En savoir plus sur Samepage

Samepage est une solution logicielle collaborative dans le cloud qui aide les équipes à éliminer les goulots d'étranglement des projets et à communiquer de manière transparente avec les membres de l'équipe. Samepage propose une suite d'outils de gestion de projet, de fonctionnalités de communication et d'intégrations aux applications les plus renommées comme Facebook, YouTube, Microsoft Excel, Google Maps, OneDrive, etc. Ces intégrations tierces aident les utilisateurs à travailler sur des projets sans avoir à changer d'application. Samepage facilite la création d'équipes et de calendriers partagés, la gestion de documents et l'enregistrement des étapes du projet au sein d'une page personnalisée. La solution permet également de suivre les projets, d'identifier les tâches en attente et de les déléguer en conséquence. Le produit dispose d'une fonctionnalité de chat pour aider les équipes à communiquer et à interagir efficacement, tout en permettant aux utilisateurs de commenter les pages et de conserver une piste d'audit de l'activité du projet. Samepage fournit des applications mobiles natives pour les appareils Android et iOS et peut être utilisé sur n'importe quel appareil.
Samepage Logiciel - 1
Samepage Logiciel - 2
Samepage Logiciel - 3
Samepage Logiciel - 4
Samepage Logiciel - 5
Vidéo de Samepage
Samepage Logiciel - 1 - aperçu
Samepage Logiciel - 2 - aperçu
Samepage Logiciel - 3 - aperçu
Samepage Logiciel - 4 - aperçu
Samepage Logiciel - 5 - aperçu

Samepage - Prix

Samepage est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Samepage est disponible à partir de 7,50 $US/mois.

À partir de:
7,50 $US/mois
Prix:
Gratuit: 0 $. Utilisateurs illimités Pro: 7 $ par membre par mois (facturé annuellement), ou 8 $ par membre avec facturation mensuelle.
Version gratuite :
Oui
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à Samepage

monday.com

monday.com, une plateforme primée de gestion de projet et de collaboration, aide les équipes à planifier et à mettre en...
Asana est une solution cloud de gestion de projets et de tâches qui permet aux entreprises et aux agences de publicité...
Wrike est une plateforme cloud de gestion de projet pour les équipes de plus de 20 personnes, adaptée aux grandes...

Ravetree

Ravetree is a cloud-based project management solution with integrated resource planning, customer relationship...

ClickUp

ClickUp est un outil cloud de collaboration et de gestion de projet qui convient aux entreprises de toutes tailles et...

Bitrix24

Bitrix24 est une solution de gestion des clients qui fournit une plateforme permettant aux entreprises d'organiser et...

Samepage - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4,5
Simplicité
4,5
Support client
5
5 avis sur 809 Afficher tous les avis
Kim B.
  • Secteur d'activité: Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 14/11/2019

All-in-one project management solution

Very positive and their customer support team goes above and beyond my expectations.

Avantages

I love the ease of use and being able to manage all of my team's communication all in one place. We create project plans, chat, share files, set up private communications with clients, and so much more.

Inconvénients

It is hard to find something that I like least about Samepage. Since I've been using project management software for many years so the transition into using Samepage was easy for me. For newbies, there may be a steep learning curve at first to learn how Samepage manages content in teams instead of projects. Otherwise, I would say it was easy for me to get started with.

Kevin T.
  • Secteur d'activité: Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise: Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
0

5
Publié le 03/01/2020

Effective for small teams

Overall, this has been a great tool for a couple of small organizations I work with using Samepage. It has the core features small teams need to get organized and is very cost effective (with their generous free plan).

Avantages

Some of the best features in Samepage are task management (ability to assign tasks, including participants), chatting and commenting directly with team members directly on the task/event/document in reference (rather than using email and having to explain what task/project/event/etc.), being able to collaborate on documents at the same time, and real-time audio/video conferencing (great for remote teams).

Inconvénients

The way it is laid out, it is easy to duplicate tasks and events. It seems they are actively implementing improvements for this though.
The desktop app isn't responsive to older/irregular screen sizes (have to side scroll), but the browser/web version works great.

Alternatives envisagées 

Asana, Diligent Boards, OnBoard et Slack

Pourquoi choisir Samepage 

Samepage is easier to use (for non-techies) and is more cost effective for small teams.

Logiciel antérieur 

Asana

Pourquoi passer à Samepage

Samepage had the core features we needed for a small organization (project management, internal communications, and file sharing) and was more cost-effective.
Hani khalilah A.
  • Secteur d'activité: Immobilier
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 31/08/2021

Gamechanger for communication and team communication.

Avantages

Ability to communicate with the entire team in a seamless manner and to do so promptly and efficiently Samepage enables us to more efficiently share documents, vital information, and communicate amongst ourselves by streamlining communication. It's incredible to be able to edit and update in real time.

Inconvénients

We'd want to see more integrations from services other than those offered by Zapier. I'd like the application to be a little more clear about which files are shared with people I add. I'd like to see more categories or format for that can be shared directly from this application.

Carolyn S.
  • Secteur d'activité: Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
3
Simplicité
5
Support client
0

3
Publié le 30/09/2019

so simple to use

Team members found this product particularly quick and easy to learn how to use.

Avantages

- the free option meets most of our needs adequately
- love that the chat & audio/video calling is integrated

Inconvénients

- no date stamp on when tasks are completed is the single biggest negative for us
- no ability to have parent/child tasks or sub-tasks and individualise deadlines on those sub-tasks or have a timeline, the alternatives are to either create multiple tasks for something that is actually just one task with multiple stages involving multiple people, or to juggle names on the personal assigned responsibility field... so choose between clutter or messiness :(
- no ability to quickly and easily export content to have a backup (with the free version, users can easily accidentally or intentionally cause huge damage)

Alternatives envisagées 

Trello, Wrike et Zoho Projects

Pourquoi choisir Samepage 

we had chosen Insightly for two features - task management and to generate progress reports, neither of which it did well for us... it wasn't worth it to retain paid subscriptions for the task management when Samepage does as well and we are now exploring options with another product for the reporting.

Logiciel antérieur 

Insightly
Suzillah A.
  • Secteur d'activité: Logistique et chaîne d'approvisionnement
  • Taille de l'entreprise: 5 001-10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
4

5
Publié le 05/10/2021

Online project management

Avantages

There no end of features that are available here in Samepage. I mostly use it to collaborate on online project with my team, and we also can communicate on the application and the communication platform is very good as we can have a private message and a public chat room which we can connect with other colleague.

Inconvénients

The notification can be a giant mess especially when you activated the notification for a chat or messenger. They will keep sent email notification for every single message that you receive and your email will be full of the same notification emails.

Catégories connexes