En savoir plus sur EZOfficeInventory

EZOfficeInventory est une solution de gestion des équipements et de la maintenance conçue pour les entreprises de toutes envergures. Ce logiciel cloud s'adapte à votre manière de travailler et est accessible de n'importe où, en toutes circonstances. Suivez vos articles à travers différents emplacements et services, lisez des codes-barres directement depuis votre téléphone, rationalisez la maintenance des articles pour en stimuler l'aspect fonctionnel, assurez des niveaux de stocks optimisés en toutes circonstances et gérez tous vos utilisateurs et fournisseurs avec une solution unique. Le module de gestion des stocks permet aux utilisateurs de suivre les niveaux d'inventaire avec des codes QR et des balises de code-barre. EZOfficeInventory comprend une application mobile dotée d'une fonctionnalité de lecture de codes-barres et de codes QR : vous pouvez donc suivre votre inventaire où que vous soyez. Le suivi GPS offre aux utilisateurs la possibilité de suivre la localisation des articles et de surveiller leurs équipements sur une carte interactive, afin d'identifier les équipements perdus ou égarés. La solution propose une API REST qui s'intègre à d'autres systèmes REST. Le reporting et les tableaux de bord personnalisés aident les utilisateurs à suivre et surveiller les équipements. Les utilisateurs peuvent analyser les données historiques d'inventaire et prendre des décisions relatives à leurs pratiques de gestion des stocks. La solution s'intègre également à des applications tierces telles que Zendesk, Jira, Dropbox, Active Directory et OneLogin. EZOfficeInventory propose des abonnements mensuels et annuels qui incluent une assistance par téléphone, par e-mail et via une base de connaissances en ligne.
EZOfficeInventory Logiciel - 1
EZOfficeInventory Logiciel - 2
EZOfficeInventory Logiciel - 3
EZOfficeInventory Logiciel - 4
EZOfficeInventory Logiciel - 5
Vidéo de EZOfficeInventory
EZOfficeInventory Logiciel - 1 - aperçu
EZOfficeInventory Logiciel - 2 - aperçu
EZOfficeInventory Logiciel - 3 - aperçu
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EZOfficeInventory Logiciel - 5 - aperçu

EZOfficeInventory - Prix

EZOfficeInventory n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de EZOfficeInventory est disponible à partir de 35,00 $US/mois.

À partir de :
35,00 $US/mois Consulter les tarifs
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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EZOfficeInventory - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,6
Fonctionnalités
4,5
Simplicité
4,5
Support client
4,6
5 avis sur 1 187 Afficher tous les avis
Marvin B.
  • Taille de l'entreprise : 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 11/05/2018

Very easy to use and understand. Great user interface. Editing is a breeze!

This software is taking me from several huge spreadsheets and no photos to a streamlined, searchable, history tracking, photo attached inventory system. No longer do I have to track multiple files and spreadsheets. It is all in one place.

Avantages

It is FAST and very simple to use. I can change records so easily if I need to correct or edit anything. Adding custom fields is great for unique data. Searching is with the ability to search multiple terms at once. Filtering allows me to further 'drill down'. The three different types of items make it simple to separate company owned, client owned and disposable inventory. Adding photos and other documents is also very easy. Managing photos is fairly simple, but see 'cons' below. User permission has a very deep control mechanism allowing viewability to be finely tuned and managed as needed. The cart feature is awesome for checking out multiple items at once. You can then check in the same cart for fast returns. Searching with the mobile app via text, or scanning QR codes is blazing fast. Zero time is wasted waiting on EZO. Any lag is all on me. I use this software to track items in a photo studio, the things that belong to our clients that we are photographing. As such, we must isolate those items so that there is no client crossover. This works great!

Inconvénients

As of this writing (5/2018) the view is not 'responsive' to your screen size. It is also not possible to manually resize column widths. Some views allow you to hide the right sidebar while others do not. This is promised to be an updated feature coming in 7/2018. When interacting with individual records after a search, it is not possible to return to the search results. The search must be repeated. There is no feature to create shelf barcode or QR code labels. Must use external software, but you can easily link those, one by one.

Michael H.
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 1 001-5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 08/06/2022

Easy Peasy from an end user's perspective

I am an end user of it (not an asset manager/admin). I have to spend barely any time using it, which is a good thing.

Avantages

- I like that it emails me when someone changes something on my account. This item was checked out for you. This item was marked as returned. That sort of thing.
- I've had no training on how to use it and have had no trouble doing what I've needed to do. It's intuitive.

Inconvénients

I have not had any complaints about it in the 2+ years we've been using it.

Ana B.
  • Secteur d'activité : E-learning
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

3
Publié le 28/04/2022

Good space to keep asset details

Avantages

It allows us to have a digital list of all the assets and serial numbers as well as book them out which helps manage equipment.

Inconvénients

Locations section often doesn't load on dashboard and the user interface is quite basic.

Réponse de EZOfficeInventory

Thank you for your feedback. We have noted your feedback and have escalated it to the concerned department. Could you please reach out to [email protected] regarding this? Our customer success team would be glad to help you.

Répondu le 10/06/2022
Jeremy G.
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4
Publié le 04/05/2022

EZ to use

We are starting to expand our use of EZOffice, and will look for help/training in doing so.

Avantages

The feature that our company benefits most from is the "check in/check out" feature. With thousands of dollars in assets this software makes it easy to see what employee has what asset(s) in their possession.

Inconvénients

The mobile software has a button that can be hit which logs people out immediately. A lot of our employees forget their user name and password which causes headaches.

Réponse de EZOfficeInventory

Hi Jeremy,

Thank you for your feedback. Please email us at [email protected] with any queries or suggestions you may have. We are constantly updating our mobile application to make it a better user experience for you and would hopefully be able sort this issue out in the future.

Répondu le 10/06/2022
Carlos V.
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 1 001-5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 27/04/2022

Very good product at an incredible cost

Good application that is dedicated to what it says in its advertising and the integration with Google Workspace and Zendesk is perfect.

Avantages

is a very user-friendly software with a very intuitive interface that adapts to the particular needs of each user.

The reporting module is very powerful to have metrics in real time.

Inconvénients

At startup I had problems with the integration with Google Workspace, but I raised a ticket and it was solved soon after, the truth is that their support until the problem was not solved was always attentive to the progress of the problems and follow up.

Réponse de EZOfficeInventory

Thank you so much for your positive feedback. Our support team is always happy and eager to help you. If you ever have any concerns/queries, please email us at [email protected] We would love to help!

Répondu le 10/06/2022

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