En savoir plus sur eloomi

eloomi est un système LMS (Learning Management System) cloud adapté aux grandes et moyennes entreprises de tous les secteurs. Les fonctionnalités de la solution comprennent la gestion de l'apprentissage et des performances, la création de cours et la génération de rapports. Les responsables peuvent suivre les progrès de leurs collaborateurs par rapport aux KPI (Key Performance Indicators), évaluer leurs progrès et proposer un coaching en ligne. Les journaux d'historique de formation sont mis à jour et conservés pour les évaluations de performance. Les données collectées sont consultables et peuvent être combinées en aperçus personnalisés pour un seul collaborateur ou à l'échelle de l'entreprise. eloomi propose également une formation à l'intégration et à la conformité, un module de création de cours et un système d'apprentissage gamifié. Les cours peuvent être suivis dans une salle de classe ou via un webinaire, tandis qu'une fonctionnalité de suivi automatique permet aux membres du personnel de surveiller leurs propres progrès. La plateforme inclut des vidéos pédagogiques et un service d'assistance par téléphone et par e-mail. eloomi est disponible via un abonnement facturé par utilisateur et par mois qui inclut une assistance par e-mail et via un portail d'aide en ligne.
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Vidéo de eloomi
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eloomi - Prix

eloomi n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.

À partir de :
Non fourni par l'éditeur
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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eloomi - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,5
Fonctionnalités
4,3
Simplicité
4,5
Support client
4,7
Sylvie Florence
  • Secteur d'activité : E-learning
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 07/10/2023

Logiciel de gestion

Avantages

C'est un système de gestion très simple et efficace avec une bonne qualité d'interface d'utilisation. Je le recommande

Inconvénients

C'est le meilleur. J'ai pas eu de problème

Richard
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 09/10/2020

A product that excels in both technology and customer experience

My experience with eloomi has been fabulous. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] in particular has really gone out of her way to make this whole thing work and has probably single handedly ensured a very long and prosperous relationship between both organisations. Nothing was too much for her - truly a credit to the business.

Avantages

We use eloomi to provide a fantastic learning experience for our customers outside of our live workshops. I was attracted to eloomi as the company clearly has a brilliant culture, energy and can-do attitude (sorry for the cliche) that enables us to grow alongside the platform.

The software itself is very reliable and robust; with an intuitive and easy to use interface that makes navigation incredibly easy. Most LMS's are bulky and slow. Eloomi is neither. We have also had to be pretty demanding with requests for changes to it to fit our needs and the experience team have been brilliant - notably [SENSITIVE CONTENT HIDDEN].

Inconvénients

Absolutely nothing at this moment in time.

Erin
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 15/12/2020

eloomi for FinTechs

eloomi was able to allow us to track test answers and attempts to pass, which is recommended for any compliance training for financial institutions. Not all LMSs have this feature. We were transitioning away from our previous LMS to eloomi and it was fairly seamless, though we have been waiting on the API integration piece so I cannot speak to that.

Avantages

The best part of eloomi is how easy it is to use and train others to use. The included training guides are helpful as is the eloomi help website, but I did not find myself having too many questions. The system is just so nice with the drag and drop features and how self explanatory everything is. For an all-in-one LMS + course builder, eloomi is an amazing tool!

Inconvénients

My cons are to do with the content provider, Skillsoft, not really with eloomi. Skillsoft's modules came with diversity challenges as do most US-based banking/compliance training content and they did make a permanent change at our request, but it took a long time for them to take the request seriously and act upon it. Additionally, there is a playback error message that constantly persists if users do not complete the module in one sitting that is taking months to resolve. It is based within Skillsoft's SCORM communication with eloomi and eloomi has been patiently working with me as I find more examples. eloomi's support has been great through the process.

Bill
  • Secteur d'activité : Biens de consommation
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
2
Simplicité
2
Support client
1

2
Publié le 01/11/2022

Poor program. Needs upgraded.

Avantages

I did have some value with my onboarding process and training but other than that it was just a poor experience overall. I guess I should have done more research.

Inconvénients

User experience is poorly written. Not interactive with the end users to select their own trainings. Customer service is non-existent when you are in the United States and customer support is in another country that's in a different day then you.

Réponse de eloomi

Hi Bill. We're disappointed to hear about your experience with eloomi but appreciate hearing from you and take all customer feedback very seriously. Our EVP of Customer Success, Mike Hobler, would really appreciate a few minutes of your time to learn more about your experience.

We recognize that our customers are our most important asset and are investing heavily in Customer Success. We are continuously growing our team in the US (Mike included), to provide localized support in the time zones our US customers are in.

We are also maturing our customer success practice and are levelling up our customer communications strategy. In the coming months, we will be launching a number of programs to provide thought leadership and best practices to our entire customer base.

If we can provide any further support, or clarify some of your questions, we'd be more than happy to help.

Best regards
Team eloomi

Répondu le 21/11/2022
Elina
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
5

4
Publié le 20/12/2022

eloomi as an e-learning platform for an established Body & Mind instructor school (Method...

Overall eloomi is a very usable platform both for the admin side and the end user. We are especially happy with eloomi’s customer service and support. This is one of the most important factors in any e-learning platform since we are frequently faced with questions from users as well as changing needs and new ideas.

Avantages

Eloomi is fairly easy to administrate and operate (copy existing modules, editing etc.). This is a big thing in everyday work. Modules and programs are logical and building a program is easy. For the user/learner eloomi is a visually well designed platform, which makes navigating the platform easier.

Inconvénients

A proper search engine that would offer the possibility for both end user and administrator to search from the content of modules: texts, title etc. This would be a really big enhancement!End users find navigating a program slightly difficult. When in a module, the platform sometimes throws you back to the dashboard view instead of the program index where you have been. This is both confusing and time consuming. When answering test questions, it would be nice to be able to save the answers before sending - ie. work on them on several occasions. Also, it would be important for the end user to be able to see his/her answers after sending. This feature would certainly encourage us as admins to use the test feature more frequently.

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