En savoir plus sur Channable

Channable favorise la croissance de votre e-commerce Garder le contrôle de vos données produit peut s'avérer long et difficile, en particulier lorsque vos catalogues de produits et vos canaux de marketing s'étendent. Les détaillants efficaces maîtrisent la segmentation et l'optimisation des données avec des outils d’e-commerce multicanaux, ce qui leur permet de guider les algorithmes pour générer des résultats impactants. Avec Channable, vous pouvez importer vos données produits directement depuis votre back-of-shop, les gérer et les optimiser pour une meilleure performance sur les différents canaux. Vous bénéficiez de modèles intégrés pour répondre aux exigences de plus de 2 500 marketplaces sites de comparaison, canaux de reciblage, d'affiliation et de publicité. Vous pouvez également synchroniser vos commandes, garder une vue d'ensemble de votre inventaire sur les différentes plateformes et créer des campagnes publicitaires à grande échelle, automatisées et basées sur des données de performance en temps réel. Pour permettre aux petites et grandes entreprises de différents secteurs d'activité de répondre à leurs besoins, Channable propose un modèle d'abonnement mensuel avec des tarifs variables, un essai gratuit, un support technique multilingue et des ressources d'apprentissage étendues. Commencez avec Channable et faites passer vos efforts d’e-commerce au niveau supérieur.
Channable Logiciel - 1
Channable Logiciel - 2
Channable Logiciel - 3
Channable Logiciel - 4
Channable Logiciel - 5
Channable Logiciel - 6
Vidéo de Channable
Channable Logiciel - 1 - aperçu
Channable Logiciel - 2 - aperçu
Channable Logiciel - 3 - aperçu
Channable Logiciel - 4 - aperçu
Channable Logiciel - 5 - aperçu

Channable - Prix

Channable n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Channable est disponible à partir de 119,00 $US/mois.

À partir de :
119,00 $US/mois Consulter les tarifs
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à Channable

Channable - Avis

Note globale

4,6
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Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,4
Fonctionnalités
4,5
Simplicité
4,3
Support client
4,6
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Tous les avis sur Channable

Filtrer par :
Classer par :
95 avis
Yohann
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 09/06/2023

Avis Yohann

Avantages

L'automatisation de campagnes Search grâce à un flux

Inconvénients

Pas possible d'automatiser sur la plupart des produits Google (vidéo, display, search de perfmax)

Erwan
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 09/06/2022

Vendeur e-commerce

Après avoir eu une mauvaise expérience au près d'un concurrent de channable, nous sommes très heureux de travailler avec eux. Ils sont très réactifs, disponibles et joignable à tout moment.

Avantages

Nous avons un grand nombre de pièces à références uniques que nous avons réussi à mettre en ligne sur différentes marketplace, très facilement et très rapidement.

Inconvénients

Il existe des fonctionnalités qui ne sont pas encore disponibles, mais l'équipe channable est réactive et très à l'écoute. Chacune de nos demandes sont traitées dans la journée et font l'objet de développement afin de mettre en place de nouvelles fonctionnalités.

Daniel
Daniel
  • Secteur d'activité : Mode et vêtements
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 29/03/2023

Amazing software, even more amazing Support

Amaging. Can´t stress this enough.

Avantages

The features and explanation you receive for each of the data fields is great. It makes it really easy to use. But most amazing is the support. They are so extremely helpful. I´ve never experienced anything like the people from this support. They really know what they´re doing and find solutions really fast. Whatever "problem" I´m not able to fix on my own they either fix it with me and explain how that works or they just call me back or send an email within a very short period of time (anything from 10 minutes to 2 hours) and will have solved it. No idea how they do it but I wish everyone I work with had a support department THIS GOOD. People tend to underestimate how important support is - Channable does not. They have an amazing software that lets you edit any piece of information and an extraordinary support.

Inconvénients

Nothing at all. I like all the features and would only like to see more marketplace connections.

Tomas
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 09/04/2024

A robust feed management tool with superb customer support

Channable allowed us to expand on marketplaces there we previously had no ambitions of being on, and it gave us a lot of ideas to improve our clients' sales and efficiency.

Avantages

The robustness, swiftness, ease of use, and how powerful this tool is. It can do almost anything I imagine (sometimes much more) and if I have issues with anything, their customer support always saves the day inhumanly quickly.

Inconvénients

We are only missing some kind of permanent or long-term data storage, but I realize that this is not the point of the tool. Moreover, it would be awesome if Channable could also work with conditions that have authority over all products at the same time (i.e. compare two products), but this would probably require a completely new tool to be developed. The only thing I really miss, which I think would be realistic to develop, is the ability to better work with duplicate and nested elements. Instead of coupling their values into one list, it would be awesome if maybe attributes could be used.

Bart
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
1
Simplicité
1
Support client
1

1,0
Publié le 04/08/2022

Slow or no response - blaming third parties for not working modules

Very bad, they need to step up their customer service game.

Avantages

Not much, it's lacking basis functionality, anything standard you would like to add costs you extra even before it works.

Inconvénients

Overpriced, they are only looking for ways to charge more, sell upgrades. No solutions if something doesn't work.

Ilyas
  • Secteur d'activité : Vente en gros
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 23/02/2024

Big thank to [sensitive content hidden]

We had a problem with the change from the plugin to the app at Shopware 6 and synchronization problem with Facebook, but the phone support was excellent.

Avantages

That it is easily to set up and works with META!

Inconvénients

It is very expensive for my opinion. We would also use it for Amazon (with Shopware 6), but it is currently not possible.

Yindee
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4,0
Publié le 20/02/2024

Channable review

Avantages

Channable is very user friendly and the support is great

Inconvénients

not really anything, but sometimes i would like more options

Martin
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
3
Simplicité
5
Support client
0

5,0
Publié le 13/10/2023

Expensive but stabil

Good and it feels stable which is a must when working with these kind of systems.

Avantages

I like the fact that I have the feeds per brand and base the new feeds on the main raw feed. Also it is easy to copy rules between the brand and feeds but the ability to have special rules for some feeds. Also the system is fast to work in.

Inconvénients

Going from an other system I am missing some features that may be good to have. First off an overview of the items and data about them. And I am also missing the sync with GMC and Google Ads data that I can create special rules on.

Beat
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 20/06/2024

Happy user

Avantages

Easy integration, easy use and very good price

Inconvénients

Rules setting is quite cumbersome and limited

Victor
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 28/09/2023

Excellent software

Excellent Software. Easy to use and make listings on marketplace platforms easier

Avantages

Integration to marketplace is easy and user=friendly

Inconvénients

I like the concept of using Rules to determine how you want to send your data to marketplace platforms

Elisabeth
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4,0
Publié le 09/08/2023

Very helping customer support Team

Avantages

The excellent support - always if I asked for help - it appeared immediately

Inconvénients

So far nothing - controll is given, support is there and helping faqs are too availalbe

Olga
  • Secteur d'activité : Cosmétiques
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 10/07/2023

Channable Support

Avantages

I received a professional reply to all my questions. The support by [sensitive content hidden] was provided at the highest level

Inconvénients

The Channable Support. Support is always propmt with the best solutions

Joost
  • Secteur d'activité : Biens de consommation
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
1

3,0
Publié le 04/07/2024

Goed product, slechte aftersales

Al enkele jaren zijn wij een van de vele gebruikers van Channable. Ik schrijf deze review met lichte tegenzin, maar ik zie oprecht geen andere oplossing meer. Al 5 weken geleden hebben wij Channable gewezen op een grote fout in de connectie tussen Amazon en Channable. Hierdoor komt grofweg 10% van de orders met verkeerde naw gegevens in Channable terecht. Ons systeem is gekoppeld aan Channable en zendingen gaan automatisch. Daardoor hebben wij elke dag meerdere orders die niet naar de juiste klant gaan. Het gevolg is dat wij meerdere zendingen moeten inschieten en dat wij vele slechte reviews krijgen. Channable erkent dit probleem al weken lang niet. Afgelopen dinsdag zagen ze dan toch het licht, maar nog steeds hebben wij geen oplossing. Ondertussen zijn de kosten voor ons in de duizenden euro's gelopen, maar reacties van Channable krijgen we bijna niet.

Daarnaast claimt Channable retouren van Bol te kunnen verwerken. Dit kunnen zij ook wel, mits je een kleine klant bent. Wanneer je meer dan 50 retouren per dag hebt, dan is de batchgrote te klein. Hierdoor moeten wij alsnog alles handmatig doen. Het ophogen van de batchgrote weigeren ze te doen.

In het kort, Channable heeft een heel mooi product. Maar de service is momenteel echt dramatisch te noemen. Mocht bovenstaande opgelost worden dan hebben ze weer een mooi product. Maar dat neemt niet weg dat het kwalijk is dat Channable niet naar hun klanten luistert. Ik heb beide problemen zeer uitgebreid aangeleverd met meerdere voorbeelden. Het issue, en de impact, had al veel eerder duidelijk moeten zijn.

Avantages

veel integraties zijn er mogelijk. Ook werkt het goed samen met bijvoorbeeld Google.

Inconvénients

beperkingen voor grotere klanten. Toen wij kleiner waren werkte alles voor mijn gevoel veel beter. Momenteel is met name de orderkoppeling met Amazon bijzonder slecht. Dit kost meer geld dan het oplevert.

Réponse de Channable

Beste Joost,

Hartelijk dank voor je feedback en het delen van jouw ervaringen met Channable. We vinden het zeer vervelend om te horen dat je deze problemen hebt ondervonden.

Wij zijn bekend met de meldingen die jij maakt en we nemen de feedback zeer serieus, zowel over ons product als over onze service. Het is spijtig om te horen dat dit tot zo'n vervelende situatie heeft geleid en dat wij niet aan jouw verwachtingen hebben kunnen voldoen.

We erkennen dat onze communicatie effectiever kan en we zijn vastbesloten om dit te verbeteren. Uiteraard willen we deze problemen in de toekomst voorkomen. Wij gaan intern verder onderzoek doen hiernaar en onze service verbeteren op basis van jouw feedback en ervaring met ons.

Met vriendelijke groet,

Channable Customer Support

Répondu le 24/07/2024
Giorgio
  • Secteur d'activité : Biens de consommation
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 30/06/2023

absolutely delighted

Avantages

everything, it is simple and easy to understand

Inconvénients

nothing to complain about, we are happy!

Joel
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 13/06/2023

Excellent tool to avoid issues with merchant centers

very good

Avantages

User firndliness, dashboard overview, ease of use, rule implementation, channacademy and the efficient support.

Inconvénients

Sometimes when an issue appears and the solution is presented - maybe add directly a solution link with a video or article.

Jonathan
  • Secteur d'activité : Mode et vêtements
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
5

4,0
Publié le 07/02/2023

Elossa x Channable

Avantages

Sync of channels via API with different market places

Inconvénients

Rules to define attributes or fix errors through mapping

Bastian
  • Secteur d'activité : Production audiovisuelle
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 13/10/2022

Decoration objects on multiple marketplaces

We administrate an online shop of our customer who sells about 2.000 products and Channable helps us to easily push them into different marketplaces like Amazon, Kaufland, eBay, etc.

Avantages

Channable is extremely well designed and easy to use. Setting up a connection to one of the marketplaces takes some time, but is very comprehensive and fun. Channable offers an outstanding customer support and helped us several times with the setup of different channels.

Inconvénients

Dealing with error messages from the marketplaces can be very annoying, but this is not the fault of Channable, but of the marketplaces themselves. Especially Amazon has a very unique set of rules you data has to follow.

Brian
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 13/12/2021

Excellent software and service

Channable offers an easy way of producing product feeds in different formats that allow us to send product data to all of our customers and partners.

Avantages

Product is easy to use and packs a punch in regards to data management, data sharing and even data manipulation.

Inconvénients

Channable could use a few more sharing/security options. Such as one time links or encrypted messaging.

Marco
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
3
Support client
5

4,0
Publié le 03/12/2022

The guide of a data jungle

We have tried manage product data with Channable and sell omnichannel.

Avantages

We have tried Channable for our clients who needs it for his omnichannel solution.

Inconvénients

The tool seems to expensive for our needs.

Ties
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 16/07/2019

Channable is top!

Avantages

It is very easy to use! The service of Channable is amazing.

Inconvénients

There is nothing that I don't like, but de prices are a little bit higher than other feed management platforms.

Réponse de Channable

Hello Ties,

Thank you for the wonderful review.

We are always happy to hear how our customers experience Channable!

As for the pricing we are very transparent as to what services we provide and hope that the quality of our tool and service lives up to your expectations.

Répondu le 19/07/2019
Winfried
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 08/11/2019

Awesome support

Avantages

Apart from being a wonderful product, I would like to highlight the absolute world class customer support. They are easy to contact and without exception find the solution within minutes. Highly knowledgeable, friendly and fast.

This is really the best CS I have ever experienced.

Inconvénients

They're not cheap, but worth it anyway...

Réponse de Channable

Hello Winfried,

Thank you so much for awesome review. It is great to hear a happy user and are glad you think we are worth your business!

Kind regards, the Channable team.

Répondu le 11/11/2019
Remco
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
0

5,0
Publié le 24/05/2019

Excellent tool

Channable helps us set up personalized feeds for a number of different channels from one master feed. This way we can get the right offers to the right people.

Avantages

Great variety of channels to link your product feeds to. After the initial learning of the system it's easy to copy often used filters and values to different feeds. Many options to keep your feeds up to date with the right package.

Inconvénients

Learning curve for setting up the system at the start.

Réponse de Channable

Hello Remco,

Thank you for taking the time out to leave Channable such a kind review.

It's our pleasure to work with you. If you ever need any help please feel free to call, we have a live support team to work with you and a online help center on the Channable website for all your questions.

Kind regards,
The Channable team

Répondu le 20/06/2019
charlotte
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 26/05/2021

Great support

Very positive

Avantages

Next to the product itself, the service is outstanding. The support team at Channable is great. No lead times, highly skilled people, supporting and friendly.

Inconvénients

It takes a little time to get to know, all features.

Lana
  • Secteur d'activité : Mode et vêtements
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
5

5,0
Publié le 10/01/2022

A learning curve, but great support.

Channable was a bit of a learning curve however, support was amazing for the entire experience.[SENSITIVE CONTENT] helped us get the majority of our inventory up on Amazon and has helped us out tremendously. By having the UPC's, getting everything up on Amazon was fairly easy. Speedy responses and great customer service.

Avantages

The support is the absolutely best. [SENSITIVE CONTENT] made the entire experience for us.

Inconvénients

The setup and learning curve was a challenge, if not for the support we wouldn't have gotten through it.

Ersan
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 07/04/2021

Excellent customer service

Avantages

The software is easy to use and the employees are always ready to help

Inconvénients

The price is slightly on the high side compared to other providers

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