En savoir plus sur Vision Helpdesk

Vision Helpdesk est une solution cloud de gestion de cas d'assistance pour les entreprises de toutes tailles issues de nombreux secteurs d'activité. Ce logiciel permet aux entreprises d'automatiser le flux de travail des cas d'assistance en utilisant des critères basés sur des règles et de centraliser l'enregistrement des conversations d'assistance provenant de plusieurs canaux de communication, y compris les e-mails, appels, conversations par chat, portails web et comptes de réseaux sociaux. Avec Vision Helpdesk, les entreprises peuvent configurer des heures de travail flexibles pour leur personnel et créer des règles de remontée des cas d'assistance pour fournir une réponse opportune à toutes les demandes entrantes. Vision Helpdesk permet de traiter les cas d'assistance avec des règles, de configurer des alertes d'avancement et d'envoyer des notifications d'accusé de réception aux personnes concernées. Les utilisateurs peuvent accélérer plusieurs opérations de cas d'assistance, comme changer le statut de groupes d'incidents en un seul clic, hiérarchiser les cas d'assistance, attribuer plusieurs cas d'assistance à un certain nombre d'agents et suivre l'avancement global à l'aide de macros. Vision Helpdesk fournit également une plateforme collaborative permettant aux agents de communiquer, de partager des documents et d'impliquer davantage l'équipe dans la résolution des cas d'assistance. Les entreprises peuvent gamifier leurs activités et mettre en place des niveaux de réussite avec des récompenses pour les agents afin d'assurer un environnement commercial productif. La solution est également fournie avec une application mobile pour les appareils Android, iOS et Windows Phone.
Vision Helpdesk Logiciel - 1
Vision Helpdesk Logiciel - 2
Vision Helpdesk Logiciel - 3
Vision Helpdesk Logiciel - 4
Vision Helpdesk Logiciel - 5
Vision Helpdesk Logiciel - 6
Vidéo de Vision Helpdesk
Vision Helpdesk Logiciel - 1 - aperçu
Vision Helpdesk Logiciel - 2 - aperçu
Vision Helpdesk Logiciel - 3 - aperçu
Vision Helpdesk Logiciel - 4 - aperçu
Vision Helpdesk Logiciel - 5 - aperçu

Vision Helpdesk - Prix

Vision Helpdesk est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Vision Helpdesk est disponible à partir de 15,00 $US/mois.

À partir de :
15,00 $US/mois
Version gratuite :
Oui
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à Vision Helpdesk

Vision Helpdesk - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,5
Fonctionnalités
4,7
Simplicité
4,4
Support client
4,8
Gitesh
Gitesh
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
0
Simplicité
0
Support client
0

5
Publié le 10/10/2014

Excellent Help Desk software with wonderful features.

We used most of all opensource free help desks like osticket, trellis desk, hesk, etc. There are certain limitations of opensource ticketing system and those are not secure. Due to these reasons, we switched to Vision HelpDesk. It is excellent experience because Vision Helpdesk product is having nice features like SLA supported, providing good reports, unlimited agents, multi-site supported, profession looks, customization available, cost effective, constant updates. We got wonderful support from their support team and our every issue is being resolved very quickly. What else is required? I found Vision Help Desk is really excellent product comparatively with other competitors.

Avantages

SLA supported, good reporting, unlimited agents, customization help, very nice support, constant update with stable release, cost effective, mobile application, etc

Inconvénients

Till today I didn't find out any.

Boyang
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
4

5
Publié le 09/03/2023

Outstanding Customer Support with Vision Helpdesk

I have been using Vision Helpdesk for a few months now and I am very pleased with it. The customer service team is always available and willing to help. The software is easy to use and provides a great user experience. The cost is a bit expensive but it is worth it for the excellent customer service you get in return.

Avantages

Vision Helpdesk is an amazing customer support software. It is easy to use and provides a great user experience. The customer service team is very knowledgeable and helpful. They are always willing to answer any questions or help troubleshoot any problems. They are also very prompt in responding to customer inquiries.

Inconvénients

The only downside to Vision Helpdesk is the cost. It can be quite expensive for a customer service software. However, it is worth it for the excellent customer service you get in return.

Daniel Alejandro
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
4

3
Publié le 10/07/2018

Pretty good app for managing tickets

Avantages

This Vision Helpdesk was something I tried first when heard about the free trial, what a great plus. I thinks it's very cheap and you can get that value in return with some nice features. I'm always able to access and update tickets.

Works fine with a good looking font. Easy-to-normal to use. Good software for a good price.

Inconvénients

Well I didn't liked at all the User Interface as I think it needs a face lift. Sometimes when trying to set a category, subcategory or item, the app crashes back to Inbox.

Daniel
Daniel
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 18/05/2022

Vision HelpDesk Customer Support tools is super fast and simple to use

WebhostingUK.com has been using Vision Helpdesk for over 10 years now, we have found this tool really helpfull and one of the best help desk software that offers you download as well as SAAS version. Multi-company satellite helpdesk feature than helps us support our reseller hosting customers...and now they have also introduced LiveChat which has made support process fast and effective.

Avantages

Vision helpdesk helps use to handle customer support tickets as well as live chat it one single portal which makes life easy for staff to create tickets or switch to chat, its fast and effective solution for staff as well as the customer.

Inconvénients

Nothing quit serious to worry about. Using it for more than 10 years now.

Ryan
  • Secteur d'activité : Musées et institutions
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 30/08/2019

Vision Help Desk Review

Overall our experience has been good so far. The Vision Helpdesk support team was very helpful in getting us set up and answering all of our questions.

Avantages

Massive amount of features. Much more affordable than competitors. Lots of connectors. The support has been excellent so far.

Inconvénients

The mobile app needs a lot of work. On Android, it loads but the app cannot be interacted with. On iOS, after you log in​, it crashes if you tap on anything. Sadly it is unusable. We plan to work with support to see if we can get it working for us but until then, the web browser works fine.

Alternatives envisagées 

Freshservice et Kayako

Logiciel antérieur 

Spiceworks Cloud Help Desk

Catégories connexes