En savoir plus sur EZOfficeInventory

EZOfficeInventory est une solution de gestion des équipements et de la maintenance conçue pour les entreprises de toutes envergures. Ce logiciel cloud s'adapte à votre manière de travailler et est accessible de n'importe où, en toutes circonstances. Suivez vos articles à travers différents emplacements et services, lisez des codes-barres directement depuis votre téléphone, rationalisez la maintenance des articles pour en stimuler l'aspect fonctionnel, assurez des niveaux de stocks optimisés en toutes circonstances et gérez tous vos utilisateurs et fournisseurs avec une solution unique. Le module de gestion des stocks permet aux utilisateurs de suivre les niveaux d'inventaire avec des codes QR et des balises de code-barre. EZOfficeInventory comprend une application mobile dotée d'une fonctionnalité de lecture de codes-barres et de codes QR : vous pouvez donc suivre votre inventaire où que vous soyez. Le suivi GPS offre aux utilisateurs la possibilité de suivre la localisation des articles et de surveiller leurs équipements sur une carte interactive, afin d'identifier les équipements perdus ou égarés. La solution propose une API REST qui s'intègre à d'autres systèmes REST. Le reporting et les tableaux de bord personnalisés aident les utilisateurs à suivre et surveiller les équipements. Les utilisateurs peuvent analyser les données historiques d'inventaire et prendre des décisions relatives à leurs pratiques de gestion des stocks. La solution s'intègre également à des applications tierces telles que Zendesk, Jira, Dropbox, Active Directory et OneLogin. EZOfficeInventory propose des abonnements mensuels et annuels qui incluent une assistance par téléphone, par e-mail et via une base de connaissances en ligne.
EZOfficeInventory Logiciel - 1
EZOfficeInventory Logiciel - 2
EZOfficeInventory Logiciel - 3
EZOfficeInventory Logiciel - 4
EZOfficeInventory Logiciel - 5
Vidéo de EZOfficeInventory
EZOfficeInventory Logiciel - 1 - aperçu
EZOfficeInventory Logiciel - 2 - aperçu
EZOfficeInventory Logiciel - 3 - aperçu
EZOfficeInventory Logiciel - 4 - aperçu
EZOfficeInventory Logiciel - 5 - aperçu

EZOfficeInventory - Prix

EZOfficeInventory n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de EZOfficeInventory est disponible à partir de 40,00 $US/mois.

À partir de :
40,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à EZOfficeInventory

JIRA Service Management

4,5 (690 avis)
Jira Service Desk est une solution de gestion des services informatiques qui assiste les équipes informatiques et de...

ServiceNow

4,5 (276 avis)
ServiceNow est une solution de gestion des services informatiques qui inclut la gestion des actifs, la gestion des...

LOCATE

4,8 (16 avis)
LOCATE est une solution de gestion des stocks basée sur le cloud pour les petites et moyennes entreprises. Les...

monday.com

4,6 (5339 avis)
monday.com, une plateforme primée de gestion de projet et de collaboration, aide les équipes à planifier et à mettre en...

ConnectWise ScreenConnect

4,7 (1910 avis)
ConnectWise Control est une solution de gestion des opérations basée sur le cloud qui permet aux techniciens d'effectuer...

Fiix

4,5 (631 avis)
Fiix est un système GMAO (gestion de maintenance assistée par ordinateur) basé sur le cloud qui aide les entreprises à...

Pendo

4,5 (217 avis)
Pendo est une solution de gestion de produits qui aide les entreprises des secteurs de la technologie éducative, des...

Square for Retail

4,7 (481 avis)
Square for Retail est une solution cloud de PDV (point de vente) et de commerce de détail pour tous les commerces de...

NetSuite

4,2 (1659 avis)
Avec un système intégré qui inclut l'ERP, la finance, le commerce, la gestion des stocks, les RH, la PSA, la gestion de...

Zoho Desk

4,5 (2181 avis)
Zoho Desk est une solution cloud de centre d'assistance de Zoho Corporation destinée aux entreprises de toutes tailles....

QuickBooks Enterprise

4,5 (20640 avis)
QuickBooks Enterprise est une solution de comptabilité conçue pour les PME de différents secteurs d'activité tels que...

Dayforce HCM

4,3 (1013 avis)
Dayforce, fourni par Ceridian, est une solution pour la gestion de la paie et des avantages sociaux, la gestion du...

Google Workspace

4,7 (16865 avis)
Les solutions professionnelles Google Workspace intègrent tous les outils dont vous et votre équipe avez besoin pour...

Cheqroom

4,6 (122 avis)
CHEQROOM est une solution de suivi des biens qui aide les entreprises et les écoles à rationaliser les opérations liées...

Zoho Inventory

4,5 (395 avis)
Zoho Inventory est une solution cloud de gestion des stocks conçue pour les petites et moyennes entreprises. Elle...

EZOfficeInventory - Avis

Note globale

4,6
Donnez votre avis !

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,6
Fonctionnalités
4,5
Simplicité
4,5
Support client
4,6
Loading...

Tous les avis sur EZOfficeInventory

Filtrer par :
Classer par :
1 537 avis
Peter
Peter
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 08/09/2023

Great customer service and good value for money

Good value for money. Quick and nice customer service. They respond within the same day and are very solution minded.

Avantages

It is relatively easy to get started setting up assets etc. in the system. As with most (all?) platforms it takes a while before your are 100% comfortable how to handle the different situations in the system. We use the QR scanner app which works flawlessly.

Inconvénients

It is OK intuitive to use - but not perfect. The UI is not a big issue - but it can be improved.

Alternatives envisagées 

Sortly, Booqable, Rentman et

Pourquoi passer à EZOfficeInventory

Various reviews. Ease of implementation. Cost. Guidelines on webpage.
Jesse
  • Secteur d'activité : Énergies renouvelables et environnement
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4,0
Publié le 17/04/2024

Qualus LLC

Avantages

I like how user friendly it is. I'm able to easily utilize it's feature both on my computer and on the Mobile App.

Inconvénients

I wish that they offered a GPS feature for assets managed with EZO.

Alternatives envisagées 

ECP

Pourquoi passer à EZOfficeInventory

It has many of the features that competitors have at a much more affordable cost.

Réponse de EZO

Thank you for sharing your experience with EZOfficeInventory!

We're thrilled to hear that you find our platform user-friendly and accessible both on your computer and the mobile app.

Regarding your suggestion for a GPS feature, we appreciate your feedback. While this specific feature isn't currently available, we're constantly exploring ways to enhance our platform based on user input like yours.

We're glad you chose EZOfficeInventory for its affordability and robust features compared to competitors like ECP. Providing value to our customers is a top priority for us.

If you have any further suggestions or questions, please don't hesitate to reach out. We're here to support you every step of the way.

Best regards,
EZOfficeInventory Team

Répondu le 28/05/2024
Angel
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 21/11/2024

EZOfficeInventory makes tracking our office equipment a breeze!

Avantages

The software is intuitive and keeps everything organized. It's easy to use and saves us time.

Inconvénients

The reporting features could use some improvement, and it would be helpful to have more customization options.

Nicolas
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

3,0
Publié le 26/05/2024

Inventory Management made easy

We have replaced our old spreadsheet with EZOfficeInventory and the result has been satisfactory

Avantages

It has a great UI and it is really easy and fast to use. It has the features you need for tracking and renting material

Inconvénients

It does not have advanced features such as better integrations with other systems. Filters could be improved as well

Debinson
  • Secteur d'activité : Pétrole et énergies
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 18/09/2024

Director of Asset Management

I like it, it is so fast and easy to use

Avantages

Fast, easy to use, general goods point and so funny during daily work

Inconvénients

At moment I don't have any negative comments

  • Secteur d'activité : Urbanisme et architecture
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
3

4,0
Publié le 11/11/2024

FRANCO ADM LOG

Effective for keeping assets organized; makes tracking and maintenance much easier.

Avantages

Streamlined asset tracking with customizable options.

Inconvénients

Mobile app can be a bit glitchy at times.

Guillermo
  • Secteur d'activité : Mode et vêtements
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
3
Support client
3

4,0
Publié le 24/10/2024

EZOfficeInventory has helped me keep track of all the office equipment easily.

Avantages

The software is user-friendly and has great reporting features.

Inconvénients

Occasional lag in loading large amounts of data can be frustrating.

Gerald
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
0

4,0
Publié le 20/11/2024

EZOfficeInvetory IZ EZ 2 UZ

Avantages

Ease of use especially the app
Email notification about due date

Inconvénients

Can take some time to refresh after adding new inventory.

Samantha
  • Secteur d'activité : Cabinets médicaux
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5,0
Publié le 07/11/2024

EZOfficeInventory Review

My overall experience with EZOfficeInventory has been wonderful. I can use this site without difficulty.

Avantages

This site is very user friendly! Very helpful that items have pictures attached, so i know exactly what i need to order.

Inconvénients

Display more items on a page, so you don't have to flip through a lot of pages to find the item.

Daniel
  • Secteur d'activité : Fabrication électrique/électronique
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 28/11/2024

EZ is AWesome

easy use. up to date info, helped me find exactly what I was looking for

Avantages

easy to access and see the inventory. can figure out how to navigate quickly

Inconvénients

not much. like all new programs had to navigate a bit to figure out

Raavi
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 09/08/2024

Very user friendly tool had good experience using EZOffice inventory

Over all I had very good experience using EZOffice inventory where I can allocate assets to new users as well as able track the inventory in warehouse so that’s based on info I can take necessary actions and at the time of I audit I can show the report very smooth

Avantages

I can have live inventory data so that I can manage accordingly and I can have live updates

Inconvénients

It has less admin control rights due to that there is a data disturbancy

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Animation
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 31/07/2024

Product durability

Avantages

How the products are genuine and durable

Inconvénients

I would rate everything perfect since i started using this

John
  • Secteur d'activité : Administration publique
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 06/12/2023

EZO Review

Avantages

easy to use to keep track of everything. Can set up multiple users so people can manage their own product without constantly contacting the warehouse

Inconvénients

Sometimes you just can't get everything filtered down in a search and have to edit a spreadsheet

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
5
Support client
4

4,0
Publié le 03/11/2023

Asset Management Tool

Overall experience is quite good because the way of managing and tracking the assets is quite easy and convinient

Avantages

I like the feature of asset management and tracking inventories with quite friendly user interface

Inconvénients

The import process is a bit slow and you have to request one task at a time due to absence of the cart feature

Brady
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 21/02/2024

Truly Easy Asset Management!

Avantages

EZOfficeInventory has been great at tracking all of our IT inventory. We use its search function to track assets and their owners for both record keeping and solving IT problems.

Inconvénients

Least favorite has been customizing fields, as some are mandatory and not always suited to the asset we are tracking.

Réponse de EZO

Thank you, for sharing your review! We are thrilled to hear you are having such a positive experience with us. It makes us really happy to hear how easy and user friendly the platform is for you.
Please contact us at [email protected] to discuss customizing fields further. We're here to address your concerns promptly

Répondu le 08/04/2024
Gokhan
  • Secteur d'activité : Fabrication électrique/électronique
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 12/06/2024

Useful for inventory management

Highly recommend for big labs and companies

Avantages

Great for managing and checking the availability of the inventory rather than looking around

Inconvénients

The app version needs improvement on user interface.

Jessica
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
0

4,0
Publié le 07/07/2023

EZO for Inventory Management

Avantages

I like that I have the ability to create a bar code sticker in the moment. This feature allows me to streamline the checkout process and helps me to quickly find asset availability.

Inconvénients

My least favorite thing about EZO is the limited navigation. For instnace, I dont like that I cant return to the page I was on when I delete an asset. There are a few other navigation delays like this that cost me several seconds. It doesnt sound like much but those seconds add up.

Utkristha
  • Secteur d'activité : Emballage et conteneurs
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 04/04/2024

Amazing for my small scale business

Avantages

It helps to track all office inventory in one place easily and quickly.

Inconvénients

Not any as such. Interface could be improved.

Thien
  • Secteur d'activité : Biens de consommation
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 03/01/2024

Great Software

Avantages

the site is very Easy to navigate and easy to learn.

Inconvénients

none

Réponse de EZO

Thank you, Thien for sharing your review! We are thrilled to hear you are having such a positive experience with us. It makes us really happy to hear how easy and user friendly the platform is for you.

We appreciate your partnership and look forward to keep providing you top notch service in the future as well!

Répondu le 15/01/2024
Lyndsay
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 17/04/2024

Great for Property Management

Avantages

Ease of checking inventory in and out with cellphones

Inconvénients

Entering in the products can be time consuming and doesn't place them in order according to alphabet

Réponse de EZO

Thank you for sharing your review of EZOfficeInventory!

We're glad to hear that you find our platform great for property management, particularly in terms of the ease of checking inventory in and out using cellphones.

We understand your concerns about the time-consuming nature of entering products and the lack of alphabetical order placement. Your feedback is valuable, and we'll certainly take it into consideration as we work on improving our platform to enhance the user experience.

If you have any further comments, suggestions, or need assistance, please feel free to reach out. We're here to support you in maximizing the benefits of EZOfficeInventory for your property management needs.

Best regards,
EZOfficeInventory Team

Répondu le 28/05/2024
ANTHONY
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
3

4,0
Publié le 02/09/2024

AWESOME APP!!

EZOfficeInventory streamlines asset management smoothly.

Avantages

User-friendly interface makes tracking assets easy.

Inconvénients

Customization options can be somewhat limi

John
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 22/11/2023

Review

Avantages

The scanning feature was easy and is sent right to our printer.

Inconvénients

Navigation is a little difficult. The back button can be annoying.

David
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
0

4,0
Publié le 15/05/2024

comments after using 3months

It is good but some spaces for improvements.

Avantages

Customizable fields
good speed and performance to accessing

Inconvénients

support knowledge base are not precise (e.g. I take long time to find how to change customise fields setting.)

May Sun
  • Secteur d'activité : Appareils médicaux
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

5,0
Publié le 23/08/2023

EZOffice Inventory system review

It is very helpful tool for inventory management.

Avantages

QR code product label helps the inventory management.

Inconvénients

product report system with a lot of graphs which is not useful to the users. I would like to have searched product report format like excel that we can export.

Bryce
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 17/08/2023

EZ Office is a key component to our business

We have eliminated job costs, being able to track our inventory has allowed us to see what materials are left over after jobs .. allowing us to return unneeded materials.

Avantages

Inventory and Asset tracking .. Helps us keep track of everything that comes in the door.

Inconvénients

Nothing that I can think of, everything has been great so far.

Catégories connexes