagées 

HubSpot CRM

Pourquoi choisir eWay-CRM 

seemless integration in outlook and no break in our systems

Pourquoi passer à eWay-CRM

seemless integration in outlook and perfect combination to our other system
Lukáš
  • Secteur d'activité : Urbanisme et architecture
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

4,0
Publié le 10/04/2024

Review CRM from LP

My experience is good. In general, I don't have any really negative experiences. I like the clarity of CRM.

Avantages

Simplicity and clarity. Easy assignment of tasks, overview of projects.

Inconvénients

Time planning of work (but this is determined by the type of work performed)

s
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 02/07/2024

eway review

generally better at the start of the contract, jiri was excellent and very helpful. the support team is also very helpful, however not very flexible when it comes to the charges for things in the system i/e mistakes etc. i understand that there are busienss costs etc, however if thats the case that peopel can make mistakes, it should also be the case that the systme should allow a user to rectify those mistakes i/e restoring a deleted field.

Avantages

easy to use system as long as you dont make any mistakes.

Inconvénients

accidentally removed a field from the system and to have it restored would cost us a support fee..

Stiva
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 14/06/2024

eWay is the TOP CRM solution on the market!

The system is comprehensive and can be easily customized.

Even with very frequent system updates, eWay CRM is a stable system. In practice, we hardly solve technical problems of the system. Therefore, the company and the system appear to be robust in the area of ​​IS/IT.

The people in the company are nice.

Avantages

Simplicity and flexibility of the system.

Inconvénients

The company could provide consulting services before and during system deployment.

  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 01/11/2024

New features in online eway are great

Avantages

I was already happy with this product, but eway online is growing with new features like views sharing / email history sync and that was also a big help. I am also excited with the latest AI features like email summary or task suggestions - this will be a huge time saver. I had a chance to try it out and it looks correct, hopefully these AI features will grow even more over time.

Inconvénients

Lately I sometimes had to login every week to use the preview panel, which is a bit frustrating. But no other issues.

Jakub
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

5,0
Publié le 30/09/2024

eWay review

eWay is CRM system which we integrated few years ago. We are really satisfied with it. It can provide data you apriciate to have like a manager. There are many ways how to work and look to data. You are able to modifie many fields and customize it to your needs. Like a benefit is an mobile phone app. Great tool for company of our size.

Avantages

Integration in Outlook. Could be modified from our side. Mobile phone app. Imports and exports of data.

Inconvénients

Some modifications need to be done by creator and you have to pay fees.

Jan
  • Secteur d'activité : Externalisation/délocalisation
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 05/08/2024

eWay-CRM experience

Implementation of eWay-CRM was the right choice for our company. It made order in all active and possible projects, internal projects included. Everyone in company uses it daily.

Avantages

- User friendly enviroment
- Everything about company projects is placed on one place and accessible for anyone who has rights
- Nice and helpfull customer support

Inconvénients

- For correct work you need to set rights for every user, kategory (group of users) without mistake (its not that hard and then it works nice)
- none

Jiří
  • Secteur d'activité : Génie civil
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
4

4,0
Publié le 10/10/2024

Mach Construct s.r.o.

good in the long term, we decided on this system in the successor company as well

Avantages

it works like an application in MS outlook, we don't need to run another application or program

Inconvénients

In the email preview, it is not possible to find out whether the email is assigned to eWay

Tomas
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

4,0
Publié le 01/11/2024

Well adaptable CRM

eWay-CRM is a robust, feature-rich solution with strong Microsoft Outlook integration and high customization, adaptable to diverse business needs. However, the initial learning curve is steep due to limited training resources, and improved onboarding would help. Overall, eWay-CRM is an excellent choice for businesses seeking a customizable CRM.

Avantages

I can tailor it to meet my needs very easily

Inconvénients

The software administration has a steep learning curve, making it challenging for not experienced administrator to get started.

Tomáš
  • Secteur d'activité : Vente en gros
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 10/05/2024

Nice add on into MS Outlook

Give us - mainly our sales people nice overview about every sale case, easily can add all documents, info´s about customer, each sale cases,

Avantages

Nice integration to MS Outlook, there is no request for more activity, you easily work in MS Outlook and add all importatnt info´s into eWay CRM.
Also nice connectivity with our accountant database

Inconvénients

there is no mo complaints, maybe a large volume of backup

Jakub
  • Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 22/10/2024

My experience with EWAY

Avantages

Everything could be concetrated at one place, you dont need another system

Inconvénients

You need enough computer memory, other case run the EWAY slow.

Jan
  • Secteur d'activité : Machines
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 16/08/2024

Managing Director

Great at all, work as we need + customization work great for us.

Avantages

Integration into Outlook, quick response

Inconvénients

Too many windows, sometimes I am lost, when working at 1 project

Lenka
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
3
Support client
5

3,0
Publié le 10/06/2024

Feedback for eWay

Avantages

Speed, connectivity, service - that eway provide

Inconvénients

Unnecessarily memory/device intensive. Frequent and long updates.

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