En savoir plus sur Automatic Email Manager

Description non disponible

Automatic Email Manager Logiciel - 1
Automatic Email Manager Logiciel - 2
Automatic Email Manager Logiciel - 3
Automatic Email Manager Logiciel - 1 - aperçu
Automatic Email Manager Logiciel - 2 - aperçu
Automatic Email Manager Logiciel - 3 - aperçu

Automatic Email Manager - Prix

Automatic Email Manager propose un essai gratuit. La version payante de Automatic Email Manager est disponible à partir de 89,00 €/année.

À partir de :
89,00 €/année Consulter les tarifs
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à Automatic Email Manager

LiveAgent

LiveAgent est une plateforme de chat en ligne destinée aux entreprises d'e-commerce de petites et moyennes tailles. La... En savoir plus

EngageBay

EngageBay est une solution intégrée de marketing, de vente, d'assistance et de CRM (Customer Relationship Management)... En savoir plus

Help Scout

Help Scout est une solution cloud d'assistance qui aide les petites entreprises et les petites équipes à gérer leurs... En savoir plus

INSIDE

INSIDE est une solution de chat en direct conçue pour aider les entreprises des secteurs de l'e-commerce, du commerce... En savoir plus

Ongage

Ongage is a next-gen email management solution that enables email marketing teams to run advanced, high-volume... En savoir plus

Helpwise

Helpwise is a communication management tool that allows customer-facing teams to create shared inboxes for different... En savoir plus

Automatic Email Manager - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,3
Fonctionnalités
4,6
Simplicité
4,6
Support client
4,1
Michelle
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
0

5
Publié le 28/07/2021

Useful Automation

We were thrilled to find a cost effective solution to automate tedious tasks.

Avantages

This software saves us valuable time and money by automating process that were once done manually. Once set up it runs in the background and we can focus on more pressing tasks.

Inconvénients

The interface could be a bit more modern but really it matters little since after the set up was done we rarely ever need to access it.

Réponse de Namtuk

Thank you for your review.

Répondu le 30/07/2021
Matthew
  • Secteur d'activité : Vente en gros
  • Taille de l'entreprise : 201-500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

4
Publié le 05/08/2021

A great value solution for batch printing.

Positive, it's easy to use and doesn't break the bank.

Avantages

We started using this product to print supplier invoices e-mailed to us as attachments. The setup was a breeze and the program offered a welcome solution to our AP team who no longer need to bear the monotony of printing endless e-mail attachments. Now the whole office has started using it as a least-effort approach to printing their e-mail attachments.

Based on the time saved vs. price this product gets a thumbs up from the IT department.

Inconvénients

The program does crash sometimes requiring a restart however we do not lose any jobs as they are stored up within the mailbox and begin processing again the next time the program checks in.

Réponse de Namtuk

Thank you for your review.

Répondu le 11/08/2021
Peter
  • Secteur d'activité : Restaurants
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
2

3
Publié le 05/08/2021

German Language Handbook

We are using this software to get orders from the e-mail to finally print out in the kitchen. So we sort out some e-mails with orders which comes in every moment and get it printed out to prepare in the kitchen and deliver to the clients. This is a very important part of our business in corona times, when the clients could not come to the restaurant and eat here.

Avantages

We need feedback about some emails for food delivery. We defined as good as we know the necessary. But we saw, that only when we let running the software, it is working and printing the deliverys. When the software is not opened, nothing is printed, even it say that the software is running in background and working.

Inconvénients

I am missing an exact and complete handbook in german.

Réponse de Namtuk

Thank you for your review.

Répondu le 11/08/2021
Marc
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 09/08/2021

Does the job!

There is no way this business could process their online orders as easily and cost effectively without the software!

Avantages

Installed at a fast paced Bagel / Deli where the software automatically prints online orders as they come in. Once configured, it works pretty darn well!

Inconvénients

Sometimes printing doesnt work well and the IT Guy (me) and their support spend hours trying to get it right.

Réponse de Namtuk

Thank you for your review.

Répondu le 11/08/2021
Russell
  • Secteur d'activité : Divertissement
  • Taille de l'entreprise : 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 05/08/2021

We depend on it

Avantages

Montors email and prints attachments automatically.

Inconvénients

It's not free? Truly, this product is complete and competent at its intended purpose.

Réponse de Namtuk

Thank you for your review.

Répondu le 11/08/2021

Catégories connexes