En savoir plus sur Oracle Fusion Cloud HCM

Oracle Fusion Cloud HCM est une solution cloud complète qui connecte tous les processus de ressources humaines et toutes les personnes à l'échelle de votre entreprise. Nous vous aidons à créer une communauté dont les membres se sentent valorisés, se savent entendus et développent un sentiment d'appartenance. Avec une expérience utilisateur et un modèle de données uniques, ainsi que des processus fluides et une infrastructure, Oracle Cloud HCM peut vous aider à redéfinir les bonnes pratiques pour vos collaborateurs.
Oracle Fusion Cloud HCM Logiciel - 1
Oracle Fusion Cloud HCM Logiciel - 2
Oracle Fusion Cloud HCM Logiciel - 3
Oracle Fusion Cloud HCM Logiciel - 4
Oracle Fusion Cloud HCM Logiciel - 5
Oracle Fusion Cloud HCM Logiciel - 6
Vidéo de Oracle Fusion Cloud HCM
Oracle Fusion Cloud HCM Logiciel - 1 - aperçu
Oracle Fusion Cloud HCM Logiciel - 2 - aperçu
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Oracle Fusion Cloud HCM Logiciel - 5 - aperçu

Oracle Fusion Cloud HCM - Prix

Oracle Fusion Cloud HCM n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Oracle Fusion Cloud HCM est disponible à partir de 0,01 $US/année.

À partir de :
0,01 $US/année
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à Oracle Fusion Cloud HCM

Oracle Fusion Cloud HCM - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
3,7
Fonctionnalités
3,9
Simplicité
3,7
Support client
3,6
Alix
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
4

4
Publié le 15/11/2023

Outil complet

Avantages

Logiciel de gestion du capital humain complet

Inconvénients

Outil en cours de déploiement en Europe

Ila
Ila
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 18/01/2021

Best HCM Product

Great experience as a implementation consultant and a user

Avantages

Easy to configure, very flexible, no coding required, flexible. Great reporting tools BIP and OTBI.

Sandbox is a great feature for personalization

Inconvénients

Not too much customization possible. Limited context fields available

Alternatives envisagées 

Workday HCM

Pourquoi passer à Oracle Fusion Cloud HCM

Reporting system was just amazing
Lavanya
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

5
Publié le 10/01/2020

Oracle HCM Cloud Review

It solves the purpose of having one system of record for all data points. We can manage our workforce in a more efficient way. Overall it's a great software offered by oracle to meet the hcm business needs

Avantages

Ease of use, user friendly UI, Has all the modules like core HR, Absence, Goals, performance Management, compensation workbench.

Improved the hiring efficiency and to track data for all employees at one place. Cloud based SAAS model , so no maintenance costs as quarterly upgrades are done by Oracle for no costs

Inconvénients

Payroll and Benefits module features can be improved. Search functionality can be improved. Mobile responsive UI performance delays can be improved

Alternatives envisagées 

Workday HCM

Pourquoi passer à Oracle Fusion Cloud HCM

Cost effective user friendly UI and the top notch software which serves our business needs
Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Formation professionnelle et coaching
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
3
Simplicité
2
Support client
0

2
Publié le 13/01/2019

Sluggish old fashioned user interface - low end user acceptance

We wanted to have a best of breed solution for a medium sized professional services firm to support talent management, project management, time management as well as reporting & analytics. Our vendor took more than 18 (!) months to configure this solution which was supposed to be best of breed, but the end result is really poor. We do not know if it is the vendor or the product or a combination. But having to wait 30 seconds every time you want to see a time sheet is not acceptable, and all we get from Oracle is that it is a cloud product and we must understand that there are thousands of users and they are serviced from a server forest. I just think there must be something wrong in the whole setup which noone seems to understand or care about - both are very problematic. I was very surprised to read all the happy and positive references and after weeks of thinking I decided to write this one, which likely will be deleted.

Avantages

There is not really much to like about Oracle. A few things come to mind, such that each end user has It has the capability to configure which fields to display. Although the overall user experience is really bad (anyone claiming something else are living in the 80's)

Inconvénients

Consistently bad user interface across talent management, time & project management to reporting and analytics. Slow, slow, slow response times. Old fashioned user interface. No ability to use mobile - yep, that is right: NO mobile support for simple time entering, time approvals, expense approvals.

hasini
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
0

4
Publié le 21/07/2024

A robust tool for end-to-end HR management

This helps company HR team to handle everything from hiring to retirement of employees.

Avantages

This covers essential HR needs like payroll processing, recruiting and onboarding. The interfaces are user friendly and easy to navigate. This can be easily integrate with other oracle solutions.

Inconvénients

This might be too complex for new users and there will be some learning gap.

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