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Channable - Prix
Channable n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Channable est disponible à partir de 119,00 $US/mois.
Produits similaires à Channable
Channable - Avis
Évaluation des fonctionnalités
Tous les avis sur Channable
- Secteur d'activité : Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Avis Yohann
Avantages
L'automatisation de campagnes Search grâce à un flux
Inconvénients
Pas possible d'automatiser sur la plupart des produits Google (vidéo, display, search de perfmax)
- Secteur d'activité : Automobile
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Vendeur e-commerce
Après avoir eu une mauvaise expérience au près d'un concurrent de channable, nous sommes très heureux de travailler avec eux. Ils sont très réactifs, disponibles et joignable à tout moment.
Avantages
Nous avons un grand nombre de pièces à références uniques que nous avons réussi à mettre en ligne sur différentes marketplace, très facilement et très rapidement.
Inconvénients
Il existe des fonctionnalités qui ne sont pas encore disponibles, mais l'équipe channable est réactive et très à l'écoute. Chacune de nos demandes sont traitées dans la journée et font l'objet de développement afin de mettre en place de nouvelles fonctionnalités.

- Secteur d'activité : Mode et vêtements
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Amazing software, even more amazing Support
Amaging. Can´t stress this enough.
Avantages
The features and explanation you receive for each of the data fields is great. It makes it really easy to use. But most amazing is the support. They are so extremely helpful. I´ve never experienced anything like the people from this support. They really know what they´re doing and find solutions really fast. Whatever "problem" I´m not able to fix on my own they either fix it with me and explain how that works or they just call me back or send an email within a very short period of time (anything from 10 minutes to 2 hours) and will have solved it. No idea how they do it but I wish everyone I work with had a support department THIS GOOD. People tend to underestimate how important support is - Channable does not. They have an amazing software that lets you edit any piece of information and an extraordinary support.
Inconvénients
Nothing at all. I like all the features and would only like to see more marketplace connections.
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
A robust feed management tool with superb customer support
Channable allowed us to expand on marketplaces there we previously had no ambitions of being on, and it gave us a lot of ideas to improve our clients' sales and efficiency.
Avantages
The robustness, swiftness, ease of use, and how powerful this tool is. It can do almost anything I imagine (sometimes much more) and if I have issues with anything, their customer support always saves the day inhumanly quickly.
Inconvénients
We are only missing some kind of permanent or long-term data storage, but I realize that this is not the point of the tool. Moreover, it would be awesome if Channable could also work with conditions that have authority over all products at the same time (i.e. compare two products), but this would probably require a completely new tool to be developed. The only thing I really miss, which I think would be realistic to develop, is the ability to better work with duplicate and nested elements. Instead of coupling their values into one list, it would be awesome if maybe attributes could be used.
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Slow or no response - blaming third parties for not working modules
Very bad, they need to step up their customer service game.
Avantages
Not much, it's lacking basis functionality, anything standard you would like to add costs you extra even before it works.
Inconvénients
Overpriced, they are only looking for ways to charge more, sell upgrades. No solutions if something doesn't work.
- Secteur d'activité : Vente en gros
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Big thank to [sensitive content hidden]
We had a problem with the change from the plugin to the app at Shopware 6 and synchronization problem with Facebook, but the phone support was excellent.
Avantages
That it is easily to set up and works with META!
Inconvénients
It is very expensive for my opinion. We would also use it for Amazon (with Shopware 6), but it is currently not possible.
- Secteur d'activité : Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Channable review
Avantages
Channable is very user friendly and the support is great
Inconvénients
not really anything, but sometimes i would like more options
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Expensive but stabil
Good and it feels stable which is a must when working with these kind of systems.
Avantages
I like the fact that I have the feeds per brand and base the new feeds on the main raw feed. Also it is easy to copy rules between the brand and feeds but the ability to have special rules for some feeds. Also the system is fast to work in.
Inconvénients
Going from an other system I am missing some features that may be good to have. First off an overview of the items and data about them. And I am also missing the sync with GMC and Google Ads data that I can create special rules on.
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Happy user
Avantages
Easy integration, easy use and very good price
Inconvénients
Rules setting is quite cumbersome and limited
- Secteur d'activité : Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Excellent software
Excellent Software. Easy to use and make listings on marketplace platforms easier
Avantages
Integration to marketplace is easy and user=friendly
Inconvénients
I like the concept of using Rules to determine how you want to send your data to marketplace platforms
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Very helping customer support Team
Avantages
The excellent support - always if I asked for help - it appeared immediately
Inconvénients
So far nothing - controll is given, support is there and helping faqs are too availalbe
- Secteur d'activité : Cosmétiques
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Channable Support
Avantages
I received a professional reply to all my questions. The support by [sensitive content hidden] was provided at the highest level
Inconvénients
The Channable Support. Support is always propmt with the best solutions
- Secteur d'activité : Biens de consommation
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Goed product, slechte aftersales
Al enkele jaren zijn wij een van de vele gebruikers van Channable. Ik schrijf deze review met lichte tegenzin, maar ik zie oprecht geen andere oplossing meer. Al 5 weken geleden hebben wij Channable gewezen op een grote fout in de connectie tussen Amazon en Channable. Hierdoor komt grofweg 10% van de orders met verkeerde naw gegevens in Channable terecht. Ons systeem is gekoppeld aan Channable en zendingen gaan automatisch. Daardoor hebben wij elke dag meerdere orders die niet naar de juiste klant gaan. Het gevolg is dat wij meerdere zendingen moeten inschieten en dat wij vele slechte reviews krijgen. Channable erkent dit probleem al weken lang niet. Afgelopen dinsdag zagen ze dan toch het licht, maar nog steeds hebben wij geen oplossing. Ondertussen zijn de kosten voor ons in de duizenden euro's gelopen, maar reacties van Channable krijgen we bijna niet.
Daarnaast claimt Channable retouren van Bol te kunnen verwerken. Dit kunnen zij ook wel, mits je een kleine klant bent. Wanneer je meer dan 50 retouren per dag hebt, dan is de batchgrote te klein. Hierdoor moeten wij alsnog alles handmatig doen. Het ophogen van de batchgrote weigeren ze te doen.
In het kort, Channable heeft een heel mooi product. Maar de service is momenteel echt dramatisch te noemen. Mocht bovenstaande opgelost worden dan hebben ze weer een mooi product. Maar dat neemt niet weg dat het kwalijk is dat Channable niet naar hun klanten luistert. Ik heb beide problemen zeer uitgebreid aangeleverd met meerdere voorbeelden. Het issue, en de impact, had al veel eerder duidelijk moeten zijn.
Avantages
veel integraties zijn er mogelijk. Ook werkt het goed samen met bijvoorbeeld Google.
Inconvénients
beperkingen voor grotere klanten. Toen wij kleiner waren werkte alles voor mijn gevoel veel beter. Momenteel is met name de orderkoppeling met Amazon bijzonder slecht. Dit kost meer geld dan het oplevert.
Réponse de Channable
Beste Joost,
Hartelijk dank voor je feedback en het delen van jouw ervaringen met Channable. We vinden het zeer vervelend om te horen dat je deze problemen hebt ondervonden.
Wij zijn bekend met de meldingen die jij maakt en we nemen de feedback zeer serieus, zowel over ons product als over onze service. Het is spijtig om te horen dat dit tot zo'n vervelende situatie heeft geleid en dat wij niet aan jouw verwachtingen hebben kunnen voldoen.
We erkennen dat onze communicatie effectiever kan en we zijn vastbesloten om dit te verbeteren. Uiteraard willen we deze problemen in de toekomst voorkomen. Wij gaan intern verder onderzoek doen hiernaar en onze service verbeteren op basis van jouw feedback en ervaring met ons.
Met vriendelijke groet,
Channable Customer Support
- Secteur d'activité : Biens de consommation
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
absolutely delighted
Avantages
everything, it is simple and easy to understand
Inconvénients
nothing to complain about, we are happy!
- Secteur d'activité : Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Excellent tool to avoid issues with merchant centers
very good
Avantages
User firndliness, dashboard overview, ease of use, rule implementation, channacademy and the efficient support.
Inconvénients
Sometimes when an issue appears and the solution is presented - maybe add directly a solution link with a video or article.
- Secteur d'activité : Mode et vêtements
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Elossa x Channable
Avantages
Sync of channels via API with different market places
Inconvénients
Rules to define attributes or fix errors through mapping
- Secteur d'activité : Production audiovisuelle
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
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Provenance de l'avis
Decoration objects on multiple marketplaces
We administrate an online shop of our customer who sells about 2.000 products and Channable helps us to easily push them into different marketplaces like Amazon, Kaufland, eBay, etc.
Avantages
Channable is extremely well designed and easy to use. Setting up a connection to one of the marketplaces takes some time, but is very comprehensive and fun. Channable offers an outstanding customer support and helped us several times with the setup of different channels.
Inconvénients
Dealing with error messages from the marketplaces can be very annoying, but this is not the fault of Channable, but of the marketplaces themselves. Especially Amazon has a very unique set of rules you data has to follow.
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
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Provenance de l'avis
Excellent software and service
Channable offers an easy way of producing product feeds in different formats that allow us to send product data to all of our customers and partners.
Avantages
Product is easy to use and packs a punch in regards to data management, data sharing and even data manipulation.
Inconvénients
Channable could use a few more sharing/security options. Such as one time links or encrypted messaging.
- Secteur d'activité : Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
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Provenance de l'avis
The guide of a data jungle
We have tried manage product data with Channable and sell omnichannel.
Avantages
We have tried Channable for our clients who needs it for his omnichannel solution.
Inconvénients
The tool seems to expensive for our needs.
- Secteur d'activité : Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Channable is top!
Avantages
It is very easy to use! The service of Channable is amazing.
Inconvénients
There is nothing that I don't like, but de prices are a little bit higher than other feed management platforms.
Réponse de Channable
Hello Ties,
Thank you for the wonderful review.
We are always happy to hear how our customers experience Channable!
As for the pricing we are very transparent as to what services we provide and hope that the quality of our tool and service lives up to your expectations.
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Awesome support
Avantages
Apart from being a wonderful product, I would like to highlight the absolute world class customer support. They are easy to contact and without exception find the solution within minutes. Highly knowledgeable, friendly and fast.
This is really the best CS I have ever experienced.
Inconvénients
They're not cheap, but worth it anyway...
Réponse de Channable
Hello Winfried,
Thank you so much for awesome review. It is great to hear a happy user and are glad you think we are worth your business!
Kind regards, the Channable team.
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Excellent tool
Channable helps us set up personalized feeds for a number of different channels from one master feed. This way we can get the right offers to the right people.
Avantages
Great variety of channels to link your product feeds to. After the initial learning of the system it's easy to copy often used filters and values to different feeds. Many options to keep your feeds up to date with the right package.
Inconvénients
Learning curve for setting up the system at the start.
Réponse de Channable
Hello Remco,
Thank you for taking the time out to leave Channable such a kind review.
It's our pleasure to work with you. If you ever need any help please feel free to call, we have a live support team to work with you and a online help center on the Channable website for all your questions.
Kind regards,
The Channable team
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Great support
Very positive
Avantages
Next to the product itself, the service is outstanding. The support team at Channable is great. No lead times, highly skilled people, supporting and friendly.
Inconvénients
It takes a little time to get to know, all features.
- Secteur d'activité : Mode et vêtements
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
A learning curve, but great support.
Channable was a bit of a learning curve however, support was amazing for the entire experience.[SENSITIVE CONTENT] helped us get the majority of our inventory up on Amazon and has helped us out tremendously. By having the UPC's, getting everything up on Amazon was fairly easy. Speedy responses and great customer service.
Avantages
The support is the absolutely best. [SENSITIVE CONTENT] made the entire experience for us.
Inconvénients
The setup and learning curve was a challenge, if not for the support we wouldn't have gotten through it.
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Excellent customer service
Avantages
The software is easy to use and the employees are always ready to help
Inconvénients
The price is slightly on the high side compared to other providers