En savoir plus sur Insightly

Insightly est une solution gestion de CRM (Custommer Relationship Management) SaaS destinée aux entreprises de taille moyenne en pleine expansion. Plus de 1,5 million d'utilisateurs dans le monde utilisent Insightly pour gérer en toute sécurité toutes leurs données clients en un seul endroit, établir des relations avec les clients, accélérer les ventes et livrer systématiquement les projets en respectant les délais. Insightly propose des plug-ins Gmail et Outlook, ainsi que des outils pour faciliter les intégrations avec tout autre système. Plus spécifiquement, les entreprises utilisent Insightly pour la mise en relation, la gestion des contacts, le suivi des e-mails, la gestion des leads, la gestion des opportunités, la génération de devis, l'automatisation des flux de travail, la gestion de projets, le reporting avancé, la gestion des appels et l'harmonisation des ventes avec le marketing. Une application CRM mobile est également disponible avec lecture de cartes de visite et notes audio pour permettre des mises à jour rapides et faciles quand les équipes de vente sont sur le terrain.
Insightly Logiciel - 1
Insightly Logiciel - 2
Insightly Logiciel - 3
Insightly Logiciel - 4
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Vidéo de Insightly
Insightly Logiciel - 1 - aperçu
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Insightly - Prix

Insightly n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Insightly est disponible à partir de 29,00 $US/mois.

À partir de :
29,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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Insightly - Avis

Note globale

4,0
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Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,0
Fonctionnalités
3,9
Simplicité
4,0
Support client
3,8
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Tous les avis sur Insightly

Filtrer par :
Classer par :
660 avis
Hamdi
  • Secteur d'activité : Internet
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
5
Support client
0

4,0
Publié le 13/01/2025

Un outil qui combine la gestion des projet et un CRM utile pour l'accompagnement client de A à...

J'ai utilisé cet outil pour les projet simple dans sa version gratuite.

Avantages

J'ai apprécié l'interface qui été intuitive et facile d'utilisation. un point fort aussi c'est d'avoir cette liberté de personnaliser les tableaux de bord.

Inconvénients

C'est que la version gratuite est assez limitée au niveau des fonctionnlités.

Sylvie Florence
Sylvie Florence
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

4,0
Publié le 06/10/2023

Logiciel de CRM

Avantages

Un meilleur produit de CRM très performant et facile à utiliser avec des fonctionnalités complètes et très simple. Flexible et très pratique

Inconvénients

Je n'ai pas d'inconvénients et le recommande

Jennifer
Jennifer
  • Secteur d'activité : Assurance
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 24/08/2023

Affordable CRM with the features you need

Has all the features a business needs like ease of use, robust reporting & customizations without the high cost that comes other well known CRMs

Avantages

The ease of onboarding & use. Ability to customize without having to use a developer

Inconvénients

Nothing. All the features we needed, Insightly has.

Alternatives envisagées 

HubSpot CRM

Pourquoi choisir Insightly 

Affordability. Ease of customization

Logiciel antérieur 

Salesforce Sales Cloud

Pourquoi passer à Insightly

Cost, features, willingness to sign a business associate agreement (healthcare)
Hanane
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4,0
Publié le 30/01/2024

Features of communication

A very wonderful experience and still like you

Avantages

Insight features a comprehensive feature set, and is easy to use, making it a popular choice for companies looking to streamline their operations and drive growth.

Inconvénients

Difficulty integrating other systems....

Peter
Peter
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
2
Support client
2

3,0
Publié le 12/01/2025

Good for small company but not scaling tech companies!

It worked when we were a small company, but as we scaled it became worse.

Avantages

Highly customisable and cheap CRM to set up.

Inconvénients

Problematic to use and lacks of automation and integrations

Ethan
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
1

4,0
Publié le 14/02/2024

Good Competitor Product

Avantages

Fairly easy to setup. The adoption rate is slow because a lot of apps are not available for it especially in an industry that is newer.

Inconvénients

Objects do not talk to eachother making reporting extremely difficult

Alternatives envisagées 

Salesforce Sales Cloud

Pourquoi choisir Insightly 

Marketsharp was very limited on what it could do and report on.

Pourquoi passer à Insightly

The cost and customizability was more affordable at the time.
Kati
  • Secteur d'activité : Assurance
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5,0
Publié le 24/08/2023

A modern and easy to use CRM that will save you time and budget

We overall have been able to make many more sales because of the easy management of our opportunities. The system does a lot of work for us which gives us more time to sell and also makes sure we are providing professional service.

Avantages

The product is extremely easy to use and customize. The system is very smart and has many modern capabilities such as recognizing when there is an existing contact which in turn saves time and redundancies. Everything is very well connected together and the system makes links that show intel to grow off of.

Inconvénients

There are some minor glitches that can be fixed by refreshing the page but it does disrupt the flow. Pulling a report that connects multiple objects is also very tricky and sometimes impossible which then calls for a lot of manual work outside of the CRM that can be timely.

Alternatives envisagées 

HubSpot CRM

Pourquoi passer à Insightly

Insightly was way more modern and customizable.
Christina
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
3

4,0
Publié le 31/07/2023

Insightly is a great CRM Tool

Overall, the CRM product has been a great business tool for everyday use. I would certainly recommend it to a business if they can afford the price point.

Avantages

Insightly offers many products and features to be a one-stop-shop in the administrative world. It allows a company to keep all of their client information in one location and access quickly and easily. It allows emailing clients directly in the software as well as filing previously sent emails to a client.

Inconvénients

The way that some of the fields are set up, they are not made for quick editing, copying, etc. The phone number fields do not have an automated template, the number can be input anyway. The address fields, specifically state, do not have preset options and either can be an abbreviation or spelled out. It would be nice if these were preset so that it is uniform when printing reports, etc. Lastly, once you create a lead, even after converting to a contact, the lead still shows up when that specific client is searched for. It can be confusing when you need to click quickly.

David
David
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4,0
Publié le 17/10/2023

Insightly is a reasonable CRM with decent functions

I selected this as our CRM. We switched over from Zoho which was universally hated by our sales guys.

Avantages

Insightly does a pretty reasonable job as a CRM. It's quite easy to use and pretty. It has some integrations out of the box and is easy to customize.

Inconvénients

No significant draw backs to it. I would say it's a middle of the road CRM system that is neither great nor terrible.

Francesco
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
0

4,0
Publié le 05/11/2023

Intuitive CRM for Small and Medium Business

Avantages

Essential front-end and easy customization of fields and pipelines.

Inconvénients

Lack of pre-built connectors for the integration with enterprise platforms and portals.

Alternatives envisagées 

Zoho CRM et HubSpot CRM

Pourquoi passer à Insightly

Better rate in terms of price against available features
Jake
Jake
  • Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
2
Simplicité
4
Support client
0

4,0
Publié le 04/04/2024

A good option for SMEs

A good value option for SMEs- it will cover the basic functions you need and enable you to run basic marketing campaigns but won't give the added functionality of the more complex options out there. At the same time, it is priced quite low at the entry level so may fit your needs!

Avantages

It covers all the bases- customisation, data import and export and all the basic features you would expect and I found it intuitive to use

Inconvénients

It is lacking in some areas- automation workflows for marketing campaigns, and lead scporing on the entry level offer

Pier Ludovico
Pier Ludovico
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
2
Simplicité
1
Support client
1

1,0
Publié le 26/06/2024

DON’T REGISTER! Once you are in they lock you in a cage and throw away the key

Avantages

It was extremely easy to install, even though I wanted to clarify some features and it was impossible.

Inconvénients

I registered, I used it for a while for CRM purposes and then I wanted to close my account.

IMPOSSIBLE!

Insightly is spamming every day and there’s no way to go out of this day & nightmare

Réponse de Insightly

Hello Pier,

I hope all is well. It looks like your free Insightly account was still subscribed to one of our email lists. I removed you from that list to prevent further messaging. I'm sorry for the inconvenience. If there is another account I'm not aware of, please let me know.

Répondu le 08/07/2024
Wil
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
4

4,0
Publié le 26/08/2023

Good software that does the job well.

It was the first CRM I used and I had a good experience using it.

Avantages

I liked how easier I could manage contacts and tag them for a variety of purposes. This was my main reason to use the software.

Inconvénients

As a solopreneur, I did not like that a lot of the features available didn't seem designed for me and I felt like I was paying for features I did not need.

Phil
  • Secteur d'activité : Cabinet d'avocats
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 25/08/2023

Great product with great customer service

It has been fantastic. Not one single issue.

Avantages

Once the system is customized for you, it is really easy to use.

Inconvénients

The time it takes to customize it for me.

Marek
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 23/05/2023

Insightly Review

Overall, my experience with Insightly was positive. The platform provided a robust CRM solution that helped me streamline my customer relationship management processes. The user-friendly interface and comprehensive features allowed me to effectively manage contacts, track communication, and collaborate with my team. The reporting and analytics capabilities provided valuable insights into my business performance. Although there were limitations in customization options and room for improvement in customer support, my overall experience with Insightly was satisfactory. It contributed to improving my efficiency in managing customer relationships and driving business growth.

Avantages

One of the things I liked most about Insightly was its comprehensive CRM functionality. The platform provided a user-friendly interface that made it easy to manage and track customer relationships. The contact management features allowed me to store and organize all relevant customer information in one place. I also appreciated the seamless integration with email, allowing me to track and log communications with clients. The task and project management capabilities were robust, helping me stay organized and collaborate effectively with my team. Additionally, the reporting and analytics tools provided valuable insights into my sales pipeline and overall business performance.

Inconvénients

While Insightly had many positive aspects, one thing I liked least was the limited customization options. I found that certain aspects of the platform, such as the dashboard and report customization, were somewhat restricted. It would have been beneficial to have more flexibility in tailoring the system to fit specific business needs. Additionally, the customer support could be improved. There were instances where I encountered technical issues or had questions, and the response time and resolution process could have been more efficient.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Vétérinaire
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4,0
Publié le 08/04/2023

It does the job but there is possibly better out there

Avantages

The task and project management works well (even though it could be improved upon).

Inconvénients

As a dedicated CRM system I feel it’s not the softwares strongest element. There is definitely better out there but as a joint package it makes up for its flaws.

Liliana Sofia
  • Secteur d'activité : Supermarchés
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 24/07/2023

The CRM that has given me full control of my sales and customers

Since I started using it, it has been an invaluable tool for managing all my business activities and processes. The intuitive and easy-to-use interface makes it a breeze to organize and access my contacts, leads, and tasks. I love being able to customize the CRM to my needs and follow the entire customer lifecycle from start to finish.

Avantages

What I like the most is its ease of use and its ability to adapt to my ever-changing business needs. With this platform, I can organize and manage all my contacts, leads, and tasks in one place efficiently. I also love its ability to integrate with other tools like email and marketing automation, saving me time and increasing my productivity.

Inconvénients

Although overall I am very satisfied, there is one small thing that I would like to mention as a negative. I have sometimes experienced slow load times when working with large volumes of data or using more complex CRM features. Although this doesn't happen often, it can be a bit frustrating when I need to quickly access some information or complete an urgent task.

Hemal
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

4,0
Publié le 28/08/2023

Easy to use and perfect CRM!

Avantages

Insightly CRM is perfect for managing client interactions and streamlining our corporate processes. Integrating apps is very easy. I have connected multiple apps, such as QuickBooks Online, Google Drive, Twilio, Slack, and many more.

Inconvénients

A bit expensive, but the features and support are awesome.

Alternatives envisagées 

Vtiger CRM, Freshsales, Bigin by Zoho CRM et Zendesk Suite
Alex
  • Secteur d'activité : Édition
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4,0
Publié le 03/03/2023

Insightly — Helpful and Informative

Insightly is a great tool for organizations to manage large amounts of data and clearly visualize their progress via reports. It requires a certain level of competency to use effectively (the number of folders and tabs can get overwhelming for the unitiated), but the program itself works great.

Avantages

I appreciate how Insightly easily allows us to organize large amounts of data, create clearly-readable reports, and allow each department to clearly see the progress of each individual project — synthesizing our results to maximize effectiveness.

Inconvénients

My only main issue with Insightly is the occasional lag that crops up from time to time. When updating a contact or re-organizing a report with additional contacts, it sometimes takes a while for the results to appear. Additionally, sometimes I'm randomly logged out, which momentarily breaks my focus.

Jason
  • Secteur d'activité : Emballage/livraison de marchandises
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 13/03/2023

Best CRM

Avantages

Very customizable and able to tailor the platform to fit the needs of sales. Straightforward pipelines. Lead/contact management is crucial to our business, and this platform helps store them in one spot which can easily be looked up. Email leads/contacts straight from the platform with pre-written messages.

Inconvénients

The email notification about tasks being updated or changed could be cleaned up. 3 seperate emails for someone updating a task, the pipeline moving to a different stage, and a new task for me. Would like this to be more simplified, especially if someone uploads a file into my opportunities - too many email notifications to sort through.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Emballage et conteneurs
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4,0
Publié le 11/03/2023

Great economical CRM with custom automations and 3rd party integration

Overall fairly good. Took our business a while to optimize and customize the experience for our enterprise.

Avantages

Custom automations, 3rd party integration

Inconvénients

Last of a robust phone system integration and the last of a prospecting module

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 13/03/2023

Insightly is Right Sizedly!!!

It's great

Avantages

It does just what we need with a little modification to our methods

Inconvénients

This tool can't do everything like a tool like Salesforce CRM. It also doesn't require a full time Admin like Salesforce.

Ralph
  • Secteur d'activité : Fabrication électrique/électronique
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
3

4,0
Publié le 17/03/2023

User Friendly

Good

Avantages

Insightly has been user friendly since, easy to navigate

Inconvénients

Sometimes there are bugs wherein you were able to save the changes but it does not reflect asap

Erica
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 02/03/2023

Great for Small Companies

Avantages

The Insightly platform is user friendly and easy to access at an affordable price. It is a great tool for sales forecasting, sales management, and as a CRM. I would recommend it to anyone looking for a useful, customizable tool that is good to manage a small company.

Inconvénients

I can't say anything bad about insightly. It does exactly what we need it to.

Alternatives envisagées 

Salesforce Platform

Pourquoi passer à Insightly

Price
Larry
  • Secteur d'activité : Gestion des investissements
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5,0
Publié le 17/03/2023

Insightly with IAA

It has been pretty good. I would just like for my calls to be tracked in activity.

Avantages

Tracking past activities and sales opportunities.

Inconvénients

Not being able to track phone call activity.

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